Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukittu
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Minua ärsyttää kovasti se lause mikä tulee, jos yrittää heti muokata lähettämäänsä tekstiä. Toisin sanoen, tekstiä pitäisi saada heti muuttaa. Inhottaa odottaa se puoli(?!) minuuttia...*Kaikki mulle heti nyt*

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

villivadelma kirjoitti:Minua ärsyttää kovasti se lause mikä tulee, jos yrittää heti muokata lähettämäänsä tekstiä. Toisin sanoen, tekstiä pitäisi saada heti muuttaa. Inhottaa odottaa se puoli(?!) minuuttia...*Kaikki mulle heti nyt*
Oon ihan samaa mieltä. Varsinkin jos sieltä pitää korjata rikkinäinen koodinpätkä tai typo. :D

Hajottaa aina oottaa ja oottaa, se aika tuntuu jumalattomalta ja näkee sielun silmin kun kaikki on jo nauramassa ja ilkkumassa sille mokalle siellä. :D

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

sama täällä :evil:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jep, juuri tuo "muut nauraa" -tunne on ikävä :wink:

Sisällön suhteen ärsyttää vaan se, että jossain vaiheessa ilmapiiri alkoi mennä niin v***uilupainotteiseksi, että harkitsin jo palstalta kokonaan vetäytymistä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Joo, sama täällä!

Aina joutuu korjaileen kirjoituksiaan niin se häiritsee hieman... :roll: No ehkä pitäis vaan tarkistaa kirjoitukset paremmin ennenkun lähettää. :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.


Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Samma här. Ja molemmat. Olen ratkaissut asian niin, että kun tuo ilmoitus tulee, siirryn heti sivun taaksepäin ja painan uudelleen lähetä-painiketta, kyllä se siitä sitten aika nopeasti suttaantuu. Muutaman kerran kun vekslaa edestakaisin.

Todella moni varmaan jätti sen v-lun takia palstan ja tietysti muutenkin alkaa uutuudenviehätys kadota. Lisäksi tämähän on aika synkkä saitti, kun murhaa ja kuolemaa tunkee joka tuutista.

Taitaa sopia vain meille perussynkille suomalaissynkistelijöille niin kuin minä.

villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Aika herkkähipiäinen täytyy olla, jos on ottanut itseensä täällä tapahtuneesta vittuilusta.
Minun mielestäni täällä on ollut korkeintaan todella pientä vtuilua, jos sitäkään. Kuka nyt ottaa minkäkin vtuiluna, sitä on vaikea sanoa. Tosin en ole juuri käynyt tutustumassa Bodom-osioon taikka ulkomaan juttuihin.

Väkisinkin joskus tulee erimielisyyksiä, mutta niistä on päästävä etiäpäin, eiköstä juu 8) 8)

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Herkkähipiäinen tai ei, aika moni tosiaan vetäytyi palstalta. Osa on palannut, osa pysyttelee taka-alalla. Hyvä jos sinua ei häiritse ikävä ilmapiiri.
Itse pidän keskusteluista mutta ne menettävät houkuttelevuutensa kun kommentit kerta toisensa jälkeen menevät aiheen ohi henkilökohtaisuuksiin tai jopa kettuiluun. Tämä koskee siis niin niitä ketjuja, joita muuten olisi todella mielenkiintoista seurata vaikkei itse osaakaan aihetta kommentoida kuin niitäkin joissa itse koitti olla mukana.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kylli kirjoitti:Itse pidän keskusteluista mutta ne menettävät houkuttelevuutensa kun kommentit kerta toisensa jälkeen menevät aiheen ohi henkilökohtaisuuksiin tai jopa kettuiluun. Tämä koskee siis niin niitä ketjuja, joita muuten olisi todella mielenkiintoista seurata vaikkei itse osaakaan aihetta kommentoida kuin niitäkin joissa itse koitti olla mukana.
Komppaan täysin, olen huomannut saman, että aiheet menee henkilökohtaisuuksiin tai kettuiluun. Tästä syystä jätin suosiolla Madeleine-ketjun taka-alalle, vaikka se alunperin oli se aihe, jonka takia tänne eksyin alunperin ja rekisteröidyin. Olen myös huomannut, että jotkut ihmiset koittavat tahallaan provosoida jotain tiettyä ihmistä, syytä vain en tiedä. Bodomissa ainakin tullut huomattua, ja muuallakin. Onko se niin hauskaa koittaa saada toinen sanomaan vastaan tai pahasti?

villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

No tosiasiahan on se, että ei voida tietää miksi joku on palstalta häipynyt...joku on voinut ottaa itseensä, jotain toista ei enää vain muuten kiinnosta nämä jutskat, jollakin ei ole enää aikaa tähän "harrastukseen" jne.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

villivadelma kirjoitti:No tosiasiahan on se, että ei voida tietää miksi joku on palstalta häipynyt...joku on voinut ottaa itseensä, jotain toista ei enää vain muuten kiinnosta nämä jutskat, jollakin ei ole enää aikaa tähän "harrastukseen" jne.
Ja joku on jossain missä ei ole nettiä :roll: jne.... :lol:

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja sitten on niitä, jotka ovat kertoneet häipyvänsä nimenomaan tuosta ilmapiirisyystä...

Ja huhhuh: ei kai me nyt sitten aleta kinaamaan tästä???
Todella hyvä jos teitä ei ko. seikka häiritse, minua se häiritsi jossakin vaiheessa, koska en ehdointahdoin tahdo etsiytyä ikävään tunnelmaan.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Doctor Lecter
James Bond (Sean Connery)
Viestit: 16992
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Se, ettei jakseta katsoa onko jostain aiheesta jo osio jo aloitettu, vaan aloitetaan uusi. Liekö sitten malttamattomuutta vai mitä?

Tämä on yksi seikka mikä ärsyttää.

Lisätään tähän vielä se, että aiheita on kylläkin jo niin paljon, etten ihmettele, jos jää löytymättä ja aloittaa aiheen. Tuskin henkilö sitä silkkaa ilkeyttään tekee...
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ti Marras 13, 2007 9:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Doctor Lecter kirjoitti:Se, ettei jakseta katsoa onko jostain aiheesta jo osio jo aloitettu, vaan aloitetaan uusi. Liekö sitten malttamattomuutta vai mitä?

Tämä on yksi seikka mikä ärsyttää.
Voin sanoa, että katselin kyllä aikani, kävin kaikki nuo kolme sivua lävitse, mutta en löytänyt/huomannut aihetta.

Ja ei voi olettaa että kaikista aiheista olisi perillä ja tietoinen, viestejä kun täälläkin on reilusti kymmeniä tuhansia ja jotkut asiat saattavat pompsahtaa esille ihan eri topikeissa kuin on olettanut.

Tuon tapauksen suhteen otsikointi on hyvä, mutta noin yleisesti minusta olisi hienoa, että ihmiset käyttäisivät otsikointiin järkeä, eikä se olisi vain tyyliin "Karjala 1998" tai "14-vuotias ryösti".

Helpottaisi huomattavasti aina niiden aiheiden löytymistä ja tiettyjen juttujen bongaamista.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

En ole kylmä ihminen, mutta loppujen lopuksi minulle on ihan sama, miksi joku ei enää halua kuluttaa aikaansa täällä. Tosin, kaikki miun favourite kirjoittelijat näkyvät edelleen täällä olevan, joten en sitten tiedä miten siihen reagoisin, jo he häipyisivät. Ehkä loppuisi itseltäkin mielenkiinto, ehkä ei.

MUTTA MUTTA YSTÄVÄT HYVÄT...EIPÄ ALETA KINAAMAAN. EIKÄ MINULLA OLLUT TARKOITUSTAKAAN TEHDÄ TÄSTÄ AVAUKSESTA KINAUSPALSTAA Sallitaan (edelleen) jokaiselle omat mielipiteet ! 8) 8) 8) 8)

Lukittu