Ihmetouhua murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ihmetouhua murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Näköjään touhu mennyt vielä ihmeellisemmäksi. Nyt täällä pohditaan lähinnä, onko jonkun rikoksen tehnyt syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Surkeaksi on mennyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ihmetouhua murhainfossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marsalkka kirjoitti:
Su Syys 27, 2020 10:14 pm
Näköjään touhu mennyt vielä ihmeellisemmäksi. Nyt täällä pohditaan lähinnä, onko jonkun rikoksen tehnyt syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Surkeaksi on mennyt.
Marskalkka, kukas muukaan. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ihmetouhua murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Muhkea Martta kirjoitti:
Ma Syys 28, 2020 8:28 pm
Marsalkka saa painua helvettiin täältä. Mamupatjat perään sekä vihervasemmistolaiset.
Osuin ja upotin!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

JammuSetä

Re: Ihmetouhua murhainfossa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Putsarilla taas uus nicci. Maho Martta

Vastaa Viestiin