Herkkis ?!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Merope kirjoitti:Olettaisin, että BS = Bullshit.
Olisihan tuo pitänyt tajuta. :oops:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Herkkis kirjoitti: Oon ajatellu et mitäänsanomaton kommenttikin on parempi ku ei mitään.
Suoraan sanoen ainakin minua häiritsee nuo sinun mitäänsanomattomt kommenttisi ja sitten kun sinulla on vielä kuva viesteissäsi, niin se häiritsee säikeitten selaamista ja lukemista tosi paljon.

Ihan tällainen äidillinen neuvo, ei jokaisen tarvitse joka asiaan jotain sanoa. Usein olisi viisaampaa olla vaiti :(

EDIT: Korjattu lainaus - RAID
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

< ai hän häiritsee lukemista? :P
I am an African!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:P Mua saat aina kommentoida! 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

<3 sen teen
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

miten en ole tällaista keskustelua aikaisemmin huomannutkaan...mutta muakin saat herkkis ihan rauhassa kommentoida, on aika pikkumaista vetää kommenteista hernarit nenään. ja siis ihan mun mielipide vaan:)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

<3 kommenttia pukkaa :P
I am an African!
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Herkkis on oikeestaan kuin maskotti :lol: :wink:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Koht mul on faniklubi! Haterz be hatin loverz be lovin. 8)
I am an African!
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Minua ei ole nuo Herkkiksen kommentit ainakaan vielä häirinneet, mutta kannattaa kuitenkin jokaisen olla tarkkana mitä kirjoittaa. Monet foorumit ovat menneet pilalle jos sinne on tullut paljon kirjoittajia, jotka kirjoittavat mitäänsanomattomia yhden rivin lauseita, joilla ei ole juuri mitään tekemistä itse asian kanssa. Näin koko keskustelu menettää hohtonsa.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

OMFG taas yksi kriitikko :?
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

eheheh..maskotti...eheheh:) vähän niin ravitalleilla on aina yksi shetlanninponi kuumapäisten ravureiden kaverina*virn* ja siis kaikella rakkaudella:) :P
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

repesin 8)
I am an African!
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Herkkis kirjoitti:Ah Sqeeze, pahin "vihamieheni"!

En rupea lapsellisiin tappeluihin jossa kilpaillaan siitä kuka solvaa ja soimaa toista pahemmin. Tuo ei ole enää väittelyä vaan tappelua. Ja niin kuin sanotaan, on sama tapella netissä ja kilpailla paraolympialaisissa. Vaikka voittaisitkin, olet silti kehari.

Ja kaikki asiat hoidan tolla tavalla enkä katkerasti solvaa toisia netin kautta. Jos taas sinulla on pahaa pihviä mun kanssa, niin ilmottelehan aika ja paikka. Ja miten työskentely salaattitehtaalla liittyy kovaan puhumiseen?
Siirsin tämän tänne niin ei Bodom vääntö mene pilalle.

Pakko myöntää, että olin kirjoittanut hieman harkitsemattomasti oman viestini. Ja jääkööt tämä nyt sitten vaikka heti kättelyssä tähän.

Juttu on niin, että välillä keittää yli noiden oneliner kommenttien kanssa. Eilen keitti sitten enemmän kun tavallisesti. Kun joku on ensin ajatuksella kirjoittanut jotain ja seuraavaksi onkin sitten Adebisin naama teksti "paskaa tämäkin" tai "LOL". Tuskimpa olen ainoa jota ne ottaa nuppiin.

Sinänsä en kyllä sinua solvannut. "mieheltä" oli kirjoitettu noin koska käsittääkseni olet 19v. ja inttikin on vielä käymättä. Joten jos sitten sen jälkeen puhutaan miehestä ihan oikeesti. Salaatti tehdastyöntekijät ei kyllä mun käsityksen mukaan ole miehistä kovimpia noin yleisesti ottaen (voin olla väärässäkin). Siksi siis mainitsin sen.

Mutta siinähän otat sitten nakkikioskin takana miehestä mittaa jos se kerran on tapasi erimielisyydet hoitaa. Itse en ole enään vuosiin tuntenut tarvetta nyrkkejäni heilutella. Tosin sinun ikäisenä ja nuorempana sitä tuli harrastettua kuten varmaan teki suurinosa Suomalaisista miehistä.

Kaippa mun nyt kuuluisi sanoa, että katotaan sitten ihan missä vaan, koska vaan. Mutta en sitä sano koska näin kasvottomasti se on pelkkää sanahelinää.

Lisätäämpäs nyt vielä, että minä en ainakaan tunne yhtäkään oikeasti "kovaa jätkää" joka tuntisi mitään tarvetta sitä mainita tai muuten tuoda esille. Sinulla sitä tarvetta aika usein ollut havaittavissa... Jospa tämä nyt kokonaisuutena selvitti miksi heitin sellaisen kommentin kun heitin.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Kiitos asiallisesta viestistä.

Kaikki ei aina tykkää toisistaan, ei edes joka kerta.

Kovat jätkät on niitä jotka ei kuuntele äpätystä vaan tekee asialle jotain. Kova jätkähän ei tarkoita parasta tappelijaa tai suurinta uhoajaa. Voin siis sanoa, että nyt ainakin tiedät yhden kovan jätkän (terve terve) :P

[Kivipurontie 1, Varkaus] jos mielihalut joskus herää, ilmota se aika sitten :wink:

Mutta ei mitään dissausta, jatketaan vaan postailua :)
I am an African!
Vastaa Viestiin