Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kuolemannaakka on ketjunsa ansainnut, liki viisituhatta viestiä tähän mennessä kirjoittanut.

Kuolemannaakan viestit ja niitten saama vastakaiku.

Kirjallisesti tasokkaita, kuten olen todennut jo vuosia sitten. Hitto soikoon suoraan sanottuna, ne vaan on niin selkeitä ja johdonmukaisia rakenteeltaan. Tietyt aspektit niistä uupuu, siis kirjallisesti, ne ovat ns. asiakirjoittamista. Kirjallinen revittely ei kuulu ilmeisesti repertuaariisi, et siihen kykene tai et halua siitä esimerkkejä antaa suhtautuessasi käsillä olevaan asiaan vakavuudella.
Vähän käytät sivistyssanoja vaikka väität sivistyneistöön kuuluvasi :lol: :roll:.
Joskus oletin menneisyydestäsi löytyvän jotakin kansankynttilänä toimimista, oli niin kärsivällinen meininki silloin viestittelyssäsi. No, siitä on aikaa, tilanteet ja asenteet muuttuu.

Mitähän oot kirjoitellut ylläpidolle/millä sähköpostinimellä palstalle rekkautunut, kun ylläpito bannailee aivan holtittomasti. Tosin ylläpidon kunniaksi on luettava se, että muistaakseni on kerran-pari aiheettomalta bannilta "vapauttanut". Olisitko tosiaan intoutunut sinne kirjoittelemaan jotakin minunkin viestieni lievästi kärjistetyt heitot, "helvetin paskahousu sählääjät", typeryydessään ylittävää. Vai kannatko vain seurauksia omista periaatteistasi, joihin kuuluu osallistumattomuus omalta osaltasi huolehtia palstan kirjoitusten sääntöjenmukaisuudesta eli kieltäytyminen vasikoinnista.
Hyväksyit taannoin jonkun typerääkin typerämmän pedofiilileimaamisketjun nikkinimelläsi. Minä en olisi hyväksynyt, ihan palstan tason ilmiasunkin takia. Ylläpitohan tälläkin hetkellä sallii aivan naurettavia ketjuja, eikä millään tavalla neuvo tai rajoita ketjujen avaamista. He vastaavat toimiensa tai toimettomuutensa seurauksista.
Käsissään sentään kansallinen aarre. Etenkin Ulvilan osalta :mrgreen: .

Jotakin olet joskus itse mielestäni päätellyt tai keksinyt, monasti jatkanut jonkun muun aloittamaa ajatusta (ainakin minun ajatuksia hienosti selkokielelle kääntänyt) tai muitten viesteistä inspiroitunut, kuten niin monet muutkin meistä. Kollektiivista oikeusjutun haltuunottoa mielestäni olemme täällä harrastaneet, kuka milläkin tavalla. Kiitokset vaan kaikille älyään, asiantuntemustaan ja elämänkokemustaan jakaneille!

Mikään yksilösuoritus ei kyseessä ole, suvereenia ja muita päätä pidempää ei mielestäni joukossamme ole, vaikka omia henkilökohtaisia suorituksiaan jokainen voi ylpeydellä tykönään, ja miksei palstallakin näinä päivinä, ihastella ja arvostaa. Niin Turumurre, Kuolemannaakka, Sisotalo, Pikkuliekki, minä ja monen moni muu on saanut kuraa niskaansa tavalla jota en olisi todeksi uskonut ilman omakohtaista kokemusta.

Monta noista viesteistäsi olet kirjoittanut Lautamiehiin Kackelsbergiä Ulvilasta -ketjuun, jolloin niitä ei sääntöjen mukaan voi käsitellä ja siirtää ns. asiapuolelle. Niinpä laitan tuonne Kackelsbergiin hautautuneita tai hautautumassa olevia tänne.Revi siitä saatanan paskahousu!
(tuo viimeksi mainittu lause ihan vain varmistamaan, etten joudu toistamiseen bannatuksi sen takia, etten osaa käyttää lautamiehiä :D)

Näin Kuolemannaakka vastasi kysyttyäni häneltä klassikon:

Kuolemannaakka, mitkä on fiilikset?
Mulla on itse asiassa ollut ihan sysimusta vitutus tän tuomion jälkeen. Tietysti hienoa, että vapautettiin, mutta käytännössähän Auer tuomittiin kuitenkin ja hänen maineensa on ihan virallisella taholla mustattu. Että syyllinen, mutta oli pakko vapauttaa, kun ALKUTUTKINTA KÄMMÄSI, sori.

Radiossakin tuli ihan suoraan uutisissa, että esitutkinnan virheitä ei saa käyttää syytettyä vastaan, joten Auer oli pakko vapauttaa. Syyttäjä sanoo, että tuomio on väärä ja poliisi sanoo, ettei tätä nyt tartte tämän enempää tutkia.

Mediassa ei käsitellä syyttömyyttä todistavia asioita lainkaan, ja asiasta on leivottu sitä samaa eipäs-juupas -mielipidekeskustelua. Edes hovin perusteluja ei lueta, vaan jankutetaan, ettei todisteet riittäneet. Todisteita EI OLLUT, siinä on iso ero. Mikään tekninen tutkimus ei liittänyt Aueria murhaan millään lailla. Tämä on täysin tyhjästä keitetty ja pelkillä valheilla ylläpidetty juttu. Tässä on huijattu kansalaisia monta vuotta, ja se mua eniten vituttaa. Suurin osa ihmisistä ajelehtii ihan ulkopuolisten voimien armoilla. Heillä ei ole näköjään minkäänlaista kykyä itsenäiseen ajatteluun. Ja kauhea julmuus, se mua ahdistaa kaikista eniten.

Länsi-Suomi -lehdessä oli sivun juttu, joss kuva murhaveitsestä ja alla lukee, että "Surma-ase kuului talouteen". Sillä lailla. Sitten ihmiset naureskelee, että on meillä hieno huppumies, kun on Annelin keittiöstä hakenut aseenkin ennen puukotusta.

Eikä mitään voi vastaan sanoa, koska virallinen tieto on se, mikä lehdessä lukee. Iltasanomissa sama toimittaja tekee aina samoja faktavirheitä sisältäviä listauksiaan. Kertoo "yhdestä selkeästä kengänjäljestä, jota ei voitu osoittaa lavastukseksi" ja kansa nauraa että hehheh, huppiksella oli vaan yks jalka ja siitä se ponnisti ulos jättäen yhden kengänjäljen... Näitä saa sittne vuosikausia täällä lukea.

Nää on ihan tahallista mustamaalaamista.


Hovin tuomion perusteet oli melkoisen hyvät, vaikka ei siellä nyt kaikkea vieläkään tajuttu oltu. Potenssiin kymmenen parempi kuitenkin kuin käräjien apukouluräpellys.

Mut juu. En ole kovin iloinen edelleenkään. Jos se lsh saadaan kaadettua, niin sitten ehkä pikkuhiljaa...


Ja banneista on tulossa oikein eepos tässä lähipäivinä....oli aikaa kirjoitella.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

äääh... ei tämmösiä... =)


Kirjallinen revittely kuuluu repertuaariin toisissa yhteyksissä...


Ehkä otan tämän yhden jutun vähän turhan vakavasti, kun muuten en ole erityisen vakavahenkinen yleensäkään. Enkä myöskään kansankynttilä.

Jatkuvat bannit olen kyllä kokenut erittäin epäoikeudenmukaisina. Minua saa ihan vapaasti haukkua, mutta mielipiteenilmaisun mielivaltainen estäminen on aika hajottavaa. Etenkin kun sen tekee taho, joka ei tunne minua millään tavalla, eikä ole käsittänyt, mitä kirjoitan.

Niinpä kokosin tässä viimeisimmän bannini aikana dokumentin, missä kävin läpi jokaisen saamani bannin, ja yritin löytää niille syyn. 1-2 viikon bannia olisin ehkä ansainnut. Nyt niitä on 37 viikkoa runsaassa kolmessa vuodessa. Yksi on kerran "armahdettu", joskin väärän tuomion kumoaminen ei ole armahtamista, vaan virheen tunnustamista.

No, on tässä silti ehditty kirjoittaakin, tietysti... Piti kyllä jo lopettaa kokonaan. Kolmas lopetusyritys=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
annaanna

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Joo, ei sulle mitään lopetuslupaa ole myönnetty, älä hupsi.
Takaisin puikkoihin eli näppikselle vähintään tuomionpurun hakuaikoihin. Pidät pois ylityötunnit ja vuosilomat.
Ei sua tosikkona pidetä täällä, eikä sellaiseksi ole väitetty, kansankynttilyytesi on aikoja sitten kumoutunut, sen oletettiin liittyvän historian alkuhämäriin, asenteen selittäväksi. Olet sinä niitä bannejasi ansainnutkin, lepoajat tekee hyvää! Asennekysymys.

Sisuunnu!

Elikkäs kun vitutus hellittää, niin on aika sisuuntua. Ekkös sää aika peräänantamattoman sitkeä ole jos niikseen tulee. Erävoitto. Täystyrmäys tavoitteena, eikö niin.
Poliisin ja oikeuslaitoksen tahrattomuus ei kertakaikkiaan ole enää mahdollista, toimittajien typeryys tunnistaa oikeusmurha on tosiasia.

Kyllä. Jo ensimmäisen vapauttavan tuomion, mutta erityisesti tämän toisen vapauttavan jälkeen on ollut luettavista ruotsinmallin mukaista kilpparikäytöstä; kiillotetaan vimmatusti omaa kilpeä ja toistetaan mantrana surmayön tutkinnanjohtajan, Pauli Kuusirannan, tekemiä ratkaisevia virheitä.
Ei sitten äijä osannut ollenkaan edes niitä henkirikostutkinnan alkeita, eli kohdistaa ensimmäiseksi paikalla olleisiin. Tyyppi paineli sairaalaan kyselemään Auerilta naapurin omituisen epäloogisen fantasian perään. Ei hän tiettävästi muuhun reissullaan keskittynyt, ei häntä ole oikeudessa kuultu. Paikalla ollutta, Auerin ilmeisesti tavannutta. Nää on aivan hämärään jätettyjä, mutta joku poliisi on paikalle pöllähtänyt tään asian tiimoilta. Järkyttävää totta ollessaan. Epäilen, ilman todisteita, tätä heppua taustavaikuttajaksi siihen seuraavan kesän episodiin, jossa Santaoja ja Joutsenlahti sekosivat mielestäni täysin pasmoissaan, eli järjellisessä poliisitoiminnassa ja lähtivät teatterimiehen perään, mm. dna-yhteensopimattomuudesta välittämättä. Taipuivatko tään tyypin päähänpiintymään, vai sitten sen kritiikkinaapurin maagiseen luomovoimaan?

Mitä sen Kuusirannan olisi pitänyt tehdä? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Huvittavaa, että eivät tajua ammattitoimittajat mistään mitään, aivan talutettavissa.

Sen tarkoitushakuisen esitutkintamateriaalin siihen loppuunasti-lavastettuun-murhasyytteeseen viimeisteli ja valitsi Pauli Kuusiranta ja sen loppuunsaattoi ja allekirjoitti Erik Salonoja.
Sen lisäksi siis Pauli Kuusiranta saapui paikalle surmayöksi vastaamaan tutkinnasta, tutkintavastuu siirtyi aamun tullen viikonlopuksi Joutsenlahdelle ja varsinaisen ensimmäisen työviikon siitä vastasi Salonsaari.

Teknistä tutkintaa suorittanut Matti Mäkinen on sentään selväjärkisyytensä paikalla säilyttänyt ja todisteet puhuvat miehen puolesta. Hän on kerännyt rikospaikalta kuitu- ja verinäytteitä, dokumentoinut verijälkiä, pussittanut todisteaineistoa ja kuvannut sitä.

Laitanko tähän vielä Kuusirannan tekemisistä sen kirjoituksen. Pauli Kuusiranta siis tutkinnanjohtajan (kesken jutun käsittelyn eläkkeelle jääneenä) ominaisuudessa kirjoitti Pohjolan Poliisi Kertoo kirjasarjaan tapauksesta artikkelin ensimmäisen käräjäpäätöksen jälkeen, ei henkirikosasiassa maltettu hovipäätöstä odottaa :lol: :lol: :lol: :lol: .
Miten toimituskunta aikoo päivittää sarjansa, kuka kirjoittaa artikkelin ko. kirjasarjaan Suomalainen oikeusmurha tvistillä -artikkelin :mrgreen:.

Kirjoitti siitä miten siis kahvittelivat tapauksen selvitettyään kunnialla.

Unohti kertoa miten käyttivät peite-seppoa, paikkakuuntelua, televalvontaa ja -kuuntelua lapsiperheessä, miten laittoivat sepon soittamaan Auerille, että on surmaaja, jolla on varmaan black-out eli muistinmenetys.
Unohti kertoa miten vaativat teknistä tutkijaa väärentämään laatimaansa asiakirjaa.
Unohti kertoa miten jättivät syyttäjille/puolustukselle menevästä esitutkintamateriaalista pois mm. verijälkien kuivumisajoista Tähtisentien asunnolla tehdyn rekonstrution, koska verijälkien todettiin kuivuvan muutamassa minuutissa lattialämmitys asunnossa ohuimmissa näytteissä. Pöytäkirjan puuttumisesta huomautti Tauru oikeussalissa.
Unohti kertoa miten "katosi" mm. vertailuäänirekonstruktion olosuhteista ja menetelmistä tehty videointi.
Unohti kertoa aineistosta pois jätetyn loppujen lopuksi useampia vanhimman lapsen ja naapurin tytön todisteluista tehtyjä videointeja. Naapuritytön eroaikeitten paikkansapitämättömyydestä kertova video oli todiste, mutta ensin kerrottiin ääninauhan siitä vaurioituneen, mutta sitten oli "kadonnut" koko video.
Todella monta asiaa jäänyt kertomatta/tunnustamatta.

Niin monta asiaa selvinnyt noissa istunnoissa ja toimittajien hälyytyskellot eivät vain soineet, vallansylikoiria ovat.
Am-mat-ti-tai-dot-to-mi-a!

Ja luuletko sinä helvetin paskahousu, että mä tään sua varten perustin. :wink:
Tää on meitä faneja varten, tänne voi kopsata sun kirjoituksia. Ottaa "faktat" talteen kuten kirjoitti entinen nikki. Voit sä itsekin niitä tänne poimia, jos niihin palata haluat.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Koskapa palstalta ei taida löytyä Sirpaa lukuunottamatta suurempaa häirikköä kuin minä, bannien määrästä päätellen, päätin tehdä opettavaisen kokoelmateoksen, jotta kaikki voivat ottaa oppia ja välttää banneihin johtavaa häiriköintiä.

Bannien perustahan on se, ettei palstalla häirittäisi muita kirjoittajia ja yleistä järjestystä ja noudatettaisiin normaaleille ihmisille sopivaista käyttäytymistä. Rikoksista kirjoitettaisiin, sitähän ylläpito on toivonut. Jos häiriköi ja haittaa muita kirjoittajia, saa bannin. Bannia ei saa esim silloin kun joku lukihäiriöinen amisapina perjantaipullon korkattuaan alkaa moderoimaan. Sellainen palstahan olisi huonosti moderoitu.


Joten, lukekaa tästä ja ottakaa opiksi. Juttu on pitkä, sattuneesta syystä.
Pistän erillisen linkin taakse word-dokumenttina, koska muuten ei mahdu, lähellekään.

Hauskoja ja opettavaisia lukuhetkiä!


http://aijaa.com/flyYTB
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
mikaelk

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

^^ Hehe, tosiaan te pystytte sirpan kaa puhua näistä kokemuksen syvällä rintaäänellä 8)
Mun mielestä yleinen ruikutus on säälittävää, teoistaan täytyy kantaa seuraukset!
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mikaelk kirjoitti:^^ Hehe, tosiaan te pystytte sirpan kaa puhua näistä kokemuksen syvällä rintaäänellä 8)
Mun mielestä yleinen ruikutus on säälittävää, teoistaan täytyy kantaa seuraukset!
Minä kannan aina teoistani seuraukset, mutta en halua kantaa seurauksia toisten teoista.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Kuolemannaakka, banniasiantuntija

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Kuolemannaakka kirjoitti:Minä kannan aina teoistani seuraukset, mutta en halua kantaa seurauksia toisten teoista.
Myös tuosta word-linkistäsikö? Minun virusohjelmani ilmoitti sen mahdollisesti sisältävän viruksen. Toivottavasti kyseessä on vain tiukalle viritetty tutka, joka ilmoittaa word-dokumenteista yleensäkin.

Minä olen koko kahden ja puolen vuoden paikallaoloni aikana saanut kahdet bannit. Ensimmäiset sain tästä viestistäni, jota kirjoittaessani jo tiesin bannien seuraavan. Oli se niin tylysti kirjoitettu.

Toiset bannit - jotka muuten loppuivat eilen - tulivat tästä
19 Helmi 2015, 16:33 kerroush kirjoitti:
turumurre kirjoitti:Kommentistasi tuli vielä mieleen se, että pitänee onnitella myös meitä vähäisempiä tekijöitä jotka jo vuosia olemme asiaa vieneet täällä minfossa oikeampaan suuntaan...
Kukas sen haukun hännän nostaa ellei haukku itse. Heh.
Loppuun piti tulla "Vuh", mutta vahingossa kirjoitin "Heh". Mutta eihän siitä kauhean suurta vahinkoa tullut.

turumurre, tuo maailman surullisin koira, olisi viestini vasikoinut kuitenkin. Eräällä kaverillani oli muinoin tapana käyttää erästä sanontaa tällaisissa tilanteissa: "Jos et kestä kuumuutta, niin pysy pois keittiöstä!"

Vaihdoin bannien jälkeen avatarini. Nyt ei turumurren tarvitse hävetä aina kuin lukee viestejäni.

Uusi avatar on tribuutti Taralle, jota täällä on pilkattu ihan käsittämättömästi (ehkä Tara on joissain kohdissa osunut liikaa kohdilleen). Toivon, että lopetatte sen(kin). Teillä annelininhalaajilla tuntuu olevan vääristynyt kuva todellisuudesta. Ensin te väitätte, että kaikki vihaavaat AA:ta, ja silti kirjoittelette tuollaisia viestejä useista muista palstan kirjoittajista. Nuo viestinne ovat selkeitä vihaviestejä. Teidän suhtautumisenne on kaksinaismoraalista. Teillä on ns. tuplastandardit.

Ja kuten huomaatte, Tara on onnistunut kehittämään tikruoravan. Olen varma, että kohta saamme nähdä poliisioravan, joka osaa jäljittää huppuihmisiä. Sen jälkeen, kuuleman mukaan, on vuorossa veriorava, joka vertautuu verikoiraan.

PS. Tuon tikruoravan ominaisuuksia ei ole vielä pystytty verifioimaan, mutta uskon, että se on kaikkien murrejen ja naakkojen vihollinen, mutta katsotaan.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuolemannaakka, banniasiantuntija

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

kerroush kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Minä kannan aina teoistani seuraukset, mutta en halua kantaa seurauksia toisten teoista.
Myös tuosta word-linkistäsikö? Minun virusohjelmani ilmoitti sen mahdollisesti sisältävän viruksen. Toivottavasti kyseessä on vain tiukalle viritetty tutka, joka ilmoittaa word-dokumenteista yleensäkin.
Eiköhän se tutkasta johdu, ellei sitten joku kavala virus saastuta automaattisesti jokaista kirjoittamaani word-dokumenttia, jonka koneeltani siirrän suoraan aijaa.comiin.

Olen koko historiani aikana vasikoinut yhden viestin: loppuvuodesta 2014 Rantakosken ehkä päivän kymmenennen Ulsuindex -mainosviestin. Muuten on kaikki saaneet rauhassa kirjoittaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kuolemannaakka, banniasiantuntija

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Kuolemannaakka kirjoitti:Eiköhän se tutkasta johdu, ellei sitten joku kavala virus saastuta automaattisesti jokaista kirjoittamaani word-dokumenttia, jonka koneeltani siirrän suoraan aijaa.comiin.
Ehkä näin. Minulla kun on kaikki vedetty tappiin. Saanko antaa yhden ohjeen. Seuraavan esityksen kun laitat nettiin, tee siitä .pdf.
Kuolemannaakka kirjoitti:Olen koko historiani aikana vasikoinut yhden viestin: loppuvuodesta 2014 Rantakosken ehkä päivän kymmenennen Ulsuindex -mainosviestin. Muuten on kaikki saaneet rauhassa kirjoittaa.
Kiitos tästä. En sinua kuitenkaan syyttänyt vasikoinnista, kaikki ok siltä osin. En muuten minäkään ole yhtään vasikointia tehnyt.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Huomasin muuten, ettei tämän bannin todennäköinen syy voikaan olla oikea, koska kyseinen viesti nimenomaan on Lautamies-osiossa. Eli ehkäpä viikko bannia tuli sittenkin siitä, että kutsuin Elizzaa salapoliisiksi, ja joku salapoliisi vasikoi, kun ajatteli kunniaansa loukatun?:

Kyöpeli » La Syys 07, 2013 4:45 pm
Palstalla on erikseen lautamiesosio missä voi ruotia muita nimimerkkejä. Muualla näin ei sallita tekemän. Nimimerkki padlock tuomitaan kahden viikon käpälälautaan ja nimimerkki Kuolemannaakka selviää yhdellä viikolla.


http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 44#p575344

Ei vaan kestä Rantakosken jatkuvaa palstaterroria ja valehtelemista, kyseinen henkilö pilasi koko palstan 2013. En usko, että kovinkaan moni muu kuin Rantakoski on koskaan vasikoinut tekstejäni (paitsi Miss Holmes alussa, ja ehkä Tara tai cicero joskus). Loput ovat tulleet ”ylläpidon valvonnan” takia. Kun on aikaisempia banneja, saa aina lisää banneja, koska yp tarkistaa viestisi, ja laittaa jokaisesta ”sääntörikkeestä” heti pihalle, kun yhdenkin löytävät, vaikka asiallisia viestejä olisi sadoittain. ”Aikaisempi bannihistoria vaikuttaa”, he ovat sanoneet. Syntyy jatkuva bannikierre, koska aikaisemmin bannatuilla on eri säännöt kuin muilla. Ja mistä tämä kaikki alkoi?
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 42#p575242
Tästä tosin luulin ensin itse bannin tulleen. Elizza on kyllä lähes ylittämätön salapoliisi.




Rantakosken väite siitä, että "verijälkien mukaan uhria oli siirretty", oli vale, kuten totesin. Hovioikeuden tuomiossa sanotaan erikseen, ettei uhria ole verijälkien mukaan liikuteltu mihinkään.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Miksi Naakka pahoitit mieleni.... :roll: :shock: :( En olekään älykäs vaikka luulin.
Kuolemannaakka kirjoitti:Etkö pelkää, että sinua aletaan pitämään täysin huuhaakirjoittajana, kun pelleilet täällä? Tai jos et pelleile, vaan olet tosissasi, niin miksi uskoisin tällaisia teorioita kehittävää kirjoittajaa millään lailla älylliseksi muissakaan teorioissa ja yksityiskohdissa, joita hän kirjoittaa? Mielestäni taustanauhateoria on tämän huumeteorian kanssa uskottavuudeltaan ihan samalla tasolla, ja kirjoittaja, joka niihin uskoo, on samalla tasolla teorioiden kanssa. Onnistuit vain aluksi naamioimaan viestisi melko älykkäiksi ja pohdiskeleviksi, mutta sitten paljastuit. Ei ole vielä fiksua antiannelistia näkynyt.

Annelistien laariin tämä kaikki tyhmä trollailu sataa=) Mene nyt sinne Tähtisentien varaston katolle hakemaan niitä huumeita. Siellähän ne on vieläkin.
Parasta ottaa jatkossa tälläinen asenne kuin lehtijutun Sirpalla.

http://2.bp.blogspot.com/-kCDIOPzNM-k/T ... +ojala.jpg
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

:D :D Sirpa perkele.
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
MuscleTester
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: La Syys 30, 2023 2:28 pm

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja MuscleTester »

Tämä henkilö on esiintynyt palstalla ahkerasti myös nimimerkeillä Vareksenpoika, maybellene ja Helheim. Syyt voi jokainen päätellä itse.
Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 511
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Kuolemannaakka mainitsee todella useassa viestissä kuidut. Siis ihan sama mihin rikostapaukseen kirjoittelee... On paljon muitakin tekniseen rikostutkintaan liittyvää ainesta olemassa kuin pelkät kuidut. Mutta muistakaa kuidut!
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer-asiantuntija Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

MuscleTester kirjoitti: Su Loka 22, 2023 8:00 pm Tämä henkilö on esiintynyt palstalla ahkerasti myös nimimerkeillä Vareksenpoika, maybellene ja Helheim. Syyt voi jokainen päätellä itse.
Ihmettelen, ettet ole lentänyt ulos palstalta, vaikka rikot viesteissäsi räikeästi palstamme yhteisiä sääntöjä! Olen ymmärtänyt, että valeuutisten levittäminen on kiellettyä ja että uudet palstalaiset ovat tiukemman syynin alla, jotta väärinkäytöksiin pystytään tehokkaammin puuttumaan. Osaatko sanoa, miksi se, mikä on muille kiellettyä, on sinulle sallittua?
Vastaa Viestiin