Annaanna...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

JammuSetä kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:47 am
Onko Niuvassa maaninen jakso taas päällä?
Sinnekkö haluat hoitoon?Niinpä tietenkin, koska esikuvasikin oli siellä hoidossa. Valitettavasti et varmaan saa päättää hoitopaikkaasi itse, vaan sen määrää sinua hoitava lääkäri.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Millanen huone sulla on siellä?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

JammuSetä kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:48 am
Millanen huone sulla on siellä?
Edelleenkään et itse saa päättää tulevaa hoitopaikkaasi.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

palokirves kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:49 am
JammuSetä kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:48 am
Millanen huone sulla on siellä?
Edelleenkään et itse saa päättää tulevaa hoitopaikkaasi.
Et varmasti saanutkaan.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

annaanna kirjoitti: ↑Mitä lie rasistisia solvauksia pikkujätkä syytänyt, kun on epäilty noin pahasti menettänyt hermonsa.
Jos on huutelemalla aloittanut, niin toivottavasti oppivat nuoret, että henkinen väkivalta, muun muassa rasistisen pilkkaaminen, voi johtaa jopa kuolemaan.

Kun kantis tappio musulmaanin, oli ihan eri ääni kellossa.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

John Kimble kirjoitti:
To Heinä 22, 2021 6:36 pm
annaanna kirjoitti:
To Heinä 22, 2021 5:09 pm
Miten voi joku kysellä onko yhteiskuntamme peitellyn naisvihamielinen, kun minfossakin on ketju, jossa jonkun verran talteen laitetu näitä MeToo -tapauksia. On naispoliiseja ja -sotilaita, näyttelijöitä, koululaisia, keskiasteenopiskelijoita, yliopisto-opiskelijoita, nuoria harrastajia ja urheilijoita joita yhdistää seksuaalisen häirinnän kokemukset.
...
Jos naivisti olettaa minfoa misogyniavapaaksi palstaksi :roll:
...
Ja tupla-anna näyttää itse esimerkkiä:
annaanna kirjoitti:
La Maalis 02, 2019 11:28 am
Vähintään nelikymppinen, mitäänsanomattoman näköinen juntti vajakkinainen, jolla olematon sexappeal, koska ei huolehdi ulkonäöstään. Eloton iho ja harottavat hiukset. Harmaata tyvikasvua.

Kovaäänisesti miakkereissa riekkuva, kirppisvaatteissa ja nolossa neulospipossa striimeissä esiintyvä julkisuuden henkilö.
...
Ällöstä Mari Kososestahan täällä vihapuheketjussa keskustellaan.
annaanna kirjoitti:
Pe Touko 17, 2019 11:06 am
Liian suuret ne on mittasuhteet joidenkin mielestä Meetoo -kampanjallakin, minun mielestäni Oulun seksuaalirikoksilla. Raskauksissahan harvoin, ja Oulussa ei yhdessäkään tapauksessa, uhrit ovat saaneet vakavia fyysisiä vammoja. Henkisestä kärsimyksestä korvauksia. Vaikkei mitään konkreettista vahinkoa ole osoittaa ja pimppikin pelittää.

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Hyvä poika alexsmith!

Juuri näin pitäisi toimia. Tuoda minun viestejäni tänne lähiluettavaksi. Ikävä kyllä minulla ei juuri nyt ole aikaa naureskella Mari Kososen ja Marco de Witin edesottamuksia ja saamia tuomioita ja keskeneräisiä oikeusjuttuja, mutta palataan näihin myöhemmin.

Lisää vaan viestikopsuja tänne. Olenhan tuottanut paljon laadukasta tekstiä minfoon.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 878
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Karhere »

sikakoira kirjoitti:
Ke Heinä 14, 2021 10:11 pm
^
No yhdyn edelliseen ja olen kyllä samaa mieltä että tupla Anna on kirjoitustyyliltään huomattavasti Putsarin aliaksia fiksumman oloinen kommentoija. Mahdollista yhteyttä olen kuitenkin pohtinut :lol: Pariskunta,,,,,,,,,maybe :lol:
Annapannalla ei ole yhtään fiksumpia kirjoituksia kirjoituksia, kuin putsarilla ja likevirginillä eli limajanitalla. Melkoinen psykoosi annapannalla päällä, kun suoltaa jatkuvasti sekopäisiä kirjoituksia jopa tässä kejussa. Oli aihe mikä tahansa niin muo limanuljaskat alkavat keskustelemaan aiheen vierestä ja persuista. Annapanna arvostelee muiden oikein kirjoituksen tasoa, vaikka sillä itsellään ei ole siihen yhtään varaa.

Trollejahan ne ovat, puolustavat matujen perseilyä viimeiseen saakka, ja harrastavat whataboutismia.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 878
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Karhere »

annaanna kirjoitti:
Pe Heinä 23, 2021 12:42 pm
Hyvä poika alexsmith!

Juuri näin pitäisi toimia. Tuoda minun viestejäni tänne lähiluettavaksi. Ikävä kyllä minulla ei juuri nyt ole aikaa naureskella Mari Kososen ja Marco de Witin edesottamuksia ja saamia tuomioita ja keskeneräisiä oikeusjuttuja, mutta palataan näihin myöhemmin.

Lisää vaan viestikopsuja tänne. Olenhan tuottanut paljon laadukasta tekstiä minfoon.
Annapanna trollaamassa itseään koskevassa ketjussa, aiheena ei ole Mari Kosonen eikä Marco de Witt vaan palstan sekopää Putin trolli annapanna. Joka yrittää koko ajan viedä keskustelua ohi aiheen ja sekoittaa keskustelua. Helppo tietää, että et voi olla väärässä jos olet eri mieltä, kuin annapanna, likaneitsyt, limajanita, putsaamaton, sekä niiden nikit ja lakeijat.

Tuollaisia annapannan, mukaneitsyen ja limajanitan typeryyksiä ei monella foorumilla sallittaisi asiallisilla keksusteluketjuilla. No täällä lautamiehissä onneksi on salliitua, noiden muutamien idioottien arvostelu. Valitettavasti nuo muutamat idiootti trollit sotkevat asiallisia keskusteluketjuja, vaikka modet postavat suuren osan noiden trollien oksennuksista.

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3673
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Alex Smith kirjoitti:
Pe Heinä 23, 2021 1:57 am
annaanna kirjoitti:
Pe Touko 17, 2019 11:06 am
Liian suuret ne on mittasuhteet joidenkin mielestä Meetoo -kampanjallakin, minun mielestäni Oulun seksuaalirikoksilla. Raskauksissahan harvoin, ja Oulussa ei yhdessäkään tapauksessa, uhrit ovat saaneet vakavia fyysisiä vammoja. Henkisestä kärsimyksestä korvauksia. Vaikkei mitään konkreettista vahinkoa ole osoittaa ja pimppikin pelittää.
Itselläni oli mennyt tämä ohi, vaikka se on kirjoitettu jokusen kuukausi Oulun maturaiskausten uhrin itsemurhaa käsittelevän ketjun avaamisen jälkeen.

Tahdon tässä henkilökohtaisesti kiittää Alex Smithiä tämän löytämisestä.

Tänään on päivä mennyt vaihtelevissa tunteissa , niiden vaihdellessa raivosta epäuskoon.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Mihinkäs me jäätiin.

(Karhere laittanut pari noloa känniviestiä uhmakkaassa nousuhumalavaiheessa, pyytäköön aamulla anteeksi muilta lukijoilta ala-arvoista, muut huomioonottamatonta käytöstään. Senkin itsekäs kännikakka.)

Ja Marokon Kauhu taas talla pohjassa kaahaillut pitkin palstaa itsekiihottuneena. Olisit nyt lukenut sitä omituista Vihapuhe/Kosonen/Suosalo -ketjua, josta pätkäisty tuo lause, vähän matkaa eteenpäin. Boldasin sieltä ketjusta löytyvän jatkoviestini Marokon Kauhua varten. Hänen käsityskykynsä ilmeisesti vaatii neekerintummaa tekstiä.


Eli oli esitetty palstalla vähättelyä henkisen väkivallan vaikutuksista ja epäilty vihapuheen aiheuttamia kärsimyksiä. Ehkä jotain alaikäisten thaikkutyttöjen panemisen ihanuudesta kerrottu, että ei ole raiskaus tai kärsimyksen aiheuttamista moinen, koska eri kulttuuri ja maksullisuus ja jää se pimperokin pelittämään aktin jälkeen kassakoneen lailla.
annaanna kirjoitti
annaanna kirjoitti:
ReissuLasse kirjoitti:
...

Vakavasti otettuna koko touhulla on liian suuret mittasuhteet. Onko olemassa jotain todistettua tietoa vihapuheen seurauksista, ei siis mitään mielensäpahoittamista vaan että jollain höpinällä on ollut konkreettisia vaikutuksia?
Mittasuhteet pielessä.
Liian suuret ne on mittasuhteet joidenkin mielestä Meetoo -kampanjallakin, minun mielestäni Oulun seksuaalirikoksilla. Raskauksissahan harvoin, ja Oulussa ei yhdessäkään tapauksessa, uhrit ovat saaneet vakavia fyysisiä vammoja. Henkisestä kärsimyksestä korvauksia. Vaikkei mitään konkreettista vahinkoa ole osoittaa ja pimppikin pelittää.

Henkinen väkivalta, voiko siitä ihminen kärsiä tai voiko vihapuheella psyykata ihmistä? Höpisemällä. Altistaa esimerkiksi alaikäiset vuosikausien vihapuheilla sunnien, shiiojen, juutalaisten, homojen, lihavien ihmisten, musulmaanien tai mutiaisten vihaajaksi.
Juutalaisiin taidettiin aikoinaan kohdistaa jonkilaista vihapuhekampanjaa. Tai siis höpistiin heidän päälleen juttu jos toinenkin.
Minfotietojen mukaan moskeijoissa ihan puheitten voimalla aivopestään ihmisistä terroristeja.
Tietysti täysin mahdotonta moinen. Todisteetkin puuttuvat.


Tekstini on harvinaisen nokkelaa minfoviestintää. Koska ei näytä ollenkaan auenneen, tai tahallaan tekeydytään tyhmäksi, lähiluetaan viestiä ja laaditaan selkokielinen versio.

Vihapuheella eli sanallisella väkivallalla on aina kohde, yksittäinen ihminen tai jokin ryhmä ihmisiä.



Reissu-Lasse tuossa esittää, ettå vaikka joku nyt henkisen ja verbaalisen aggression kohteena sitten olisikin, niin haittaaks se?
Eli kyseenalaistaa henkisen kärsimyksen mahdollisuuden. Toin konkreettisen esimerkin avulla esiin, että joo, henkiset kärsimykset on mahdollisia, vaikkei fyysisiä vammoja olisi jäänyt,

Kysymystä siitä, onko Metoo-kampanjassa seksuaalissävytteisen häirinnän uhrien kokemusten mitätöinti tai raiskattujen ihmisten henkisten vaurioiden kyseenalaistaminen vihapuhetta kannattaa tosiaan pohtia, jos on epäselvyyttä tuo kanssa. Että mitä mikäkin on.
Kielii minulle henkisestä laiskuudesta. Et en mää ny ite viitti näit funtsii.

Jos funtsii asioita ja funtsimisen jälkeen on sitä mieltä, ettei vihapuhetta suoltamalla pystytä esimerkiksi aikaansaamaan uskonnollisia fanaatikkoja, niin turha silloin on olla kieltämässä moskeijoita : jihadistien koulutuskeskuksina. :D
Uskolliset häntäkärpäseni.

Kerrataan vielä.

Henkinen kärsimys on totta. Sitä voi aiheuttaa toiselle. Raiskaamalla. Vihapuhumalla. Vittuilemalla.
Käytän itse vain viimeksi mainittua teihin :mrgreen:

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti:
La Heinä 24, 2021 1:53 am
Hänen käsityskykynsä ilmeisesti vaatii neekerintummaa tekstiä.


Rasisti.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti:
La Heinä 24, 2021 1:53 am

Eli oli esitetty palstalla vähättelyä henkisen väkivallan vaikutuksista ja epäilty vihapuheen aiheuttamia kärsimyksiä. Ehkä jotain alaikäisten thaikkutyttöjen panemisen ihanuudesta kerrottu, että ei ole raiskaus tai kärsimyksen aiheuttamista moinen, koska eri kulttuuri ja maksullisuus ja jää se pimperokin pelittämään aktin jälkeen kassakoneen lailla.

Naisvihaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

@parveilukutsu

Tähän ketjuun keräämme viestejä, joissa annaanna öyhöttää miesvihaansa ja syyllistää raiskauksen uhreja. Olet tervetullut osallistumaan talkoisiin! #päivänannaanna

Jos tyyppi ei ole vielä blokissa, suosittelen tekemään sen nyt.

T. Silakka

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

annaanna kirjoitti:
Pe Heinä 23, 2021 12:34 pm
Sillä nuolella ei ole mitään merkitystä.

Ketjuun, jossa suomalainen on tappanut selvinpäin itselleen tuntemattoman ulkomaalaisen, on tuotu ketjunpaskomistarkoituksella pätkä viestiäni eri ketjusta. Ei mitään muuta. Irrallinen pätkä.
Paska viesti.
Kyllä sillä nuolella on merkitystä. Siitä voi jokainen tarkistaa lainauksen aitouden eikä tarvitse uskoa sinunlaistesi valehtelua. Ei kai se muiden vika ole jos et itse muista mitä paskaa olet psykoosissasi kirjoittanut foorumille. Taitaa olla korkki auki siellä taas. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Vastaa Viestiin