Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja elli72 »

TiiaStiina kirjoitti:(Edelliseltä sivulta)(Anteeksi vain poikkeaminen uusimmasta aiheesta)
Hovimestari kirjoitti:Parivuotias tyttö katosi erämaatalosta Sallassa-ketju:
Atlanta kirjoitti:Kun mä uskon, että näin on käynyt, niin ei tarvitse etsiä todisteita.
:lol: Mitäpä tähän voisi enää sanoa. Harmi vaan että näyttää olevan vallalle pääsevä filosofia minfossa yleisemminkin
Asiayhteyshän oli se, ettei Atlanta tuossa tapauksessa katsonut aiheelliseksi epäillä, että erään lapsen koko olemassaolo ja katoaminen olisi keksitty tyhjästä. On kai todennäköisempää, että lapsen kadottua katoamisesta annetaan paikkansapitämätön kuvaus kuin että ensin keksitään tyhjästä koko lapsi ja sitten vielä kerrotaan hänen kadonneen. Vähän kohtuutta siihenkin mitä vaaditaan todistamaan – tai jospa vaadittaisiin vasta sitten, kun siihen on vähän enemmän aihetta. On totta että tuo vastaus pistää silmään, :lol: yleensä Atlanta mielestäni muotoilee huolellisemmin. Monissa ketjuissa hyväksytään itsestäänselvyyksinä paljon kummallisempiakin asioita kuin se, että joku lapsi jossain on kadonnut, ja hiljennetään epäilijät.
Se miksi itse niitä todisteita haluaisin nähdä, on että ei nämä muutkaan tapaukset perustu pelkästään kuulopuheiden varaan. Vai onko esim. tuolla kadonneiden joukossa jotakin muuta sellaista tapausta, josta ei ole mitään muuta tietoa kuin että joku on joskus kuullut jonkun huhun? Ainakin minun mielestäni muut tapaukset perustuu ihan faktoihin.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

elli72 kirjoitti:Se miksi itse niitä todisteita haluaisin nähdä, on että ei nämä muutkaan tapaukset perustu pelkästään kuulopuheiden varaan. Vai onko esim. tuolla kadonneiden joukossa jotakin muuta sellaista tapausta, josta ei ole mitään muuta tietoa kuin että joku on joskus kuullut jonkun huhun? Ainakin minun mielestäni muut tapaukset perustuu ihan faktoihin.
Todisteita voidaan tietysti vaatia siltä joka väittää että kotka vei lapsen, ja olisi ketjun aloittajakin tietysti voinut esittää jotain konkreettisempaa. Ymmärtääkseni ainakaan Atlanta ei ole väittänyt että lintu vei lapsen joten hänen lausahduksensa irrottaminen asiayhteydestä antoi hieman väärän kuvan hänen argumentointitaidostaan, vaikka meneehän se huumorin piikkiin. Hyvin irrotettu joka tapauksessa! :D

Tarkemmin ajatellen itse asia olisi ehkä soveltunut paremmin vapaan keskustelun aiheeksi. En näe että se muutenkaan vastaisi täysin muita kadonneiden ketjuja, ja eikö käsittelytapa riipu myös aiheesta?

Kotka epäiltynä kaappausrikoksesta – OK, aiheen vakavuus huomioitu!
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7461
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

http://www.findance.com/uutiset/20550/n ... -syntyi-jo

Ei onneks ollut suomalainen.... Olis muuten saattanut olla syyllinen tiedossa... :roll:
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=15204

Kaksi ihmistä on kuollut, mutta tyypit vääntävät jutun juurta sanasta "suikkari". Että kävi närästään :evil:
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Lumienkeli kirjoitti:http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=15204

Kaksi ihmistä on kuollut, mutta tyypit vääntävät jutun juurta sanasta "suikkari". Että kävi närästään :evil:
Siis mitä?
Oliko tämä nainen harrastanut suuseksiä ennen surmaa? :shock:
Kouvolansanomassa ei sellaista lukenut.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

reijoreipas kirjoitti:
Lumienkeli kirjoitti:http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=15204

Kaksi ihmistä on kuollut, mutta tyypit vääntävät jutun juurta sanasta "suikkari". Että kävi närästään :evil:
Siis mitä?
Oliko tämä nainen harrastanut suuseksiä ennen surmaa? :shock:
Kouvolansanomassa ei sellaista lukenut.
....Suicidal Tendencies aka. Suikkarit :wink:
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Lumienkeli kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:
Lumienkeli kirjoitti:http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=15204

Kaksi ihmistä on kuollut, mutta tyypit vääntävät jutun juurta sanasta "suikkari". Että kävi närästään :evil:
Siis mitä?
Oliko tämä nainen harrastanut suuseksiä ennen surmaa? :shock:
Kouvolansanomassa ei sellaista lukenut.
....Suicidal Tendencies aka. Suikkarit :wink:
Tuskin he niin vaikutteille altiita olivat, että kyseisen bändin kuuntelu olisi tuohon tekoon ajanut. Tai no, meitä on moneksi.

Bändiä tuskin saadaan vastuuseen aivosaasteensa levittämisestä, kuten ei aikanaan saatu Judas Priestiäkään kappaleestaan "Better By You, Better Than Me".
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Jos joku ei tajunnut niin vatvottiin viesti tolkulla onko "suikkari" suihinotto vai itsemurha.. Raid pölähti paikalle ja siivos :mrgreen:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja awa »

Nyt löytyi KONSTAepeli jota olisi tarvittu Ulvilassa muutama vuosi sitten. Ehkä ei tämän koirankouluttajan kysseessä ollessa ole vieläkään myöhäistä. Hänen koiransa kyllä haistaa, tai muutama ainakin. Kuten aina.
rootbeer kirjoitti:"Muutaman" haku- ja jäljestyskoiran kouluttaneena nikki rootbeer voi jonkinlaisella kokemuksella sanoa,että verijäljet eivät häviä maastosta muutamassa vuorokaudessa,edes sateella.Itseasiassa verijälki saattaa olla parempi kun se on vähän aikaa "laskeutunut" maaperään.Juuri tästä syystä käytetyt koirat palasivat telttapaikalle,kun muita verijälkiä ei löytynyt ja telttapaikan verijälki oli jokseenkin voimakas.
*siirretty bodomkeskustelusta
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Johan oli joukkoteloitus jonka vertaista ei ole aikoihin nähty kuin ISISin tekemänä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
reppuli
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 12:57 am

Re: Yleinen kackelsberg ketjussa kuin ketjussa

Viesti Kirjoittaja reppuli »

Lumienkeli kirjoitti:Sanoisin, että jokainen on vastuussa omasta haluttomuudestaan/haluamisestaan ja seksuaalisuudestaan. Mun mielestä ei ole kumppanin tehtävä tehdä kaiken maailman temppuja että sais miehensä/naisensa sille tuulelle. En puhu tässä nyt siis siitä, että silloin tällöin voi toki mukavia juttuja tehdä toisen mieliksi, se on eri asia.
Itse ainakin käyn kädellä jos vaimo ei anna. Olen sillä tavalla moniavioinen. Kuka sitä viitsii pantata ja herutella, antaa mennä vaan. Ei se siitä kulu :mrgreen:
Pieni tytön tylleröinen tietä pitkin kulki. Saapui sinne Nukku-Matti, silmät pienet sulki. Kasvoi kuusi kukkalatva, käki siinä kukkui. Mutta tytön tylleröinen nurmikolla nukkui.
Vastaa Viestiin