Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

HraTotuus kirjoitti:Mitä ihmettä pili lässytät?

Sinä olet multinikki trolli tämän sivuston lisäksi muuallakin.

Luuletko oikeasti että voit selvitä kirjoitteluistasi noin vain?
Käykö itsetunnollesi, jos joudut myöntämään, että Ulvilan murhan teki irtisanomisestaan työnantajalleen suivaantunut ulkopuolinen tappaja ja että Auerin lasten raiskaukset olivat heidän mielikuvituksensa synnyttämiä kauhujuttuja?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

Minun itsetunolleni ei sinun lässytykset käy millään tavalla.

Sinä olet typerä trolli jonka elämän tarkoitus on istua paskaisessa tuolissa näppäimistön äärellä suoltamassa sadistisia ja sairaita ajatuksiasi ympäri netin keskustelufoorumeita.

Tosiasia on että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

HraTotuus kirjoitti:Minun itsetunolleni ei sinun lässytykset käy millään tavalla.

Sinä olet typerä trolli jonka elämän tarkoitus on istua paskaisessa tuolissa näppäimistön äärellä suoltamassa sadistisia ja sairaita ajatuksiasi ympäri netin keskustelufoorumeita.

Tosiasia on että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.
Millaisella pallilla sinä mahdat istuskella ja millaisin ajatuksin? Millainen kaveri tuijottaa peilistä takaisin, kun siihen katsot? Miksi kulutat aikaasi tällaisen typerän trollin seurassa? Eikö sinulla ole järkevämpää ajanvietettä?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

On sinulla pili helvetin suuret luulot itsestäsi kun kuvittelet sairaassa päässäsi, että viettäisin aikaa kanssasi.

Tämän tekstin kirjoittaminenkin kaltaisellesi hyypiölle on minun kallisarvoisesta elämästäni ja ajastani pois.

Kyllä sinä pääset vielä vastaamaan kirjoituksistasi, sen asian olen jo järjestänyt.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

HraTotuus kirjoitti:On sinulla pili helvetin suuret luulot itsestäsi kun kuvittelet sairaassa päässäsi, että viettäisin aikaa kanssasi.

Tämän tekstin kirjoittaminenkin kaltaisellesi hyypiölle on minun kallisarvoisesta elämästäni ja ajastani pois.

Kyllä sinä pääset vielä vastaamaan kirjoituksistasi, sen asian olen jo järjestänyt.
Olet vuosien varrella tainnut olla järjestämässä aika montaa muutakin asiaa, eikö vain? Peiliin et ole kuitenkaan tainnut katsoa??
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

Kyllä, olen järjestänyt pedofiileja vastaamaan teoistaan.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Huomaa kyllä että ulvilapostaajilla on psykoosit kovimmillaan. Onneksi tuo paskakaivo on omana alueenaan, ettei vahingossakaan tarvitse noita ketjuja lukea.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

PoliisimestariSisu kirjoitti:Huomaa kyllä että ulvilapostaajilla on psykoosit kovimmillaan. Onneksi tuo paskakaivo on omana alueenaan, ettei vahingossakaan tarvitse noita ketjuja lukea.
Minä ajattelin, että poliisimestarilla olisi jo virkansa puolesta velvollisuus valvoa, mitä palstalla kirjoitetaan ja tehdä niiden perusteella omia havaintojaan. Ja jos havainnot niin edellyttävät, ottaa tehtäväkenttäänsä kuuluvia asioita hoitaakseen tai informoida tarvittaessa yhteistyöviranomaisia, jotka vievät sitten tahollaan toimenpiteitä edellyttäviä asioita eteenpäin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Pieni liekki kirjoitti:
HraTotuus kirjoitti:Mitä ihmettä pili lässytät?

Sinä olet multinikki trolli tämän sivuston lisäksi muuallakin.

Luuletko oikeasti että voit selvitä kirjoitteluistasi noin vain?
Käykö itsetunnollesi, jos joudut myöntämään, että Ulvilan murhan teki irtisanomisestaan työnantajalleen suivaantunut ulkopuolinen tappaja ja että Auerin lasten raiskaukset olivat heidän mielikuvituksensa synnyttämiä kauhujuttuja?
Ei se ihme, että haluat tukahduttaa koko lautamiesosion, jossa käydään kriittistä keskustelua keskustelijoista. Sinä olet se, jolla on vahvat psykoosit päällä, eivät kirjoittajia profiloivat muut kirjoittajat.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

MohammedMohammed kirjoitti:Ei se ihme, että haluat tukahduttaa koko lautamiesosion, jossa käydään kriittistä keskustelua keskustelijoista. Sinä olet se, jolla on vahvat psykoosit päällä, eivät kirjoittajia profiloivat muut kirjoittajat.
Minulle on jäänyt hieman epäselväksi, miten määrittelet kriittisen keskustelun ja mitä mielestäsi pitää sisällään lautamiesosiossa keskustelijoista käytävä kriittisen keskustelu. Olen myös kiinnostunut tietämään, millä tavalla ja minkälaisella asiantuntemuksella havainnoit toisten kirjoittajien väitettyjä vahvoja psykooseja.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Phoenix Foundation
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Syys 21, 2017 11:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Phoenix Foundation »

huvittavaa kun pili yrittää aarnio ketjuissa puolustaa aarniota ja kyseenalaistaa tutkimukset vaikka ei itse edes ymmärrä perusasioita tutkinnassa käytettävistä laitteista tai tieteestä. liekköhän trollaa vai onko oikeasti noin pihalla kun jatkuvasti antaa ymmärtää?

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Phoenix Foundation kirjoitti:huvittavaa kun pili yrittää aarnio ketjuissa puolustaa aarniota ja kyseenalaistaa tutkimukset vaikka ei itse edes ymmärrä perusasioita tutkinnassa käytettävistä laitteista tai tieteestä. liekköhän trollaa vai onko oikeasti noin pihalla kun jatkuvasti antaa ymmärtää?
En minä ole tietääkseni tutkimuksia kyseenalaistanut, vaan olen halunnut ymmärtää, mitä tutkimuksissa on mahdollista saada selville.

Sinä osannet viisaudessasi kertoa, missä järjestyksessä "Saaran" asunnolla otetut näytteet on täytynyt tutkia, jotta on varmistettu näytemäärien riittävyys tutkimusketjun läpi.

En ole itse perehtynyt dna-analytiikkaan enkä dna-näytteiden säilyttämiseen tai dna:n monistamiseen.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja meitzi »

jos täällä oli joku sellainen ketju, että mistä ei tykätä minfossa, niin tää aloitus kuuluisi linkkinä sinne.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

meitzi kirjoitti:jos täällä oli joku sellainen ketju, että mistä ei tykätä minfossa, niin tää aloitus kuuluisi linkkinä sinne.
Tiedoksesi, että minä en ole tätä keskusteluketjua tänne avannut ja olen pitänyt koko ajan tätä keskusteluketjua täysin turhana. Minun puolesta tämän ketjun voi poistaa lopullisesti, en jää sitä kaipaamaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Pieni liekki kirjoitti:
meitzi kirjoitti:jos täällä oli joku sellainen ketju, että mistä ei tykätä minfossa, niin tää aloitus kuuluisi linkkinä sinne.
Tiedoksesi, että minä en ole tätä keskusteluketjua tänne avannut ja olen pitänyt koko ajan tätä keskusteluketjua täysin turhana
En ole lukenut tästä ketjusta kuin aloitusviestin, ja todellakaan en ymmärrä miten tämä ketju voi olla täällä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Vastaa Viestiin