eppu vs. anneli

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Kyllä tekevälle töitä löytyy, ei tartte korvauksia. Olen kerran hakenut työttömyyskorvausta ja koska minua ei hyväksytty työttömäksi, niin rupesin tekemään töitä. Varsinkin pääkaupunkiseudulla on turha ruikuttaa, mielestäni työttömyyskorvaukset pitäisi evätä kaikilta hakijoilta.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Eppu74, sulla on asenneongelma ja paha! Et voi tietää mitä kenenkin työttömyyden taustalla on, joten älä viitsi tuollaista tekstiä edes suoltaa, pahaa tekee! Auta ja keskustele rakentavasti, katsos musta voi olla valkoista, eikö, hyvää Joulua Sulle!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

anneli1 kirjoitti:Eppu74, sulla on asenneongelma ja paha! Et voi tietää mitä kenenkin työttömyyden taustalla on, joten älä viitsi tuollaista tekstiä edes suoltaa, pahaa tekee! Auta ja keskustele rakentavasti, katsos musta voi olla valkoista, eikö, hyvää Joulua Sulle!
Työttömyys lienee eri asia kuin työkyvyttömyys? Ottaen tuon ketjun ensimmäisen viestin huomioon, niin mun mielestä mun vastaus oli ihan asiallinen.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Hyvä Mäsä-Masa! Just noin, etkä varmaankaan ole ensimmäisenä syyllistämässä työttömiä kuten Eppu74 vuotta. Eput ja Heput voi miettii miten täss elämäss jollain menee joskus huonommin tai paremmin, mut toi ehdoton työtön=huijari paskiainen -ajattelu vois pikkuhiljaa loppua. Tai voihan Eppu mennä vaikka Voikkaalle tai Kemijärvelle esittämään mielipiteitään saamattomista, työhaluttomista ja työtävieroksuvista ihmisistä. A vot, mitä Eppu??
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Eppu74 taitaa vaan huvikseen ärsytellä. :)

Viikolla kyllä nauratti, kun lehdessä oli tämmöinen provoviesti:
Työttömät! Vaatikaa 20% lisää päivärahaa ja jos eivät suostu, uhatkaa lopettaa kotona makoilu ja lähteä töihin. :lol:

Toinen provo:
Eläkeläiset! Vaatikaa 500e lisää eläkettä ja jos eivät suostu, uhatkaa ettette lähde aamulla markettiin maistiaisjonoihin ja etuilemaan, vaan jäätte kotiin. :lol:
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Tiina, sä oot tähti! Joo kaikiklta eläkeläisiltä kuukausiliput pois etteivät tuki busseja ruuhka-aikaan. Kaikki työttömät, ruvetkaa lakkoon ja uhatkaa ettette käytä TEHY -vetoisia terveyspalveluita! Oikeasti: eläkeläiset ja työttömät maksaa veroja kuten työssäkäyvätkin.

EPPU, tuu takas sieltä Kemijärveltä, jooko?
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Anneli AUTA RAKENTAVASTI ja lue noi mun viestit ennen kuin vastaat.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Itsepä aloitit sanomalla ettei työttömyyskorvauksia kellekään (ethän itse saanut, et täyttänyt kriteerejä). Tosi kiva kuulla ett sun tilanne on nyt toinen; sulla on duunia ja hyvin ilmeisesti menee. Ei työkkärissä asiointi oo kellekään mikään meriitti, sitä hävetään ja sitt vielä tollaset mielipiteet ett on mukamas työhaluton... Ostetaan tänä jouluna suomalaisia tuotteita lahjaksi, sillä olis merkitystä kotimaiselle pien- ja käsiteollisuudelle, rakentavaa, eikö?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

anneli1 kirjoitti:Ostetaan tänä jouluna suomalaisia tuotteita lahjaksi, sillä olis merkitystä kotimaiselle pien- ja käsiteollisuudelle, rakentavaa, eikö?
Tämä on hyvä pointti. Auttaisi kummasti työllisyydessä. Kaikki toki muistavat SAK:n pomojen Thaimaassa teetetyt puvut, SDP:n risteilyt Tallinnaan... Mitä "duunareiden ystävät" edellä, sitä... SAK pesetti muutes ne pyykkinsäkin Virossa, hommasta tuli ohjelmakin telkusta ja ai että kun se oli kiva seurata kun toimittaja soitti SAK:hon ja siellä Hakaniemessä taas joku herra nikotteli ja siirsi juttua jollekin joka oli lomalla tai muuten vaan rokulissa... On se helvetin hyvä, ettei tarvitse sen porukan alaisuudessa oleviin liittoihin kuulua.

Työvoimatoimistossa olen saanut sekä hyvää että huonoa palvelua.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Anneli missä kohdin pääkaupunkiseutua on Kemijärvi?
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Lainaus: Anneli missä kohdin pääkaupunkiseutua on Kemijärvi?

Nyt sä Eppu vedätät ihan tahallasi, ookko nää ihan pöljä?

Sanomani on: ÄLÄ SYYLLISTÄ ihmisiä, joiden elämäntilanteita et tunne, esim. työttömyyden taustat

Kemijärvi (tai Voikkaa) kts Eniron kartta.

Mene ihan oikeesti joskus kehä III ulkopuolelle, niin löydät jopa Espoon tai Karkkilan. Voi Junttilan jälkeläiset kun yrittävät olla hesalaissii jenginuorii...
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Anneli. Kolmannen kerran. Jos haluat kommentoida mun kirjoituksia niin lue ne edes ensin. Älä laita sanoja mun suuhun taikka mörökölli sinut vie.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Eppu, olen lukenut sun kirjoitukses ja saanut just sen käsityksen mihin olen vastannutkin. Itse olet mörökölli, jos et heti selitä mitä mä oon ymmärtänyt väärin!! Mä puolustan työttömien oikeuksia enkä anna yhdenkään hesalaisen jenginuoren itseäni lannistaa, uso se, oon sen verran noita-akka!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Lähinnä erikoista kun vantaalainen vastaa espoolaisen kirjoitukseen ja kommentoi pääkaupunkiseudun tilannetta niin joku on sitä mieltä että mä riistän kemijärveläisiä.
_________________
hesalainen jenginuori
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Kiitos vaan mut älä mulle sitä ainakaan ehdota...
Vastaa Viestiin