Marsalkka vs. Cicero

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Cicero:
Hienoa,että avaat elämäsi meidän kaikkien luettavaksi,itse en tekisi näin.
Olet rohkea,unohdit mainita tulevan lapsesi lasketunajan,monesti olet hänestä kirjoittanut,miten odotat.Kertoisitko milloin olisi ensimmäinen minfovauvan aika :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

eipä tässä mitään...

vähän aiheen vierestä mutta laskettu aika on 28.4. :wink:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
No hyvä tietää,kaikella todennäköisyydellä olet ehkä nainen :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Nainen! (syvä hämmästys huokuu hänen äänestään).... olen aina pitänyt ciceroa eräänlaisena (ei löydä sanoja vaikka kuinka etsisi...) ....multipersoonana - ihmisenä, johon moni ei pystyisi (hän huokaa kateellisena). (Itsekseen hän miettii) ...eipä olisi minun elämästäni mitään kerrotavaa, ei syntyisi tuota tarinaa - vain murha.info (ja hän poistuu paikalta pääriipuksissa, alistuneena, eikä hän ole edes raskaana....)
Alethes doksa meta logu
X-tine
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 2:30 pm
Paikkakunta: Länsi-S

Naiset ja miehet?

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Marsalkka kirjoitti:
cicero kirjoitti:
Perheeni on tosiaan...plaapatiplaapatiplaapati...sitten minä plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...ja sitten minä plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...
plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...en tosiaankaan aina tiedä kaikkea ja olen plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...
Kroooohhh-pyyyyhh...
Eräät miehet eivät kuule, mitä naiset sanovat. Eräät miehet eivät edes halua kuunnella. Jotenkin tästä välittyy sellainen vaikutelma, että marsalkka olisi sellainen eräs mies. En tiedä, kumpaa mainituista mieslajeista.
Minkä hän sille voi.
Onneksi on toisenkinlaisia miehiä. Mun ukkoni sanoi just että tule eukkoseni jo nukkumaan. Sov så gott, allihopa! :wink:
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Marsalkka kirjoitti:Todellisuudessa kuitenkin lähes kaikki hänen välittämänsä linkit löytyvät mystisesti eräästä blogista. ;)
Jojonkun aikaa on pyörinyt huhuja siitä, että laspen ruumis olisi löytynyt ja tänään näin saman jutun tuolla gazette digitalessa. Toisn yhdyn Paulon mielipiteeseen
Reps! ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin