Urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Loka kirjoitti:
blackwidow kirjoitti: BRAVO, GROOT! 8)
Vaikka groot onkin syötävän suloinen, tässä asiassa pitää olla eri mieltä. Mä olen sitä mieltä että Urho takaisin koska vaan, ainakin niin kauan että saa tietää onko hän edes todellisuudessa tehnyt sitä mistä tämä järkyttävä :lol: kohu syntyi. Samaa mieltä tosin siitä, että Urhon tiedonmäärä tämän foorumin aihealueita koskien on laaja ja harmi jos sitä pitää nyt kaivaa jostain s24:stä.

Ai nii, konsta, oisit jäänyt eilen pidemmäksi aikaa. :D Johan tuota saatiin vääntö aikaiseksi... :mrgreen:
Viimeisessä privaattiviestissä tämän palstan kautta Urho kertoi että kohta tulee banni. Eiköhän hän siis tiennyt mitä oli tekemässä ja teki sen harkitusti.

Minäkään en nähnyt näitä bannin aiheuttaneita viestejä mutta epäilemättä sellisia on ollut. Ylläpidon avoin kirje tuolla ylimmässä tiedote-osiossa kertonee omaa kieltään. Ei kaikille vastaavaa kirjoiteta.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

supernova kirjoitti: Viimeisessä privaattiviestissä tämän palstan kautta Urho kertoi että kohta tulee banni. Eiköhän hän siis tiennyt mitä oli tekemässä ja teki sen harkitusti.

Minäkään en nähnyt näitä bannin aiheuttaneita viestejä mutta epäilemättä sellisia on ollut. Ylläpidon avoin kirje tuolla ylimmässä tiedote-osiossa kertonee omaa kieltään. Ei kaikille vastaavaa kirjoiteta.
Syva kumarrus ja onnellinen houkaus, suuruus Urho on tehnyt banninsa harkitusti. Voiko narsistisempaa enaa ollakaan?

Urho on tuonut vuosien varrella rikosaiheista paljon mielenkiintoista tietoa, mutta Bodomin kohalla hanella naksahti paassa. Hanen Gustafssoniin, joka siis oli syytteessa kolmen toverinsa murhasta, panemansa tyo (hanen omasta mielestaan puolueeton :lol: ) kavi liikaa voimille. Raskasta se on ilmaista tyota tehda, varsinkin kun henkilo, jolle ilmaistyota tehdaan, ei ole sita pyytanyt, ei ole siita edes kiinnostunut. Kiitosta ei siis kuulu sieltakaan.
---------
Allekirjoitus.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Miksi herjaat avoimesti yhtä Bodom-palstan asiantuntevimpaa kirjoittajaa?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Piti tulla vilkaisemaan, että Urhoko se täällä postuumisti kirjoittelee, kun sivut vaan lisääntyy. :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti: Täyttä roskaa - todista sanasi.

- niin minä samana päivänä - :roll:
awa
Matlock


Liittynyt: 08 Huh 2007
Viestejä: 827

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:21 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Urho kirjoitti:


Ulvilan tapauksessa murha-aseitten ja kenkien kuvien julkaiseminen olisi saattanut johtaa ratkaisevaan vihjeeseen jo heti tuoreeltaan. Kiinnostaakohan Joutsenlahtea enemmän oman nimen näkeminen lehdessä kuin tärkeä asiatieto?


Ei olisi johtanut nopeampaan lopputulokseen veitsen ja kenkien julkaiseminen - vaan poliisi on toiminut juuri oikein.

*poistettu turhaa kuittia* t:mode
_________________
Totuus on faktojen tunnustamista.

Takaisin alkuun


Urho
Magnum


Liittynyt: 01 Huh 2007
Viestejä: 1419

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:31 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*ei kuulu ketjuun* t:mode

Takaisin alkuun


awa
Matlock


Liittynyt: 08 Huh 2007
Viestejä: 827

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:40 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*poistettu kuittailu* t:mode

Awalle huomautus.
_________________
Totuus on faktojen tunnustamista.

Takaisin alkuun


Urho
Magnum


Liittynyt: 01 Huh 2007
Viestejä: 1419

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:44 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*viesti poistettu ketjuun kuulumattomana* t:mode

Seuraava asiaton kirjoitus vie tuomiolle.

Koomista, minun jutut ei kuulu ketjuun, ok. Kuitenkin vastasin asiallisesti nimenomaan tässä ketjussa olleisiin kuittailuihin, joten en koe syylllistyneeni mihinkään väärään. Eli tuota uhkaa noudattaessani minun pitää hyväksyä se, että minusta levitetään väärää tietoa jonkin otsikon alla.
Kaikkihan alkoi siitä, kun awa väitti minua poliisivihaajaksi, minkä tiedon virheellisenä korjasin.

Viimeinen muokkaaja, Urho pvm Ti Syy 18, 2007 1:25 pm, muokattu 1 kertaa
No joo, se olikin vuorokautta aiemmin, Ulvila-ketjussa, kjäh.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Tämänkin jo kerroin tämän ketjun alussa,mutta mitäpäs sitä lukemaan :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

no juu konsta urhon innokaana oppipoikana tuntee jotain käsittämätönta katkeruutta sekä poliisia että mediaa kohtaan.

näitä tilityksiä saamme sitten lukea madeleine-ketjussa.

no hätä, kaveri on vain hieman 'päästä pipi'.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Onneksi en koskaan pääse menemään yhtä pahaksi kuin sinä, ilkeä juoruakka, keskiveroa tehokkaampi lynkkaaja. Sitä ennen kyllä hakeutuisin jo vapaaehtoisesti hoitoon.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

konsta kirjoitti:Onneksi en koskaan pääse menemään yhtä pahaksi kuin sinä, ilkeä juoruakka, keskiveroa tehokkaampi lynkkaaja. Sitä ennen kyllä hakeutuisin jo vapaaehtoisesti hoitoon.
se koira älähtää...

:lol: :lol: :lol:
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

groot kirjoitti:
supernova kirjoitti: Viimeisessä privaattiviestissä tämän palstan kautta Urho kertoi että kohta tulee banni. Eiköhän hän siis tiennyt mitä oli tekemässä ja teki sen harkitusti.

Minäkään en nähnyt näitä bannin aiheuttaneita viestejä mutta epäilemättä sellisia on ollut. Ylläpidon avoin kirje tuolla ylimmässä tiedote-osiossa kertonee omaa kieltään. Ei kaikille vastaavaa kirjoiteta.
Syva kumarrus ja onnellinen houkaus, suuruus Urho on tehnyt banninsa harkitusti. Voiko narsistisempaa enaa ollakaan?

Urho on tuonut vuosien varrella rikosaiheista paljon mielenkiintoista tietoa, mutta Bodomin kohalla hanella naksahti paassa. Hanen Gustafssoniin, joka siis oli syytteessa kolmen toverinsa murhasta, panemansa tyo (hanen omasta mielestaan puolueeton :lol: ) kavi liikaa voimille. Raskasta se on ilmaista tyota tehda, varsinkin kun henkilo, jolle ilmaistyota tehdaan, ei ole sita pyytanyt, ei ole siita edes kiinnostunut. Kiitosta ei siis kuulu sieltakaan.
Jos sä Grootti et todellakaan ole vielä tajunnut niin lue nyt tämä ja sisäistä:

Urho teki paljon työtä bodomin keissin takia. Hän ei ole nehnyt sitä nissen takia vaan jotta totuus tulisi ilmi. Yhdestäkään Urhon viestistä en ole löytänyt mitään muuta tavoitetta. En edes rivien välistä.

Ja kun puhun viesteistä ttarkoitan julkiselle foorumille kirjoitettua, yksityisviestejä sekä sähköpostia.

No jaa, munkin pitäisi muistaa olla ruokkimatta trolleja.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Heh, Maddy-palstan reviirinomistaja täällä puristaa rystyset valkoisen talikkoa ja hamppuköyttä, ottaa välillä luutansa ja lentää palstalle putsaamaan kaikki, jotka vähänkin epäilevät vanhempien syyllisyyttä.

On vähän turhauttava olo, jo neljäs tutkinnanjohtaja kierroksessa, eikä tiedotuksessa ole vieläkään kuin huuhaata. Vanhemmista ei keksi enää mitään ilkeää aikaisempien huhujen ja juorujen lisäksi. Koko lynkkkausnautinto on hiipumassa. Pitää rähistä johonkin suuntaan, mutta siitäkään ei pitkään nautinnoksi.

Mites sitten kun tämä on ohi? Mistä sisältöä elämään? Väittäisin, että Bodom auttaa, Nils on kesktolynnkkauksen mitä miellyttävin kohde.

Koetas Bläkkäri orientoitua, jos yksi perheen lynkkaus ei onnistukkaan, niin aina löytyy lisää.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

blackwidow kirjoitti:
konsta kirjoitti:Onneksi en koskaan pääse menemään yhtä pahaksi kuin sinä, ilkeä juoruakka, keskiveroa tehokkaampi lynkkaaja. Sitä ennen kyllä hakeutuisin jo vapaaehtoisesti hoitoon.
se koira älähtää...

:lol: :lol: :lol:
Ja poikkeus vahvistaa säännön.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti: Minäkään en nähnyt näitä bannin aiheuttaneita viestejä mutta epäilemättä sellisia on ollut. Ylläpidon avoin kirje tuolla ylimmässä tiedote-osiossa kertonee omaa kieltään. Ei kaikille vastaavaa kirjoiteta.
Olen pitkälti samaa mieltä. Tuossa avoimessa kirjeessä lueteltujen törkeyksien määrään kukaan muu tuskin täällä yltää niin lyhyessä ajassa. Kahdenkeskisessä keskustelussa niin hienosti käyttäytyvä mies - mikä ihme hänelle tuli?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti: Täyttä roskaa - todista sanasi.

- niin minä samana päivänä - :roll:
awa
Matlock


Liittynyt: 08 Huh 2007
Viestejä: 827

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:21 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Urho kirjoitti:


Ulvilan tapauksessa murha-aseitten ja kenkien kuvien julkaiseminen olisi saattanut johtaa ratkaisevaan vihjeeseen jo heti tuoreeltaan. Kiinnostaakohan Joutsenlahtea enemmän oman nimen näkeminen lehdessä kuin tärkeä asiatieto?


Ei olisi johtanut nopeampaan lopputulokseen veitsen ja kenkien julkaiseminen - vaan poliisi on toiminut juuri oikein.

*poistettu turhaa kuittia* t:mode
_________________
Totuus on faktojen tunnustamista.

Takaisin alkuun


Urho
Magnum


Liittynyt: 01 Huh 2007
Viestejä: 1419

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:31 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*ei kuulu ketjuun* t:mode

Takaisin alkuun


awa
Matlock


Liittynyt: 08 Huh 2007
Viestejä: 827

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:40 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*poistettu kuittailu* t:mode

Awalle huomautus.
_________________
Totuus on faktojen tunnustamista.

Takaisin alkuun


Urho
Magnum


Liittynyt: 01 Huh 2007
Viestejä: 1419

Lähetetty: Ma Syy 17, 2007 10:44 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

*viesti poistettu ketjuun kuulumattomana* t:mode

Seuraava asiaton kirjoitus vie tuomiolle.

Koomista, minun jutut ei kuulu ketjuun, ok. Kuitenkin vastasin asiallisesti nimenomaan tässä ketjussa olleisiin kuittailuihin, joten en koe syylllistyneeni mihinkään väärään. Eli tuota uhkaa noudattaessani minun pitää hyväksyä se, että minusta levitetään väärää tietoa jonkin otsikon alla.
Kaikkihan alkoi siitä, kun awa väitti minua poliisivihaajaksi, minkä tiedon virheellisenä korjasin.

Viimeinen muokkaaja, Urho pvm Ti Syy 18, 2007 1:25 pm, muokattu 1 kertaa
No joo, se olikin vuorokautta aiemmin, Ulvila-ketjussa, kjäh.
Niin - sinulla konsta on hieman eri käsitys keskustelu - foorumista kuin minulla.

Jos sinä konsta väität minun arvostelleen Urhoa - hänen perässään muille foorumeilla - niin minä ymmärrän sen että olen seurannut Urhoa muka muille keskustelu - foorumeille :D

MurhaInfo on yksi keskustelu - foorumi, jossa on eri topicceja - näin minä sen ymmärrän - toki voin olla väärässä :cry:

Sinulla konsta taitaa olla vain hieman eri käsitteet kuin minulla - kuten monessa muussakin asiassa :D

P.S. Valitan pitkää lainausta - mutta se on pakko laittaa - että nähdään -> kaikki sen sisältämät lainaukset ovat samalta foorumilta.
Viimeksi muokannut awa, La Loka 06, 2007 11:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

ei pelkkä ihmisistä tai kirjoittelijoista pitäminen ole asian ydin! Joka ikistä mielipidettä ; olkoonkin boodoom... tulisi kunnioittaa piste. Kunnioitan ja kerron sinustaki awa perstuntumalla lissääkin jos sallit
Vastaa Viestiin