Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

*ottaa syyn niskoilleen tällä kertaa* Änkesin Kyllin edelle galluppi-osion huippupitkässä kysymysketjussa :oops: :D

edit: väärä osio livahti viestiin 8)
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Jos rapier viitsisit käydä lukemassa edellisetkin jutut ketjusta

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=2331

Niin ei sinun tarvitsisi esittää tyhmiä kysymyksiä kuten
rapier kirjoitti: Missä siis joku sanoo että isä/äiti aina hakkas?
Ja mikä prossaluku?
kun se vastaus löytyi samalta sivulta (ketjun sivu 30) jossa kyselit minun kirjoittamana.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Ärsyttää se,kun huomaa että "jesss!! Tuohonkin mielenkiintoiseen aiheeseen on tullut pari sivua lisää tekstiä"

...Ja sitten huomaat,että se on joidenkin käyttäjien keskinäistä tappelua,sanailua,haukkumista, kielioppikorjailua, ymym pätemistä.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

aamu kirjoitti:Ärsyttää se,kun huomaa että "jesss!! Tuohonkin mielenkiintoiseen aiheeseen on tullut pari sivua lisää tekstiä"

...Ja sitten huomaat,että se on joidenkin käyttäjien keskinäistä tappelua,sanailua,haukkumista, kielioppikorjailua, ymym pätemistä.
Niin totta :roll:
Nanika ga tooku matteiru to
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Toi otus on kyllä yks pahvi, mutta jotain hyvääkin: alkaa kiinnittää enemmän huomiota omaan tyyliin ja yrittää pysyä enemmän asiassa.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

loneliness kirjoitti:Toi otus on kyllä yks pahvi, mutta jotain hyvääkin: alkaa kiinnittää enemmän huomiota omaan tyyliin ja yrittää pysyä enemmän asiassa.
Samaa mieltä. Hetken oli ihan mukava kirjotella täälläkin kun kyseinen tyyppi oli "poissa". Nykyään markjankin jutut uppoaa paremmin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Kiitti vaan mimmit, niin mäkin teitä :wink:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ *REPS*

Mutta juu. Nyt ärsyttää se, että jos joku avaa väärän ketjun, niin sinne pitää oikein uhalla mennä lässyttämään "Joo, nyt tais mennä vähän väärään paikkaan" ja osoittaa, että itse on parempi ja osaavampi ja hienompi. Eikö olisi niin paljon helpompi lähettää yv:tä ja selittää siellä, mikä meni vikaan ja vielä antaa sen topicin olla vastauksettomana jolloin aiheen kirjoittaja voi sen vielä itse poistaa? Mutta näyttää olevan liian vaikeaa.

Ps. En tarkoita nyt vain yhtä ketjua, vaan näitä on näkynyt useampikin...
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Howler kirjoitti:^ *REPS*

Mutta juu. Nyt ärsyttää se, että jos joku avaa väärän ketjun, niin sinne pitää oikein uhalla mennä lässyttämään "Joo, nyt tais mennä vähän väärään paikkaan" ja osoittaa, että itse on parempi ja osaavampi ja hienompi. Eikö olisi niin paljon helpompi lähettää yv:tä ja selittää siellä, mikä meni vikaan ja vielä antaa sen topicin olla vastauksettomana jolloin aiheen kirjoittaja voi sen vielä itse poistaa? Mutta näyttää olevan liian vaikeaa.

Ps. En tarkoita nyt vain yhtä ketjua, vaan näitä on näkynyt useampikin...

Katsos,kun kyseessä oli aloitteleva besservisser, niin silloin ei välttämättä edes tajua katsoa yksityisviesti puolta ja olihan siihen viestiin jo kerran ennen minua vastattu, joten sen viestin poistaminenkaan ei enää siinä vaiheessa onnistu.. Eli olihan se todellinen synti minun vastata tuollalailla siihen viestiin..

Mutta tee sinä vaan omat johtopäätöksesi lässyttämisestä ja vedä ihan rauhassa ne palkokasvit poskionteloosi..
:lol:

Ps: Jollain taitaa olla vittulaastari päivät..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

otus kirjoitti:Katsos,kun kyseessä oli aloitteleva besservisser, niin silloin ei välttämättä edes tajua katsoa yksityisviesti puolta ja olihan siihen viestiin jo kerran ennen minua vastattu, joten sen viestin poistaminenkaan ei enää siinä vaiheessa onnistu.. Eli olihan se todellinen synti minun vastata tuollalailla siihen viestiin..
Kiva, kun kuvittelet, että puhun suoraan sinulle kirjoittaessani aiheesta yleisesti. Kyse ei nimittäin ollut vain sinusta, koska tuolla lopussa mainitsinkin, että tuollaisia ketjuja on useampikin ja lisäksi, kuten mainitsit, viittaamaasi viestiin oli vastannut jo joku muukin. Mutta nyt kun aiheeseen päästiin, niin pakko kyllä kysyä, että miksi kommentoit vähän väliä joko onlinerilla, OT:llä tai provolla? Ja korostan sekä alleviivaan, ettei jää epäselväksi: ettet tee niin aina, mutta välistä. Ja en tarkoita, ettenkö itse syyllistyisi välistä samaan, mutta nyt kun tarjosit mahdollisuuden kysyä niin kysyn.
otus kirjoitti:Mutta tee sinä vaan omat johtopäätöksesi lässyttämisestä ja vedä ihan rauhassa ne palkokasvit poskionteloosi..
:lol:
Ja tee sinä omat johtopäätöset siitä, että kaikki mitä satutaan mainitsemaan liittyy jotenkin sinuun ja vedä itse tuo egosi tai miksi tuota nyt edes voi kutsuakaan väärään henkeen. <3

Edit: typoja
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Siis täh sinähän suoraan siteerasit viestissäsi minua
Mutta juu. Nyt ärsyttää se, että jos joku avaa väärän ketjun, niin sinne pitää oikein uhalla mennä lässyttämään "Joo, nyt tais mennä vähän väärään paikkaan"
Mut ei siinä mitään, käyhän niitä mokia täällä muillekkin, eli pusi pusi taas vaan.. Ei jaksais noin herkällä päällä olevien tytösten kanssa nyt vääntää..
Viimeksi muokannut otus, Ma Marras 10, 2008 12:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Ihan rehellisesti, en edes muista mitä tarkalleen ottaen vastasit siinä topicissa, tuo mitä kirjoitin on ns. yleinen toteamus, mitä aika moni kirjoittaa joko noin tai kierrellen. Jos olisin siteerannut sinua tarkalleen, olisin sinua asianmukaisesti lainannut. :roll:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Howler kirjoitti:^ Ihan rehellisesti, en edes muista mitä tarkalleen ottaen vastasit siinä topicissa, tuo mitä kirjoitin on ns. yleinen toteamus, mitä aika moni kirjoittaa joko noin tai kierrellen. Jos olisin siteerannut sinua tarkalleen, olisin sinua asianmukaisesti lainannut. :roll:
Juu olkoon sitten näin, pusi pusi + siihen vielä hali..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Howler kirjoitti:^ *REPS*

Mutta juu. Nyt ärsyttää se, että jos joku avaa väärän ketjun, niin sinne pitää oikein uhalla mennä lässyttämään "Joo, nyt tais mennä vähän väärään paikkaan" ja osoittaa, että itse on parempi ja osaavampi ja hienompi. Eikö olisi niin paljon helpompi lähettää yv:tä ja selittää siellä, mikä meni vikaan ja vielä antaa sen topicin olla vastauksettomana jolloin aiheen kirjoittaja voi sen vielä itse poistaa? Mutta näyttää olevan liian vaikeaa.

Ps. En tarkoita nyt vain yhtä ketjua, vaan näitä on näkynyt useampikin...
Viela parempi tapa on lahetaa aina kun huomaa jonkun epakohdan YV.ta esim. minulle. Mukaan kannttaa laittaa suora linkki (Kopoi selaimesta) ja sillon kyseiseen epakohtaan voidaan puuttua.

PS. Ai niin jos on jotain kysyttavaa yllapidolta tai minulta kannattaa laittaa YV:ta niin saa nopeemmin vastauksen. Esim. ketjuun kirjoitettu viesti yllapidolle "Taman ketjun voisi siirtaa" tai "Voi laittaa lukkoon" menee helpoiten perille kun laittaa asiasta myos viestin (LINKKI)....

;-)

RAID
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Tuota, mikä on vittulaastari?
Lukittu