Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Dormeator kirjoitti:ja mitenkäs se onnistuu..? Varmaan moni raajarikko haluaisi tietää tuon keinon ihmeparantumiseen.
Eihän ilman jalkoja tai vaikka toista kättä onnistu työnteko?Kas kun autoilu onnistuu. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Dormeator
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: Korpi

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti:ja mitenkäs se onnistuu..? Varmaan moni raajarikko haluaisi tietää tuon keinon ihmeparantumiseen.
Eihän ilman jalkoja tai vaikka toista kättä onnistu työnteko?Kas kun autoilu onnistuu. 8)
Ja mintenkä työn teko onnistuu jos pystyy autolla ajamaan?
Niin, kohta varmaan kommentoit tyyliin: No aina on rekkakuskin hommat :mrgreen:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Dormeator kirjoitti:Ja mintenkä työn teko onnistuu jos pystyy autolla ajamaan?
Niin, kohta varmaan kommentoit tyyliin: No aina on rekkakuskin hommat :mrgreen:
No hyvin ne tietokoneidenkin näpyttelyt tuntuu onnistuvan.
Menikö muuten ohi:
Damien kirjoitti:Niin...Mikäs olikaan selitys sille ettet voi osallistua vanhusten ja sotaveteraanien auttamiseen vapaaehtoistyön kautta? :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Porin

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti:tuossa olen kanssasi samaa mieltä, jos ei lifessä osaa antaa takaisin niin netissä on turha yrittää kovistella.Ja kantani muslimeista tietää kaikki joten sitä on turha sen enempää kertoa, Ruottin kaltaista ei Suomeen kaivata..
Niin.Helppohan se on netissä nimimerkin turvin huudella kun kadulla ei taitaisi rahkeet riittää. 8)
Kirjoita rehellisesti sillä ´ykkösnimimerkilläsi eli Jannson Homolla.
Dormeator
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: Korpi

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti:Ja mintenkä työn teko onnistuu jos pystyy autolla ajamaan?
Niin, kohta varmaan kommentoit tyyliin: No aina on rekkakuskin hommat :mrgreen:
No hyvin ne tietokoneidenkin näpyttelyt tuntuu onnistuvan.
Menikö muuten ohi:
Damien kirjoitti:Niin...Mikäs olikaan selitys sille ettet voi osallistua vanhusten ja sotaveteraanien auttamiseen vapaaehtoistyön kautta? :wink:
mikä meni ohi? Sinun juna lähti jo kun synnyit.
mikä olet väittämään että en auta sotaveteraaneja?
rahalla olen veteraneja autellut läpi elämäni, voitkohan itse sanoa samaa..
Dormeator
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: Korpi

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti:Huvikseenhan täällä Suomessa vaikka vanhukset kuolee nälkään kun rahat valuu maahanmmuttajien hyysäämiseen.
Niin...Mikäs olikaan selitys sille ettet voi osallistua vanhusten ja sotaveteraanien auttamiseen
vapaaehtoistyön kautta? :wink:
Dormeator kirjoitti:katsotaan sitten kun joku muslimi viskaa polttopullon autosi alle, voit vaikka grillata makkaraa ihastellen miten hyvin "m" on kotiutunut.
Katsotaan toki, joskaan en usko koskaan näkeväni päivää jolloin joku heittää autoani polttopullolta.
Saati että sen heittäjä olisi muslimi, ei niillä ole mitään minua vastaan.
Taas elämää paskempi esimerkki Dormeatorilta.
et tiedä nähtävästi paskan vertaa esin vaikkapa Ruotsin tilanteesta, siellä poltellaan se sata autoa kuukaudessa minkä jo aiemminkin kerroin, paljonko luulet että muslimeilla on näitä autoja vastaan? jos sillä puolustelet naurettavaa väitettäsi että muslimit ei polta autoasi kun heillä ei ole mitään sinua vastaan.
Taidat olla Allahi :mrgreen:
"että elämää paskempi esimerkki dormeatorilta"
ei taida damienilla ikää olla niin paljoa että elämästä vielä tietää, joten jätän mainittematta mitä P¤¤¤¤ on sinun kirjoittelusi että et menetä yöuniasi.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Dormeator kirjoitti: et tiedä nähtävästi paskan vertaa esin vaikkapa Ruotsin tilanteesta, siellä poltellaan se sata autoa kuukaudessa minkä jo aiemminkin kerroin, paljonko luulet että muslimeilla on näitä autoja vastaan?
Lähes jokainen avaamasi ketju onkin osoittanut sinun tietämyksesi määrän. :mrgreen:
Toisekseen emme elä Ruotsissa?Mistä olet lukenut että muslimit polttavat Ruotsissa sata autoa kuukaudessa?
Dormeator kirjoitti:jos sillä puolustelet naurettavaa väitettäsi että muslimit ei polta autoasi kun heillä ei ole mitään sinua vastaan.
Eivät ole polttaneet yhtään.Miksi siis en puolustaisi?
Ymmärrän kyllä että sinua vaivaa lapsuudentraumasi siitä kun mustalainen vei moposi
mutta mitä ihmisiin tulee, enemmän minulle haittaa ovat aiheuttaneet suomalaiset, eivät ulkomaalaiset.
Dormeator kirjoitti:Taidat olla Allahi :mrgreen:
Mikä on Allahi?
Dormeator kirjoitti:"että elämää paskempi esimerkki dormeatorilta"
ei taida damienilla ikää olla niin paljoa että elämästä vielä tietää, joten jätän mainittematta mitä P¤¤¤¤ on sinun kirjoittelusi että et menetä yöuniasi.
Voi olla, voi olla olematta.Älä toki liikaa vaivaa päätäsi sen pohtimiseen vain siksi
etten ole kaltaisesi saamaton, rampa luuseri joka huutelee kaikki päivät netissä kurjuuden
glooriaa siitä miten päin helvettiä asiat muka tässä maassa ovat ulkomaalaisten takia.
Minulla ainakin menee oikein mukavasti, sekä monilla joita tunnen.
Ei ole tarvetta marista elämänlaadusta tässä maassa, eikä syytellä muita omista virheistä.
Sillä, mitä mieltä sinä olet minun jutuistani, ei ole minulle minkään vertaa väliä joten anna mennä.
En menetä yöuniani noin katkeran ja säälittävän ihmisparan mielipiteiden takia, saati vaivaa niillä
edes päätäni.Sekin on sitä elämänlaatua. :D

Ja kuten sanoin, kyllä esimerkkisi oli ihan perseestä(kuten suurin osa sikaflunssa/muslimi/mammutti-provoistasi).Yksikään muslimi ei ole autoani, saati tuttujeni autoja poltellut, joten en pidä sitä todennäköisenä.Sitäpaitsi minulla on hyvät kaskot. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Dormeator
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: Korpi

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti: et tiedä nähtävästi paskan vertaa esin vaikkapa Ruotsin tilanteesta, siellä poltellaan se sata autoa kuukaudessa minkä jo aiemminkin kerroin, paljonko luulet että muslimeilla on näitä autoja vastaan?
Lähes jokainen avaamasi ketju onkin osoittanut sinun tietämyksesi määrän. :mrgreen:
Toisekseen emme elä Ruotsissa?Mistä olet lukenut että muslimit polttavat Ruotsissa sata autoa kuukaudessa?
Dormeator kirjoitti:jos sillä puolustelet naurettavaa väitettäsi että muslimit ei polta autoasi kun heillä ei ole mitään sinua vastaan.
Eivät ole polttaneet yhtään.Miksi siis en puolustaisi?
Ymmärrän kyllä että sinua vaivaa lapsuudentraumasi siitä kun mustalainen vei moposi
mutta mitä ihmisiin tulee, enemmän minulle haittaa ovat aiheuttaneet suomalaiset, eivät ulkomaalaiset.
Dormeator kirjoitti:Taidat olla Allahi :mrgreen:
Mikä on Allahi?
Dormeator kirjoitti:"että elämää paskempi esimerkki dormeatorilta"
ei taida damienilla ikää olla niin paljoa että elämästä vielä tietää, joten jätän mainittematta mitä P¤¤¤¤ on sinun kirjoittelusi että et menetä yöuniasi.
Voi olla, voi olla olematta.Älä toki liikaa vaivaa päätäsi sen pohtimiseen vain siksi
etten ole kaltaisesi saamaton, rampa luuseri joka huutelee kaikki päivät netissä kurjuuden
glooriaa siitä miten päin helvettiä asiat muka tässä maassa ovat ulkomaalaisten takia.
Minulla ainakin menee oikein mukavasti, sekä monilla joita tunnen.
Ei ole tarvetta marista elämänlaadusta tässä maassa, eikä syytellä muita omista virheistä.
Sillä, mitä mieltä sinä olet minun jutuistani, ei ole minulle minkään vertaa väliä joten anna mennä.
En menetä yöuniani noin katkeran ja säälittävän ihmisparan mielipiteiden takia, saati vaivaa niillä
edes päätäni.Sekin on sitä elämänlaatua. :D
ei sinulle voi kun nauraa :D
paremmin ei voisi elämä olla kuin minulla.

"mikä on allahi" allah, allahi sama se minulle miksi itteäs kutut :D
Ei tarvitte enää kommentteja heitellä kirjoituksiini, en tule enää sinullekkaan mitään kirjoittamaan joten taaplatkoon kukin tyylillään.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Dormeator kirjoitti:ei sinulle voi kun nauraa :D
paremmin ei voisi elämä olla kuin minulla.
Sehän on oikein hyvä.Uskonkin että laiskan ja selkärangattoman ihmisen elämän täyttymys on se
kun ei tarvitse tehdä muuta kuin valittaa päivät pitkät. :wink:
Dormeator kirjoitti:"mikä on allahi" allah, allahi sama se minulle miksi itteäs kutut :D
Missä minä olen väittänyt kutsuvani itseäni allahiksi? :roll:
Siinä taas hyvä esimerkki kuinka liimanhaistelu pilaa aivot.
Dormeator kirjoitti:Ei tarvitte enää kommentteja heitellä kirjoituksiini, en tule enää sinullekkaan mitään kirjoittamaan joten taaplatkoon kukin tyylillään.
Eipä ole ennenkään mutten siihen sinulta lupaa ole kaivannutkaan. :wink:
Lähinnähän tässä on vain vastailtu provoiluihisi ja korjattu paskapuheitasi.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Yle:
Lapsiaan pahoinpiteleviä alkoholistiäitejä yhä enemmän
Tiistai 13.10.2009 klo 08.29

Poliisin tietoon tulee vuosittain satoja tapauksia, joissa äiti on pahoinpidellyt lastaan.

Yle uutisten mukaan perheväkivalta on saanut uusia muotoja, sillä Suomeen on syntynyt uusi rikollisryhmä, lapsiaan pahoinpitelevät alkoholisoituneet äidit. Poliisin tietoon tulee vuosittain noin 400 omaan lapseen kohdistunutta väkivallantekoa.

Väkivaltaa kohdanneen lapsen kuulusteleminen vaatii poliisilta, syyttäjältä ja tuomarilta herkkyyttä ja tarkkaa psykologista silmää.

Helsingissä lapsiin kohdistuvia väkivaltarikoksia selvittelevä vanhempi konstaapeli Pekka Hätönen kertoo, että kaksi kolmasosaa rikostutkintaan tulevista tapauksista johtuu äidin riehumisesta.

Yksinhuoltajaäiti ja alkoholiongelma

Taloudelliset ongelmat näkyvät myös henkisenä pahoinvointina.

- Se tavallinen tapaus on yksinhuoltajaäiti, jolla on ongelmia alkoholin kanssa ja joka on uupunut työasioihin. Hän on saattanut menettää työpaikkansa. Kaikki nämä paineet kohdistuvat sitten kurittomiin lapsiin, joita helposti raivostuva äiti ojentaa fyysisesti, väkivallalla, Hätönen kertoo Yle uutisille.

Poliisi saa tiedon lapsen pahoinpitelystä tavallisesti päiväkodista, koulusta tai sosiaalivirastosta.

Käräjille asti alle 15-vuotiaita lapsia tuodaan kuitenkin vain poikkeustapauksissa. Alle 15-vuotiaiden kuulustelut tallennetaan videolle ja tavallisesti oikeus katsookin vain poliisin kuulusteluvideon.

IL
http://www.iltalehti.fi/perhe/2009101310414320_pr.shtml
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Lehtijuttu: Raitis, eronnut, luottotiedot omaava, työssäkäyvä mies ei saa asuntoa.
–Yksinäiset miehet ovat väliinputoajia. Eronnut mies ei löydä helposti asuntoa, sanoo Halko.
–Olen hakenut koko ajan vuokra-asuntoa kaupungin vuokrataloyhtiöltä. Kaikki muut menevät jonossa eronneiden, yksinäisten miesten ohi. Asunnon tarpeellisuuteen kukaan ei ota kantaa, harmittelee Halko.
–Eronneet miehet ovat lainsuojatonta porukkaa, kun vuokra-asuntoja annetaan. Siltä minusta tuntuu. Tukimuotoinen asuntola ei ole oma koti, vaikka kodin tuntu on tavoitteena.
Moniko eronnut nainen joutuu asumaan alkoholistien asuntolassa?
Miksei ketään kiinnosta miesten ongelmat?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

pakko sanoa, että markja saa todella suuret pisteet äärimmäisestä sitkeydestään :shock:
Taulapää
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 14, 2009 11:54 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Taulapää »

Mua enemmän nauratti toi työssäkäyvä heppu joka ei muka saa asuntoa. Pakko olla vähän itsessäkin vikaa.. vuokrais yksityiseltä? Jos kerta luottotiedot on kunnossa ja työtä löytyy niin ottais pikkulainen ja ostais oman. Jäätävää itkemistä lehteen, että en saa asuntoa. HUH.
ex. poliisiylijohtaja

Kylmänjärven pohjassa, makaa poika haudassaan vuosikymmenten takaa,
kaikuu äänet pohjalla


Kylmänjärven saaresta Kohti jäistä lakeutta, poika miesten mukana pahaa aavistamatta, kohta alkaa sataa, mutta ei lunta, vaan luoteja
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Taulapää kirjoitti:Mua enemmän nauratti toi työssäkäyvä heppu joka ei muka saa asuntoa. Pakko olla vähän itsessäkin vikaa.. vuokrais yksityiseltä?
Mitä vikaa muuten romaaneissa ja maahanmuuttajissa on, kun eivät saa asuntoa yksityiseltä? Entä yksinhuoltajaäideissä tai naispuolisissa alkoholisteissa, kun eivät saa asuntoa yksityiseltä? Ai, ei mitään, yhteiskunnan vika, mutta jos valkoihoinen heteromies ei saa, se on hänen vikansa. Aivan, näinhän se menee.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Lukekaapa Tasa-arvon kaksoisstandardit. Oikeastaan kertoo ihan kaiken.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Lukittu