Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kissankello kirjoitti:...
Noin yleisesti en tajua sanaakaan turumurren kirjoituksista. ..

No eihän 'sinun kuulukkaan tietää', sinähän olet keltanokkanikki.
Ethän sinä täällä ulvila-asioistakaan 'mitään tiedä'.
Arvioisin, sinut tietäen, että olet onnistunut hankkeessasi kuudenmiikan arvoisesti...

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kissankello kirjoitti:kerroush: Tuohan se kaava näyttää valitettavasti olevan. Siitä olin tänään hämmästynyt, että nuo ovat oikeasti niin tyhmiä, ja pitävät muita niin tyhmänä, että luulevat tosissaan, että joku menisi ja käyttäisi luvatta toisen palstalaisen kuvia. Tai olisin ollut hämmästynyt, jos en tietäisi tätä lahkolaisten taktiikkaa: kun aihe käy kiusalliseksi, ohjaa keskustelu heti sivuraiteille. Ja vaikkei se ole ennenkään toiminut, niin päätä kannattaa silti hakata seinään. :lol:

Tälle taas ei voi kuin nauraa hihittää:
Pieni liekki kirjoitti: Olen aina arvostanut hyviä keskustelijoita ja asiallisia, perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omista näkemyksistäni.
Pieni liekki, pikkusieluinen liekinheittäjä.. pöh. Mitä väliä?
Turumurre, salakavala öykkäri, epärehellinen suuruudenhullu, taipuvainen myös mielistelyyn. Mitä väliä?
-----------
Kissankello,

joku vuosi sitten avustin kahta muutakin nikkiä avatarin laittamisessa, eli sovitin heidän lähettämänsä kuvat sopivan kokoiseksi ja latasin omaan PB:iin jne. Molemmat erittäin tunnettuja nikkejä, mutta kuvien käsittelytaito oli niin ja näin - ei siinä mitään hävettävää ole. Nekin kuvat löytyvät jostain orava-kuvieni seasta. Ei kaikkien tarvitse olla yhtä taitavia kuvamaakareita kuin Matti Mäkinen. Ja hänhän on aivan ylivertainen mitä tulee kuvakäsittelylahjakkuuteen. Matti tekee mitä tykkää.

On minuakin aikanaan neuvottu kuvien siirtelyssä ja latailussa, yksityisviestien välityksellä.
Se tapahtui eräällä kanadalaisella wildlife-sivustolla noin 10 vuotta sitten. Olen ikikiitollinen sille tuntemattomalle, joka näki tuon vaivan. Pääsin alkuun.
Nykyisin siellä näyttää olevan ihan erikseen Tutorial osastokin ymv..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:
turumurre kirjoitti:Kyl on nautittavaa seurata selittelyitänne. 'Haamukirjoittaja vanha konna', joka asuu palstoilla, ei osaa perusasioita kuvista, tähän tarvitaan Taran selittelyt kruunaamaan soppa. Kuovi/Kuikka. Mitenkä on Tara: Pelkäätkö että sinulle käy samoin kuin muinaiselle Milevalle joka potkittiin Sirpan kaksoisnikkinä pellolle...


Tuo oli ihan uutta. Lähde?
En ole koskaan kuullut, että Mileva olisi ollut Sirpan tuplanikki.


Aaah, tämä toimii aina: Tarjoa ahdistuneelle pakoreitti (joka tässä tapauksessa Mileva). Katso tarttuuko siihen, eli asian viereen... Jos niin...

On kiva seurata miten sulla on mennyt paskat housuihin, tuonko vaippoja..

Et muuten vastannut aikaisempaan kysymykseeni: Pelkäätkö että sulle käy samoin kuten Milevalle? (...ja siis, kyseinen nimimerkki tuossa epäolennainen)

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Siinähän vaahtoat :wink:
Raivotautia liikkeellä?

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta toistetaan se nyt vielä: turumurre on vastemilisimpiä ns keskustelijoita mihin koskaan missään olen törmännyt. Sitä ei huomaa heti, mutta ennen pitkää kyllä, jos et niele hänen vedätyksiään. Hän ei ole koskaan voinut myöntää yhtäkään virhettä tai vedätystään, josta on jäänyt nalkkiin.

Jahdata 'tyhmää, mielenvikaista avohoidokkia'. Mikä idea? Jossakin mättää ja rankasti.

Olen aivan varma, että sanoin juuri sen mistä monen monet ovat kanssani samaa mieltä.

Jotkut ovat clowneja(sic!) luonnostaan? Psykopaatit?

Mitä ihmeen pelättävää minulla olisi? Tovoisit varmaan että olisi.
Pistän sinulle luun kurkkuun: nips.

Mileva ei mitenkään voinut olla Sirpan tupla, naurettava ajatuskin. Sirpa ei harrastanut ad hominem postauksia, ei hyökkäillyt nikkejä vastaan henkilöinä, vaikka omalla laillaan yläilmoissa joskus liitelikin. Hän ei ollut aggressiivinen eikä itsekkäällä tavalla pöyhkeä.

Hus hus siitä, kauemmaksi! Kuset vielä kintuille.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Jahdata 'tyhmää, mielenvikaista avohoidokkia'. Mikä idea?...

No joo, ei minua huvita enempää jahtailla sinua tällä erää, saat vielä slaagin siellä yksiksesi. Asiahan tuli selväksi jo, ja aikahan itsekseen tiputtelee noita sivupersoniasi, kai... Ja periaatteessahan minulle on yksilysti moninikkeilysi, minä ymmärrän...

Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:"Rakkaalla lapsella" on monta nimeä, joita sinä ja ystäväsi olette minulle viime aikoina antaneet. Listani ei suinkaan ole täydellinen, mutta kertoo ehkä jotain nimien antajista itsestään
Sinulla noita listoja riittää.

Listasi kertoo kyllä tekojesi ja toimiesi arvostamisesta. Ehkä sinun kannattaisi hieman miettiä pitäisikö sinusta tehdyt luonnehdinnat kuitenkin jotenkin kutinsa. Ketä muuta on noin monella kunniamaininnalla muistettu? Kai sinulla niistäkin listat on!

PS.
Listassasi on virhe. Nimityksellä mt-ongelmista kärsivä lortto sinua ei ole kukaan luonnehtinut. Tuo esiintyy ensimmäisen kerran omassa viestissäsi. Tarkkuutta noiden listojesi kanssa!

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

turumurre kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:...
Noin yleisesti en tajua sanaakaan turumurren kirjoituksista. ..

No eihän 'sinun kuulukkaan tietää', sinähän olet keltanokkanikki.
Ethän sinä täällä ulvila-asioistakaan 'mitään tiedä'.
Arvioisin, sinut tietäen, että olet onnistunut hankkeessasi kuudenmiikan arvoisesti...
Olemme kyllä huomanneet, että sinulle ja multinickeillesi tämä palsta tosiaan on hanke. Minulle ja monille muille tämä on vain keskustelupalsta.

Perustuen siihen, miten heikosti sinä olet kovasta yrityksestäsi huolimatta onnistunut myymään näkemyksiäsi muille ja miten huonosti sinä yleisesti käyttäydyt muita kohtaan, minä arvioisin, että sinä olet onnistunut hankkeessasi kouluasteikolla 4-10 arvosanan 4+ arvoisesti. Se plussakin tulee vain uskomattomasta sitkeydestä, jota jotkut ihmiset pitävät myönteisenä ominaisuutena. Lopputulos on yhtä kaikki surkea. Armovitosta et saa edes traumaattisesta taustastasi huolimatta.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kissankello kirjoitti:..
Perustuen siihen, miten heikosti sinä olet kovasta yrityksestäsi huolimatta onnistunut myymään näkemyksiäsi muille ja miten huonosti sinä yleisesti käyttäydyt muita kohtaan..


Hyvin näytät muistavan 'keltanokaksi'... Asiasisältösi ensimmäisen osan ymmärrän ylisuurella katkeruudellasi hävityn jutun johdosta.

Mut nää on sulta hauskoja tärinöitä:

...kun Taralle auot. Et tule eläessäsi perehtymään Ulvila-caseen niin paljon kuin hän. :lol:
...ei ole varaa aukoa keltanokkaasi Taralle, joka on perehtynyt Ulvila-caseen enemmän kuin sinä tulet ikinä perehtymään


lollloll... Syöttekö yhdestä kupista...

'Teillä' onkin ollut täällä kesällä lämmintä. Kato nyt miten kivasti oikea kätesi antaa kättä vasemmalle, ja päinvastoin (nimimerkkisi ehti tuossa välissä jopa jäähylle). Tästä linkistä esim kolme sivua eteenpäin (526, 527, 528):

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 09#p765209

Olethan jatkossa varovainen kirjoitusasusi kanssa... :D

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kissankello kirjoitti:
turumurre kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:...
Noin yleisesti en tajua sanaakaan turumurren kirjoituksista. ..

No eihän 'sinun kuulukkaan tietää', sinähän olet keltanokkanikki.
Ethän sinä täällä ulvila-asioistakaan 'mitään tiedä'.
Arvioisin, sinut tietäen, että olet onnistunut hankkeessasi kuudenmiikan arvoisesti...
Olemme kyllä huomanneet, että sinulle ja multinickeillesi tämä palsta tosiaan on hanke. Minulle ja monille muille tämä on vain keskustelupalsta.

Perustuen siihen, miten heikosti sinä olet kovasta yrityksestäsi huolimatta onnistunut myymään näkemyksiäsi muille ja miten huonosti sinä yleisesti käyttäydyt muita kohtaan, minä arvioisin, että sinä olet onnistunut hankkeessasi kouluasteikolla 4-10 arvosanan 4+ arvoisesti. Se plussakin tulee vain uskomattomasta sitkeydestä, jota jotkut ihmiset pitävät myönteisenä ominaisuutena. Lopputulos on yhtä kaikki surkea. Armovitosta et saa edes traumaattisesta taustastasi huolimatta.
Kissankello
Koska et ole avannut viimeistä yv:täni, niin sinulta lupaa kysymättä teen nyt näin:

Laitan tähän otteen ensimmäisestä postauksestasi minulle heinäkuun 16.2016.


Kuva


..ja minun vastaukseni sinun viimeisimpään postaukseen. Teen näin siksi, että turre voi lopettaa sekoilunsa siitä, että sinä ja minä olisimme yksi ja sama henkilö:
(tuossa kuvakaappauksessa näkyy myös sinun postauksesi, mutta pyyhin siitä pois yhden strategisen rivin...joten siitä on tuskin haittaa kenellekään.).


Kuva


Nyt voivat yp ja palstalaiset miettiä, olisinko käynyt yv-vaihtoa itseni kanssa heinäkuusta lokakuuhun :lol:

------------------------

Jos olisi niin, että kissankello nimimerkki onkin turumurre itse kaikessa viisaudessaan, niin onpa hän nähnyt todella suuren vaivan, kun on lähettänyt minulle kolmen kk:n aikana aika monta yv:tä. Kerronko kuinka monta? :wink: Jos, siis JOS olisi noin hullusti asian laita, seuraa siitä se, että minua on aika vaikea syyttää vainoharhaiseksi. Mitä turresta voisi siinä tapauksessa sanoa on eri asia.. Kukin miettiköön itse.

Vielä pari näkymää Saapuneet ja Lähetetyt kansioihini:



Kuva





Kuva

En sentään uskoisi, että turumurre on noin pipi päästään. Onhan toki totta, että turumurre on ''ilveillyt'' soluttautuneensa 'vastapuolen leiriin' ja minne kaikkialle onkaan soluttautunut...

Ilmeistä on, että hänellä on pitkään ollut voimakas halu savustella ulos itselleen harmillisia nimimerkkejä. Ota hänestä selvää. Ison numeron on itsestään tehnyt joka tapauksessa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Sen verran mielenkiintoinen on viestisi, että ansaitsee vastauksen.
Ensin kehoitan lukemaan tarkemmin edelliset... Makusteleppas tarkkaan nyt sitäkin kun kysyin "Pelkäätkö että sulle käy samoin kuin Milevalle" (pohdit tietysti miten sille todella kävi ja mitä turre tarkoittaa...) Osittaisen vastauksenkin sain, sullehan meni paskat housuihin..
Toinen linja on tietysti Kissankello jonka nimim. esittää keltanokkaa. Hän on vasen kätesi (/esittää sitä).

Olet ihan järkyttävän tyhmä, vainoharhaisuutesi sopivasti täydentää sitä.
Olit pakotettu postaamaan nuo edellä olevat, kuten siihen suuntaan vinkkasinkin. 3 kk:n kirjeenvaihtokaverinasi on tietysti joku joka niinikään ymmärtää heikkoutesi; lapsellisen avoimmuutesi. Tuollaisen kylkeen on helppo heittäytyä.
Tietämättä postien sisällöstä, veikkaan kuitenkin että olet saanut 'vasuriksesi' tietojen kalastelijan. Siinähän nyt kärvistelet tulevat yöt läpeensä, pohtien "mitä kaikkea tulinkaan sanoneeksi, ja kenelle...".
Jospa se olikin 'Teppo', ja olet jotenkin seurattavana... :P

https://www.youtube.com/watch?v=P5BL52otgig

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Toi oli jo julmaa, turre=) Ajat toisen täydelliseen vainoharhaisuuteen... Mikä on enää totta ja mikä valhetta? Eräs antiannelisti muuten uskoi minun olevan myös tara. Saatan olla kaikki kirjoittajat täällä. Ehkä kirjoittelen vain itsekseni?

Mutta oikeesti: voiko nyt joku olla niin huumorintajuton ja pölhö, että ihan vakavasti kirjoitellaan, että nyt se Naakka paljasti itsensä kun oli laittanut allekirjoituksekseen "Rikostutkija EVP" :lol: Tää Mäkis-juttu on antanut paljon huumoria jo keväästä asti, ja sen ruokkiminen on kyllä äärimmäisen helppoa, kun eräillä vaan näköjään puuttuu joku tärkeä osa ajattelusta... 8)


Katsokaa, nyt on taas uusi allekirjoitus: olen sotamielisairaalan potilas! Tuskin tämäkään paljastus ketään yllättää :D
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kuolemannaakka kirjoitti:Toi oli jo julmaa, turre=) Ajat toisen täydelliseen vainoharhaisuuteen... ..


No joo, perun tuon viimeisimpäni, se voi olla hermoheikolle liikaa...
Jo senkin takia perun koska mitähän ne hejacissakin ajattelisivat; varmaankin että kalastelija on pumpannut (3kk) Taralta tietoja myös heistä (ehkä pääasiassa heistä). Mutta naapurissa ei kannata huolestua, koska perun tuon viimeisimpäni.

Kakkelissa kun ollaan niin naureskellaan kuiteskin...: Olisi tässä humoristista kielikuvaa: Kissa[lanpojat] [ja] [Kieli]kello; Kissankello. Tälläisen oivalluksen arvostaisin jo yhdeksiköksi. :P

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

turumurre kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Toi oli jo julmaa, turre=) Ajat toisen täydelliseen vainoharhaisuuteen... ..


No joo, perun tuon viimeisimpäni, se voi olla hermoheikolle liikaa...
Jo senkin takia perun koska mitähän ne hejacissakin ajattelisivat; varmaankin että kalastelija on pumpannut (3kk) Taralta tietoja myös heistä (ehkä pääasiassa heistä). Mutta naapurissa ei kannata huolestua, koska perun tuon viimeisimpäni.

Kakkelissa kun ollaan niin naureskellaan kuiteskin...: Olisi tässä humoristista kielikuvaa: Kissa[lanpojat] [ja] [Kieli]kello; Kissankello. Tälläisen oivalluksen arvostaisin jo yhdeksiköksi. :P
Tässähän Auer ilmoittaa, että aikoo selvitellä näitä nettikiusaajia, joten voi hyvinkin olla, että poliisit ovat palstalle soluttautuneet tietoja ja todistusaineistoa kerätäkseen:
http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi ... ajana.html

Ihan periaatteen vuoksi olen kuitenkin sitä mieltä, että virkarikokset tai vainoaminen eivät ole hyväksyttäviä, ja tämä on mielestäni paljon pahempi teko kuin esimerkiksi se, että joku yrittää uteliaisuuttaan katsoa toisen tietoja ilman lupaa.



Kyllähän heidän pitää toimia, jos rikosta epäillään. Sitten vaan otetaan käyttöön joku pari vuotta sitten rekattu nimimerkki, joka pelmahtaa yhtäkkiä paikalle varmoin mielipitein. Muutamassa kuukaudessa on suorastaan vannoutunut antiannelistitutkija ja voittanut kaikkien luottamuksen rökittämällä annelisteja oikein urakalla... näin on pääsy sisäpiiriin varmistunut ja tiedonkeruu voi alkaa.

Voi olla jännät päivät edessä Hejacissa.
No, kuulostaahan tämä tietty aika epäuskottavalta, että poliisi näin toimisi. Mutta tuo voisi olla tehokas tapa.
Viimeksi muokannut Kuolemannaakka, Ke Loka 26, 2016 4:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kissankello 18.-19.7.2015: Nuo homokuvitelmat ovat tyypillisiä ihmisillä, jotka eivät ole olleet itse vankien ja vankiloiden kanssa missään tekemisissä. Pitäisi varmaan järjestää teidät juttusille muutaman puolet elämästään lusineen kanssa, niin saisitte vähän todellisuutta noiden kuvitelmienne tilalle.

Voin kertoa, että amerikkalaisten vankiloiden tv-ohjelmissa esitetty arki on ERITTÄIN kaukana suomalaisten vankiloiden arjesta. Suomalaisten vankiloiden arki ei ole täynnä homostelua ja väkivaltaa, kuten monet ihmiset tuntuvat luulevan, vaan päivät kuluvat pääsääntöisesti hyvinkin rauhallisesti ja jopa tylsästikin. Ymmärrän myös, että teille sellaiset käsitteet kuin esim. perhetapaaminen ovat aivan vieraita.


Kissankellolla on hyvin tiedossa suomalaisten vankiloiden olot. Ymmärrän taas enemmän, enkä ole kovin yllättynyt.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Auer epäilee jemmaa Tuija Niemeksi, en tiedä kuinka tosissaan. Itse veikkaisin jemmaa Niemen opiskelukaveriksi yliopistosta fonetiikan opiskeluajoilta. Sen verran jemma ylistää Niemeä ja muistaa aina tuoda esille, miten mahtava ja kokenut äänitutkija Tuija Niemi on. Jotain kytköksiä siihen suuntaan on.

Jemma selvästi näkee vaivaa teksteihinsä, editoi niitä parhaimmillaan jotain kymmenen kertaa ensimmäisen julkaisun jälkeen. Aika surullinen tapaus ottaen huomioon viestiensä sisällön, joka on kerrasta toiseen samaa törkyä.

Vastaa Viestiin