Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Merope kirjoitti: Nimim. Jälleen yksi suvaitsematon foorumilainen
Kyseessä ei välttämättä ole suvaitsemattomuus, vaan ihan aito ärsyyntyminen ja turhautuminen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt on ollut hirveästi puhetta uusista käyttäjistä, mutta kyllä vanhoissakin käyttäjissä huomaa puutteita. Esim. kovin moni "vanha" ei enää vaivaudu etsimään vaikkapa oikeaa topicia johon laittaa juttunsa, vaan syytää sen Ajankohtaista-osastolle. Ei näin. :evil: Itse asiassa koko Ajankohtaista on suht pöhkö juttu, sinne lätkitään vain uutisia ja harvemmasta syntyy suurempaa keskustelua. Ja suurin osa niistäkin joista keskustelua syntyy olisi voinut syntyä ihan siellä uutisen aiheen omassa topicissa. Lisäksi ärsyttää tietyt käyttäjät, jotka joko tahallaan oikeasti koittavat provosoida tai sitten vain ovat niin turhautuneita ja tympiintyneitä, että sen takia haastavat riitaa. Liian moni kirjoittaa nykyään "Kirjoitanpa näin riidan vuoksi!"-periaatteella.

:D Olisikohan taas minulta oman jäähyn paikka..
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

rimma kirjoitti:
Merope kirjoitti: Nimim. Jälleen yksi suvaitsematon foorumilainen
Kyseessä ei välttämättä ole suvaitsemattomuus, vaan ihan aito ärsyyntyminen ja turhautuminen.
Sarkasmi välittyy jälleen kirjoitetun tekstin kautta huonosti. Pahoittelen.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Howler kirjoitti:Itse asiassa koko Ajankohtaista on suht pöhkö juttu, sinne lätkitään vain uutisia ja harvemmasta syntyy suurempaa keskustelua.
Joo samaa mieltä. Eikä muisteta sitä, että on olemassa ketju lööpeille jotka eivät ansaitse omaa otsikkoa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

^ Peesaan. Ja tuntuu, että tuon Ajankohtaista-palstan tulon jälkeen on nämä (rikoksiin liittymättömien) uusien otsikoiden postailut vaan lisääntyneet. Määrä ei korvaa laatua...Ei kai tänne tarvitsisi jokaista iltapäivälehden uutista linkittää, tai jos on pakko/liittyy johonkin aiheeseen, niin sitten voisi noihin olemassaoleviin (kuten Mariellan edellä mainitsema).
Misery is almost always the result of thinking.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Merope kirjoitti:
rimma kirjoitti:
Merope kirjoitti: Nimim. Jälleen yksi suvaitsematon foorumilainen
Kyseessä ei välttämättä ole suvaitsemattomuus, vaan ihan aito ärsyyntyminen ja turhautuminen.
Sarkasmi välittyy jälleen kirjoitetun tekstin kautta huonosti. Pahoittelen.
Niinpä. Monesti myös näissä täällä tapahtuvissa sanasodissa ja väärinkäsityksissä on taustalla se, että tekstin kautta ei saa asiasta aina oikeaa kuvaa. Kun kaikki eleet ei välity. Tämä on se joka ärsyttää, mutta sille ei taida voida mitään kun päätoiminen sananvaihto tapahtuu täällä kirjotusten kautta :?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Et voi aloittaa uutta hakua näin pian edellisen jälkeen. Yritä hetken päästä uudelleen.

:x

sekä

phpBB : Critical Error

Error creating new session

DEBUG MODE

SQL Error : 1062 Duplicate entry '-1' for key 2

INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('d0e16a7cb3e4064560100beaaceb23f6', -1, 1211120486, 1211120486, '52b5c2de', 0, 0, 0)

Line : 187
File : sessions.php


:evil: :evil: :evil:

Tosin tuntuu tää jälkimmäinen ongelma olevan monella muullakin foorumilla. Onko internetti hajoamassa?
SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

PaulaDrew kirjoitti:Onko internetti hajoamassa?
phpBB se vaan tökkii. Itse suosin SMF-foorumipohjaa.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Wtf..


Epäkelpo istunto. Ole hyvä ja lähetä lomake uudelleen.

Jahas.,. Tuli vielä
"Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen"
What you do... Makes you who you are.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ihmiset, jotka ei voi tarkistaa viestiään lähettämisen jälkeen seurauksella, että viesti on täynnä typoja ja/tai rikkinäistä koodia.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

^ Itse olen jokusen typon antanut olla ihan vaan koska tämä foorumi ei jostain syystä anna heti muokata omaa viestiään. Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen... virheidensä korjauksesta saa vaan spämmiherjat päälleen. :x
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Juuri tuon vuoksi kannattaisi käyttää esikatselua ja varmistaa, ettei niitä typoja tule.

Henk. koht. vaikka typot haittaa, niin vielä enemmän haittaa rikkinäiset koodipätkät. Esim. quote, ei sitä ole niin vaikea käyttää!
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Mää olen täällä yksin. Eikö kenelläkään muulla ole vielä kesälomaa?

Kuva
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Primavera kirjoitti:Mää olen täällä yksin. Eikö kenelläkään muulla ole vielä kesälomaa?
Minulla, ollut jo melkein kuukauden. Eli et ole yksin ainakaan juuri NYT. :D

Niin ja sitten vielä uusi ärsytyksen aihe. Onko se oikeasti niin vaikeaa uutisen löytäessään laittaa linkki JA itse uutinen viestiinsä? Linkit vanhenevat todella nopeasti ja silloin linkin takana ollut teksti katoaa, jolloin on todella vaikea enää ketjussa ymmärtää mitä linkin takana oli, jos tekstiä ei ole liitetty... ARGH.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^Niin, se on noin paljon helpompaa, kun vielä opiskelee. Kenenköhän tehtäviä mulla tässä on ollut? :lol:
Lukittu