Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

MIKÄ NYT NÄKYY ?
Sinnalii
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 2:53 pm

Viesti Kirjoittaja Sinnalii »

^Hiiri.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

No höh...mikähän mättää ? (Nyt pitäisi olla ava, jossa lukee bad girl)
Sinnalii
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 2:53 pm

Viesti Kirjoittaja Sinnalii »

^Hiiri
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Entäs nyt ? :shock:
Sinnalii
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 2:53 pm

Viesti Kirjoittaja Sinnalii »

Animoitu, rakkauskirjeitä kirjoittava hymiö.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

No nyt on mikä pitääkin...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Se ärsyttää murha.infossa, kun näin sunnuntaina kaikki aina makaa krapulassa perse homeessa sängynpohjalla, eikä kirjottele mitään. 8)
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Tiina kirjoitti:Se ärsyttää murha.infossa, kun näin sunnuntaina kaikki aina makaa krapulassa perse homeessa sängynpohjalla, eikä kirjottele mitään. 8)
Niinpä. Me opiskelijat sentään kännätään viikolla, niin meikä ehtii sunnuntaiaamuisin vähän murhailla.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mun perseeni ei kyllä ole homeessa, eikä ole krapulakaan (unen puutetta tosin huomattavissa), mutta yleensä en vaan tykkää itsekseni höpötellä 8)

(yks krapulainenkin kyllä talosta löytyy.... hähhähhäää.... mitäs läksi :!: )

Itseäni ärsyttää toisinaan se, että porukka osaa keskittyä vain yhteen aiheeseen kerrallaan, vaikka upeita ketjuja on vaikka millä mitalla.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

maija turjukka kirjoitti:Itseäni ärsyttää toisinaan se, että porukka osaa keskittyä vain yhteen aiheeseen kerrallaan, vaikka upeita ketjuja on vaikka millä mitalla.
Minusta on toisaalta hyvä. Koska sitten ihmisillä ei mene niin herkästi sekaisin kolmen eri tyypin tekemiset, tulemiset ja murhaamiset ja aihe on siinä mielessä tuoreena muistissa. Muistan silloin kun Bodom nousi taas pinnalle Nissen pidätyksen johdosta ja sinne tuli luoja ties minkälaista epämääräistä tietoa ja juttua (ei siis tällä foorumilla, vaan ihan noin yleisesti Bodom-piiressä), että pian siellä teltassa oli oikeiden alkuperäisten uhrien lisäksi Tulilahden uhrit ja pari muutakin epämääräisyyttä, samalla kun ulkoa löytyi jatimatikki ja Vintiöt vetämässä pullakahveita. :lol:

Ok, ehkä hieman liioittelin, mutta tosiaan, minusta on hyvä että kerralla tulee paljon samaa aihetta tutkittua, niin ihmiset löytää uusia näkökulmia ja sivustoja, mistä tietojaan napata. Jos olisi useampi aihe "kuuma" yhtä aikaa, niin tutkistelu saattaisi jäädä varsin pintapuoliseksi.

Tietty noilla vapailla alueilla (gallup, vapaa, huuhaa jne.) toivoisin enemmän levittäytymistä, niin ettei ne olisi aina vain ne samat aiheet joihin postataan ketjun levitessä samalla 700-sivuiseksi megahirviöksi, jota ei lue erkkikään.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ärsyttää henkilön tekemisiin ja sanomisiin tietyllä, agressiivisella tai alentuvalla tyylillä takertuminen. Sellaiset heitot, joissa sanotaan "tyyliin", oletpa tyhmä jos olet erimieltä kuin minä....

Eikö vain voi olla jotakin mieltä, perustella sen jos niin haluaa, ja that`s it?

Muoks* Ja miksi poliittisia näkemyksiä pitää lisätä omiin kommentteihin? Eikö se ole turhaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
X-tine
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 2:30 pm
Paikkakunta: Länsi-S

Minua ärsyttää niuhottaminen

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Minua ärsyttää se, että jotkut - esimerkiksi Marsalkka - sotkevat keskustelua ja kampittavat toisia. Laittavat tekstejä, joilla ei ole keskusteluun yhtään mitään annettavaa, ei yhtään uutta näkökulmaa, vaan vain toisten nälvimistä.
Linkkien pyytäminen on ihan asiallista, mutta keskustelun torpedoija jankuttaa linkkiä, vaikka se on jo annettu - mutta jota hän ei ole vaivautunut lukemaan - tai josta on sanottu, ettei tähän kunnollista lähdettä ole eikä linkkiä saa, tämä on huhuja tai omia ajatuksiani.
Olen pohtinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, ettei torpedoijalle tärkeää olekaan keskustelun eteneminen vaan se, että saavat itselleen mahdollisimman monta kirjoitusta ja kun heille vastataan, tulee lisäpisteitä siitä, että heitä siteerataan. ovat siis tärkeitä keskustelijoita. Ja palstan ylläpitäjä palkitsee tyhjän tynnyrin "ylennyksillä".
Mihin hävisi esim. Anna Pihl, jolta Marsalkka jatkuvasti jankuttaa linkkejä. Työpaikalla Marsalkan kaltaista torpedoijaa sanottaisiin työpaikkaterroristiksi tai työpaikkakiusaajaksi. Murha-infossa hänet palkitaan "ylennyksillä".
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Noo ylennyksillä tarkotat varmaan tuota "lisänimeä"?

Sehän on nyt aika merkityksetön. Jos postien määrä vaikuttaa siihen kuinka vakavasti ottaa jonkun kirjoitukset, on silloin itse väärässä.

Vai? 8)
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Ärsyttää henkilön tekemisiin ja sanomisiin tietyllä, agressiivisella tai alentuvalla tyylillä takertuminen. Sellaiset heitot, joissa sanotaan "tyyliin", oletpa tyhmä jos olet erimieltä kuin minä.....
mua ärsyttää myös tämä sama tyyli, jota Ed sumeilematta harrastaa, palstalla huomattavasti vähemmän kuin chatissä mutta siellä sitten täysin hallitsemattomasti. Täytyy kyllä kyseenalaistaa ihmisen motiivit tällaiseen toimintaan, mutta luultavasti syynä on vain ja ainoastaan miespuoleisen ihmisen valtavan suuri alemmuuskompleksi, jota sitten pitää paikkailla anonyymisti ja jengin suojista. Erittäin surullista, mutta on meitä todella kyllä moneen junaan.

Niin eli siis minua ärsyttää eniten murha.infossa Ed. Niin ja muistakaa, että tästäkin on monia mielipiteitä, ainakin Edin mukaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu