Avoin kysymys ylläpidolle

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Avoin kysymys ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

*henkilöspekulointi poistettu - kerratkaa palstan säännöt kiitos*t:mode
Totuus on tarua ihmeellisempää
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

*henkilöspekulointi poistettu - kerratkaa palstan säännöt* t:mode
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

OHO
Esitin käsittääkseni ihan asiallisen kysymyksen ainoastaa ylläpidolle.En ole sanonut mitään nimiä,enkä ole nimiä kysellyt. Olisitte poistanut koko ketjun jos kysymyskin piti poistaa.Olen ihmeissäni.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

No höh, en minä vastatessani kyllä omasta mielestäni rikkonut mitään sääntöä, mutta samapa tuo.
Q

Viesti Kirjoittaja Q »

Reilut puoli vuotta palstaa seuranneena - pelkästään seuranneena - täytyy sanoa että melkoisen erikoista joukkoa on tuo ylläpito.

Niitä vainotaan erityisesti, jotka jankuttavat NG n syyttömyyden puolesta.

Sitten on osa porukasta selvästi ylläpidon suojeluksesa, voiden tehdä mitä mieleen juolahtaa, ei tipahda edes huomautusta.

Sitten kun joku taas tälläistä tarinaa kommentoi, hänen kirjoituksensa jonkun artiklan perusteella poistetaan, ellei sittä, kuten vaikkapa konsta, viedään saunan taa ja lopetetaan, vai mitä kummallisia roviollapolttoja tämä ylläpito käyttääkään.

Jo niiden käyttö osoittaa sivistymättömyyttä, sekä niden kohdentaminen pelkästään mielivaltaa.

En nyt mainistse nimiä jottei sen perusteella tätä voi poistaa, mutta en epäile etteikö tämä ylläpito löydä luetteleostaan jonkun pykälän millä sen voi tehdä.

Jollei, eiköhän tämä aivoriihi semmoisen nopsasti rustaa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^ Minusta tuo kirjoitus oli puolestaan puhdasta vainoharhaisuutta. En minä moista epätasa-arvoa täällä ole huomannut, mitä bodomia sivusilmällä olen seurannut niin kyllä nuhteet ja bannit on tullu ihan aiheesta, minusta jopa hieman löysemmin ylläpitosuhtautuu bodom-palstaan kun muihin osioihin.

Toki jos näistä vainoamisista ja ylläpidon suojeluksesta olisi todellista näyttöä niin olen valmis pyörtämään puheeni. Miksi ihmeessä ylläpito edes suojelisi ketään kirjoittajaa?
Viimeksi muokannut Bombay, La Loka 27, 2007 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

Noin puhuu loukattu nimimerkki Quu,joka harrastaa vittuilua nikittömänä suomi 24 palstoilla ja pitää sitä täysin normaalina toimintana omalta osaltaan.

Voivoi,kun menetit yksityisviestioikeudet :D Otan osaa :twisted:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

En ole kyllä huomannut asiattomia bannauksia tällä palstalla.Itse en tosin ota kantaa tiettyihin "kuumiin" keskusteluihin tai edes lue niitä.On hyödyllisempääkin tekemistä.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Bombay kirjoitti: En minä moista epätasa-arvoa täällä ole huomannut, mitä bodomia sivusilmällä olen seurannut niin kyllä nuhteet ja bannit on tullu ihan aiheesta, minusta jopa hieman löysemmin ylläpitosuhtautuu bodom-palstaan kun muihin osioihin.
?
Jos sivusilmällä olet seurannut, niin ehkä silloin ei kannattaisi ottaa kantaa noin selvästi.
Muista lähdekritiikki!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

skoone kirjoitti:
Bombay kirjoitti: En minä moista epätasa-arvoa täällä ole huomannut, mitä bodomia sivusilmällä olen seurannut niin kyllä nuhteet ja bannit on tullu ihan aiheesta, minusta jopa hieman löysemmin ylläpitosuhtautuu bodom-palstaan kun muihin osioihin.
?
Jos sivusilmällä olet seurannut, niin ehkä silloin ei kannattaisi ottaa kantaa noin selvästi.
Ok. Olen kyllä lukenut alusta alkaen kaikki keskustelut Bodomista läpi, tarkoitin että seuraan bodomia sivusilmällä enkä jatkuvasti.

Ja huomioi myös minun kirjoitukseni loppu: "Toki jos näistä vainoamisista ja ylläpidon suojeluksesta olisi todellista näyttöä niin olen valmis pyörtämään puheeni. Miksi ihmeessä ylläpito edes suojelisi ketään kirjoittajaa?"

Näyttöä vaan pojat kehiin jos moista on tapahtunut.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Bombay kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Bombay kirjoitti: En minä moista epätasa-arvoa täällä ole huomannut, mitä bodomia sivusilmällä olen seurannut niin kyllä nuhteet ja bannit on tullu ihan aiheesta, minusta jopa hieman löysemmin ylläpitosuhtautuu bodom-palstaan kun muihin osioihin.
?
Jos sivusilmällä olet seurannut, niin ehkä silloin ei kannattaisi ottaa kantaa noin selvästi.
Ok. Olen kyllä lukenut alusta alkaen kaikki keskustelut Bodomista läpi, tarkoitin että seuraan bodomia sivusilmällä enkä jatkuvasti.

Ja huomioi myös minun kirjoitukseni loppu: "Toki jos näistä vainoamisista ja ylläpidon suojeluksesta olisi todellista näyttöä niin olen valmis pyörtämään puheeni. Miksi ihmeessä ylläpito edes suojelisi ketään kirjoittajaa?"

Näyttöä vaan pojat kehiin jos moista on tapahtunut.
Noita vivahteita nikkien välisissä suhteissa on vaikea ymmärtää, jos ei ole seurannut heidän viestejään jo ennen murhainfon perustamista. Mutta olet tainnut olla mukana jo silloin?
Muista lähdekritiikki!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

*henkilöspekulointi kielletty - kerratkaa palstan moderaattorien suojelua nauttivien nimimerkkien lista kiitos*t:Herkkis :wink:
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

karra kirjoitti:Noin puhuu loukattu nimimerkki Quu,joka harrastaa vittuilua nikittömänä suomi 24 palstoilla ja pitää sitä täysin normaalina toimintana omalta osaltaan.

Voivoi,kun menetit yksityisviestioikeudet :D Otan osaa :twisted:
Uuh. Enkö saakaan enää Q:lta lemmenviestejä? Aloin jo tottua niihin kirjautuessani sisään, ensimmäisenä tulee teksti näytölle, "ponnahdusikkuna estetty", katson yyveeni ja ah, Q:han se sieltä taas lähettelee viestejä.

:lol:

EDIT: Poistettu henkilospekulaatiota - RAID :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

On ymmärrettävää, että jo kauan aiheesta kirjoittavat tuntevat toistensa mielipiteet ja kuittailut.
Meidän muiden ei kuitenkaan mielestäni mitenkään tarvitsekaan tietää palstalaisten historiasta tai aiemmista puheen aiheista.
Carpe diem.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

skoone kirjoitti:

Noita vivahteita nikkien välisissä suhteissa on vaikea ymmärtää, jos ei ole seurannut heidän viestejään jo ennen murhainfon perustamista. Mutta olet tainnut olla mukana jo silloin?
Juu, tarkoitin kyllä että tämän palstan alusta alkaen, seurannu kyl olen säännöllisen epäsäännöllisesti bodom-keskustelua Klakista asti mutta en minä kyl ikinä ole juuri jaksanut kiinnittää huomiota joidenkin nimimerkkien vammaiseen kinasteluun tai epäasiallisuuksiin. Mutta en minä tosiaan ole vainoamista tai epätasa-arvoa tällä foorumilla ole huomannu. Bannaaminen/varoittaminen on mielestäni tapahtunut foorumin sääntöjen mukaisesti.
Lukittu