Nova vs. pharaoh chat.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Nova vs. pharaoh chat.

Viesti Kirjoittaja supernova »

Nyt on perjantai kääntynyt lauantaiksi ja kirjauduin palstalle sisään ja menin tuohon shattiin.

Ensimäiseksi sain kuulla että olin ollut siellä jakamassa disinformaatiota ja seuraavaksi sain kuulla että sen levittäjä on pharaoh... En ollut aikaisemmin ollut shatissa.

Mua ei pätkääkään liikuta se että toimiiko shatti vai ei mutta se liikuttaa jos siellä voi joku pharaoh esiintyä minuna ja saada vielä ihmiset vastailemaan kysymyksiin joissa olettavat vastaavansa mulle.

Pistäkää asia kuntoon tai poistakaa chat. Tai poistakaa pharaoh.

Väittteilleni saan tarvittaessa kyllä vahvistusta eli en liiku perättömillä väitteillä.

nova
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minun on taas kerran pakko puuttua uteliaisuuttani, tällä kertaa tällä kysymyksellä: Mistä olet varma, että ihminen joka esiintyi sinuna on tältä palstalta oleva Pharaoh?
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Nova vs. pharaoh chat.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti: Ensimäiseksi sain kuulla että olin ollut siellä jakamassa disinformaatiota ja seuraavaksi sain kuulla että sen levittäjä on pharaoh... En ollut aikaisemmin ollut shatissa.

Mua ei pätkääkään liikuta se että toimiiko shatti vai ei mutta se liikuttaa jos siellä voi joku pharaoh esiintyä minuna ja saada vielä ihmiset vastailemaan kysymyksiin joissa olettavat vastaavansa mulle.

nova
Minä puolestani vaadin nyt perusteluja ja todisteita noihin väitteisiin. "Mustatuntuu" noin räikeiden syytösten perusteeksi ei riitä.
Vastaa Viestiin