Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

turumurre kirjoitti: Juu, uskotaan että kätösesi on olleet asialla... Tosin tuo 'kuikkahattutädin' on vuodelta 2015...
Kuva on tältä kesältä (2016). Minulla on samasta kukkaryppäästä varmaan kymmenen perättäistä kuvaa ja paikkaa ei kukaan muu kuin minä pysty kertomaan. Voit tulla ensi kesänä mukaani tutkimaan, nousevatko uudelleen samaan paikkaan. :D Et kai sinä ihan tosissasi ole niin tyhmä, että kuvittelet kuvan sijaintikansion nimessä olevan vuosiluvun määrittelevän kuvan ottoajankohdan? Kysy toki Taralta, jos niin paljon kutittelee. :lol: Minä en edelleenkään tyydytä uteliaisuuttanne. :lol:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

turumurre luuli löytäneensä luun, mutta iskikin hampaansa kiveen.,, :lol:

Anteeksi nyt, originaali kuva on Kissankellon kuva, ja vain kansio, johon sen laitoin, on vuodelta 2015! Pienensin Kissankellon kuvan hänelle, kun hänellä oli ongelma, kuinka saada valokuvastaan avatar. Sen laittaminen minun photobucketin kautta ei onnistunut. Yv:llä neuvoin, mutta lopulta Kissankello ei neuvojani tarvinnutkaan, vaan kun kuva oli sopivan kokoinen, hän saikin sen avatarikseen omalta työpöydältään ''vetämällä'', vai miten se lopulta meni.

Maistuuko kivi hyvältä?
Hellanlettas sentään.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kissankello kirjoitti: Kuva on tältä kesältä (2016). Minulla on samasta kukkaryppäästä varmaan kymmenen perättäistä kuvaa ja paikkaa ei kukaan muu kuin minä pysty kertomaan. Voit tulla ensi kesänä mukaani tutkimaan, nousevatko uudelleen samaan paikkaan. :D Et kai sinä ihan tosissasi ole niin tyhmä, että kuvittelet kuvan sijaintikansion nimessä olevan vuosiluvun määrittelevän kuvan ottoajankohdan? Kysy toki Taralta, jos niin paljon kutittelee. :lol: Minä en edelleenkään tyydytä uteliaisuuttanne. :lol:

No, minä näen noi sun hymiösi mieluummin tälläisinä :cry: :cry: :cry: .
Mut älähän huoli, noita sun itkupotkuraivareitasi on kyl nähty...
Mut ajattelehan: Nyt jos tähän tulis Tara, niin se vainoharhaisena alkaisi epäillä jopa itseään.

edit: Kiireesti kuikka lehahtikin paikalle...
Onko muuten teillä paljonkin yhteisiä projekteja?
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Tara kirjoitti:turumurre luuli löytäneensä luun, mutta iskikin hampaansa kiveen.,, :lol:

Anteeksi nyt, originaali kuva on Kissankellon kuva, ja vain kansio, johon sen laitoin, on vuodelta 2015! Pienensin Kissankellon kuvan hänelle, kun hänellä oli ongelma, kuinka saada valokuvastaan avatar. Sen laittaminen minun photobucketin kautta ei onnistunut. Yv:llä neuvoin, mutta lopulta Kissankello ei neuvojani tarvinnutkaan, vaan kun kuva oli sopivan kokoinen, hän saikin sen avatarikseen omalta työpöydältään ''vetämällä'', vai miten se lopulta meni.

Maistuuko kivi hyvältä?
Hellanlettas sentään.
Mä olisin jättänyt nuo tirisemään katkerissa liemissään. :lol: (kato nyt miten turumurrea harmittaa, murren hampaisiin sattui kipeästi, kun luuli raukka tehneensä löydön ja olikin katkera ankka :cry: eikä nyt osaa pettymystään purkaa :lol: )
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

turumurre kirjoitti:
Kissankello kirjoitti: Kuva on tältä kesältä (2016). Minulla on samasta kukkaryppäästä varmaan kymmenen perättäistä kuvaa ja paikkaa ei kukaan muu kuin minä pysty kertomaan. Voit tulla ensi kesänä mukaani tutkimaan, nousevatko uudelleen samaan paikkaan. :D Et kai sinä ihan tosissasi ole niin tyhmä, että kuvittelet kuvan sijaintikansion nimessä olevan vuosiluvun määrittelevän kuvan ottoajankohdan? Kysy toki Taralta, jos niin paljon kutittelee. :lol: Minä en edelleenkään tyydytä uteliaisuuttanne. :lol:

No, minä näen noi sun hymiösi mieluummin tälläisinä :cry: :cry: :cry: .
Mut älähän huoli, noita sun itkupotkuraivareitasi on kyl nähty...
Mut ajattelehan: Nyt jos tähän tulis Tara, niin se vainoharhaisena alkaisi epäillä jopa itseään.

edit: Kiireesti kuikka lehahtikin paikalle...
Onko muuten teillä paljonkin yhteisiä projekteja?

Hhaha.. kukahan on luulotautinen?

Kyllähän se sinä olit, IL-portin Juutas Käkriäinen, uhkailit siellä useita samoja nimimerkkejä, joita turrena vihasit/vihaat minfossa! Monet jo kauan ennen minua puhuttelivat sinua turumurrena, jotkut kyllä myös Kuolemannaakkana (kyseenalaisen seksin puolustuskirjoitusten vuoksi), et edes kiistänyt! Jatkoit vain, kehuit 3D-kuviasi, laitoit linkkejä minfoon turumurren postauksiin, neuvoit lukijoita tekemään hakuja minfosta nimimerkillä turumurre, kehuit 40 vuotista kokemustasi alalla, vakuutit tuntevasi oikeudenkäytien ''marssijärjestykset'', ylvästelit kertomalla, että olit ennenkin saanut vääriä tuomioita kumottua, valitit viranomaisten ja oikeuslaitoksen korruptoituneisuutta, vakuutit ettet ole katkera.. Sait sieltä bannia uhkailujen vuoksi, mutta palasit J.Käkriäisenä.

Sinulla on suuret luulot itsestäsi.

Minusta sinä olet vihaa täynnä, katkera ja jollakin vaikealla tavalla syvästi pettynyt elämääsi.

Ei maha mittää.

PS: nytkö sitten yrität todistella ja uskotella yp:lle, että Kissankello ja minä ollaan sama henkilö! Naurettavaa, säälittävää. Joittenkin vihaamiesi nikkien kohdalla onnistuit jymäyttämään yp:tä, mutta eiköhän asian laatu ole yp:lle selvinnyt.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9172
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiitokset turumurre ja inner circle!

Arvostan suuresti tarkkasilmäisyyttänne. Jäljet johtivat näköjään sylttytehtaalle ja joku koira jo häneen osuneesta kalikasta älähtikin. Odotellaan tuleeko älähdyksiä lisää. Päästään näkemään, ketkä kaikki kuuluvat hämärryttäjäkuningattaren ja -kuninkaan hovijoukkoihin.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Pieni liekki kirjoitti:Kiitokset turumurre ja inner circle!

Arvostan suuresti tarkkasilmäisyyttänne. Jäljet johtivat näköjään sylttytehtaalle ja joku koira jo häneen osuneesta kalikasta älähtikin. Odotellaan tuleeko älähdyksiä lisää. Päästään näkemään, ketkä kaikki kuuluvat hämärryttäjäkuningattaren ja -kuninkaan hovijoukkoihin.
Oletko tosiaan noin naiivi, että pidät älähdyksenä sitä, että jokin asia kerrotaan niin kuin se on?

Minuun ei kyllä osunut minkäänlaista kalikkaa, kun en koe, että minun olisi edes pitänyt väistää.

Vai mikähän se kalikka sinun mielestäsi oli?

:lol: Kyllähän se nyt vain oli turumurre joka tällä kertaa puri omaa jalkaansa, ja se älädyskin vielä kuullaan. Varmaan tekee kipeää vielä pitkään. Katsotaan, kuka sinun lisäksesi tai millä nimimerkeillä turumurrea tullaan pian paijaamaan, kunnes murina, rähinä ja uli-uli alkavat taas.

Pieni liekki, kaikesta näkee, että sinä arvostat raakaa aggressiivisuutta, vaanimista, uhkailua, asiatonta kirjoittelua, röyhkeyttä, valehtelua, lyttäämisyritystä, henkilökohtaista loukkaamista ja muuta ad hominem postailua - joihin toisinaan tekee tiukkaa olla reagoimatta, koska sitä tietä joutuu kuin tahtomattaan mukaan 'sotaan', jota itse ei haluaisi käydä.


Mikään ei ole helpompaa kuin epäluulojen ja riiidan kylväminen sellaisilla tunnetuilla tavoilla, joita turumurre, ja nimenomaan hän tuolla nimimerkillään turumurre, on minfossa esitellyt ja itse ensimmäisenä myös toteuttanut. Halpaa, arvotonta.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kyl on nautittavaa seurata selittelyitänne. 'Haamukirjoittaja vanha konna', joka asuu palstoilla, ei osaa perusasioita kuvista, tähän tarvitaan Taran selittelyt kruunaamaan soppa. Kuovi/Kuikka. Mitenkä on Tara: Pelkäätkö että sinulle käy samoin kuin muinaiselle Milevalle joka potkittiin Sirpan kaksoisnikkinä pellolle...
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Turre pureskelee hampaittensa kappaleita?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Turre pureskelee hampaittensa kappaleita?
Mites muuten, ottiko teille vuodenvaihde koville..
---
Annan vinkin: Voitte tekaista sen yyveen, liitätte siihen kuvaan vaan vuosiluvun oikeaksi ja julkaisette sit sen komian kukkakedon.
Olisi tässä teille ainakin hieman puuhastelua...
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

turumurre kirjoitti:Kyl on nautittavaa seurata selittelyitänne. 'Haamukirjoittaja vanha konna', joka asuu palstoilla, ei osaa perusasioita kuvista, tähän tarvitaan Taran selittelyt kruunaamaan soppa. Kuovi/Kuikka. Mitenkä on Tara: Pelkäätkö että sinulle käy samoin kuin muinaiselle Milevalle joka potkittiin Sirpan kaksoisnikkinä pellolle...
No, voithan sinä sitä nolostumistasi pettymystä noinkin tosiaan selitellä, vaikkei se tietysti pettymystä poistakaan...

Noin yleisesti en tajua sanaakaan turumurren kirjoituksista. Kyllä on vainoharhat eräillä ihmisillä valloillaan. Todella sairaita ihmisiä, voi hyvä ihme sentään. On teillä selvästi Ulvilan osalta jutut vähissä, kun ei ole muuta tekemistä kuin näykkiä muita kirjoittajia. Mutta tämähän se on se teidän tapanne ja tyylinne.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Kissankello kirjoitti:kerroush: voi anna palaa vaan :lol: ...hyvä että joku jaksaa...
Kissankello kirjoitti:On teillä selvästi Ulvilan osalta jutut vähissä, kun ei ole muuta tekemistä kuin näykkiä muita kirjoittajia. Mutta tämähän se on se teidän tapanne ja tyylinne.
Näinhän se on. Ja olet varmaan huomannut, mikä on näiden lahkolaisten keino välttyä vastaamasta ikäviin asioihin.

Tässäkin ketjussa PiLi ensin provosoi sinua etsimään niitä shaibaviestejään. Minä vastasin siihen linkillä, jossa oli haku kaikkiin PiLin viesteihin. Kissankello kirjoitti pitkän perustellun vastauksen PiLin provoon.

Mitä tapahtui?

PiLi katosi kuin pieru Saharaan ja samanhenkiset tulivat paikalle ja floodasivat ketjun täyteen epäoleellista paskaa. Tarkoitus on tuttu. Floodataan ketju täyteen, jolloin vältytään vastaamasta ikävään kysymykseen!

Tämä on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Noin on tässä ketjussa tapahtunut aiemminkin. Tässä ensin PiLin provoviesti ja sen jälkeen muutama minun perusteltu vastaus siihen. Niiden jälkeen keskustelu tyrehtyi. PiLi ei kyennyt vastaamaan huutoonsa. Tämä tapahtui 25. 03. 2016. Sen jälkeen olikin hiljaista tähän päivään asti.

PS. Ilmoittakaa nyt helvetin äkkiä Maurice de Beverelle, että käytän hänen piirrostaan avatarinani, ehkä jopa luvatta.
Viimeksi muokannut kerroush, Su Loka 23, 2016 8:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kissankello kirjoitti:
turumurre kirjoitti:Kyl on nautittavaa seurata selittelyitänne. 'Haamukirjoittaja vanha konna', joka asuu palstoilla, ei osaa perusasioita kuvista, tähän tarvitaan Taran selittelyt kruunaamaan soppa. Kuovi/Kuikka. Mitenkä on Tara: Pelkäätkö että sinulle käy samoin kuin muinaiselle Milevalle joka potkittiin Sirpan kaksoisnikkinä pellolle...

No, voithan sinä sitä nolostumistasi pettymystä noinkin tosiaan selitellä, vaikkei se tietysti pettymystä poistakaan...

Noin yleisesti en tajua sanaakaan turumurren kirjoituksista. Kyllä on vainoharhat eräillä ihmisillä valloillaan. Todella sairaita ihmisiä, voi hyvä ihme sentään. On teillä selvästi Ulvilan osalta jutut vähissä, kun ei ole muuta tekemistä kuin näykkiä muita kirjoittajia. Mutta tämähän se on se teidän tapanne ja tyylinne.
Tuo oli ihan uutta. Lähde?

En ole koskaan kuullut, että Mileva olisi ollut Sirpan tuplanikki. Mihinkä Sirpa mitään tuplia olisi tarvinnut? Estoton kirjoittaja, joka ei muista paljoa piitannut, vaan veti omaa suorasukaista ja erittäin persoonallista linjaansa. Mitenkään ei sopisi Sirpan tyyliin, ei, vaikka joku olisi häntä yrittänyt jäljitelläkin (saadakseen hänet savustettua), ei sitten yhtään. Mileva oli turumurren ja naakan takapirun päähänpisto, lopulta yhtä ylimielinen ja tärkeilevä kuin turre ja naakka yhteensä, kiukutteli samoille nimimerkeille kuin turumurrekin.

Sirpan viimeinen postaus 12.7.2015
Aloittanut Minfossa:09 Huhti 2007

Mileva poltettiin roviolla 9.1.2012
Aloittanut Minfossa:17 Syys 2011

Eli yp olisi sietänyt Sirpaa vuonna 2012 havaitun tuplailun jälkeen vielä yli kolme vuotta :mrgreen: Pöh.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

kerroush: Tuohan se kaava näyttää valitettavasti olevan. Siitä olin tänään hämmästynyt, että nuo ovat oikeasti niin tyhmiä, ja pitävät muita niin tyhmänä, että luulevat tosissaan, että joku menisi ja käyttäisi luvatta toisen palstalaisen kuvia. Tai olisin ollut hämmästynyt, jos en tietäisi tätä lahkolaisten taktiikkaa: kun aihe käy kiusalliseksi, ohjaa keskustelu heti sivuraiteille. Ja vaikkei se ole ennenkään toiminut, niin päätä kannattaa silti hakata seinään. :lol:

Tälle taas ei voi kuin nauraa hihittää:
Pieni liekki kirjoitti: Olen aina arvostanut hyviä keskustelijoita ja asiallisia, perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omista näkemyksistäni.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9172
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tara kirjoitti: Pieni liekki, kaikesta näkee, että sinä arvostat raakaa aggressiivisuutta, vaanimista, uhkailua, asiatonta kirjoittelua, röyhkeyttä, valehtelua, lyttäämisyritystä, henkilökohtaista loukkaamista ja muuta ad hominem postailua - joihin toisinaan tekee tiukkaa olla reagoimatta, koska sitä tietä joutuu kuin tahtomattaan mukaan 'sotaan', jota itse ei haluaisi käydä.


Mikään ei ole helpompaa kuin epäluulojen ja riiidan kylväminen sellaisilla tunnetuilla tavoilla, joita turumurre, ja nimenomaan hän tuolla nimimerkillään turumurre, on minfossa esitellyt ja itse ensimmäisenä myös toteuttanut. Halpaa, arvotonta.
Koeta, Tara hyvä, lukea omat viestisi ajatuksella ja mieti tarkoin omaa toimintaasi netin eri keskustelupalstoilla. Kannattaa myös lukea ajatuksella rikoslain 24 luvun pykälät 8, 8a, 9 ja 10, ettei tule tahattomastikaan niitä rikkoneeksi.

"Rakkaalla lapsella" on monta nimeä, joita sinä ja ystäväsi olette minulle viime aikoina antaneet. Listani ei suinkaan ole täydellinen, mutta kertoo ehkä jotain nimien antajista itsestään:

"Sekopäinen yksilö, selvästi vainoharhainen, patologinen valehtelija tai muuten vaan tyhmä, Pili, Mulhainhon Pieni Liekittäjä, Kytevä Kaasuliekki, naiivi, skitsofreeninen Lieska, luuserilieska, Pikkuidiootti, akka, höplästä vedettävä, helvetin pelle, naurettava, nolo, jälkeenjäänyt paskanjauhaja ja haukkuja, vastenmielinen, tyhmä Annelin palvoja, nipo nipo, auerskan palkkaama puolustaja, aika ruma ämmä, sivistymätön naiivi vajukki, psykoottinen sekakäyttäjä ja mt-ongelmista kärsivä lortto, joka tarvitsee kunnon mielenterveyslääkkeet, psykopaattimurhaaja, sarjapedoraiskaaja, joku tyhmä idiootti, tekopyhä ämmä, pierunliekki, Lieskapaskahuora, Lieskahoro, vitun tyhmä horo, turha ruikuttaja, paskiainen, pedomurhaaja Auerska, typerä ämmä, pienipäinen liekki, paskakasa, vitun lame, naurettava kalkkilaivan kapteeni, helvetin tyhmä, vesipää, tyhmä kanttura jne."
Vastaa Viestiin