eppu vs. anneli

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Eppu74 kirjoitti:Teistä en tiedä, mutta mun alkoholisti-isä on jo viinan takia kuollut. Toki viinan ja tupakan voisi julistaa kokonaan laittomiksi, se vain vaatisi kansainvälisiä toimia.

Anneli mä tietääkseni tuossa ehdotin kansalaispalkkaa, miksi sä puhut kansalaispalkan pilkkaamisesta?
Komppaan eppua 110%
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Eppu74 kirjoitti:Sun kommentti oli niin paljon asiallisempi kuin Annelin että siihen vastaamiseen viitsii jo paneutua. Valitettavasti olen taas humalassa, kuten myös silloin kun kirjoitin tuon kärkkään ensimmäisen manifestin.

Mulla on tosiaan viimeiset 10 vuotta mennyt taksin ratissa ja tällä alalla ei huonoinkaan työntekijä ole tänä aikana jäänyt työttömäksi. Wanhojen miesten puheiden mukaan Suuren Laman aikaan oli toisin, jopa taksinkuljettajia oli työttömänä. Ulkonäöllinen vamma? josta puhuit ei estäisi työllistymistä taksissa, mutta kantajalleen se voisi pidemmän päälle olla inhoittava ikuinen puheenaihe.

Mielipiteisiini kuuluu myös kansalaispalkka kaikille Suomessa asujille erilaisten ihmeellisten toimeentuloasumisopiskelutukien ja työttömyyskorvausten tilalla tyylin esim. 0-18v 250e/kk ja 18v-> 700e/kk. Tämä kannustaisi "ahkeria" tekemään työtä ja "eläkeläisiä" helpottamaan asuntopulaa koska he voisivat muuttaa sinne missä kerrostaloja myydään eurolla. Tämä mitenkään suurinta osaa eläkeläisistä halveksumatta. Kansalaispalkan etuna olisi myös että dokut saisivat riittävästi viinaa kuollakseen pois. Mainitsemani kansalaispalkat voivat kuulostaa suurille summille, mutta jos köyhälle antaa 700e/kk niin erilaisten verojen yms. seurauksena siitä palautuu valtiolle 600e (ei fakta, onko kenelläkään tietoa?). Rikkaita Suomessa on niin vähän että pitäkööt perkeleet palkkansa omilla tileillänsä.

Tämä tästä tällä erää, seuraavia väärinymmärryksiä odotellessa.
Siis koko toi stoori ihan silkkaa pilkantekoa sulta, haluat vetää överiksi koko hyvän idean ja jäkätät paljon, mutta asian vierestä.

Sorry, ett sun perheelle on käynyt noin, mutta uskotko, että jotakuta voit noilla typerillä yleistyksilläsi todella loukata?
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

anneli1 kirjoitti:Siis koko toi stoori ihan silkkaa pilkantekoa sulta, haluat vetää överiksi koko hyvän idean ja jäkätät paljon, mutta asian vierestä.
Miten mä voin vetää mun oman idean (idean jonka minä tähän keskusteluun olen tuonut) överiksi? Missä kohdassa se pilkanteko on?
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Jos et ole sattunut huomaamaan, niin Suomessa maksetaan lapsilisiä (=osa tulonsiirtopolitiikkaa), eli toi ennen näkemätön ehdotukses 0-18v 250e /kk ei todellakaan ole sun ideas, älä siis pidä itseäsi minään ideologina.

Kansalaispalkka sun näkökulmasta olis hukkaan suslattua rahaa "dokuille" . Ja sitt vielä, et taida tietää eläkejärjestelmästäkään yhtään mitään, kun laitat tekstissäsi eläkeläiset sitaatteihin, kts tietoa eläkkeistä KELA:n nettisivuilta, www, perkele etsi itse!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Taas puhut ihan höpöjä, et edes ole lukenut tuota edellistä kirjoitusta.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Hmm.. ei niissä ole enää mitään lukemista, kaikki tuli ymmärretyksi ja käsitellyksi.

(Nukkuu Ruususen unta)
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Eppu74 kirjoitti:Miten mä voin vetää mun oman idean (idean jonka minä tähän keskusteluun olen tuonut) överiksi?
anneli1 kirjoitti:Jos et ole sattunut huomaamaan, niin Suomessa maksetaan lapsilisiä (=osa tulonsiirtopolitiikkaa), eli toi ennen näkemätön ehdotukses 0-18v 250e /kk ei todellakaan ole sun ideas, älä siis pidä itseäsi minään ideologina.
Eppu74 kirjoitti:Tämä kannustaisi "ahkeria" tekemään työtä ja "eläkeläisiä" helpottamaan asuntopulaa koska he voisivat muuttaa sinne missä kerrostaloja myydään eurolla. Tämä mitenkään suurinta osaa eläkeläisistä halveksumatta.
anneli1 kirjoitti:Ja sitt vielä, et taida tietää eläkejärjestelmästäkään yhtään mitään, kun laitat tekstissäsi eläkeläiset sitaatteihin, kts tietoa eläkkeistä KELA:n nettisivuilta, www, perkele etsi itse!
Eppu74 kirjoitti:Taas puhut ihan höpöjä, et edes ole lukenut tuota edellistä kirjoitusta.
anneli1 kirjoitti:Hmm.. ei niissä ole enää mitään lukemista, kaikki tuli ymmärretyksi ja käsitellyksi.

(Nukkuu Ruususen unta)
Sä olet tosi ymmärtäväinen. Kauniita sadan vuoden unia.



Kuva
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Housut jalkaan ja heti, tollasta perseenpaljastelua mä en hyväksy, toisaalta en sulta muuta odottanutkaan... Pub Prisonissa tarjoan sulle kuitenkin Bloody Maryn ihan sen takia, ettet sortuis fantasioimaan ihan mahdottomia paljastuksia enempää..
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Vastaa Viestiin