Annaanna...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3673
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

annaanna kirjoitti:
Ti Heinä 13, 2021 9:21 pm
Hyvin on serenity palstaa seurannut ja havainnut tuon ylläpidon puuttumattomuuden. Eli vainoamisen sallimisen.

Eikä hän parahin salmari keskity sanallakaan minun viestieni sisältöön, eikä ilmaise mitä mieltä niistä on.
Pata kattilaa soimaa, mutta olen samaa mieltä tästä henkilöspekulaatiosta:
On palstan vanhin periaate, että sitä ei harrasteta.

Itseäni ei kenenkään henkilöllisyys kiinnosta, ei edes tupla-aan.
Mielestäni annaanna on tehnyt vain palveluksen, tuomalla vihervasemmisto-suvaitsevaiston sekopäisyyttä esiin ihan kunnolla.

Hyvä vihollinen on parempi, kuin lauma mitäänsanomattomia kavereita :D
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Analyysi maahanmuuttajien tappelusta yökerhossa:
annaanna kirjoitti:
La Heinä 10, 2021 1:22 pm
Vai on täällä puettu maahanmuuttohousut jalkaan :D

Ja alettu kommentoimaan maahanmuutosta.

Minä puin kukkahatun ja koen ilmassa olleen ikävää rasistista huutelua ja kateutta.
Naiset tehneet valintansa ja lähteneet komeimpien matkaan :D

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Silti annannalle ei riittänyt ”komeinta”

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Annaanna=JammuSetä. Kaikki tuon palstalla tietävät.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Itse olen kyllä pohtinut Palokirves Putsari Annaanna kolmiyhteyttä jo pidemmän aikaa. :wink: Joukkoon kyllä mahtuu useampikin nikki.

Yhteistä näille on se että ovat bannissa vuorotellen. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Sikakoira=JanitaSlim.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei kyllä se solakka Janita on Annaanna :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

palokirves kirjoitti:
Ke Heinä 14, 2021 7:46 pm
Sikakoira=JanitaSlim.
Höpsistä. Ennemmin anskuksi sopisi jopa itse miljoonanikki eli Wanhan Vaasan tahdonvastaisessa hoitolaitoksessa mm. koronapsykoosiaan oletetusti paranteleva herra putsari ja hänen korkeasti koulutetut sivupersoonansa.

Kukaan em. ei ole kuitenkaan annaanna, eikä tuo slime-janitakaan vaikuta kuin ikeavirginille. Ikean latteenvatkaajien patja on selvästi tyhmempi kuin annaanna, joka on vain "hieman erikoinen", mutta älyssä ei varmaan ole sen kummempaa vikaa. Nimim. aa on selvä antirasistisen kultin uhri, joka ei näe millaisen rasistin se onkaan hänessä synnyttänyt. Täysin kykenevä rasistisesti motivoituneeseen terrori-iskuun, kunhan joku muu tekisi sen hänen puolestaan.

Taivaaseen ei näet saa mukanaan halpaa viiniä tai siideriä ja niistä aa ei luovu.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
No yhdyn edelliseen ja olen kyllä samaa mieltä että tupla Anna on kirjoitustyyliltään huomattavasti Putsarin aliaksia fiksumman oloinen kommentoija. Mahdollista yhteyttä olen kuitenkin pohtinut :lol: Pariskunta,,,,,,,,,maybe :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

sikakoira kirjoitti:
Ke Heinä 14, 2021 9:03 pm
Ei kyllä se solakka Janita on Annaanna :lol:
Sikakoira=JanitaSlim=JammuSetä=annaanna.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Buahahaha. Kyllä annanna on ihan yksi ja ainoa kirjoittaja. Ei multiniccejä. Joskus epäilin että kyseessä on rutsari mutta ei ole.

Mutta putsari/palokirves/hutkivajournalisti on sama skitsofreenikko mitä likeövirgin/Janitaslim. Kirjoitusasu ja sanavalinnat paljastaa, sekä nuo typerät allekirjoitukset ja kuvameemit. Kukaan nainen ei kirjoittaisi tuolla lailla. Kyseessä on todella mieleltään sekaisin oleva perverssi joka varmasti runkkaa samalla kun trollaa tätä paskaa. Kun katsoo noiden niccien kirjoituksia, huomaa että yksikään nimimerkki ei tuota minkäänlaista järkevää annettavaa mihinkään ketjuun. Pelkkää paskanjauhamista persuista ja muiden haukkumista. Mutta eniten ihmettelen miksi ylläpito antaa tuon jatkuvan paskan jatkua. Täällä itketään palstan tasosta mutta tuolle pahimmalle skitsotrollaajalle ei tehdä mitään! Mutta miksi? Koska kyseessä on yhden ”ylläpitäjän” omat sivupersoonat.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

JammuSetä kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:42 am
Buahahaha. Kyllä annanna on ihan yksi ja ainoa kirjoittaja. Ei multiniccejä.
Mustasurma=JammuSetä=annaanna=JanitaSlim=sikakoira.

Nyt on kyllä MustallaJammulla todellakin psykoosi päällä, sen verran harhaista settiä tulee.
Mutta eniten ihmettelen miksi ylläpito antaa tuon jatkuvan paskan jatkua. Täällä itketään palstan tasosta mutta tuolle pahimmalle skitsotrollaajalle ei tehdä mitään! Mutta miksi? Koska kyseessä on yhden ”ylläpitäjän” omat sivupersoonat.
Viimeksi muokannut palokirves, To Heinä 15, 2021 12:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Ota lääkkeet

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja palokirves »

JammuSetä kirjoitti:
To Heinä 15, 2021 12:44 am
Ota lääkkeet
Nimenomaan sinun pitää soittaa se piipaa-auto, niin saat niitä lääkkeitä!
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Onko Niuvassa maaninen jakso taas päällä?

Vastaa Viestiin