Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja ktaina »

damfin kirjoitti:Pitääkö olla huolissaan, onkos ärrkele sittenkin pistetty bannille vai onko sairastunut...?
Laskin pikaiseen että vielä 4. marraskuuta oli kirjoittanut vaatimattomat 28 viestiä päivässä (chattityyliin) ja sen jälkeen ei mitään :mrgreen:
Niin eipä sitä kai mitään kirjoitella kun ollaan porttkiellossa, ainakaan kyseisellä nimimerkillä.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

damfin kirjoitti:Pitääkö olla huolissaan, onkos ärrkele sittenkin pistetty bannille vai onko sairastunut...?
Laskin pikaiseen että vielä 4. marraskuuta oli kirjoittanut vaatimattomat 28 viestiä päivässä (chattityyliin) ja sen jälkeen ei mitään :mrgreen:
Itse vähän epäilisin että nimimerkki paloi niin pahasti puhki jo "omienkin" parissa, että nyt taas aloitellaan katveesta uudella nimimerkillä. Ehkä sellaisella jolla ei lipsauteta että on aivovaurio :) Mutta kyllähän tuossa lopunajan meiningissä olin jo vähän huolissani itsekin, että taitaa alkaa terveys olemaan kyseessä ja maaninen vaihe päällä
Avatar
Samppalainen
Harjunpää
Viestit: 332
Liittynyt: To Loka 27, 2016 4:25 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Samppalainen »

Radiopuhelin kirjoitti: Itse vähän epäilisin että nimimerkki paloi niin pahasti puhki jo "omienkin" parissa, että nyt taas aloitellaan katveesta uudella nimimerkillä. Ehkä sellaisella jolla ei lipsauteta että on aivovaurio :) Mutta kyllähän tuossa lopunajan meiningissä olin jo vähän huolissani itsekin, että taitaa alkaa terveys olemaan kyseessä ja maaninen vaihe päällä
Ja tämä on ns suvaitsevainen näkökulma asiaan? 'Anna-mun-kaikki -kestäähymiö'
“Ajattele miten tyhmä keskiverto ihminen on ja pidä mielessä, että puolet heistä on sitäkin tyhmempiä.”
- George Carlin
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Samppalainen kirjoitti: Ja tämä on ns suvaitsevainen näkökulma asiaan? 'Anna-mun-kaikki -kestäähymiö'
Ei ole. Se on normaalin maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvan näkökulma asiaan. En tiedä suvakeista juurikaan sen enempää mitä "kriitikot" ovat täällä kertoneet, kun en sellaisten kanssa kaveeraa. Mutta vierastan myös aika paljon tuota rasistista paskaa mitä suuri osa käyttäjistä tänne päivittäin nykyisin suoltaa.

Itse rikokset jäävät toissijaiseksi kun joidenkin pitää päästä öyhöttämään ja spammaamaan samaa paskaa jokaiselle palstalle jonne mahdollista. Googlasin tuossa yhtä Gurneynkin viestiä että onko lainaus mv-lehdestä vai mistä, niin hänen viestinsä tuli vastaan kaksplussan palstalta :mrgreen:
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Kuulin, että tässä ketjussa murha.infon pöyristyjät ja muut rantahurrit tuskailevat lapsuuden kasvukipujansa, ilmentävät koettua maailmantuskaansa ja muuten vain kertovat tarinoita bussista myöhästyneestä Valtterista. Onpas fanijoukko kasvanut sitten viime näkemän. :lol:

Syy "poissaolooni" oli tietenkin viikon banni, joka tuli taas, toistamiseen - multinikki-nimimerkki "tepon" mainitsemisesta. Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä tuosta.

Se on pojat (ja miksei tytötkin) aivan turha toivo, että "palaisin pohjaan" yksinkertaisten monokulttuuria tukevien ihmisten kanssa väittelystä. Syvällä vatsanaurulla saa lukea monien väittelyn hävinneiden katkeria vuodatuksia täällä. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Käyttäjä on porttikiellossa!
Ai että kun höllii :mrgreen: :mrgreen:
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

ViperFace kirjoitti:
Käyttäjä on porttikiellossa!
Ai että kun höllii :mrgreen: :mrgreen:
Kenestä tässä puhutaan? Tämän ressukkaketjun aloittajastako?
Kuva
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti:
ViperFace kirjoitti:
Käyttäjä on porttikiellossa!
Ai että kun höllii :mrgreen: :mrgreen:
Kenestä tässä puhutaan? Tämän ressukkaketjun aloittajastako?
En minä ole porttikiellossa. Ketjuhan on kuitenkin selkeästi tehnyt vähän tehtäväänsäkin, et enää puhu niin paljon lautamiestekstiä palstan puolella, vaan keskityt enemmänkin vihapuheeseen ja flamettamiseen

Toivotaan että viikkolepo auttoi, ettei maanisuus iske taas ihan heti. Se oli surullista katseltavaa
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Ärrkele kirjoitti:
ViperFace kirjoitti:
Käyttäjä on porttikiellossa!
Ai että kun höllii :mrgreen: :mrgreen:
Kenestä tässä puhutaan? Tämän ressukkaketjun aloittajastako?
Kuva
No voihan vittu. Nimesi alla lukee: "Käyttäjä on porttikiellossa!". Sekin on näköjään paskapuhetta. :roll:
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Taas oli Ärrkeleellä noita juttuja miten ollaan pyllistysasennossa jo "valmiiksi" ja asiayhteys liittyi mineraatteihin, eli ilmeisesti taas nämä homostelufantasiat nostavat päätään. Viimeksi hän puhui mustan miehen siittimestä innoissaan ja jatkuvasti keskustelussa on noussut esille VOK:ssa seksin harrastaminen.

Minusta sieltä kaapista pitää tulla rohkeasti ulos, eikä kanavoida tuollaiseen vihapuheeseen yms. sitä asiaa, koska silloin sattuu noloja lipsautuksia, kuten olemme huomanneet..
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile taitaakin olla homofoobikko kun noin kovasti ottaa esille homot negatiivisessa sävyssä joka kirjoituksessaan. Tyypillistä vasemmistokommunistien kaksinaamaisuutta.

Muistahan pussata stalinin kuvaa ennen nukkumaan menoa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

ViperFace kirjoitti:No voihan vittu. Nimesi alla lukee: "Käyttäjä on porttikiellossa!". Sekin on näköjään paskapuhetta. :roll:
Onko vaippanaamaa kusetettu?

Kuva
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:En minä ole porttikiellossa. Ketjuhan on kuitenkin selkeästi tehnyt vähän tehtäväänsäkin, et enää puhu niin paljon lautamiestekstiä palstan puolella, vaan keskityt enemmänkin vihapuheeseen ja flamettamiseen

Toivotaan että viikkolepo auttoi, ettei maanisuus iske taas ihan heti. Se oli surullista katseltavaa
On se kiva kun on tällaisia huolestuneita fanipoikia jotka käyttävät suurimman osan valveillaan olostaan tarkaillakseen idolinsa käyttäytymistä ja tekemisiä. Muista kuitenkin syödä ja nukkua välillä ettei iske väsy.

Kuva
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

^
Olet näköjään laittanut oman kuvasikin tänne näytille :mrgreen:
Gods made heavy metal.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: On se kiva kun on tällaisia huolestuneita fanipoikia jotka käyttävät suurimman osan valveillaan olostaan tarkaillakseen idolinsa käyttäytymistä ja tekemisiä. Muista kuitenkin syödä ja nukkua välillä ettei iske väsy.
Ikävä kyllä valehtelultasi ja lautamiespuheiltasi ei voi välttyä jos tätä palstaa seuraa. Kyllä minä ja moni muukin taitaa olla ihan oikeasti huolissaan sinusta. Vaikka sinulla on se mainitsemasi aivovaurio ja ehkä juttusi ovat sen takia tai jostain muusta syystä pelkkää maanista paskaa, niin uskoisin että me kaikki kyllä toivomme vain parasta sinulle :)
Vastaa Viestiin