Caldera vs. mikaelk

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Keskustelkoot täällä.
mikaelk

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Mä oon kiinnittäny huomiota siihen, että Caldera suoltaa PALJON paskaa, tässä esim mitä laittoi Ulvila-osioon:
Caldera kirjoitti:Joo, näinhän sen voi tietysti ajatella kun tietää lopputuloksen mutta mistä Anneli tietää mitä häkestä on odotettavissa. Sieltähän on vannotettu että älä mene mihinkään.
Kerro, missä häke näin tekee? Ei taida vannottaa mitn? 8) Ja muuten., mistäs Anneli tietää mitä hupulla on mielessä, jollei ole murhaaja..?

BTW, eiks oo hianoo meil o ny oma ketju täällä?
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Caldera »

mikaelk kirjoitti:Mä oon kiinnittäny huomiota siihen, että Caldera suoltaa PALJON paskaa, tässä esim mitä laittoi Ulvila-osioon:
Caldera kirjoitti:Joo, näinhän sen voi tietysti ajatella kun tietää lopputuloksen mutta mistä Anneli tietää mitä häkestä on odotettavissa. Sieltähän on vannotettu että älä mene mihinkään.
Kerro, missä häke näin tekee? Ei taida vannottaa mitn? 8) Ja muuten., mistäs Anneli tietää mitä hupulla on mielessä, jollei ole murhaaja..?

BTW, eiks oo hianoo meil o ny oma ketju täällä?
Etkös sinä jossain toisessa ketjussa kaipaillut asiallisuutta ja harmitellut sitä että kirjoittajat nokkivat toisiaan? Minusta tämä alla oleva on vannotusta varsinkin kun otetaan vielä äänensävy huomioon. Enpä sitä sanaa valitessani arvannut että siitä tule sulle ihan näin iso asia. Joka tapauksessa häkehenkilön pyyntö pysyä linjalla on painokas.

0:43 Häke: Jaaha, odota hetki, mä meen hetkeks pois linjalta. älä sulje puhelinta, älä me pois.
0:47 Epäilty: En.
mikaelk

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Caldera kirjoitti:Etkös sinä jossain toisessa ketjussa kaipaillut asiallisuutta ja harmitellut sitä että kirjoittajat nokkivat toisiaan? Minusta tämä alla oleva on vannotusta varsinkin kun otetaan vielä äänensävy huomioon.
Olet ollut tarkka juu, totesin että nokkimiset lautamiehiin, ei oo aina mukava lukea kun porukka nälvii toisiaan asiakeskusteluissa. Aloin eilen lukea tuota sun newbie-ketjua ja alko niin huvittaa, että piti tänne keksiä jtn. Jeps, tein nyt kärpäsestä härkäsen :wink:

Älä ota ittees, en mä pahalla ketään noki, mutta mukava se on puuttua jos disinfoa löytää, pientä tai suurta. Vieläkään en tuosta vannotusta löydä, mutta pyynnön juu..
mikaelk

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Laitetaan nimikkoketjuun pitkästäaikaa postia:

Suoli24:ssa spekuloidaan: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12735033
Paljon on näköjään tapahtunut viimepäivinä 8)

Miksi luxetveritas on niin ärsyttävä ?

--> "mikaelk toisella nikillä perhaps"

--> "Kyllä, näin on L&V on mikaelkin kaksoissisar. Molempien nikkien takana taitaa olla nainen pohojammaalta. "

--> "L on antiannelistinen mainostoimisto, esittää muka neutraalia ja puolueetonta. Mikaelk katos ja tuo tuli tilalle? Tai Ulvilan pulsuindeksi. ? Tai Ulvilan pulsuindeksi."

Tuohon linkin kysymykseen en ota kantaa 8) Huvittavaa porukkaa & spekua liikkeellä. Meikäläistä ei tuplanikkeilystä kiinni saa, vaikka joku sitä näköjään toivoo.. Pohojanmaa on väärä arvaus.. Tässä oli paras:

"Mikaelk katos ja tuo tuli tilalle?" :)
Allekirjoittanut on ihan vaan mökillä rentoutunut jonkun aikaa, jätinpä elektroniikat cityyn, siks ei viestejä vajaaseen viikkoon ole kauheammin tullut tehtyä..

8) :lol:
mikaelk

mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Taas inhottavia spekuja suol24ssa liikkeellä:
Sieppaa.JPG
Sieppaa.JPG (24.56 KiB) Katsottu 5548 kertaa
Mulla ei ole tarvetta kuin tälle yhdelle käyttikselle. En ole niin sekasin&epätoivoinen kuin eräät.
mikaelk kirjoitti: Meikäläistä ei tuplanikkeilystä kiinni saa, vaikka joku sitä näköjään toivoo..
Hyvää & rauhallista uuttavuotta kaikille kanssaminfoilijoille!
Harpo

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Joo, kyllä LEV kirjoitti niin paljon parempaa suomea kuin sinä, että puheet tuosta kaksoisnikkeilystä voi lopettaa saman tien.
mikaelk

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Harpo kirjoitti:Joo, kyllä LEV kirjoitti niin paljon parempaa suomea kuin sinä, että puheet tuosta kaksoisnikkeilystä voi lopettaa saman tien.
Harppukin heränny, olen kaivannut sinua 8)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

mikaelk kirjoitti:Nyt mulla meni uskottavuus sinuun, liekki ystäväni. Pitää olla mielikuvitusta jos kuulee älä-sanan tuossa edessä 8) :lol:
Kuulkaas, mikaelk ja Officer Crabtree, jotka kilvan toitotatte menettäneenne uskottavuuden minuun. Olen sitä mieltä, että teidän kannattaisi olla rehellisiä itsellenne. Totuushan on, ettei minulla ole edes lähtökohtaisesti ollut koskaan uskottavuutta silmissänne, koska satun puolustamaan Anneli Aueria ja uskon hänen syyttömyyteensä Ulvilan surma-asiassa.

Korjaan hieman epäselvää arkumentointiani tuon Anneli Auerin sanoman "Älä kuole!"-huudahduksen osalta. En siis täsmällisesti ottaen kuule häkenauhalla sanaa "Älä" sanan "kuole" edellä, mutta pystyn sen siihen hahmottamaan Anneli Auerin tapahtumakuvauksen perusteella ja sillä, että lapsi toistaa hieman tämän jälkeen tuon äitinsä huudahduksen sanomalla hätääntyneellä äänellä: "Iskä, älä kuole!".
mikaelk

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:Korjaan hieman epäselvää arkumentointiani tuon Anneli Auerin sanoman "Älä kuole!"-huudahduksen osalta. En siis täsmällisesti ottaen kuule häkenauhalla sanaa "Älä" sanan "kuole" edellä, mutta pystyn sen siihen hahmottamaan Anneli Auerin tapahtumakuvauksen perusteella ja sillä, että lapsi toistaa hieman tämän jälkeen tuon äitinsä huudahduksen sanomalla hätääntyneellä äänellä: "Iskä, älä kuole!".
Niin niin. Sulla on ainakin hyvä mielikuvitus, ystävä hyvä. Varmaan näetkin sielusi silmin kun huppumies pakenee ikkunasta 8)

Kuitenkin asianlaita on niin, että meidän täytyy tyytyä siihen mitä nauhalla kuuluu. Syytetyllä onkin syy sanoa,että sanoi "älä kuole". Totuus on kuitenkin toinen kun nauhaa kuulemme.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti:Kuulkaas, mikaelk ja Officer Crabtree, jotka kilvan toitotatte menettäneenne uskottavuuden minuun. Olen sitä mieltä, että teidän kannattaisi olla rehellisiä itsellenne. Totuushan on, ettei minulla ole edes lähtökohtaisesti ollut koskaan uskottavuutta silmissänne, koska satun puolustamaan Anneli Aueria ja uskon hänen syyttömyyteensä Ulvilan surma-asiassa.
No niin, heilahtihan se leimakirves.

Reilu kuukausi sitten kirjoitit:
Pieni liekki kirjoitti:Officer Crabtree, olen saanut sellaisen käsityksen sinusta, että käytät aikaasi Ulvilan murhamysteerin pohtimiseen, etkä ole lyönyt kantaasi lukkoon puoleen sun toiseen.
Mikä muutti mielesi? Sekö, että en sitten nöyrästi uskonutkaan Sinun heittoasi valehtelevista poliiseista, kun et pystynyt sitä verifioimaan?
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Korostan vielä, että minusta on ihan sama, mitä juoksuhautaa kukin edustaa; jos näen jotain typerää, saatan puuttua siihen. Oli sitten anti tai pro.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kuulkaas, mikaelk ja Officer Crabtree, jotka kilvan toitotatte menettäneenne uskottavuuden minuun. Olen sitä mieltä, että teidän kannattaisi olla rehellisiä itsellenne. Totuushan on, ettei minulla ole edes lähtökohtaisesti ollut koskaan uskottavuutta silmissänne, koska satun puolustamaan Anneli Aueria ja uskon hänen syyttömyyteensä Ulvilan surma-asiassa.
No niin, heilahtihan se leimakirves.

Reilu kuukausi sitten kirjoitit:
Pieni liekki kirjoitti:Officer Crabtree, olen saanut sellaisen käsityksen sinusta, että käytät aikaasi Ulvilan murhamysteerin pohtimiseen, etkä ole lyönyt kantaasi lukkoon puoleen sun toiseen.
Mikä muutti mielesi? Sekö, että en sitten nöyrästi uskonutkaan Sinun heittoasi valehtelevista poliiseista, kun et pystynyt sitä verifioimaan?
Rehellisenä ihmisenä tunnustan, että olen heilauttanut leimakirveen kohdallasi jo ajat sitten. Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen. Jos joku harvemmin kirjoittava henkilö tuntuu kirjoittavan omituista tekstiä, niin taulukosta on helppo tarkistaa millainen käsitys itselläni on aiemmin muodostunut tämän kirjoittajan kannasta Auerin syyllisyyteen ja tarkastella kirjoittajan mielipiteitä tältä pohjalta.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kuulkaas, mikaelk ja Officer Crabtree, jotka kilvan toitotatte menettäneenne uskottavuuden minuun. Olen sitä mieltä, että teidän kannattaisi olla rehellisiä itsellenne. Totuushan on, ettei minulla ole edes lähtökohtaisesti ollut koskaan uskottavuutta silmissänne, koska satun puolustamaan Anneli Aueria ja uskon hänen syyttömyyteensä Ulvilan surma-asiassa.
No niin, heilahtihan se leimakirves.

Reilu kuukausi sitten kirjoitit:
Pieni liekki kirjoitti:Officer Crabtree, olen saanut sellaisen käsityksen sinusta, että käytät aikaasi Ulvilan murhamysteerin pohtimiseen, etkä ole lyönyt kantaasi lukkoon puoleen sun toiseen.
Mikä muutti mielesi? Sekö, että en sitten nöyrästi uskonutkaan Sinun heittoasi valehtelevista poliiseista, kun et pystynyt sitä verifioimaan?
Rehellisenä ihmisenä tunnustan, että olen heilauttanut leimakirveen kohdallasi jo ajat sitten. Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen. Jos joku harvemmin kirjoittava henkilö tuntuu kirjoittavan omituista tekstiä, niin taulukosta on helppo tarkistaa millainen käsitys itselläni on aiemmin muodostunut tämän kirjoittajan kannasta Auerin syyllisyyteen ja tarkastella kirjoittajan mielipiteitä tältä pohjalta.
Voi elämän kevät ja varren kans.

Missä välissä aiot Ulvilan murhan ratkaista, kun näköjään aikasi menee Excelissä minfokirjoittelijoiden profilointiin... Ei herran jestas, oikeasti, hanki elämä! Voin kertoa kokemuksesta: huomattavasti palkitsevampaa elää oikeaa elämää Maa-planeetalla kuin harhojen vallassa foliohattu päässä etsiä Ulvilan-Tampereen-jamissäkaikissalieneekään sarjamurhaajaa...

Anteeksi vaan, mutta viime aikoina juttusi ovat menneet sille linjalle, että välillä tulee jo Sirpaa ikävä toistuvilta pitkiltä banneiltaan.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Ulvilan Oikeusmurhien huuhtojien diagnoositaulukko julkiseks

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Pieni liekki kirjoitti:Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen.
Ulvilan oikeusmurhien kaluajat täytyy epänormaalijakautumalla diagnostisoida vähintään 5 putkaan:
A Auerin syyttömyyden rikoksiin tietävät.
B Auerin syyttömyyteen uskovat.
C Epävarmat ihmettelijät.
D Syylliseksi luulevat.
E Kiimalynkkarit.
Tarkemmalla mielentilatutkimuksella asianosaiset saisi seulottua likaiseen tusinaan eri sellejä.

Taulukkosi täytyy julkaista Ulvilan Gallupaiheissa. Jokainen voi sitten käydä tarkistamassa, keiden jaarituksiin ei kannata tuhlata aikaa.
Julkaisulla on kiire, ennenkuin takinkääntäjät rientävät hätäpaskantamaan: Enhän määkään tosissani niellyt poripoliisien, valesyytäjien ja hullujuomarien valheväärennöksiä.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
Vastaa Viestiin