Kysymyksiä ylläpidolle

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Kysymyksiä ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Silloin kun perustitte murhainfon, minkälaiseksi palstaksi te tämän aioitte? Onko palsta teidän mielestänne nyt sellainen kuin suunnittelitte? Mikä on palstan perusidea ja toteutuuko se mielestänne?

Haluaisin myös herättää mieleen omat sääntönne, joista lainaus:
4. Keskenkasvusten tirkistely/Leikkipaikka.
5. Chattimesta.
Toivoisin tiukempaa linjaa. Tai edes jotain linjaa.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tiukempaa linjaa minkä suhteen? jos palstalla on vapaakeskustelu/gallup-osiot, eikö se silloin tarkoita vapaata keskustelua? rikoksia yms. käsittelevissä ketjuissa mielestäni pysytään aiheessa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Ymmärsitkö väärin? Kysymys oli osoitettu ylläpidolle, ei sinulle.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Kalessin kirjoitti:tiukempaa linjaa minkä suhteen? jos palstalla on vapaakeskustelu/gallup-osiot, eikö se silloin tarkoita vapaata keskustelua? rikoksia yms. käsittelevissä ketjuissa mielestäni pysytään aiheessa.
Aikaisemmin meinasin käydä sanomassa samasta asiasta. Mielestäni tarvitaan tuo vapaan keskustelun alue, koska muut aiheet ovat sen verran raskasta mättöä, ettei sitäkään jaksa koko aikaa. Sitäpaitsi minä ihan mielelläni oppisin "tuntemaan" palstalaisia vähän paremmin.

Viimepäivinä alkanut näkymään ihme naputusta jos mistäkin asiasta :roll:
Ei tää oo kuolemanvakavaa, tää on vaan foorumi.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Lizzie B. on tuntunut tänään nousseen väärällä jalalla. :lol: :lol:

Täytyy toivoa, että huomenna ois ees hieman parempi päivä :(

Mut Lissuhan vois perustaa ihan oman foorumin jonnekin :idea: ,semmosen missä sais keskustella pelkistä murhista vaan.
Ei ees olis mitään mahdollisuutta vapaaseen keskusteluun, kun se tuntuu niin punainen vaate olevan....
Raskasta mättöä vaan kokoajan.
Ja jos ei tottelis niin out vaan ja ikuinen porttikielto saitille.

Tuo Sadien mainitsema viime päivien naputus asiasta kuin asiasta voi johtua syksyn tulosta.
Eikö se ole aina kevät ja syksy kun hu**ut alkaa oireileen? :roll:
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

vapaa osio taitaa olla yhtä suosittu kuin tämä rikospuoli.

mitä linjauksiin tulee niin joskus ylläpito minusta puuttuu keskusteluihin liiankin aktiivisesti. mutta ilmeisesti ylläpidon linjauksiin kuuluu tämä näkyvyys.

itse toivoisin että ylläpito yrittäisi kohdella kirjottajia tasapuolisemmin eikä ajaisi mitään silmätikku-politiikkaa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ditto täältäkin siihen, että tuon vapaan osion pitää saada olla. Esimerkiksi minä itse en kykene koko ajan vain käsittelemään murhajuttuja, vaan pitää saada myös keskustella muista asioista. Jos vapaa keskustelu häiritsee, onko niitä topiceja pakko lukea? Ei kukaan pakota niitä huomioimaan, niiden voi antaa valua ohi ihan rauhassa jos ei kiinnosta.

Ainoa, mikä minua on ihmetyttänyt (ja haluan täsmentää, että vain ihmetyttänyt, ei ärsyttänyt tai mitään), että miten paljon täällä loppujen lopuksi tulee jonkinlaista kränää. Onneksi ne kuitenkin hoidetaan asiallisesti "Lautamiehet" osiossa eikä aleta avautumaan toisille jonkun aiheen topicissa, ainakaan kovin paljoa. Pienet heitot on eri asia.

Ps. Juu, en ole ylläpitäjä, mutta koin vapaudekseni sanoa oman mielipiteeni.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Lizzie B. kirjoitti:'''''''''''''''''
Poistettu henkilöspekulointia T:modet.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Vapaasta keskustelusta ja Gallupista on muutama kirjoittaja valittanut, että kirjoittelu keskittyy liikaa noille palstoille. Mielestäni se ei ole kuitenkaan näiltä rikospalstoilta pois. Kyllä varmasti kaikki kirjoittavat rikospalstoille jos on jotain annettavaa kyseiseen aiheeseen.

Ehdottomasti kannatan siis Vapaan keskustelun ja Gallupin jatkoa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Lizzie B. kirjoitti:Ymmärsitkö väärin? Kysymys oli osoitettu ylläpidolle, ei sinulle.
en ymmärtänyt väärin vaan otin asiaan kantaa, ja olisi mielenkiintoista tietää moderaattorien poistamat henkilöspekulaatiot, olinko itse siinä kohteena vain siksi, että otin kantaa asiaan.??? Yhdyn tiinaan siinä, että Bordenilla on melko usein päiviä, jolloin on syöty ärrinmurrinkeksejä. olisi aika puuduttavaa jos joka ainoa topicci olisi tiukasti murha-aiheisia, eihän täällä jaksaisi kukaan kirjoitella. voihan sitä olla tuiskatti, mutta voisi toisinaan olla hiukan kevyemmällä fiiliksellä liikkeellä, eikö?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Mut Lissuhan vois perustaa ihan oman foorumin jonnekin,semmosen missä sais keskustella pelkistä murhista vaan.
:roll:
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Re: Kysymyksiä ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Lizzie B. kirjoitti:Silloin kun perustitte murhainfon, minkälaiseksi palstaksi te tämän aioitte? Onko palsta teidän mielestänne nyt sellainen kuin suunnittelitte? Mikä on palstan perusidea ja toteutuuko se mielestänne?

Haluaisin myös herättää mieleen omat sääntönne, joista lainaus:
4. Keskenkasvusten tirkistely/Leikkipaikka.
5. Chattimesta.
Toivoisin tiukempaa linjaa. Tai edes jotain linjaa.
Julkinen foorumi ja sillä oleva julkinen topic, et sinä voi määrätä ketkä kommentoi sinun kysymyksiäsi (viitaten vastaukseesi Kalessinille), olisit lähettänyt ylläpidolle privaviestiä jos haluat, että kukaan ei kommentoi ehdotuksiisi. Ylläpito taisi itse perustaa vapaan keskustelun joten veikkaisin villisti, että kerran sitä ei ole poistettu niin siinäkin toteutuu ylläpidon tahto.

Yleisesti tälle itkulle sanon vaan, että voi morjens. Aika sanattomaksi vetää, luulisi olevan helppo pysyä siellä murhapuolella jos vapaan keskustelun "chattaily" noin paljon risoo.
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Joo, mun virhe. Olisi pistänyt laittaa tosiaan yksärinä, koska vastausta en ole tähän vieläkään saanut. Ikävistä asioistahan ei täällä voi tunnetusti puhua ja herran tähden varsinkaan puuttua epäkohtiin. Olen itsekin kirjoitellut vapaan keskustelun puolelle, mutta mielestäni se ei saa olla koko palstan kantava voima.

Ai niin, ylläpitohan taisi itse perustaa Lautamiesosion, jossa kysymyksiä voi esittää. Olisin toivonut tähän vastausta siltä, kenelle se oli osoitettu. Minulla ei ole oikeutta päättää siitä, kuka kommentoi kirjoituksiani, mutta mielenkiintoista tässä on se, kuka siitä loukkaantui. Kalikka kalahti, ja se tässä on pointti. Sen takia käytin tätä viestiketjua esimerkkinä Viikon murhalainen-ketjussa.

Ollaan nyt vaan kaikki kavereita, niin ei kukaan vaan suutu. Olen kertonut kantani, jos sitä ei ymmärretä niin antaa olla.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Kyllä kantansa saa kertoa, mutta minusta ainakaan ei aina tarvitse olla niin ehdoton. Välillä voi vähän "höllätä". On hyvä, että mielipiteensä tällaisestakin tuo esille, mutta se pitäisi pystyä tekemään niin ettei siitä ainakaan suurimmalle osalle tule "paha mieli". Heittomerkit siksi, etten usko, että joku ottaisi vaikkapa tuosta yhdestä vastauksestasi itseensä niin, että itkisi itsensä uneen.
Vastaa Viestiin