Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chili
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Chili »

Saisikohan ylläpito tuolta Kylöpeliltä oikeudet jo lopultakin pois.

Tutkikaapa hiukan asiaa ja hönen hanakkuuttaan laittaa minunkin nikki banniin heti kun silmä välttää.

Sananvapauden nimissä minullakin on oikeus mielipiteeseeni annettujen sääntöjen puitteissa. Kylpelin tulkinnat ja ylilimieliset päätökset siitä, että rikon sääntöjä ovat yhden akan mielivaltaisia tulkintoja.

Kylpeliltä modeoikeudet pois! Vai järjestänkö aiheesta äänestyksen?
A Kyyrölä
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Joulu 11, 2011 11:31 pm
Paikkakunta: ja sehän ei muuten kuulu sulle!!!

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja A Kyyrölä »

Kyllähän tuosta aiheesta äänestys voisi olla ihan mielenkiintoinen ja jopa ehkä aiheellinenkin... Tosin tiedä sitten onko sillä mitään vaikutusta ja johtaisiko se mihinkään toimiin,vaikka äänestyksen tulos olisikin tuon oikeuksien pois ottamisen kannalla :roll:
"neekereitten paikka on Afrikassa, en minäkään mene sinne syömään niiden banaaneja"
Chili
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Chili »

Täällä saa N****I allekirjoituksen kanssa kirjoitella - mutta minut laitetaan banniin heti, jos suuni aukaisen. Ja ilman perustetta banniin!
Chili
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Chili »

Ja nyt se on poistanut Tuomioistuimesta viestinsä viimeisimmästä bannauksestani piilotellakseen omaa toimintaansa! Hah! Hah! :) :) :) :) :?:
Raid

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Raid »

Chili kirjoitti:Ja nyt se on poistanut Tuomioistuimesta viestinsä viimeisimmästä bannauksestani piilotellakseen omaa toimintaansa! Hah! Hah! :) :) :) :) :?:
Jaahas... Kun nyt itse prosessin tiedän niin olis hyvä kyllä kirjoittajalta saada todisteita väittämälle. Tuomioistuimeen annetut tuomiot pysyvät viestiketjussa ja viesteja ei poisteta.

Nimimerkki syyllistyy perättömään väitteeseen.... no jätän sen nyt omaan arvoonsa.

Tuomioistuin on joskus kumonnut tuomioita ja tehnyt siitäkin päätöslauselman. Paljastamatta varsinaista prosessia kuinka tuomioistuin toimii niin voin vakuuttaa että Kyöpeli ei pysty ensin laittaa tuomiota ja sitten poistaa sitä ;-)

RAID
Chili
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Chili »

No niin! Perun perättömän väitteeni: Viimeinen banni onkin tuolla viestiketjussa tallella. Siitä voikin sitten katsoa montako "chattia" vaiko yhtään olen heittänyt sen ja edellisen bannin bälissä. JA KAHDEN VIIKON BANNIN ARVOSTA! Siis Haloo!?! :D :D
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Chili kirjoitti:No niin! Perun perättömän väitteeni: Viimeinen banni onkin tuolla viestiketjussa tallella. Siitä voikin sitten katsoa montako "chattia" vaiko yhtään olen heittänyt sen ja edellisen bannin bälissä. JA KAHDEN VIIKON BANNIN ARVOSTA! Siis Haloo!?! :D :D
Ja samana päivänä 2 viikkoa lisää, kaikenmaailman turhasta chatista. Näin meillä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Melkoiset bannibileet on taas ollut Ulvilassa, puolet porukasta on bannissa ties miten kauan. Ihmetyttää kyllä että mistä se Kuolemannaakkakin niitä banneja oikein saa kun kaveri on niitä joilla on oikeasti aina asiaa, toisin kuin monella muulla.
harjoittelija
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:17 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

^mitä sä tääll määit, mee sinne ulvilaan, kyll, ehkä, sullki on joskus jotain sellasta sanottavaa, ett pääsen bennille.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Caldera kirjoitti:Melkoiset bannibileet on taas ollut Ulvilassa, puolet porukasta on bannissa ties miten kauan. Ihmetyttää kyllä että mistä se Kuolemannaakkakin niitä banneja oikein saa kun kaveri on niitä joilla on oikeasti aina asiaa, toisin kuin monella muulla.
Onhan täällä moni lentänyt jäähylle enemmän tai vähemmän aiheesta mutta koskas se Naakka on viimeksi bannattu? Syyskuussa? Ei nyt ihan siis viimeaikaisiin bannibileisiin ole hän päässyt. Mistä moinen harhaisuus?
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1444
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Tuollahan tuo Naakkakin mainitaan. Kahdesta viikosta puhutaan, itse selvisin näköjään viikolla -> http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=15843

Ja tässä ainoa viestini kuukauteen ennen tätä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 36#p588236

Naakan jäähy ilmeisesti siihen vastauksesta. Kukahan nuo ilmiantoi chattina? Tuolle linjalle jos mennään niin foorumi hiljenee lähes kokonaan, jr-osio etunenässä.

Harkinnassa kannattaako tänne yleensäkään kirjoitella..
..saapa nähä..
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Täällä on ainakin yksi hyvin innokas vasikka-namikkaan nojailija (tosin bannattiinpa hänetkin pari viikkoa takaperin) joka takuulla on hoitanut bannille useammankin kuin yhden tai toisen.

Se mikä itseäni tässä asiassa risoo (tulkoon vaikka elinkautinen banni) on se, että näemmä vasikka-namikan painelu on automaattinen keino saada joku bannatuksi. Siis minkäänlaista tutkintaa sen suhteen, mitä käyttäjä (vasikoitu) on kirjoittanut ei tehdä, simppelisti bannataan.

Ja mistäkö tiedän tämän? Ainoa kerta kun koskaan olen täällä vasikointi-namikkaan koskenut tapahtui pari viikkoa sitten ja juuri tämän namikkaannojailijan kohdalla. Katsoiko ylläpito sen kummemmin edes syytä, miksi otin ja nojasin? Tuskin. Mutta kenkä heilahti heti.

Eli kärjistetysti voitaneen todeta että mielipide-ero riittää syyksi saada kenkää täältä. Kunhan toinen eri mieltä oleva käyttäjä muistaa nojata siihen namikkaan. Edes kerran. Selittänee myös suunnilleen kaikki bannit joita täältä on tarjottu milloin kenellekin.

^olen kanssasi samaa mieltä, tästä tulee väkisinkin kuoleva palsta. Itse en enää viitsi sanoa oikein mitään oikein missään koska asiat kyllä kiinnostaa mutta kommentointi ei. Piruako sitä kommentoi kun siitä todnäk saa kenkää heti jos joku (vasikkanappia rakastava) on eri mieltä kanssani. Olenkin suosilla siirtynyt enemmänkin lukijaksi. Ja mitäs sitten kun suurin osa käyttäjistä on lukijoita? Lukemisaineisto loppuu ja se on siinä. Onnittelut ylläpidolle tästä linjasta.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
kip
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Syys 02, 2012 10:10 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja kip »

^ Itse oon ottanut sellasen linjan että en kirjoita tänne enää mitään asiaa. 8) Kaikki mun tekstit on käytännössä pelkkää chattia, ketään ei vain ole ketuttanut tarpeeksi painaakseen nappia eli bannia en ole saanut. Toki tämän julkituonnin jälkeen kohta se sieltä tulee :mrgreen: Aivan kuin sillä jotain väliä olisi, niin kauan kun joku muu täällä asiaa kirjoittaa. Kun moderointi paranee, paranee myös minun kirjoitusten taso. Pieni, hiljainen ja säälittävä ele mutta edes jotakin :lol:
silves
Remington Steele
Viestit: 209
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 9:25 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja silves »

Bannit tuntuvat tulevan vakiokirjoittajille (varsinkin Ulvila-palstalla). Itse olin joku aika sitten viikon bannissa ja se oli ihan oiken - rikoin sääntöjä. Pistin lautamiestekstiä väärään paikkaan.

En tiedä näistä vasikoinneista mitään, en edes ole huomannut koko toimintoa. Mielestäni modejen pitäisi hoitaa näiden "vasikoiden" hommaa.

Kirjoitusinto on kyllä lopahtanut viime aikoina - etenkin koska kiinnostavimmat kirjoittajat ovat olleet poissa kuvioista.

Ehkä ylläpidon tulisi päivittäää sääntöjä ja toimintojaan.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Caldera »

irmuska kirjoitti:Eli kärjistetysti voitaneen todeta että mielipide-ero riittää syyksi saada kenkää täältä. Kunhan toinen eri mieltä oleva käyttäjä muistaa nojata siihen namikkaan. Edes kerran. Selittänee myös suunnilleen kaikki bannit joita täältä on tarjottu milloin kenellekin.

^olen kanssasi samaa mieltä, tästä tulee väkisinkin kuoleva palsta. Itse en enää viitsi sanoa oikein mitään oikein missään koska asiat kyllä kiinnostaa mutta kommentointi ei. Piruako sitä kommentoi kun siitä todnäk saa kenkää heti jos joku (vasikkanappia rakastava) on eri mieltä kanssani. Olenkin suosilla siirtynyt enemmänkin lukijaksi. Ja mitäs sitten kun suurin osa käyttäjistä on lukijoita? Lukemisaineisto loppuu ja se on siinä. Onnittelut ylläpidolle tästä linjasta.
Asiaa. Samaan johtopäätökseen olen tullut ja vasikkanapin painajat pitäkööt mun puolesta tunkkinsa. Saavat sitten syvässä hiljaisuudessa nauttia siitä ettei ole vääriä mielipiteitä.
Vastaa Viestiin