Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Ärrkeleen aivovaurio on ilmeisesti alkanut käydä kuuloalueellekin, kun tuntuu kuulevan videolta allah akbaria vaikka siinä suomeksi huudetaan, "varo, varokaa"
Noh, missä olen kuullut "videolta allah akbaria"? Perustele ja todista tai joudumme toteamaan sinut taas valehtelijaksi.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Gurney »

^ no hei, annaanna aka radiopuhelin aka chefile aka samoilija aka uusi nimimerkki natunenn- jotain, en jaksa tarkistaa. Mitä muuta voi odottaa? Elämämkoulu rules
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärkkeleellä on taas maaninen vaihe päällä aivovamman tuottamana toki: sekoile kahdella nickillä, sikakoira toinen niistä, ja kikkelijutut allekirjoituksessa asti.

Minulle koitti sossupummi vittuilla työnteosta, vaikka tienaan kuussa enempi mitä tämä pummi vetää fattasta vuodessa.

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Myymälläs persettäs vai?Taidat itse olla sossupummi!

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Ärkkeleellä on taas maaninen vaihe päällä aivovamman tuottamana toki: sekoile kahdella nickillä, sikakoira toinen niistä, ja kikkelijutut allekirjoituksessa asti.
Niin, nämä "kikkelijutut" ovat siis sinun omaa tuotostasi:
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
En edes yritä arvailla mitä yrität ilmentää tuolla kirjoituksellasi. Jonkinlainen "breakdown" ilmeisesti, joka olisi ehkä parempi selvittää jossain muualla.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Ärrkeleen aivovaurio on ilmeisesti alkanut käydä kuuloalueellekin, kun tuntuu kuulevan videolta allah akbaria vaikka siinä suomeksi huudetaan, "varo, varokaa"
Noh, missä olen kuullut "videolta allah akbaria"? Perustele ja todista tai joudumme toteamaan sinut taas valehtelijaksi.
Noh, kerro mitä siinä Turun puukotteluvideolla kuulet josta olet paxcown lainauksen ottanut? Kuuletko siis niinkuin videossa huudetaankin, eli: "Varokaa, varokaa"?

Jos kuulet ihan oikein, niin ihmetyttää miksi olet ottanut paxcown kommentin allekirjoitukseesi.
Viimeksi muokannut Radiopuhelin, Su Loka 29, 2017 4:13 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Gurney kirjoitti:^ no hei, annaanna aka radiopuhelin aka chefile aka samoilija aka uusi nimimerkki natunenn- jotain, en jaksa tarkistaa. Mitä muuta voi odottaa? Elämämkoulu rules
Valitan, mutta sinulla tuntuu olevan samanlaisia harhoja kuin Ärrkeleellä. Kirjoitan vain yhdellä nimimerkillä :mrgreen: Onko sinullakin aivovamma?

Minusta elämämkoulu ei kyllä rules, vaikka toki noin voi ikäänkun kannustuksena sanoa niin baarissa miehiä potkiva berlin ei pahoita mieltään.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Radiopuhelin kirjoitti: Kirjoitan vain yhdellä nimimerkillä.
Sama juttu täällä. Gurney eli alias Berlin on joskus epäillyt myös, että annaanna ja minä ollaan sama henkilö. :shock:

Mutta niinhän se on useasti maailmassa, että siitä mitä itse tekee, niin helposti epäillään muitakin. :mrgreen:

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Julperi kirjoitti:Myymälläs persettäs vai?Taidat itse olla sossupummi!
Hyppää sinä takaisin äitees persiiseen. Tais kolahtaa tuo verorahoilla elely? Lopeta se ja mene rehellisiin töihin.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Ärkkeleellä on taas maaninen vaihe päällä aivovamman tuottamana toki: sekoile kahdella nickillä, sikakoira toinen niistä, ja kikkelijutut allekirjoituksessa asti.
Niin, nämä "kikkelijutut" ovat siis sinun omaa tuotostasi:
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
En edes yritä arvailla mitä yrität ilmentää tuolla kirjoituksellasi. Jonkinlainen "breakdown" ilmeisesti, joka olisi ehkä parempi selvittää jossain muualla.
On, on, joskus myös kikkeli käy keskusteluissa mukana. Sama koskee pimpsaa, mieluummin sitä höpisen kyl. Mutta se olit sinä ja vain sinä, joka laittoi tuon allekirjoitukseensa.

Homon kipuiluja. Tulis vaan ulos kaapista ojankaivaja.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Noh, kerro mitä siinä Turun puukotteluvideolla kuulet josta olet paxcown lainauksen ottanut? Kuuletko siis niinkuin videossa huudetaankin, eli: "Varokaa, varokaa"?

Jos kuulet ihan oikein, niin ihmetyttää miksi olet ottanut paxcown kommentin allekirjoitukseesi.
Nyt kyllä täytyy sanoa etten tiedä mistä helvetistä puhut. En ole ottanut lainauksia mistään paxcown puukotteluvideoilta. Vaikutat paranoidilta, onko kaikki hyvin?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Mutta se olit sinä ja vain sinä, joka laittoi tuon allekirjoitukseensa.
Tottakai laitoin, että kaikki näkevät kuinka sairasta tekstiä suollat. Sinun tekstiähän se on jota neiti kirjoitteli ilmeisen raivostuneena nyrkki taskussa. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Nyt kyllä täytyy sanoa etten tiedä mistä helvetistä puhut. En ole ottanut lainauksia mistään paxcown puukotteluvideoilta. Vaikutat paranoidilta, onko kaikki hyvin?
Se ei yllätä ettet aivovammoissasi ymmärrä, mutta kannattaneeko sitä oikein mainostaa..

Olet lainannut paxcown tekstin allekirjoitukseesi. Varmaan muistat mistä ketjusta olet lainauksen ottanut. Ketjussa väiteltiin siitä mitä ketjuun postatun videon ääniraidalla kuuluu. Paxcow ei kuule videon ääninauhalta allahu akbaria. Sinulla lienee jonkinlainen mielipide asiasta, koska olet lainannut kyseisen Paxcown lauseen allekirjoitukseesi. Eli oletko samaa mieltä paxcown kanssa, vai mitä kuulet videolla?

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Jo yli puoli vuotta ilman Ärrkelettä. Trollitehdas lopetti palkanmaksun kun viestit olivat niin ala-arvoisia että tekivät hallaa agendalle? Suli lopullisesti ja joutui pysyvästi pehmeään koppiin? Tässä kysymyksiä joihin emme taida enää vastauksia saada. No ehkä kuitenkin piti vain jatkaa toisella nimimerkillä kun meni lipsauttamaan aivovammastaan.

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Radiopuhelin kirjoitti:Jo yli puoli vuotta ilman Ärrkelettä. Trollitehdas lopetti palkanmaksun kun viestit olivat niin ala-arvoisia että tekivät hallaa agendalle? Suli lopullisesti ja joutui pysyvästi pehmeään koppiin? Tässä kysymyksiä joihin emme taida enää vastauksia saada. No ehkä kuitenkin piti vain jatkaa toisella nimimerkillä kun meni lipsauttamaan aivovammastaan.
Mitäs veikkaat millä nikillä kirjoittelee tällä hetkellä.. se on varmaa että täällä se edelleen on :mrgreen: oisko Äitylit-Oulu vai menikö ihan metsään?

Vastaa Viestiin