Minfo kuvina

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sinikka
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Su Elo 02, 2020 12:23 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja Sinikka »

nipsunapsu kirjoitti:
Pe Syys 25, 2020 5:44 pm
^
No nyt se ainakin rasselituohuiksi menee, triggeröintiviestintää riittää enemmän kuin laki sallii; Saksalaiset...musta....orjuuttamisesta muistuttava palmunlehti, jostain siitä varmaan vielä sen Swastikankin repii irti :shock:


:lol:

valesilakka.jpg
Ämpäripää eli ujo nipsunnapsu ystävineen jammailee. Valkoista maalia on mennyt vähän naamalle, mutta ei se haittaa soiitoa, kun rakas kalamorsiamesi, jonka kuvan liitit viestiisi, kannustaa.

https://www.youtube.com/watch?v=MEDB4xJsXVo

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^
Perkele olkoot teidän kanssanne, hyvä sikakoira, kun postaat kuvia joiden lähde kuolee ennen kuin ehtii nähdä mikä se oli!

Pimenevä syksy voi tarjota aikaa ihanalle rakkaudelle kukoistaa ja maamme tapa hoitaa kriisiä tuottaa varsinkin tulevaisuuteen mahtavia konkursseja ja yleisiä ahdinkoja, mitkä yleensä heijastuvat parisuhteisiin räiskyvinä riitoina, väkivaltana, jopa murhina.

Nyt kun Vastaamo -merkkisen lataamonkin tiedot ovat halukkaiden saatavilla, rasismi ihan tähtitieteellisissä luvuissa (kiitos "antirasistien" äärirasistisen toiminnan maailmalla), opettajien irtopäitä tippuu Pariisissa kadulle ja tätä ylistetään kivakulttuurissa, siis kaikki monella ihan päin helvettiä, niin halusin antaa oman panokseni auttaakseni ihmiskuntaa edes himpun verran:
Enimmäkseen rauhanomaisen ajattelijan parisuhdeneuvola.jpg
Enimmäkseen rauhanomaisen ajattelijan parisuhdeneuvola.jpg (49.3 KiB) Katsottu 1704 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Törmäsin taannoin muunnoin jossain interwebzin syövereissä kerrassaan mainioon kuvalliseen ilmaisuun suvakismin saturoimista sutturoista, hyvesignaloijista, sekä muista tofutalibaaneista.

kaikkien batiikkinoitien äiti.jpg
kaikkien batiikkinoitien äiti.jpg (92.79 KiB) Katsottu 1120 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja Hermione »

:shock: mitä mä just näin




Menen polttamaan silmäni

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Jaahas. Tämä on tätä aikaa.
Trans- ja ties mitä sateenkaarisakkia kehopositiivisessa Kama Sutra-hengessä.

Ei nyt ihan ominta settiä, muttei järkytäkään. Aika taidokas piirros noin taiteellisesti.

Sinikka
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Su Elo 02, 2020 12:23 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja Sinikka »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Marras 02, 2020 7:56 pm
Törmäsin taannoin muunnoin jossain interwebzin syövereissä kerrassaan mainioon kuvalliseen ilmaisuun suvakismin saturoimista sutturoista, hyvesignaloijista, sekä muista tofutalibaaneista.

kaikkien batiikkinoitien äiti.jpg
Tuollaisia kuviako etsit päiväkausia saadaksesi tyydytyksen?

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Sinikka kirjoitti:
Ti Marras 03, 2020 3:09 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Marras 02, 2020 7:56 pm
Törmäsin taannoin muunnoin jossain interwebzin syövereissä kerrassaan mainioon kuvalliseen ilmaisuun suvakismin saturoimista sutturoista, hyvesignaloijista, sekä muista tofutalibaaneista.

kaikkien batiikkinoitien äiti.jpg
Tuollaisia kuviako etsit päiväkausia saadaksesi tyydytyksen?
Toisin kuin eräät, en itse löydä kuvasta mitään seksuaalista. Olen ihmetellyt ennenkin miksi tietyn tyyppisillä ihmisillä on jokin erityinen tarve tuoda joka asiaan mukaan tuo seksuaalisuus, kuten sen tähänkin asiaan itse sotkit. Itse näen kuvassa tyypillisen suvakismin saturoiman sutturan mielenterveyden viimeisetkin rippeet, jos niitä voi enää siksi kutsua. Koko maailmaankuva kun tuntuu pyörivän kuvassa esiintyvien asioiden ja ideoiden ympärillä, ei siinnä ole mitään seksuaalista. Minulle.

Kuvat joskus kertovat ennemmän kuin sanat, niille keille se luetun ymmärtäminen tuottaa eriyisiä ongelmia. Näin ainakin olen olettanut, mutta olen ollut nähtävästi väärässä. Edes kuvan yhteydessä kirjoitetut sanat eivät riitä ilmaisemaan vastausta riittävän yksiselitteisesti tuohon yksinkertaiseen kysymykseen "miksi". Jokseenkin epäselvää on, kumpuaako edes tuota ihmeellistä kysymystä ikinä heidän korvien välissä, vaan vastaus tulee kuin apteekinhyllyltä liittyen aina, riippumatta itse aiheesta, kuvassa esiintyvistä asioista ja ideoista.

Siksi kuva mielestäni on kerrassan mainio, kuten kirjoitettu: "Törmäsin taannoin muunnoin jossain interwebzin syövereissä kerrassaan mainioon kuvalliseen ilmaisuun suvakismin saturoimista sutturoista..."

Tyydytys itse sanana ei tietty automaattisesti tarkoita seksuaalista tyydytystä, kuten varmasti tässäkin kohtaa tarkoitit vain kuvan herättämää tyytyväisyyden tunnetta, tuota mielihyvää nähdessä totuuden suvakismin saturoimista sutturoista tuossa mainiossa kuvastamisessa?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Upeasti kuvattu Minfo kuvana tuossa ylempänä

Peura ajovaloissa sopii tänne myöskin

Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

JammuSetä

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

↑ ↑

Peura on kaunis, tämä ilmestys muistuttaa enemmän merikottia.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kaikkea sitä google streat viewiin on tallentunutkin, kuten esimerkiksi tämä sikakoiran alullepano-hetki jolloin sikakoiran isukki tapasi sikakoiran äidin... ja siitä kohtaamisesta saimme sitten tänne minfoon sikakoiran :shock:
sikakoiraa alullepannaan
sikakoiraa alullepannaan
awr6rR4_700b.jpg (41.87 KiB) Katsottu 1079 kertaa
:mrgreen:

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kuva

Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Oli kyllä mahtava kuvaus suvakkiuden syvimmästä olemuksesta, kun siinä otettiin huomioon cuck-miestenkin vaikutus. Suvakkius ei todellakaan ole pelkkä naisten ongelma, vaan oire paljon syvemmästä sosiaalisesta ongelmasta, mikä tulee entisestään kiihdyttämään länsimaiden degeneroitumista. Lopulta saavutetaan islamilaisen maailman taso eli ns. paskareikästandardi.
Batiikkinoita - batikhäxa
Batiikkinoita - batikhäxa
Modernin huoran kasvot.jpg (53.58 KiB) Katsottu 954 kertaa
Laajennetaan tulevaisuudennäkymää vähäsen, innolla odotan jo vuotta 2021!
EVIL_RACCOON.jpg
EVIL_RACCOON.jpg (44.57 KiB) Katsottu 954 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tehdään näin, kun en kehtaa sinakoida blm-antifaketjua pahan äärioikeiston tekosilla.
Marokon Kauhu kirjoitti:
La Marras 21, 2020 12:21 pm
Kyle "The Superhero" Rittenhouse on vapaa!
Miehestä voisi avata melkeen omankin ketjun, mutta menköön nyt vielä tässä.

Ei kadu, koska itsepuolustus.
Josku silakka tuolla aikaisemmin väitti että ei tarvitse meidän apuja, mutta laitoin kaverin kautta 200 USD, koska eivät meinanneet saada sitä peräti kahden miljoonan dollarin takuusummaa kasaan!

Kuva

Hyvä Kyle!
Maailmassa on pari kommunistia ja yksi pedofiili vähemmän!
Hyvä mieli tuli viikonlopuksi.
SAMAA MIELTÄ! Petyin tosin monen muun lailla raskaasti, kun luulin monessa muussa hyvässä mukana olevan Black Rifle Coffeen, mikä kelpaisi varmaan blm-sotureillekin, auttaneen sankari-Kyleä naurettavan suuressa takuusummassa, kun nuorella miehellä niiden paitakin päällä.

Näin ei BRC:n mukaan ole ja tämä on ärsyttänyt muitakin. Olen ollut tilaamassa tätä kahvia erään mukana olevan usalaisen sotilaan kehumana, mutta harkitaanpa vielä. Tässä siis kiisto avusta:
https://www.thedailybeast.com/black-rif ... ittenhouse

Hyvän meemin kuitenkin joku kyhäsi, kun Starbucks-kahvijätti oli kehunut palkkaavansa jopa 10 000 "baristaa" latenvatkaajista:
Sotilaitahan ne ovat toisaalta nuo refuckeetkin, tosin jihadistien puolelta.jpg
Sotilaitahan ne ovat toisaalta nuo refuckeetkin, tosin jihadistien puolelta.jpg (56.34 KiB) Katsottu 820 kertaa
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EI SAATANA, nyt vasta huomasin nämäkin yksityiskohdat "nipenapen" hienosta modernin rakkauden ilmentymästä - eräänlainen uusi afrodite. Enemmän vielä pidän Rubensin rehevistä naisista, koska en tykkää naisista joilla on joku pikkukulli tai vaikka olisi isompikin. Näistä siis puhun...
Fuck patriarchy ja mun keho, mun säännöt.jpg
Fuck patriarchy ja mun keho, mun säännöt.jpg (20.83 KiB) Katsottu 811 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^
Kuva
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Vastaa Viestiin