Ed vs. markja

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kaverit hei.

Kannattaako oikeasti alkaa väittelyyn jonkun sellaisen kanssa, jonka yleissivistys on sitä luokkaa, että se luulee taloustiedettä eksaktiksi luonnontieteeksi?
Every ship must sail a world.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Tarkennus ABC:n kommenttiin: sellaisen kanssa, joka TIETÄÄ taloustieteen eksaktiksi luonnontieteeksi...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

markja kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:pakko pistää tähän väliin täysin puolueettomasti, että latinankieliset siteeraukset ei todellakaan tee ihmisestä älykkäämpää vaikutelmaa, enemmänkin niistä tulee fiilis, että käyttäjä pyrkii tekemään itsestään intellektuellimman kuvan kuin todellisuudessa on. sori vaan.
Sille minä en voi mitään, jos et osaa väitellä ja perustella mielipiteitäsi asiallisesti, etkä ymmärrä näitä virheitäsi kun sinulle niistä huomautetaan. Jos nuo käyttämäni termit ovat sinulle tuntemattomia, Google varmasti auttaa. Yleensä fiksuilla ja keskustelemaan tottuneilla ihmisillä nuo ovat selvillä kyllä entuudestaan.
Aivan ne ovat tiedossa,mutta niitä ei tarvitsen käyttää eikä varsinkaan viljellä.

Mutta sorrun nyt kerrankin käyttämään sitä kieltä minkä ymmärrät itse parhaiten tai korjaan vain ja ainoastaan.
Summa summarum,eiköhän olla käsitelty jo kaikki se mitä käsiteltävissä on.Mitä jäi käteen...ei mitään :lol: tai ehkä yksisilmäinen.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

[quote="markja] Et halua sallia sitä tehtäväksi, mutta toisaalta, et voi kieltää sitä kun samaan aikaan sallit ympärileikkauksen tehväksi aivan samoilla perustein. Etkä tietenkään halua myöntää tätä. Aijaijai kun kirpaisee sua ja kovaa. Hah.[/quote]

kerrohan nyt minulle mihin kirpaisee ja miksi pitäisi kirpaista? sä olet kyllä valtavan hyvä vääntämään tekstiä haluamaasi muotoon, koska et olet edelleenkään ymmärtänyt yhtäkään sinulle osoitetuista viesteistä, mutta et tietenkään ymmärrä, koska olet fundamentalistikiihkoilija "faktoinesi" ja vain se mitä haluat uskoa on totta. Sun kanssa ei edelleenkään voi vastavuoroisesti keskustella, koska asenteesi oli ja on edelleen "minä olen oikeassa, te kaikki muut väärässä". Jos käsityksesi keskustelusta on tämä niin sääliksi käy jälleen tulevaa lastasi.


On se kiva huomata, että sulta on argumentit itse asiasta jo kauan sitten loppuneet, kun pitää henkilökohtaisuuksiin mennä. Hehehehehehee.
Niin ja jälleen kerran, nyt kiinnitit tietenkin asiaan huomiota, kun nimittely kohdistuu sinuun, mutta jos nyt raivokkaalta vaahtoamiseltasi ehdit, niin selaapa omia viestejäsi muutama sivu taakse päin, jossa nimittelet minua ja myös muita kirjoittajia "pelleiksi", "junteiksi" yms. katso markja peiliin ja mieti hetkinen, edes se pieni hetkinen, voisiko sinussa olla jotain vikaa, kun saat puolet foorumin kirjoittajista niskaasi, vaikka omasta mielestäsi "vain keskustelet sivistyneesti ja sivistät meitä maalaisjuntteja".

ja sinun linjalla jatkan. Hanki elämä, Pelle.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Esinahka- asevelvollisuushenkiset abortti- ja miehenraiskauskeskustelut vievät toki aikaasi matalapalkkaisen naisten paskaduunin lisäksi, mutta olen odottanut vastausta edelliseen viestiini jo pari viikkoa.
Odotan edelleen.

Ja mitä niin erinomaista Latinan asukkaat ovat saaneet aikaan, että heidän kahta lausettaan on syytä toistaa viestistä toiseen? Häh?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Musta Nuoli
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

Ed kirjoitti:Esinahka- asevelvollisuushenkiset abortti- ja miehenraiskauskeskustelut vievät toki aikaasi matalapalkkaisen naisten paskaduunin lisäksi, mutta olen odottanut vastausta edelliseen viestiini jo pari viikkoa.
Odotan edelleen.

Ja mitä niin erinomaista Latinan asukkaat ovat saaneet aikaan, että heidän kahta lausettaan on syytä toistaa viestistä toiseen? Häh?
Eipä ole sinulle vastausta kuulunut. Kumma, kun kärkästä ja aggressiivista vastausta ei silloin näytä tulevan, kun kirjoittaja saattaisi joutua toteamaan olevansa jollain tasolla väärässä. :lol:

Hassua muuten, että joidenkin ihmisten mielestä jonkun väittelykurssin tai -oppaan läpikäyminen ja parin siellä opitun kliseisen argumentaatiotermin papukaijamainen toistelu saa heidät luulemaan olevansa jotenkin erityisen ainutlaatuisia. Tai ylipäätään luulemaan, että keskustelufoorumi on yhtä kuin loogisiin premisseihin ja "päättelyvirheisiin" tukeutuva väittelyfoorumi, jossa on vain yksi absoluuttinen totuus, jonka esittäjä jotenkin "voittaisi" muut keskustelijat?

Nämä foorumikeskustelut kyllä selittävät paljolti sitä, miksi markja ei ole vaaleissa menestynyt. Mahdolliset järkevätkin pointit katoavat hyvin sukkelaan muiden tekijöiden alle.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^yhdyn mustan nuolen mielipiteeseen täysin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin