Kirja Auerin syyttömyydestä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

ANDYROM kirjoitti: Joten toivon tuon linkin poistuvan mahdollisismman nopeasti.

Kiitos ylläpito, että ymmärrätte!
Se vittumaisempi mode taas täällä:

Ei itseasiassa irtoa ymmärrystä lainkaan.
Toki sinulla on oikeus tälläinen ketju kuitenkin avata.
Vielä ihan oikein lautamiehiin laitettu.

Kuolemannaakka on yksi uutterimmista palstan rikosharrastajista.
Hän on tehnyt valtavan määrän työtä asian kimpussa, nähnyt ison vaivan ja tuottanut kokonaisen kirjan päätelmistään.

Aika vaikea kuvitella parempaa paikkaa kirjan julkaisemiselle, kuin Minfo.
Ainakin niin kauan kun sen haluaa tehdä nimimerkin takaa.

Eri mieltä saa toki olla.
Ne tietää, jotka tietää...

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

teppo kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti: Sijaisvanhemmat ovat aiheuttaneet suurimmat kärsimykset koko Auerin perheyhteisölle, koska he ovat eristäneet kolme nuorinta lasta heidän muista biologisista sukulaisistaan - myös isän puolen sukulaisista.
On vaikea arvottaa, kuka minkäkin verran on kärsimystä aiheuttanut, mutta tässä tapauksessa en kokonaan sulkisi vertailusta pois Jukka S. Lahden murhaamisesta aiheutunutta kärsimystä. Voisiko olla, että sijaisvanhemmat eivät ainakaan yksiselitteisesti ole suurimman kärsimyksen aiheuttajat?
Olet kyllä täysin oikeassa. Olen samaa mieltä, että Jukka S. Lahden murhan tehnyt henkilö on aiheuttanut valtavan paljon kärsimystä Auerille ja hänen lapsilleen. En aiemmin ymmärtänyt, että meidän joukossamme on perheellisiä henkilöitä, jotka pystyvät pitämään tekemänsä henkirikoksen omana tietonaan ja katselemaan ainakin näennäistyytyväisenä vierestä syyttömän ihmisen ja hänen lastensa kärsimystä. Olisi mielenkiintoista päästä vielä joskus uudelleen keskustelemaan Auerin pääepäillyn kanssa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Phoenix Foundation
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Syys 21, 2017 11:25 pm

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Phoenix Foundation »

Pieni liekki kirjoitti: Olen lukenut Auerin tapaukseen liittyvät julkiset tuomiot läpi ja keskustellut asioista tiettyjen tahojen kanssa, jotka ovat saaneet minut vakuuttuneeksi siitä, että Auerille ja hänen entiselle miesystävälleen annetut seksuaalirikostuomiot ovat väärät. Olen toki myös lukenut paljon aihepiiriin liittyvää kirjallisuutta.

julkisilla tuomioilla ei ole mitään tekemistä tämän salaisen tuomion kanssa...
täysin älytön logiikka teillä aueruskovaisilla, että toisen tuomion perusteella
toinenkin tuomio päätellään, vaikka sitä ei olisi edes nähty. täysin lapsellista
ja logiikatonta toimintaa, joka perustuu uskoon, ei faktoihin.

Pieni liekki kirjoitti: Tuomiot eivät voi olla keskenään ristiriitaiset, jos ne perustuvat samojen lasten samoihin epäluotettaviin kertomuksiin. Olen sitä mieltä, että lasten kertomukset tulisi julkaista kokonaisuudessaan. Ehkä se vielä jonain päivänä tehdään puhtaasti opetuksellisista syistä.

totta kai kaksi _eri tuomiot voi olla keskenään ristiriitaiset, vaikka molemmissa olisi ollut samoja todistajia. tämän asian ymmärtää lapsikin, mutta jostain syystä se sinun kapasiteetille on liikaa. tapaukset arvioidaan aina erikseen.

sairasta myös että kertomukset pitäisi julkisesti julkaista, koska se on ollut varmasti
todella vaikeaa lasten jo muutenkin äitinsä ja sen mies ystävän jensin tekemistä raiskauksista kertoa.. saatikka että heidän kokemaansa raiskausta reposteltaisiin koko kansan luettavaksi. täytyy olla sairas ihminen jos tälläistä toivoo raiskauksen uhreille...



Pieni liekki kirjoitti: http://anneliauer.com/turun-hovioikeude ... n-seloste/

http://jyrkivirolainen.blogspot.com/201 ... uerin.html

https://niinaberg.com/2013/07/25/julkin ... uer-kukka/

Linkkiä Turun hovioikeuden asiassa antamaan selosteeseen en valitettavasti näin aamukiireissä löytänyt.

Myös Minna Joki-Erkkilä on todennut, ettei raiskauksista aina jää jälkiä. On kuitenkin varsin epätodennäköistä, ettei samaan tapaukseen liittyvistä seitsemän lapsen väitetyistä raiskauksista jää kenellekään uhreista paljain silmin näkyviä jälkiä.

missä noissa linkeissä sanottiin ja missä kohdin että auerin lasten raiskauksista ei jäänyt jälkeä? anna tarkka kohta sillä en löytänyt sellaista väittämää.

myöskin edelleen jos tutkitaan vasta pitkän ajan päästä niin silloin on epätodennäistä että jälkiäe nää löytyisi, jos niitä koskaan olikaan. voi ihan hyvin olla että auer ja jens ovat tietäneet miten raiskata niin että jälkiä ei jää todisteiksi heidän sairaista teoistaan.



Pieni liekki kirjoitti: En ole lukenut yhtään kirjaa saatananpalvonnasta, mutta mielessä on ollut, että pitäisi lainata kirjastosta nuo pari Kuolemannaakan mainitsemaa Keijo Ahorinnan kirjoittamaa kirjaa.

eiköhän kuolemannaakan uskottavuudesta kerro kaiken, että hän lukee tälläisiä saatanan palvonta kirjoja. se ei yllättäisi minua myöskään, että sinä haluat niitä lukea. vielä enemmän sairasta on olettaa, että auerin lapset olisivat niitä lukeneet. auer hyvinkin voi olla lukenut, se selittäisi miksi hän raiskasi lapsensa alunperinkin jensin kanssa.



Pieni liekki kirjoitti: En puolusta ketään pedofiiliä. Itse asiassa en edes tunne ketään pedofiiliä enkä tiedä pedofiiliä koskaan tavanneeni. Anneli Auer on syytön ihminen väitettyihin lastensa kaltoinkohteluihin. Toivon, että sinäkin vielä joskus saat riittävät todisteet uskoaksesi Auerin joutuneen väärän tuomion uhriksi.

auer ja jens ovat syyllisiä, sinä vain kuvittelet ettei hän ole, vaikka et ole edes nähnyt kokonaan salaista oikeudenkäynti materiaalia. todistusmateriaali on selvästi ollut erittäin vahvaa, koska kko ei ottanut asiaa enää käsittelyyn hovista.


Pieni liekki kirjoitti: Käsittääkseni Mikko Niskasaari on oikeustoimittaja, joka hoitaa työtään asiallisesti ja perehtyy huolellisesti asioihin, ennen kuin niistä kirjoittaa julkisuuteen.

on yleistä tietoa, että niskasaari on viranomaisvihaaja ja eikä suoraan sanottuna ole antanut itsestään kovinkaan pätevää kuvaa, kun kertoo aivan jatkuvasti ns. "faktana" asioita, joita ei ole edes todistettu todeksi. häntä ei piireissä juurikaan arvosteta tämän takia. tosin kaikki salaliittoihin uskovat hörhöt tuntuvat häntä rakastavan.




Pieni liekki kirjoitti: Pekka Santtila on todennut Auerin lasten kertomukset epäluotettaviksi. Käsittääkseni Santtila on yksi Suomen arvostetuimmista oikeuspsykologeista, kun katsotaan asioita maailman laajuisesti.

saisiko lähteen tälle väitteelle? en sano että se on valhetta, mutta haluaisin tarkistaa,
että hän on todella väittänyt salaisista oikeudenkäynti materiaalista (tämä raiskaus haara) näin julkisesti. santtilakin on vain ihminen ja voi erehtyä.



Pieni liekki kirjoitti: Kuka näin on missään väittänyt? Olet varmaan taas kerran ymmärtänyt asioita väärin.

tarkoitin tietenkin että miten näille toimittajille olisi päätynyt salainen oikeudenkäyntimateriaali.. annatko lähteen tuohon väitteeseesi liittyen niin voimme jutella asiasta lisää..


Pieni liekki kirjoitti: Sijaisvanhemmat ovat aiheuttaneet suurimmat kärsimykset koko Auerin perheyhteisölle, koska he ovat eristäneet kolme nuorinta lasta heidän muista biologisista sukulaisistaan - myös isän puolen sukulaisista. Neuvoisin Aria olemaan yhteydessä äitiinsä ja sisareensa ja paikkaamaan välinsä heidän kanssaan.

sijaisvanhemmat ovat suojelleen auerin lapsia raiskaaja pedofiili äidiltään ja heille erittäin iso kiitos siitä, he ovat sankareita. sairasta neuvoa lapsia paikkaamaan välit raiskaaja-pedofiili äitiinsä.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Phoenix Foundation kirjoitti: sijaisvanhemmat ovat suojelleen auerin lapsia raiskaaja pedofiili äidiltään ja heille erittäin iso kiitos siitä, he ovat sankareita. sairasta neuvoa lapsia paikkaamaan välit raiskaaja-pedofiili äitiinsä.
Minä en pidä sankareina ihmisiä, jotka rikkovat omat välinsä vanhempiinsa, "kaappaavat" toisten lapset ja eristävät lapset heille tärkeistä sukulaisista ja ystävistä. En myöskään ymmärrä niitä ihmisiä, jotka levittelevät perättömiä valheita, jättävät tukematta henkirikosten uhrien omaisia ja vakavasti sairastuneita läheisiään. Ehkä olen mielestäsi kummallinen tyyppi, kun olen huolissani meidän kaikkien ihmisoikeuksista ja puolustan väärin tuomittuja syyttömiksi tietämiäni ihmisiä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Phoenix foundation kirjoitti:
julkisilla tuomioilla ei ole mitään tekemistä tämän salaisen tuomion kanssa...
täysin älytön logiikka teillä aueruskovaisilla, että toisen tuomion perusteella
toinenkin tuomio päätellään, vaikka sitä ei olisi edes nähty. täysin lapsellista
ja logiikatonta toimintaa, joka perustuu uskoon, ei faktoihin.
Kyllä tuomio oli melko mielenkiintoinen ja perusteet sen antamiselle olisivat yleisen oikeuskäytännön takia hyvä saada julkisuuteen koska muuten vaikuttaa siltä että Auer ja kumppanit on tuomittu perusteitta. :?
Itse en hetkeäkään usko että tuomio olisi järkevästi perusteltu,nähtiin jo aikaisemmissa väännnöissä,melko irvokasta toimintaa kaiken kaikkiaan
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Phoenix Foundation
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Syys 21, 2017 11:25 pm

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Phoenix Foundation »

Pieni liekki kirjoitti:
Phoenix Foundation kirjoitti: sijaisvanhemmat ovat suojelleen auerin lapsia raiskaaja pedofiili äidiltään ja heille erittäin iso kiitos siitä, he ovat sankareita. sairasta neuvoa lapsia paikkaamaan välit raiskaaja-pedofiili äitiinsä.
Minä en pidä sankareina ihmisiä, jotka rikkovat omat välinsä vanhempiinsa, "kaappaavat" toisten lapset ja eristävät lapset heille tärkeistä sukulaisista ja ystävistä. En myöskään ymmärrä niitä ihmisiä, jotka levittelevät perättömiä valheita, jättävät tukematta henkirikosten uhrien omaisia ja vakavasti sairastuneita läheisiään. Ehkä olen mielestäsi kummallinen tyyppi, kun olen huolissani meidän kaikkien ihmisoikeuksista ja puolustan väärin tuomittuja syyttömiksi tietämiäni ihmisiä.
kun "unohdit" vastata noihin minun kysymyksiin, niin tuossa ne uudestaan, että voisitko antaa lähteet:

1)missä noissa linkeissä sanottiin ja missä kohdin että auerin lasten raiskauksista ei jäänyt jälkeä? anna tarkka kohta sillä en löytänyt sellaista väittämää.

myöskin edelleen jos tutkitaan vasta pitkän ajan päästä niin silloin on epätodennäistä että jälkiäe nää löytyisi, jos niitä koskaan olikaan. voi ihan hyvin olla että auer ja jens ovat tietäneet miten raiskata niin että jälkiä ei jää todisteiksi heidän sairaista teoistaan.

2)saisiko lähteen tälle väitteelle (santtila väitteet)? en sano että se on valhetta, mutta haluaisin tarkistaa, että hän on todella väittänyt salaisista oikeudenkäynti materiaalista (tämä raiskaus haara) näin julkisesti. santtilakin on vain ihminen ja voi erehtyä.

3)tarkoitin tietenkin että miten näille toimittajille olisi päätynyt salainen oikeudenkäyntimateriaali.. annatko lähteen tuohon väitteeseesi liittyen niin voimme jutella asiasta lisää..
sikakoira kirjoitti:
Phoenix foundation kirjoitti:
julkisilla tuomioilla ei ole mitään tekemistä tämän salaisen tuomion kanssa...
täysin älytön logiikka teillä aueruskovaisilla, että toisen tuomion perusteella
toinenkin tuomio päätellään, vaikka sitä ei olisi edes nähty. täysin lapsellista
ja logiikatonta toimintaa, joka perustuu uskoon, ei faktoihin.
Kyllä tuomio oli melko mielenkiintoinen ja perusteet sen antamiselle olisivat yleisen oikeuskäytännön takia hyvä saada julkisuuteen koska muuten vaikuttaa siltä että Auer ja kumppanit on tuomittu perusteitta. :?
Itse en hetkeäkään usko että tuomio olisi järkevästi perusteltu,nähtiin jo aikaisemmissa väännnöissä,melko irvokasta toimintaa kaiken kaikkiaan
aivan sairasta, että raiskattujen lapsien elämän hirveimmän kokemusten kertomukset pitäisi saattaa julkisuuteen koko kansalle.. kuka uhri uskaltaa enää sen jälkeen kertoa yhdestäkään pedofiilistä, jos saa pelätä että omia kokemuksia saa lukea koko suomi? aivan sairaita toiveita.

"Itse en hetkeäkään usko että tuomio olisi järkevästi perusteltu"
juuri näinhän te aueruskovaiset toimitte.. teidän käsitys väärästä tuomiosta perustuu uskoon, ei mihinkään faktoihin, jotka saisi vain lukemalla koko tuomion läpi. kko on todennut todisteet erittäin vahvoiksi niin hovin käsittely jätettiin voimaan.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Phoenix Foundation kirjoitti: kun "unohdit" vastata noihin minun kysymyksiin, niin tuossa ne uudestaan, että voisitko antaa lähteet:

1)
missä noissa linkeissä sanottiin ja missä kohdin että auerin lasten raiskauksista ei jäänyt jälkeä? anna tarkka kohta sillä en löytänyt sellaista väittämää.

myöskin edelleen jos tutkitaan vasta pitkän ajan päästä niin silloin on epätodennäistä että jälkiäe nää löytyisi, jos niitä koskaan olikaan. voi ihan hyvin olla että auer ja jens ovat tietäneet miten raiskata niin että jälkiä ei jää todisteiksi heidän sairaista teoistaan.
Turun hovioikeuden julkinen seloste 27.6.2013, diaarinumero R12/1625, jota on tarkasteltu seuraavassa linkissä:

http://anneliauer.com/turun-hovioikeude ... n-seloste/
Phoenix Foundation kirjoitti: 2)
saisiko lähteen tälle väitteelle (santtila väitteet)? en sano että se on valhetta, mutta haluaisin tarkistaa, että hän on todella väittänyt salaisista oikeudenkäynti materiaalista (tämä raiskaus haara) näin julkisesti. santtilakin on vain ihminen ja voi erehtyä.
Santtila on monessakin yhteydessä todennut Auerin lasten kertomukset epäluotettaviksi. Hän on ollut asiantuntijatodistajana useammassa Aueriin kohdistuneessa oikeudenkäynnissä. Santtilaa on Enbuske haastatellut aiheeseen liittyen televisiossa joitakin vuosia sitten, mutta seuraavan linkin https://www.vauva.fi/keskustelu/2533633 ... imea_puoli perusteella kyseistä ohjelmaa ei ole enää näin jälkikäteen nähtävissä.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Tuomas Enbuske ei ole enää viime vuosien kuluessa pilkannut Anneli Aueria vaan hän on käsittänyt Auerin olevan syytön henkirikoksen uhrin omainen, joka on joutunut oikeusmurhatuksi väärällä seksuaalirikostuomiolla.
Phoenix Foundation kirjoitti: 3)
tarkoitin tietenkin että miten näille toimittajille olisi päätynyt salainen oikeudenkäyntimateriaali.. annatko lähteen tuohon väitteeseesi liittyen niin voimme jutella asiasta lisää..
Mistä minä voin tietää, miten salaista materiaalia on vuotanut toimittajille? Tuskin heistä kukaan paljastaa lähdesuojan takana olevia lähteitään. Minä olen ollut aina sitä mieltä, että oikeuden olisi tullut julkaista lasten kertomukset ja jättää asianosaisten nimet mainitsematta. En usko, että lapsia olisi näiden tarinoiden takia kiusattu, koska jokainen omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ymmärtää ne poikkeukselliset olosuhteet, joissa tarinat ovat muotoutuneet.

Toivon, että sijaisvanhemmat avaavat keskusteluyhteyden lasten mummiin, äitiin ja isosiskoon sekä tietysti myös isän puolen sukulaisiin. Silloin katkeavat viimeisetkin valheen siivet.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Olisi kiva kuulla mitkä kohdat Naakan kirjassa ovat tuoneet lukijoille ahaa-elämyksiä?
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2105
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Hei Susku London! En vielä voi vastata kysymykseesi.Luen KN:n nettikirjan joulukuussa.Olen varma, että se on hyvä.

Olen ihmisenä kriittinen, analyyttinen ja puolueeton.Paitsi jos naisista on kysymys.Silloin arvostelukykyni voi toisinaan pettää.

Arvostan Kuolemannaakkaa suuresti monipuolisena ja järkevänä ajattelijana.Joskus- tosin harvoin- hänen itsevarmuutensa voi myös ärsyttää.Mutta yleisesti ottaen hän on usein ollut oikeassa.Ja varmasti mukava ihminen muutenkin.

Minulle henkilökohtaisesti Kyllikki Saari, Tulilahti ja Bodom ovat paljon tärkeämpiä ja mielenkiintoisempia rikosjuttuja.Myös paljon traagisempia!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Phoenix Foundation
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Syys 21, 2017 11:25 pm

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Phoenix Foundation »

Pieni liekki kirjoitti:
Phoenix Foundation kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:3. Korkein oikeus ei ole oma-aloitteisesti ottanut tutkiakseen ja oikaistakseen Turun hovioikeuden Auerille ja hänen entiselle miesystävälleen antamia seksuaalirikostuomioita, jotka heille on annettu kestämättömin perustein. Auer ja hänen entinen miesystävänsä eivät ole väitettyjä seksuaalirikoksia tehneet.
ensinnäkin tuomio on salainen, joten miten perustelet että seksuaalirikostuomiot on annettu kestämättömin perustein? päättelitkö itse niin ilman että olet lukenut koko tuomion läpi eli olet toimit vainoharhaisesti päätelmiesi kanssa vai oletko lainvaistaisesti lukenut salaisen tuomion jolloin olet syyllistynyt rikokseen? kumpi on vastaus?

myös korkeinoikeus ei ottanut sitä enää kolmannelle kierrokselle kko:hon, koska todistusaineisto on ollut vahva eikä ole näin ole ollut epäillystä syyllisyydestä. kko:hon otetaan vaan ne tapaukseen, joissa uskotaan että hovissa on voinut tulla väärä tuomio ja todistusaineisto ei ole vahva. syyllisyyttä tukevien vahjojen todisteiden tapauksissa kko:hon ei saa valituslupaa.
Naakan kirjassa todetaan mm. seuraavasti:

"Tuomittiin kyllä, mutta kaikki tuomiot eivät ole oikeita. Tuomio perustui vain lasten kertomuksiin, jotka murhan osalta todettiin paikkaansa pitämättömäksi. Mutta on vaikea todistaa, ettet äyttänyt lapsiasi hyväksi jos asut heidän kanssaanvuosia, eikä hyväksikäytöistä ja pahoinpitelyistä tarvita mitään fyysisiä todisteita. Lapsia ei ollut hyväksikäytetty ja tarinat ovat suoraan Keijo Ahorinnan "Saatananpalvonnan monet kasvot" -kirjasta. Kaikki toimittajat, jotka ovat päässeet lukemaan salatun tuomion ovat suhtautuneet siihen hyvin epäillen. Mikko Niskasaari on kirjoittanut suorasanaisesti että tuomio on varmasti väärä. "
tuomio oli salainen eli toisinsanoen naakka ei voi tietää mihin tuomio kokonaisuudessaan perustui. siitä on julkaistu vain hyvin valittuja kohtia auerin puolustusringin toimesta.

annatko listan näistä kaikista toimittajista, jotka ovat lukeneet salaisen tuomion ja suhtautuneet siihen epäillen? vai pitäisikö luottaa vain auerin ison fanin ja auerin tekojen puolustajan naakan sanaan että näin on? heh.

myöskin niskarsaari on tunnettu auer fani eikä hänen kannat ole puolueettomia.

Muruhermanni
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 27, 2020 12:40 am

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Muruhermanni »

Enpä usko, että Anneli Auer on syytön. Poliisit itse munivat jutun jo ensikäynnillä rikospaikalla.

Miksi Auerin seksuaalirikokset jäävät piiloon?

Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 525
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Re: kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Muruhermanni kirjoitti:
Su Syys 27, 2020 7:34 pm
Enpä usko, että Anneli Auer on syytön. Poliisit itse munivat jutun jo ensikäynnillä rikospaikalla.
Miksi Auerin seksuaalirikokset jäävät piiloon?
Koska sellaisia ei koskaan ole ollutkaan. Paitsi lasten valheissa ja teidän sairaiden fantasioissa.
Ei nämä uskonasioita ole.
Alkupoliisit teki ammattitaitoista työtä ja todisti Auerin syyttömäksi.
Vasta myöhäispoliisit väärensi Auerille vankilatuomiot.
Lue enemmän - luulet vähemmän:
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi

Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 525
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Re: Kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Nyt on julkaistu jo 3. kirja joka todistaa Auerin syyttömyyden.
Rehellistä että poliisikin viimein tunnustaa millaisilla väärennöksillä lavastettiin väärät elinkautistuomiot.

Paras ollut tähän saakka:
Mitä rappari pikku-Kulli sanos kun hovissa pääsi pieru? -Poistin ulkopuolisen tekijän.

Nyt Ulvilan folkloreen tarvitaan lisää värikkyyttä.
Mitä rappari Valekana sanos Pietarille? -Tulin vain koettelemaan portteja. (Tosi on!)

Mitä Kusiraana sanos kun lahkeeseen valahti löysät haisevat?
-Hämmästyin tovin vapauttavaa.
-Käytin perustuslaillista sananpäästövapauttani.

Mitä komis-arjus sanos kun kusi nousi päähän? -Käytän pidätysoikeuttani.
Pankaa pahemmaksi...



*Nimimerkkiä oltiin varoitettu. Nyt sitten tuomioistuimeen mars*tm
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi

Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1357
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Kirja Auerin syyttömyydestä

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

*pltmtxtvp*tm

Vastaa Viestiin