Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti:Joo joo, kunhan kiusin, love juu tupakkityttö.

Naputtelit mulle aikoinaan vaan vaan samasta asiasta.. :wink:
Arvasin. Olet siis katkera, etkä koskaan unohda :wink:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Aariel kirjoitti:
otus kirjoitti:Joo joo, kunhan kiusin, love juu tupakkityttö.

Naputtelit mulle aikoinaan vaan vaan samasta asiasta.. :wink:
Arvasin. Olet siis katkera, etkä koskaan unohda :wink:
Aiwan rakkaani.. :cry:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

otus kirjoitti:Just a peace of cake.
otus kirjoitti:"Vain rauhan kakku"
:roll: of on omistusta tai johonkin kuulumista ilmaiseva sana ja jos haluat sanoa "Vain rauhan kakku" niin se on kyllä "Just a cake of peace". "Just a peace of cake" on "Vain kakun rauha". Niin kuin "piece of cake", sen suora suomennos on "kakun pala" tai vaihtoehtoisesti "pala kakkua".

Kyllä, tuo häiritsi niin suunnattomasti, että oli pakko mainita.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Howler kirjoitti:
otus kirjoitti:Just a peace of cake.
otus kirjoitti:"Vain rauhan kakku"
:roll: of on omistusta tai johonkin kuulumista ilmaiseva sana ja jos haluat sanoa "Vain rauhan kakku" niin se on kyllä "Just a cake of peace". "Just a peace of cake" on "Vain kakun rauha". Niin kuin "piece of cake", sen suora suomennos on "kakun pala" tai vaihtoehtoisesti "pala kakkua".

Kyllä, tuo häiritsi niin suunnattomasti, että oli pakko mainita.
Törkkäsin sen google kääntäjään, syyttäkäämme sitä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Loka kirjoitti:Onko teillä luetunymmärtämisvaikeuksia?
^ tuo sama asia ärsyttää minuu...
(toki saatan itsekkin joskus sortua ymmärtämättömyyteen mutta sekin ärsyttää)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Se, ettei ketsku vaan tajua. Edelleen pitkiä lainauksia.

Edelleen kuva allekirjoituksessa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Se, ettei ylläpito oikeasti nyt näytä osaavan omia sääntöjään, tai sitten eivät vain viitsi/jaksa/kerkeä/halua/pysty syystä x tekemään tietyille ihmisille jotain, kuten esim. antamaan rangaistusta.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:Se, ettei ketsku vaan tajua. Edelleen pitkiä lainauksia.

Edelleen kuva allekirjoituksessa.
No vaikka oliskin pitkiä lainauksia niin on nuo omat kirjoituksenikin hieman pidempiä ja sitä myöten kiinnostavampia kun nuo omasi...

Kuva on nyt pois allekirjoituksesta, saat rauhan mieleesi :)
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Howler kirjoitti:Se, ettei ylläpito oikeasti nyt näytä osaavan omia sääntöjään, tai sitten eivät vain viitsi/jaksa/kerkeä/halua/pysty syystä x tekemään tietyille ihmisille jotain, kuten esim. antamaan rangaistusta.

Tämä kyllä raivostuttaa minuakin suunnattomasti. Toiset saa temmeltää ihan rauhassa ja toisten pieniinkin rikkeisiin puututaan vaikka oikeastaan mitään rikettä ei olisi tapahtunut. Saatikka sellainen, että ilmoitellaan jostain varotuksista joita olisi annettu joita ei kumminkaan ole edes annettu. Noh onhan se tarhassakin eri säänöt keskittymishäiriöisillä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

ketsku kirjoitti: No vaikka oliskin pitkiä lainauksia niin on nuo omat kirjoituksenikin hieman pidempiä ja sitä myöten kiinnostavampia kun nuo omasi...

Kuva on nyt pois allekirjoituksesta, saat rauhan mieleesi :)
Kiinnostus on subjektiivista eikä sitä voi verrata kuten sinä vertaat. Mutta kiva että olet nyt ottanut kielletyn kuvan pois. Paistitkin näyttää mukavemmilta niille varatulla paikalla.
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Minua ärsyttää se, että jossakin täällä joku pilkkasi humanistisen koulutuksen saaneita, perhana! :lol:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ingrid kirjoitti:Minua ärsyttää se, että jossakin täällä joku pilkkasi humanistisen koulutuksen saaneita, perhana! :lol:
Palstan ylläpidolle luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, jos lauseessa on yli kolme yli kaksitavuista sanaa: sehän selittää kaiken.
8)
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

^ Minä en kyllä ymmärrä, miten Wagnerin juttu liittyi tuohon lainaukseen. Laitan senkin Murha.infon syyksi! Suututtaa, kun en ymmärrä :lol:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ingrid kirjoitti:^ Minä en kyllä ymmärrä, miten Wagnerin juttu liittyi tuohon lainaukseen. Laitan senkin Murha.infon syyksi! Suututtaa, kun en ymmärrä :lol:
Sehän on psyyken keskeinen puolustusmekanismi eli defenssi laittaa kaikki jonkin ulkopuolisen syyksi. (olikohan se sublimointia?)

Mulla on nyt rahat vähän vähissä, se on jollain tapaa kyllä murha.infon syytä! :x
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ei ole Ripper. Se on Kyllin syytä koska olen muutenkin tänään(kin) ihan paska. Sekään ei ole minfon syytä, ainakaan kokonaan. Se ärsyttää täällä: ottais nyt edes syyn niskoilleen. :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Lukittu