Minfolainen Chefilen bannit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10565
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti:.
ylipitkää lainausta lyhennetty - lyhensin ihan itse

Juu juu kyllähän minä sen näen että sait bannin ja lusit sen pois ja olet taas täällä, mutta kun kilomiehen ilmoituksen mukaan banni jaettiin 1.10 ja nyt on 2.10, niin on kyllä harvinaisen lyhyt banni noin niinkuin minun mielestäni, olisiko jopa minfon ennätys bannin lyhyydessä, siksi tuosta väkisinkin herää epäilys että banni peruttiin puhumalla eikä lusimalla se pois :wink:

Ja jos nyt kerta minua olet ihan fiksuna kirjoittajana pitänyt, niin älä nyt sitten kuvittele että bannin lusiminen yhdessä päivässä menisi minulle läpi ihan helpolla, kerran täällä kyllä kuulin että jonkun 2 viikon banni lyhennettiin viikon mittaiseksi, ja ärkele taisi kerran vahingossa saada vain sen viikon vaikka piti saada kaksi viikkoa ja pistettiin sen vuoksi jatkamaan jäähyä toisella viikolla heti palattuaan... mutta tuo 1 päivän pikabanni on kyllä jo todellakin pikabanni eikä mitenkään istu minfon moderoinnin yleiseen linjaan bannien pituudesta :lol:

Tyhmyys tosiaankin tiivistyy porukassa, siinä kai selitys sille hölmöilyllesi siellä kysy ylläpidolta - ketjussa :wink:

annaanna

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Chefile on saanut bannit!

Ärkkeleen on siis jatkettava loputonta etsintäänsä moderaattorinikin löytämiseksi. Huono omatunto saa hänet näkemään harhoja, multinikkeilyjä joka puolella.
Kuka meistä on oikeesti mode, mieti sitä!
damfin kirjoitti: ...
... mutta ikinä, siis en ikinä, en ole saanut ylläpitoa vastaamaan mihinkään viestiin banneja koskien

... tänne kirjoittaminen taas paljastaa sen että jotenkin vaan sai sen porttikiellon puhuttua kumotuksi, ylläpidolta jonka en ole ikinä kuullut vastaavan kenenkään muun viesteihin :mrgreen: :lol:
Kertoohan tuo ainakin sen että henkilöllä joka tuohon pystyi, täytyy olla jokin henkilökohtainen reitti jota kautta ottaa yhteyttä ylläpitoon :wink:
Jaaha.

Sinä se vaan jaksat yllättää tuulesta temmatuilla päätelmilläsi.

Tämä palsta on koulinut minusta asiantuntijan ainakin yhdellä osa-alueella. "Bannivariaatiot johtavalla rikosaiheisella keskustelufoorumilla" voisi olla pienimuotoisen tutkielmani nimi.
Viikonlopusta kuukauteen, kaikki koettu ja lusittu. Kerran taisivat saatesanoissaan kehottaa hirttäytymäänkin. Vai kertoivatko hirteen ripustaneensa.

Pikabannit on olemassaoleva variaatio. Itseäni ainakin neuvottu yön yli nukkumaan tai jotain. Näitäkin öitä vietetty. Kun on joku vasikoinut viestejäni.
Täysin tekaistuja syitä myös esitetty, joskus muun muassa oli kielletty allekirjoitus syynä. Sellainen, joka nyt näkyy ties kuinka monen allekirjoituksena nykyään. Ote toisen kirjoittajan viestistä. Tällä po. ärkkeleellä ollut viime aikoina joku Pax cow -nikin viestipätkä.

Ja niille, jotka tietävät tepon immuniteetista:
Nimimerkit Pula-aho ja teppo
ViestiKirjoittaja Kyöpeli » 21 Syys 2015, 14:59

Nimimerkit Pula-aho ja teppo tuomitaan viikoksi pussauskoppiin sopimaan riitansa palstan ulkopuolella.

Kyöpeli
Site Admin

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

damfin kirjoitti:Juu juu kyllähän minä sen näen että sait bannin ja lusit sen pois ja olet taas täällä, mutta kun kilomiehen ilmoituksen mukaan banni jaettiin 1.10 ja nyt on 2.10, niin on kyllä harvinaisen lyhyt banni noin niinkuin minun mielestäni, olisiko jopa minfon ennätys bannin lyhyydessä, siksi tuosta väkisinkin herää epäilys että banni peruttiin puhumalla eikä lusimalla se pois :wink:
Mistä sinä näet tuon Kilomiehen ilmoituksen? Itse en löydä. Banni taisi sitä paitsi napsahtaa la-iltana, joten se tekee kaksi vuorokautta. On näitä pika-banneja nähty ennenkin ja jos seurasit bannin syytä ja mistä tilanne kehittyi, niin ehkäpä rikokseni oli sen verta lievää sorttia ettei kahta vuorokautta pidempään tarvinnut pitää kopissa meikäläistä.
Ja jos nyt kerta minua olet ihan fiksuna kirjoittajana pitänyt, niin älä nyt sitten kuvittele että bannin lusiminen yhdessä päivässä menisi minulle läpi ihan helpolla, kerran täällä kyllä kuulin että jonkun 2 viikon banni lyhennettiin viikon mittaiseksi, ja ärkele taisi kerran vahingossa saada vain sen viikon vaikka piti saada kaksi viikkoa ja pistettiin sen vuoksi jatkamaan jäähyä toisella viikolla heti palattuaan... mutta tuo 1 päivän pikabanni on kyllä jo todellakin pikabanni eikä mitenkään istu minfon moderoinnin yleiseen linjaan bannien pituudesta :lol:
Pidin. En pidä enää, sillä salaliittoteorioihin uskominen noin heppoisin "todistein" ja omine typerine päätelmineen (kuten minun ja yp:n välinen viestienvaihto, mitä ei ole koskaan tapahtunut) ei voi kertoa fiksuudesta. Päinvastoin, se korreloi huonon koulutustason ja herkkäuskoisuuden kanssa käsi kädessä.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Vuorokauden mittaisia bannejahan on ollut kauan.

Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 354
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Chefile kirjoitti:Tuo punainen teksti näkyy jäävän tuohon hetkeksi, näinhän on ollut jo pitkään.
Tuo bugi on ollut tuossa aina: Ensin se banni-ilmoitus ei poistunut koskaan, nyt sitä saatiin korjattua, mutta vieläkin se lepäilee siinä aina muutaman päivän bannin päättymisen jälkeen.

Aiheuttaa hilpeyttä ja sekaannusta..
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10565
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti: Mistä sinä näet tuon Kilomiehen ilmoituksen? Itse en löydä..
Kilomies Su Loka 01, 2017 7:10 pm kirjoitti:Vastaillaan jos aiheelliseksi katsotaan.
Tänään siivottiin ja annettiin banneja kaikista viesteistä tässä ketjussa, missä ei mitään kysytty.

T. Kilo
Chefile kirjoitti:salaliittoteorioihin uskominen noin heppoisin "todistein" ja omine typerine päätelmineen (kuten minun ja yp:n välinen viestienvaihto, mitä ei ole koskaan tapahtunut) ei voi kertoa fiksuudesta. Päinvastoin, se korreloi huonon koulutustason ja herkkäuskoisuuden kanssa käsi kädessä.
Ellet halua niitä salaliittoteorioita sinun ja yp:n välisestä viestinvaihdosta lietsoa, niin kannattaisi jättää tämänkaltaiset viestit kirjoittamatta:
Chefile kirjoitti:Sanotaan nyt näin että Kilomies antoi avokkaan korvalle, ja ihan syystä toki. Ei tässä mitään sen kummempaa, oletetun "Chefile"n korva vähän punoittaa, mutta ovi aukesi takaisin. Ja se on hyvä, minulla on sanottavaa erääseen ketjuun.
En tiedä mitä tuolla tarkoitit sanoa, mutta jos et oven takaisin aukeamista tarkoittanut niin sitten olisi kannattanut harkita sanoja hieman tarkemmin, kun tuosta niin helposti saa sen vaikutelman että se ovi olisi auennut oven takana ruinaamalla ja koputtamalla.

Sikapoika ja ärrkele saisi minun puolestani saada vaikka iki-bannin sivustolle (mikä ei toki mitään auttaisi) mutta silti mielestäni bannien pitäisi olla yhdenmukaisia kaikille nimimerkistä huolimatta, ja kun se yp nyt pitkään on moneen kertaan uhonnut että siellä "kysy ylläpidolta" ketjussa viesteistä joissa ei kysytä ylläpidolta mitään napsahtaa välittömästi banni, niin olisihan se suotavaa että kaikki siitä aiheesta bannin saaneet saisivat saman mittaisen bannin, eli onko nyt odotettavissa että sieltä ropsahtelee muillekkin 1 päivän mittaisia banneja?

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Jos on taipuvainen uskomaan salaliittoihin, niin kyllä, ehkä tuo "oven aukeaminen" oli huono ilmaisu. Toisaalta en taas missään kohtaa samassa asiayhteydessä kertonut sen auenneen muuten kuin normaalia reittiä eli bannin päättymiseen.

Edelleen: tuossa ketjussa todella turhan puhujat saa bannia monesti, MUTTA rikokseni laatu olosuhteisiin nähden ehkä puolsi lievempää tuomiota. Tai ainakin omaa oikeustajuani vastaava tuomio se oli, kuten oli myös joskus 2 viikon tuomiokin kun solvasin toista kirjoittajaa väärällä alueella.

Eli kun tykkäät jankuttaa, niin summa summarum: me ei tiedetä mitkä tekijät painoivat tuomion pituuteen esim. Ärrkeleen nykyisissä banneissa, eikä omien bannieni lieventäviä asianhaaroja. Haluatko sinä puhua minulle tässä lisää bannia vai mikä tässä nyt on?
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

ktaina kirjoitti:"Chefile" taitaa muuten olla bannilla tällä hetkellä :wink:
Ei muuten ole. Ei ole ikinä ollut, koska on moderaattoreiden panopuu.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

annaanna kirjoitti:Chefile on saanut bannit!
Ei ole. Puhut paskaa. Tuossahan tuo postailee sinun perässäsi supermoderaatorien oikeuksilla.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Ei jumalauta, Suomen avohoitokulttuurin varjopuolia taas. Paranoidia.
Niin on. Arvostelin neiti chefilen/radiopuhelimen/lukuisat muut nicit toveripuoluetta ja bannit tuli heti:
2017-10-01.jpg
2017-10-01.jpg (41.93 KiB) Katsottu 4771 kertaa
Stalininistit ovat ylpeitä teidän toiminnasta. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

damfin kirjoitti:Juu juu kyllähän minä sen näen että sait bannin ja lusit sen pois ja olet taas täällä, mutta kun kilomiehen ilmoituksen mukaan banni jaettiin 1.10 ja nyt on 2.10, niin on kyllä harvinaisen lyhyt banni noin niinkuin minun mielestäni, olisiko jopa minfon ennätys bannin lyhyydessä, siksi tuosta väkisinkin herää epäilys että banni peruttiin puhumalla eikä lusimalla se pois :wink:
Chefile antoi itse itselleen "bannit" koska hänellä on moderaattorin oikeudet. Tämä siis näön vuoksi "harhautuksena" koska asia, eli se ettei chefile ole ikinä saanut banneja koska on moderaattori, otettiin esille. Nyt chefile kusi sukassa yrittää harhauttaa ja selitellä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Kyllä olin bannilla, sen huomasi kaikki muut kirjoittajat paitsi aivovammaiset työnvieroksujat.
Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Ei jumalauta, Suomen avohoitokulttuurin varjopuolia taas. Paranoidia.
Niin on. Arvostelin neiti chefilen/radiopuhelimen/lukuisat muut nicit toveripuoluetta ja bannit tuli heti:
2017-10-01.jpg
Stalininistit ovat ylpeitä teidän toiminnasta. :mrgreen:
Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja. Kyllä se sinä olet se neiti täällä ja todettakoon vielä kerran että inhoan sosiaalidemokratiaa, ajan aika ajoin aktiivisesti oikeistolaisempaa politiikkaa Suomeen. Silloin sinun kaltaiset työtä vieroksuvat vässykät olis kusessa, että pidä vaan kuule kiinni siitä SDP:sta, jos et halua nälkää nähdä.

Muuten kuulin että CharlesBronssoni on aivojen asiantuntija, ota siis yhteys häneen. Ai niin, täällä kävi joku "manbearpig" kyselemässä kaverin eli sinun banneista. Satutko tietämään mitään siitä? Skitsofreniaan on hoitonsa. Minusta olisi YP:n velvollisuus selvittää Ärrkeleen IP (palikka tuskin käyttää TOR:ia) ja ohjata valkotakkiset pikimmiten hänen luo.

Ja mukava kuulla YP-oikeuksistani! Suorastaan vitun jees jos näin on, mistä ne voi noutaa? :mrgreen:
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Jos Chefile kuuluis ylläpitoon niin eiköhän sulla Ärrrkele olis ikuinen suukapula :mrgreen:

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

ktaina kirjoitti:Jos Chefile kuuluis ylläpitoon niin eiköhän sulla Ärrrkele olis ikuinen suukapula :mrgreen:
Takaan sen.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Kyllä olin bannilla, sen huomasi kaikki muut kirjoittajat paitsi aivovammaiset työnvieroksujat.
Höpön löpön. Juuri tuossa todistettiin muiden toimesta, että olit vain yhden päivän valebanneilla ettet paljastuisi.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja. Kyllä se sinä olet se neiti täällä ja todettakoon vielä kerran että inhoan sosiaalidemokratiaa, ajan aika ajoin aktiivisesti oikeistolaisempaa politiikkaa Suomeen. Silloin sinun kaltaiset työtä vieroksuvat vässykät olis kusessa, että pidä vaan kuule kiinni siitä SDP:sta, jos et halua nälkää nähdä.
Ai ai, kyllapäs sattui neidillä herkkään kohtaan, näemmä. Tarkkaile kuitenkin verenpainettasi tunteenpalossasi ettei käy ns. vitulat. :mrgreen:

Nyt neiti chefile kirjoittelee nyrkki taskussa raivoissaan, kun hänen jätte bra kamrat -puoluettaan ja idoliansa, Erkki Tuomiojaa on loukattu. Mukana neiti chefilen tarinoissa on hänelle tutut "munat ja hinaajat ja munalla lyömiset." Ai ai. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Lukittu