Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukittu
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Siis mitä tämä ED tekee tarkalleen siellä chatissa? En minä ole mitään kummempaa huomannu vaik silloin tällöin siel käynkin..
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Minua ärsyttää niuhottaminen

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

X-tine kirjoitti:Minua ärsyttää se, että jotkut - esimerkiksi Marsalkka - sotkevat keskustelua ja kampittavat toisia. Laittavat tekstejä, joilla ei ole keskusteluun yhtään mitään annettavaa, ei yhtään uutta näkökulmaa, vaan vain toisten nälvimistä.
Linkkien pyytäminen on ihan asiallista, mutta keskustelun torpedoija jankuttaa linkkiä, vaikka se on jo annettu - mutta jota hän ei ole vaivautunut lukemaan - tai josta on sanottu, ettei tähän kunnollista lähdettä ole eikä linkkiä saa, tämä on huhuja tai omia ajatuksiani.
Minua ärsyttää se, että jotkut mustamaalaavat ihmisiä valehtelemalla. Esimerkki tästä:
Vanhempien palkkaamien yksityisetsivien työstä on saatu outoa näyttöä: he seurasivat Portugalin poliisin ravintolassa istumisia ja tekivät niistä raportin.
Kun sitten pyydät linkkejä he laittavat sellaisen, joka ei suoranaisesti liity siihen mitä olet pyytänyt. Tällainen valehtelu torpedoi keskustelua.

Välillä en ole varma, onko tämä varsinaista valehtelua vai ovatko nämä kirjoittajat vain hieman yksinkertaisia. Toisinaan käsittämättömän kehno kirjallinen taso viittaa jälkimmäiseen vaihtoehtoon:
keskustelun torpedoija jankuttaa linkkiä, vaikka se on jo annettu - mutta jota hän ei ole vaivautunut lukemaan - tai josta on sanottu, ettei tähän kunnollista lähdettä ole eikä linkkiä saa, tämä on huhuja tai omia ajatuksiani.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Bombay kirjoitti:Siis mitä tämä ED tekee tarkalleen siellä chatissa? En minä ole mitään kummempaa huomannu vaik silloin tällöin siel käynkin..
Bombay kirjoitti:Siis mitä tämä ED tekee tarkalleen siellä chatissa? En minä ole mitään kummempaa huomannu vaik silloin tällöin siel käynkin..
roikkuu perässä, herjaa ja solvaa minkä kerkeää, eikä jätä rauhaan vaikka useita kertoja sitä hänelle ehdottaakin. tuolla chat-quoteista näkee osan sen neropatin kikkailuista. viime yönä keskustelin toisen kirjoittajan kanssa ihan muista asioista niin Ed hillui siellä minkä kerkesi ja provosoitui raivonpartaalle, kun ei saanut haluamaansa huomiota. maaninen tyyppi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mutta onko chatin Ed aina ns "oikea" Ed?
Olen ollut huomaavani, että siellä keikkuu lukemattomia multinikkejä ja Trolleja.
Mutta leikkiä se chatti silti on minulle.
Täällä palstalla välillä kihahdan johonkin, mutta joskus osaan lähteä hetkeksi pois rauhoittumaan. Toisaalta usein päästän suustani sammakoita, että viisaus mikset asu meissä? 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mistä noista kaikista sekoilijoista tietää, olin mäkin siellä aamulla kahtena eri versiona, vaikka istuin juuri sillä hetkellä bussissa :lol: varsin erikoista.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

roikkuu perässä, herjaa ja solvaa minkä kerkeää
Tänään iltapäivällä:
22/11/2007 14:35:12 * Kalessin joins Pub Prison - kaikki aineet sallittu
22/11/2007 14:35:38 ‹Kalessin› iltaa
22/11/2007 14:40:11 ‹Kalessin› hiljaista on, mutta kun se ed sieltä kohta taas rynnistää paikalle niin johan alkaa rytistä
22/11/2007 14:40:40 * Kalessin quit (timeout)
Milloin sä ihan oikeasti menet itseesi? :D
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

milloin sinä lizzie lakkaat hännystelemtä ediä? Ja toisekseen minkä tuossa koit herjaavaksi ja solvaavaksi? :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Chat on häiriintynyt, se ärsyttää :roll:
I am an African!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tiina kirjoitti:Se ärsyttää murha.infossa, kun näin sunnuntaina kaikki aina makaa krapulassa perse homeessa sängynpohjalla, eikä kirjottele mitään. 8)
Lainaan itseäni. :mrgreen:
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kyllin jutut on niiiiin fiksuja krapulapäissään ettei edes Tiina niitä jaksaisi kuunnella...Nin että sori, vein pohjan hyvältä ärsyyntymiselta :wink:

Mikä ärsyttää nyt...Jaffan puute. Näääääh, ei sekään jaksa. Ei Kylliä mikään ärsytä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^
Hyvä ärsyynnyttäminen meni siis ihan hukkaan,höh. :wink:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tällä hetkellä ärsyttää murha.infossa eniten sen käyttäjät. Ja ei, en tarkoita kaikkia käyttäjiä, vaan niitä, jotka menevät kirjoittelemaan m.infon pohdintojaan ja tilityksiään esim. suomi24:n. Mitä järkeä tai hyötyä? :evil:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tällä hetkellä ärsyttää joku ihme bugi: muutama ketju ei aukee ollenkaan, eikä henkilökohtaiset viestihistoriatkaan aukee kuin joka toisen käyttäjän kohdalla :?: (testasin puolenkymmentä nikkiä)
Mikä on "yleinen virhe"?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Jotkut jo olivat taannoin valitsemassa nimimerkki johnnya viikon murhalaiseksi. Niin kuinkas ollakaan... ne muutamat viestit ovat kahta lukuunottamatta viikko sitten poistettu sen kummemmin selittelemättä. Bannia ei moisesta näemmä tule...

Siinä teille murhalaisehdokasta. Kovin oli heppoisat valintaperusteet.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^
Tää jengi hurmaantuu niin helposti, kun saa joukkoonsa uutta tuoretta verta. :lol:
Lukittu