Murhainfo ja sen sulkeminen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Nyt mennään jo hieman offtopicin puolelle mutta:

Tuolle spreekillerssin foorumilla (joka nyt on down, mutta avautunee taas) on helposti havaittava ilmiö. Sinne kritisoivien ns. normaalien ihmisten päivittelystä tehtiin pilkkaa ja kaikesta huomasi, että juuri tuollaisia kirjoituksia he olivat odottaneetkin. Helposti on nähtävissä, kuinka sivustoa ylläpitävät teinit, tai teinimieliset huomiota hakevat keskenkasvuiset. Ei heitä vastaan kannata käydä mihinkään "mielipiteenvaihtoon". Rintamalinjat on jo alussa otettu, eikä puhettakaan siitä, että niistä jompikumpi voisi argumenteillaan saada muutoksia etulinjaan. Jonkinnäköinen toinen strategia olisi siis paikallaan, niille jotka haluavat asiaan muutoksia.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

EuroJR kirjoitti:Eli siis jonkun netissä kirjoittavan NIMIMERKIN kunniaa on loukattu ja siitä lähtee kunnianloukkaussyyte... 8)

Olemme todistamassa maailmanlaajuista ennakkotapausta!!! 8) :lol:


(saako nimimerkki korvaukseksi virtuaalirahaa? joutuvatko syylliset nettivankilaan?)

:wink: Hauskaa luettavaa, en paremmin sano.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Te sitä jaksatte vaan tapella. :shock: :twisted: :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

VoDKa kirjoitti: Chatissa ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta sen sijaan topicceja on ollut mm. Suomi24:llä kaksikin tästä aiheesta (sinällänsä ihan sama, Suomi24 kun on mitä on), mutta kun juttu levisi Murolle ja tännekin, niin sitten aloin jo hieman huolestumaan.
Itse käyn päivittäin huvittamassa itseäni Suomi24:n puolella. ;) Sinne kirjoittelevia varmaan ottaisi päähän, jos tietäisivät, että se on minulle Päivän Huumorisivusto. :P
Every ship must sail a world.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

ABC kirjoitti: Itse käyn päivittäin huvittamassa itseäni Suomi24:n puolella. ;) Sinne kirjoittelevia varmaan ottaisi päähän, jos tietäisivät, että se on minulle Päivän Huumorisivusto. :P
Sama homma.
Tuusula-saittikin on nyt niin täynnä fuulaa, ettei mitään rajaa. :o
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Tiina kirjoitti:
ABC kirjoitti: Itse käyn päivittäin huvittamassa itseäni Suomi24:n puolella. ;) Sinne kirjoittelevia varmaan ottaisi päähän, jos tietäisivät, että se on minulle Päivän Huumorisivusto. :P
Sama homma.
Tuusula-saittikin on nyt niin täynnä fuulaa, ettei mitään rajaa. :o
On vai? Ai kauhee, enpäs olekaan siellä ennen käynyt. Nyt varmaan kuuluu ihan yleissivistykseen... :roll:
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

suomi24 ja tuusulasaitti :?:

:lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

cicero kirjoitti:suomi24 ja tuusulasaitti :?:

:lol:
No nii just...HOBLAA!!! :mrgreen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... subcat2602
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tiina kirjoitti:
cicero kirjoitti:suomi24 ja tuusulasaitti :?:

:lol:
No nii just...HOBLAA!!! :mrgreen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... subcat2602
Suomi24:n suurin ongelma taitaa olla ihan vain se, etteivät ihmiset jaksa keksiä aihetta hyvin kuvaavia otsikoita -> kukaan ei jaksa lukea jokaista aihetta -> samoista jutuista avataan yhä uusia ja uusia juttuja huonoilla otsikoilla.

Onhan se kiva että ihmiset saa jutella anonyymisti ja purkaa tuntojaan ilman rekisteröitymistä, mutta jokin raja sentään. Maailmassa ei lienee aihetta, josta ei löytyisi jo jotain juttua Suomi24:ltä, niin ainakin tuntuu.

Jos jotain hyvää, niin onhan tuo ihan hyvä kouluttaja pikkuisille, jotka opettelevat käyttämään foorumeita ja keskustelujuttuja, ni saavat pupeltaa sitä omaa sössöään muiden samankaltaisten joukkoon.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Missään nimessä tätä foorumia ei pidä sulkea!

Onko se niin vaikea ymmärtää, että joitain ihmisiä vain yksinkertaisesti kiinnostavat murhat ja rikokset??? Eikä silloin tarvitse todellakaan olla rikollinen itse.

Jos pystyy ymmärtämään miksi joku ihminen tappaa jonkun toisen/toisia,
ei tarkoita sitä, että itse tappaisi koskaan ketään :evil:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mia Wallace kirjoitti:Missään nimessä tätä foorumia ei pidä sulkea!

Onko se niin vaikea ymmärtää, että joitain ihmisiä vain yksinkertaisesti kiinnostavat murhat ja rikokset??? Eikä silloin tarvitse todellakaan olla rikollinen itse.

Jos pystyy ymmärtämään miksi joku ihminen tappaa jonkun toisen/toisia,
ei tarkoita sitä, että itse tappaisi koskaan ketään :evil:
Näinpä. Ei se tunnu vain kaikilla menevän kalloon, mutta toisaalta, ehkä se tekee meistä sen puoleen fiksumpia, jotka pystyy ymmärtämään sen noinkin päin.

OT: Allekirjoituksesi on muuten hyvä. ;) Varo vain, ettei joku hyökkää sen takia kimppuusi, kun olet ihan selkeästi nyt osasyyllinen ja tunteeton ja kylmä. :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

VoDKa kirjoitti: OT: Allekirjoituksesi on muuten hyvä. ;) Varo vain, ettei joku hyökkää sen takia kimppuusi, kun olet ihan selkeästi nyt osasyyllinen ja tunteeton ja kylmä. :lol:
Juu, minua tunteettomampaa ja kylmempää ihmistä saa hakea ja kaukaa :lol:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

ABC kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Chatissa ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta sen sijaan topicceja on ollut mm. Suomi24:llä kaksikin tästä aiheesta (sinällänsä ihan sama, Suomi24 kun on mitä on), mutta kun juttu levisi Murolle ja tännekin, niin sitten aloin jo hieman huolestumaan.
Itse käyn päivittäin huvittamassa itseäni Suomi24:n puolella. ;) Sinne kirjoittelevia varmaan ottaisi päähän, jos tietäisivät, että se on minulle Päivän Huumorisivusto. :P
Mä en kyllä edes vaivaudu sinne. Ärsyttävää lukea kun joku suomi24:n "mainetta" tuntematon kirjoittaa asiallisia kysymyksiä/juttuja sinne, ja joku heittää vastaukseksi otsikolla "hgfghfgfh" jotain tyyliin "mee mummo kaupasta kysyyn", nimimerkillä "hgfhgfhgf".

:x

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Miten olisi jos muutettaisiin Murhainfon nimi esim. Tappoinfoksi tai Kuolemantuottamusinfoksi? Eikö olisi heti paljon harmittomamman kuuloinen? :)
Nothing is quite what it seems
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Maybrick kirjoitti:Miten olisi jos muutettaisiin Murhainfon nimi esim. Tappoinfoksi tai Kuolemantuottamusinfoksi? Eikö olisi heti paljon harmittomamman kuuloinen? :)
Hehe. Toi nimi (tai kaikki yllä olevat) kyllä kieltämättä saa joissain varmasti karvat pystyyn -efektin. Kun ekaa kertaa eksyin tänne niin olin mäkin ihan varma että koko paikka on täynnä just jotain murhia ihannoivia friikkejä. :roll: Mutta ihan normaalejahan te sitten olittekin. :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Vastaa Viestiin