Tara - henkisesti uhanalainen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Odottavan aika on piiiiiitkä! Toivottavasti Ulvila-tapaus saisi jonkunlaisen loppuhuipentuman, jopa vielä oikeudenmukaisen, kohta puoliin. Taran tekstit ovat olleet parasta luettavaa sekä täällä että naapuripalstalla, etenkin naapuripalstalla, kun siellä ei tarvi puolustella niinkuin täällä. En koskaan epäile Taran kirjoituksia, takana on sen verran perehtyneisyyttä ja tietoa, että voi hyvin luottaa. Muuten saa kyllä Ulvila-osiossa lukea aikamoista potaskaa.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Taran kirjoituksissa on olennaista, että Annelin syyllisyys on todistettava. Hänellä on käytössään esitutkimus, mutta hän ei halua lukea todistajien lausuntoja. Ilmankos pakeni Hejac'iin. Siellä ovat kaikki yhtä mieltä. Turvallista Taralle. Täällä keskustellaan siitä huolimatta, että useimmat ovat nyt Annelin syyttömyydestä vakuuttuneita.
one eye
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: To Loka 03, 2013 5:31 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja one eye »

sisotalo kirjoitti:Taran kirjoituksissa on olennaista, että Annelin syyllisyys on todistettava. Hänellä on käytössään esitutkimus, mutta hän ei halua lukea todistajien lausuntoja. Ilmankos pakeni Hejac'iin. Siellä ovat kaikki yhtä mieltä. Turvallista Taralle. Täällä keskustellaan siitä huolimatta, että useimmat ovat nyt Annelin syyttömyydestä vakuuttuneita.
Anneli on jo tuomittu - ja ihan ansioista. Ei ole enää mitään keskusteltavaa. Enää Hovin sinetti ja se on siinä. Tietenkin tosiasiat voi kieltää itseltään vaikka maailman tappiin tai muuten omata hieman rajoittuneet kyvyt joilla asia ei hahmotu ja näin kelata asiaa aina alusta uudelleen. Ihan maalisuoralla kuitenkin ollaan ja murhaleski sekä lastensa raiskaaja/väkivallan tekijä kantaa teoistaan yhteiskunnan määrittämän vastuun - sekä omatuntonsa mitalla mikä se sitten onkaan.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Tai sitten Warvillessä nähdään perjantaina 13.6:tta jälleen yllättävä juonenkäänne... 8)
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

one eye kirjoitti:Ihan maalisuoralla kuitenkin ollaan….
Tästä näyttävät kaikki olevan yhtä mieltä. Annelin vapauttava päätös Ulvilan murhasta VOI todella tulla 11/06. Sen sijaan lopullinen naula hänen syyllisyydestään VOIDAAN lyödä vasta joulukuussa. Tietenkin KKO voisi ennakoida asiaa päättämällä jotain, mutta ei EDES KKO:n päätös hylätä Annein valitus riittäisi lopettamaan asian äsittelyn
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9192
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

one eye kirjoitti:Anneli on jo tuomittu - ja ihan ansioista. Ei ole enää mitään keskusteltavaa. Enää Hovin sinetti ja se on siinä. Tietenkin tosiasiat voi kieltää itseltään vaikka maailman tappiin tai muuten omata hieman rajoittuneet kyvyt joilla asia ei hahmotu ja näin kelata asiaa aina alusta uudelleen. Ihan maalisuoralla kuitenkin ollaan ja murhaleski sekä lastensa raiskaaja/väkivallan tekijä kantaa teoistaan yhteiskunnan määrittämän vastuun - sekä omatuntonsa mitalla mikä se sitten onkaan.
Olen one eye:n kanssa muutamasta asiasta eri mieltä. Anneli Auerille toivon oikeudenmukaista ja puolueetonta surmaoikeudenkäyntiä. Toivon, että tuomarit näkevät vaivaa ja perehtyvät kunnolla murhaoikeudenkäynnin kannalta oleellisiin todistemateriaaleihin.

Ihmettelen, jos henkilö voidaan tuomita murhasta ainoastaan sillä näytöllä, että hän on sattunut olemaan paikalla surman tapahtuessa. Syyllisyyttä tukevat todistajalausunnot ovat tähän asti olleet aika hataralla pohjalla. Minusta kenestäkään ei pidä leipoa murhaajaa sillä perusteella, että vaatekaapista löytyy 15 tyhjää dödöpurkkia, asunnossa on tavaroiden epäjärjestystä, epäilty esiintyy rauhallisesti ja vastailee tehtyihin kysymyksiin asiallisesti, olohuoneessa on kaksi matkalaukkua, epäillyn yllä olleessa yöpaidassa (punainen t-paita) ei ollut ryppyjä jne.

One eye! Toivon totisesti, että avaat sen toisen silmäsi ja lähdet monen muun tavoin etsimään totuutta Ulvilan murhamysteerissä. Vaikka sanot, ettei ole enää mitään keskusteltavaa, niin minä luulen, että keskustelu on oikeastaan vasta alkamassa ja tapauksen jälkipyykkiä pestään vielä pitkään.

Onko meillä täällä Suomessa rohkeutta selvittää tämä tapaus perinpohjin, löytyykö uskallusta avoimeen keskusteluun, pysytäänkö todennetuissa faktoissa ja jätetäänkö mielikuvitusasiat taikka toisten keskustelijoiden syyllistäminen/mustamaalaaminen omaan arvoonsa? Anneli Auerin ja hänen perheensä vuoksi toivon, että oikea murhaaja saatettaisiin vastuuseen teostaan ja tiettyjen poliisien teot tämän asiakokonaisuuden ympärillä tutkittaisiin. Tsemppiä kaikille niille (murhainfon keskustelijoille, poliiseille, asiantuntijoille yms. henkilöille), jotka näette vaivaa, että Ulvilamysteeri saadaan viimein ratkaistua.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9192
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jatkan tänne Tara-ketjuun, kun alkaa mennä enempi lautamies-osion puolelle ajatukseni. Ja huomasin tuossa samalla, että edellinen viestini tässä ketjussa näyttäisi olevan edelleen relevantti.

Ulvila-osiossa Mikaelk vakuuttaa luottavansa oikeuteen ja Kaljaloota komppaa luottavansa Suomen oikeuslaitokseen ja yhteiskuntaan. Nämä ovat arvostettavia asioita, ja itsekin haluan omalta osaltani vaikuttaa, että Suomessa ihmiset noudattavat eduskunnan säätämiä lakeja ja muita yhteisesti sovittuja pelisääntöjä.

Käsittääkseni oikeudessa tuomarit tekevät päätöksensä siltä pohjalta, mitä materiaalia heille päätöksen kohteena olevassa asiassa toimitetaan ja mitä todistajat oikeudenkäynnin aikana lausuvat. Ulvilan surmatapauksessa mietityttää, onko esitutkintamateriaalin kokoamisessa säilytetty puolueettomuus ja objektiivisuus. Minua jäytää pelko, että mukaan ei ole liitetty tutkinnanjohtaja Juha Joutsenlahden aikaista aineistoa ainakaan sellaiselta osin, mikä tukee Anneli Auerin oman alkuperäisen kertomuksen luotettavuutta.

Minua ovat muutamat antiannelistit syyttäneet valehtelusta. Tahallaan ei ainakaan minulla ole ollut tarkoitus ketään hämärryttää, koska haluan, että Ulvilan murhamysteeriin liittyviä asioita käsitellään avoimesti ja varmistetaan, ettei ketään henkilöä tuomita ilman pitäviä todisteita.

Minua harmittaa Taralle ja muillekin hyville keskustelijoille pikkumaisista sääntörikkomuksista annetut bannit, koska ne vääristävät murhainfossa käytävää keskustelua. Ymmärrän bannit silloin, kun palstan sääntöjä rikotaan räikeästi. Jos oikein tarkkoja oltaisiin palstan sääntöjen suhteen, niin luulen, ettei meistä kukaan saisi olla täällä keskustelemassa.

Tara! Mitä, jos bannisi aikana palaisit Tähtisentien surmayön tapahtumiin siitä näkökulmasta, että Anneli Auer ja hänen vanhin tyttärensä ovat kertomustensa mukaisesti uhrin asemassa ja silminnäkijöitä ulkopuolisen suorittamalle veriteolle? Älä käytä mielikuvitustasi tippaakaan, vaan kuuntele häkenauhaa, katsele sairaalavideota ja tutki mahdollista muuta todistusaineistoa, joka on peräisin ajalta ennen vuotta 2009. Missä vaiheessa mielestäsi Ulvilan surmatutkinnassa on jouduttu ojasta allikkoon vai ollaanko asiassa mielestäsi edelleen totuuden tiellä?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

One eye! Toivon totisesti, että avaat sen toisen silmäsi ja lähdet monen muun tavoin etsimään totuutta Ulvilan murhamysteerissä.
Täällä liikkuu trolleja ja provoilijoita, todennäköisesti ei kovin montaa, mutta eri nimimerkeillä. Ja he ovat suoraan Saatanasta seuraavia ja tarkoituksena on tuhota teidän naiivi maailmanne tässä totuuden etsinnässä, sekä osoittaa, että koko maailma on paska paikka, eikä oikeudenmukaisuutta edes ole.

Ei tarvita kuin kaksi aivosolua näkemään tämän tilanteen typeryys ja epäoikeudenmukaisuus, joka on tarkoituksella tehty koko Ulvilan murhaoikeudenkäyntiin, ja se että Anneli Auer pitää turpansa kiinni, ei tee häntä koko näytökseen yhtään syyttömämmäksi, mutta tuo syyllisyys ei ole murhan kohdalla, vaan aivan jossakin muualla.

Koko peli on vain teidän päittenne manipulointia, enkä voi mitään muuta kuin sääliä, kun katson teidän yritystänne selvitä näistä maailman sekopäisistä manipuloijista ja absoluuttisen pahan edustajista.

Jos aikaisemmin olen miettinyt, ettei maailmassa ole absoluuttista pahuutta, niin tältä osin kyllä olen joutunut mielipidettäni tarkistamaan, kun olen tämän tuplanikkeilyn maailmaa ja tuhotyötä seurannut.

Ja sama absoluuttinen pahuus lähtee jo koko prosessista ja sen tuottamisesta teidän aivojenne tuohoamiseksi, ja joka ainoasta, joka sitä teille pyörittää: syyttäjät, puolustus, syytetty, asiantuntijat ja oikeuslaitos.

Elämme oksettavan karmeassa maailmassa.
Minua harmittaa Taralle ja muillekin hyville keskustelijoille pikkumaisista sääntörikkomuksista annetut bannit....
Tanan naiivit, Tara pistettiin banniin, kun minä tulin, jotta teillä säilyy kauhun tasapaino, ja minä ryhtyisin kääntämään teidän aivojanne taas toiseen suuntaan, eikä Tara pystyisi olemaan vastavoimana. Teitä pidetään tällä bannaamisella koko ajan aivomyrskyn kohteena, laittamalla pelin vastapuolesta määrätyt henkilöt aika ajoin banniin, ja taas vapauttamalla toiset.

Tässä tilanteessa ei voi käydä kuin oksentamassa, että Suomen valtion kansalaiset ja virkamiehet suorittavat itse tällaista propagandatoimintaa omia kansalaisiaan vastaan.

Kun olen tätä miettinyt eilisen päivän, en ole pystynyt päätymään mihinkään muuhun johtopäätökseen kuin, että valtaa käyttävät ihmiset pienistä isoihin vihaavat jo oman maansa kansalaisia niin paljon, että eivät enää edes pidä vain pilkkanaan, kuten aikaisemmin, vaan jo siten, että tuhoavat heidät kokonaan.

Tällaiseen toimintaan on syyllistytty sodan aikana, mutta väistämättä sitä on aina harrastaneet vieraan valtion edustajat. Olen miettinyt, että onko tämäkin nyt tulkittavissa siten? Presidentti Niinistö on sanonut jo tammikuussa 2011, että nyt on käynnissä kolmas maailmansota.

Mihin he tarvitsevat suomalaisten aivojen ja ymmärryskyvyn tuhoamista?

Ja sylttytehdas löytyy sieltä, joka järjestelee meille tätä bannipeliä.

Me emme nyt elä tavallisessa maailmassa, se on täynnä propagandaa ja sotapropagandaa mediaa myöten, myös Suomessa on tutkittu maanpetosrikosta alkaen kesä 2009, aina siitä lähtien, kun on jatkunut tämä Ulvila manipulointi.

Ex-tutkinnanjohtaja on itse kertonut olevansa maan sisäisen turvallisuuden asiantuntija.

Onko tämä teidän päitänne sotkeva jengi nyt se, joka on kärähtänyt tästä maanpetosrikoksesta ja maksaa potut pottuina meidän kansalaisten kautta?

Maanpetosrikos on sisällissotaan viittaava termi, jota edelleen käydään, koska kyseistä maanpetosrikosasiaa ei ole voitu viimeisen lehtitiedon mukaan edelleenkään saattaa loppuun.

Päätelmää vahvistaa myös se, että suojelupoliisin tarkastaja itse on kertonut Supossa eletyn pelon ilmapiirissä jo toistakymmentä vuotta ja tuo nimi esiintyy myös Joutsenlahden kirjeessä.

Pysähtykää nyt, jukolavita, edes ajattelemaan välillä, ja katsokaa ympärillenne, että mitä on tapahtumassa.
Alethes doksa meta logu
mikaelk

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Sirpa kirjoitti:Tara pistettiin banniin, kun minä tulin, jotta teillä säilyy kauhun tasapaino, ja minä ryhtyisin kääntämään teidän aivojanne taas toiseen suuntaan, eikä Tara pystyisi olemaan vastavoimana. Teitä pidetään tällä bannaamisella koko ajan aivomyrskyn kohteena, laittamalla pelin vastapuolesta määrätyt henkilöt aika ajoin banniin ja taas vapauttamalla toiset.
Ou jeah, Sirpa is back.. Näin sen täytyy juuri olla kun kirjoitit.. Saadaan kanssainfoilijoiden päät sekasin- juu-u.. Tämä on sulle peliä? :lol: :lol:
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, onhan tietysti sekin vaihtoehtona, että täällä kirjoittaa henkilö, jolla onkin vain yksi aivosolu. Kuulut tuohon ihmisrotuun, että kun naurat, torahampaasi näkyvät, joten pistä suusi kiinni, ettet paljastu.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Peliä - heille kyllä. He tietävät minun tietävän ja nauttivat katsoessaan, kun kiemurtelen kuin kala koukussa yrittäessäni kertoa teille totuutta. Ja jokainen propelipää huutelija tai foliohattu tai torahampainen nauraja, on kuin mannaa heidän sielulleen - onhan minun moraalini ja etiikkani tarkkaan tutkittu, ja jopa asemani vahvistettu jo hyvissä ajoin ennen tämän alkua - niin etten pysty jättämään teitä heitteille. He katsovat kauanko minä kestän, ja tietävät varsin hyvin myös sen, että mitä olen jo kestänyt tähän mennessä.
Alethes doksa meta logu
mikaelk

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

^^ Kyllä, kyllä. On sulla Sirpa sitten tärkeä tehtävä! :lol: Otapa päivän pilleri? 8)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ja sinä ne aurinkolasit pois, jotta näen, että miten karvanen naama sulla on. (Tähän ei tule yhtään hymiötä.)

Siksi toiseksi, olet yhdellä aivosolulla kyvytön miettimään minun tehtäviäni, kun et edes omistasi selviä.

Jokainen hauska herjauksesi saa isänmaanystävässä vain kuvotuksen aikaiseksi, siitä mitä olet täällä tekemässä.
Alethes doksa meta logu
Satinique
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Tammi 29, 2014 6:30 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Olen Sirpan kanssa samoilla linjoilla, huomaamatta ei ole jäänyt nikkien sanoma, tai juuri mitäänsanomattomuus. Jopa itse syytetyn hiljaisuus tukee sitä että omituinen kuvio on meneillään.Mannerin tyyli on hiljainen, vaikka todistajien vasta kuulemisessa voisi helposti selvittää Annelin syyttömyyden. Hän ei kuitenkaan esitä näitä kysymyksiä.
Ja oikeudessa käytetty ainakin ihmetyttää. Jos todistajien lausumat tuntimääräisesti on ajassa käytetty pieni osa, niin miten käsittely kestää kuukausia, kolme täyttä päivää viikossa.
Nämä ja useat ihmeellisyydet vaikuttavat kokonaisuuteen, erikoinen yhtälö.
Suomen työpaikkojen myyminen ulkomaille ihmetyttää myös.
Miksi Sukarin ideaparkkia nyt kiusataan viemällä kyltit, mitä Sukari on tehnyt tai tekemättä jättänyt.
Ulkomaiset firmat hoitavat terveyttämme, vanhuksiamme ja myös lastensuojelun takana on attendo. Mitä firmoja meillä suomalaisilla vielä on ???
Älkää Sirpaa mollatko, se vain herättää lisää kysymyksiä, mitä ,missä ja milloin ja MIKSI ???
mikaelk

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Satinique kirjoitti:Suomen työpaikkojen myyminen ulkomaille ihmetyttää myös.
Miksi Sukarin ideaparkkia nyt kiusataan viemällä kyltit, mitä Sukari on tehnyt tai tekemättä jättänyt. Ulkomaiset firmat hoitavat terveyttämme, vanhuksiamme ja myös lastensuojelun takana on attendo. Mitä firmoja meillä suomalaisilla vielä on ???
Mitäpä tässä ihmeteltävää? Kautta aikain on ollut ahneita ihmisiä, tänäpäivänä tuntuu enenevissämäärin. Ei se ole kuin bisnestä, firman johto&osakkeenomistajat saavat hyvät rahat jos tekevät oikeanlaiset kaupat. Viis työpaikoista Suomessa..
Satinique kirjoitti:Älkää Sirpaa mollatko, se vain herättää lisää kysymyksiä, mitä ,missä ja milloin ja MIKSI ???
Business is business & Sirpa on sirpa, en mollaa minäkään mutta kyllä aikamoista hörhöilyä välillä ilmoille tuo :lol:
Vastaa Viestiin