Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En ota tapaukseen sen enempää kantaa (kun en siihen ole perehtynyt) mutta syytetyn vaikka olisikin syyttömäksi todettu, nimi on oikeudenkäyntipöytäkirjoissa julkinen, usein myös asianomistajan/omistajien.
Avatar
Slugger
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ke Helmi 29, 2012 11:58 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Slugger »

search:ssä ei toimi ä ja ö:t ! Jos suomeksi keskustellaan, niin niillä olisi käyttöä.
- Can´t beat the feeling - Can´t feel the beating -
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Asian jankuttaminen tässä ketjussa on turhanpäiväistä, tälle pedofiilikeskustelulle on kai oma ketjukin. Osa käyttää viesteissään samoja argumentteja, joilla pedofiilit puolustelevat tekemisiään. Se on murheellista, mutta kenenkään korvienväli ei jankkaamalla parannu. Toivon, että tämä ärsyttämisketju pysyisi lautamiesasioissa.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No jos minä olen bannissa vähän väliä, koska kritisioin lasten hyväksikäyttäjiä puolustavia keskustelijoita lautamiesketjun ulkopuolella, niin kyllä se on ylläpidolta ihan selvä osoitus siitä, että tämä on heidän mielestään oikea paikka keskustella siitä.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Tähän täytyy vielä lisätä, että olen aidosti rikoksista kiinnostunut ihminen, mutta jotenkin viime aikoina olen juuttunut Kiiski Vastarannan roskajuttujen sekä sairaiden ihmisten levittämään pedofiilipropagandan kommentointiin.

Nyt näyttäisi olevan sellainen trendi, että pedofiilimiehet ja heidän naispuoliset tukijansa alkavat vaatimaan pedofiileille niitä samoja oikeuksia, mitä homoseksuaalit ovat viime vuosikymmenten aikana saaneet ja normalisoimaan pedofiilien taipumuksia. Tällaista ilmiötä kutsutaan desensitaatioksi ja altistamiseksi. Puhumalla koko ajan siitä, kuinka joku sairas ilmiö on normaali yritetään saada sitä vastustavat ihmiset hyväksymään se. Pedofiileja ja heidän puolustajiaan vastaan pitää käydä sotaa, mutta mielestäni rikosfoorumi ei ole sellainen paikka, missä tarvitsisi käydä. Tämä palsta pitäisi siivota pedofiilien vapaussanomaa levittävistä seksuaalirikollisista, raiskareista yms.

Ja muutenkin tämän foorumin ongelma on sekavuus. Täällä on liikaa ihan kaikkea. USA:n merkittävin internetin rikosfoorumi Websleuths on sitä, mitä sanoo olevansa: RIKOSFOORUMI, jossa käsitellään pääasiassa henkrikoksia ja raiskauksia. Sieltä on saanut alkunsa useamman katomistapauksen ratkaisukin, kun fiksut käyttäjät vertailevat kadonneiden kuvia ja tietoja tunnistamattomien ruumiiden kasvoluonnoksiin ja tietoihin. Sinne ei oteta mitä tahansa roskaa. Murha.info ei valitettavasti ole nimensä veroinen, vaan sisältää kaikenlaista roskaa ja on liian kaupallinen ja viihteellinen foorumi.

Ja joo, olen enimmäkseen valittanut samat lätinät aiemminkin. Sanoinpa nyt vaan.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Itse arvostan ihmisiä, joilla on tahtoa, halua ja voimaa taistella vääryyttä vastaan ja oikeaksi kokemansa asian puolesta - sellaisia kirjoittajia on todella harvassa. Suurelle osalle tämäkin palsta on vain tyhjän päiväistä ajanvietettä. Ja kuten varmaan olet huomannut, pintansa pitäminen ei ole helppoa, kun vastassa on kymmenen kiljukaulaa ja toiset kymmen pyrähtää ääntä nopeammin haaskalle kiljunnan kuullessaan. Ja sanopa sana - se olet sinä joka bannataan.

Se on kait sitä demokratiaa...
Alethes doksa meta logu
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Kannattaa Siru ymmärtää, ettei kanssasi eri mieltä olevat ole pedofiilien puolustelijoita. Sinä vaan heittäisit teinin kanssa seksiä harrastaneen suoraan vankilaan ilman oikeudenkäyntiä, mutta ei se voi niin mennä. Nämäkin asiat pitää tutkia, jotta totuus paljastuu. Ihmettelen miksi juuri tämä asia on sinulle niin hirveän tunteita nostattava. Toisaalta kuitenkin jos maahanmuuttaja on syyllistynyt tietoisesti pedofiliaan, tuollaisesta pitäisi mielestäsi vieta koska se on muka kansankiihotusta.

Ala katselemaan tätä maailmaa ilman kaikenlaisia värilaseja.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Jos nimimerkki Lukijana viittaa Sirun Kiiski Vastarannalle kirjoittamiin vastauksiin, niin kehoittaisin Lukijanaa lukemaan ne Sirun viestit uudelleen. Niinku ajatuksella. Tommoinen asioiden vääntely ärsyttää.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

taavetti kirjoitti:Jos nimimerkki Lukijana viittaa Sirun Kiiski Vastarannalle kirjoittamiin vastauksiin, niin kehoittaisin Lukijanaa lukemaan ne Sirun viestit uudelleen. Niinku ajatuksella. Tommoinen asioiden vääntely ärsyttää.
Kyllä mä tiedän että Kiiski tekee vaan yhdenlaisia aloituksia, mutta mitä sillä on väliä? Jokaisella olkoon oikeus kirjoittaa tapahtumista, jotka heitä itseään kiinnostaa. Kyllä mä arvostan esimerkiksi Sirun aloituksia ulkomaan henkirikos-osiossa.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Siru83 kirjoitti:No jos minä olen bannissa vähän väliä, koska kritisioin lasten hyväksikäyttäjiä puolustavia keskustelijoita lautamiesketjun ulkopuolella, niin kyllä se on ylläpidolta ihan selvä osoitus siitä, että tämä on heidän mielestään oikea paikka keskustella siitä.
Banhammer on viuhunut muistakin syistä. Sä vääristelet ihmisten sanomisia, olet narsistinen, väärennät quoteja, riehut, rähjäät ja sättäät.
Etkä sä kritisoi "hyväksikäyttäjiä puolustelevia" vaan haukut ihmiset joiden mielestä sä et ole absoluuttinen totuus. Muut voivat katsoa miten käy jos epäilee että olikohan asia sittenkään niinkuin oletettu uhri sanoi. Tai, auta armias, jos peräti mies todetaan syyttömäksi ni se on sulle joku illuminatiin verrattava kansainvälinen salaliitto ja sit on paskamyrsky irti...
Ja jos uhri onkin mies, sua ei kiinnosta.
Luuletko että pillu on sen sortin lottovoitto että että moisen omistava tarvii erityistä suojelua vaikka sitten vääryydellä?
Eipä sua eläimetkään taida juuri liikuttaa, kun väität ettei eläin tunne kipua kuten ihminen. Hoovee, nyyppä. Onneksi et moista livenä ole mulle sanonut, laittaisin sut risua hakemaan...

Mutta joo, lautamiesosio on tän sortin peeloilua varten, siinä Siru83 osui oikeaan, IMO.
bibo ergo sum
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:Käytit "valta jalkojen välissä"-ilmaisua ketjussa, jossa 25-v mies oli raiskannut 15-vuotiaan. Ja nyt oli muka kyse jostain teinipoikien näkökulmasta, kun aivan selvästi kirjoitit ihan omasta näkökulmastasi.
Kyllä kirjoitin ihan omastakin näkökulmasta. Minulla on ihan vähintäänkin yhtä hyvä syy tehdä niin kuin sinun omasta näkökulmastasi kertoa miten 15-vuotiaana kolme alkoholiannosta pistää pään pahasti pyörälle; olen näet ollut joskus 15-vuotias (ja nuorempikin) teinipoika, joka sekä itse, että samaa ikäluokkaa edustaneiden ystävien, tuttujen ja tyttöjenkin näkökulman asiaan on aistinut monin tavoin.

Josko muistikuvani asiasta olisi väärä, niin valaiskoon joku muu nykyinen tai entinen teini miten se menee? Nimenomaan tyttöjen kannalta; osaavatko he tajuta 15-vuotiaina, että pojathan juoksevat heidän perässään vaikka Kuun meriin ja juurikin sen "sen" perässä? Se ei toki silti meinaa, että mitään tapahtuisi sen kummemmin. Mutta mitä enemmän nainen varttuu ja oppii ja kokee elämästä ja parisuhteesta, sekä seksuaaliasioista yleensä, niin useinkin huomaa miesten vanhempinakin tekevän kaikkea järjen vastaista ja typerää sen "sen" takia. Valitettavan moni suhde, sydän ja psyyke särkyy, samoin keho näiden töppäilyjen ja rikollistenkin tekojen takia. Tämäkin on omasta näkökulmastani, vaikken olekaan saastapedofiili, raiskauksesta epäilty tai kiihkofeministi. Mutta sellaisiakin on olemassa. Samoin homoja ja muuta väkeä, jotka tekevät jonkin toisen asian takia kaikkea vastaavaa.

Ärsyttää siis, jos näitä asioita koittaa analysoida tai niihin vaikuttavia seikkoja tuoda ilmi, on heti jonkin asian kannattaja, harrastaja tai tukija, vaikka on vain keskustelija, Joskus epätietoinen, joskus se asioista tietävä. Joillakin tuntuu vaan olevan niin pirun kova tieto-olettamus jutuistaan, että mikään muu tieto ei voi pitää, ei niin sitten millään, paikkaansa.

Näkökulma on hyvä sana kuvaamaan asiaa jota Siru83 ei aina tunnista (tai antaa niin ymmärtää) vaan tuomitsee sellaisen mahdottomaksi ja kuvailee sellaista vääryyden julistamiseksi, mikäli jutut menevät ristiin jossakin kohdassa hänen katsantonsa kanssa.

Sinällään seksi ei ole likaista lähtökohtaisesti.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

taavetti kirjoitti:Jos nimimerkki Lukijana viittaa Sirun Kiiski Vastarannalle kirjoittamiin vastauksiin, niin kehoittaisin Lukijanaa lukemaan ne Sirun viestit uudelleen. Niinku ajatuksella. Tommoinen asioiden vääntely ärsyttää.

Taavetti, eikö sinua ärsytä Sirun harrastama asioiden vääntely ja vääristely?
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ärsyttää sekin joskus.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Rasisti prinsessa Sirulle

Täällä se rasisti prinsessa ruikuttaa kun kaikki yrittää estää sua keskustelemasta, pedofiileistä, lapsen raiskaajista ja sitten juokset pitkin poikin palstaa yrittäen estää keskustelemasta lapsen raiskaajista jos rikollisten etninen tausta ei sovi sinun maailman kuvaasi.
Voi voi sua ruikuttavaa rasisti prinsessaa.
Oletko jo käynyt laskemassa mun aloitusten määrän, käy nyt, ajatella jos mä olisin tehnyt vähemmän aloituksia valkolaisista kuin sä niin sä voisit oikopäätä tuomita mut rasistiksi. Käy laskemassa ja todista väitteesi.
Pääsisit sitten riumusta hihkumaan kuinka mä olen rasisti.
Sulle kun ei näytä riittävän edes omat aloitus ketjut vaan tulet kaikkien muidenkin ketjuihin sekoilemaan omaa shittiä.
Sanon sulle suorat sanat et lykkää sä vaan omat aloituksesi yhteen ketjuun ja ja perustele siellä miksi juuri siitä ja siitä teit aloituksen.
Tai kaikkein parasta olisi että sinä ruikuttava rasisti prinsessa pysyisit vaikka vain täällä lautamiehissä ruikuttamassa.
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Jos Siru osaa olla ärsyttävä, niin kyllä sinäkin Kiiski olet sellainen yksisilmäinen puusilmä. Hyökkäät kuin riivattu kimppuun, jos ei satu jakamaan rajoittunutta maailmankuvaasi.
Lukittu