Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Onko täällä ketään, joka osaisi auttaa ja kaivaisi popilta pois herneen nenästä? Hän ei suostu antamaan enää isällisiä neuvojaan minulle.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Nimimerkki CSI jaksaa syyttää minua alinomaa tuplanikkeilystä, mitä en ole murhainfossa koskaan harrastanut enkä usko koskaan harrastavani. Onko CSI:llä itsellään puhtaat jauhot pussissa, kun osoittelee koko ajan sormellaan muita murhainfon keskustelijoita ja syyttelee heitä milloin mistäkin?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Pieni liekki kirjoitti:Nimimerkki CSI jaksaa syyttää minua alinomaa tuplanikkeilystä, mitä en ole murhainfossa koskaan harrastanut enkä usko koskaan harrastavani. Onko CSI:llä itsellään puhtaat jauhot pussissa, kun osoittelee koko ajan sormellaan muita murhainfon keskustelijoita ja syyttelee heitä milloin mistäkin?
CSI ei ainakaan paljoa peiliin katsele, mutta banninapin päällä hän kyllä osaa istua. Huvittaa, että nimimerkki, joka eniten rikkoo palstan sääntöjä ei ole jäähyllä, mutta kolme muuta asiakirjoittajaa Ulvila-osiosta on pistetty porttikieltoon. Näin sitä hiljennetään äänet, jotka eivät istu omiin näkemyksiin.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Pieni liekki kirjoitti:Onko täällä ketään, joka osaisi auttaa ja kaivaisi popilta pois herneen nenästä? Hän ei suostu antamaan enää isällisiä neuvojaan minulle.
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi antaa sinulle, (oletettavasti) aikuiselle ihmiselle, ”isällisiä neuvoja”? Kuulostaa tooooodella kummalliselta ja herää vain yksi kysymys: Mikä sun Agenda on, PiLi?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Onko täällä ketään, joka osaisi auttaa ja kaivaisi popilta pois herneen nenästä? Hän ei suostu antamaan enää isällisiä neuvojaan minulle.
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi antaa sinulle, (oletettavasti) aikuiselle ihmiselle, ”isällisiä neuvoja”? Kuulostaa tooooodella kummalliselta ja herää vain yksi kysymys: Mikä sun Agenda on, PiLi?
Jostain syystä minusta popin neuvot tuntuvat siltä kuin isä opastaisi ja neuvoisi lastaan, sillä niin perusteellisia ne ovat. Mottona: Parempi saada neuvoja kuin olla saamatta. Selvisikö yhtään?
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Ei selvinnyt. Et vastannut siihen mitä kysyin, eli miksi tarvitset popin neuvoja?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Ei selvinnyt. Et vastannut siihen mitä kysyin, eli miksi tarvitset popin neuvoja?
Koska hänellä on tietoa ja minulla on halua oppia lisää tietyistä asioista.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Kiitos PiLi, tuo alkoi jo kuulostaa rehellisemmältä vastaukselta.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Minusta Pienen Liekin popin kaipuu on enemmäkin sitä, että pop etsisi hänelle tietoja valmiiksi, kuten hän on Aarnio-ketjussa ansiokkaasti ja lehmänhermoisesti tehnytkin, ja yrittänyt opastaa PiLiä itsenäisen tiedonhaun alkeisiin, mutta se opastaminen ei ole saanut kovinkaan innostunutta vastaanottoa, koska PiLin kyselyikä jatkuu.

PiLi siis haluaa muiden, kuten mm. popin, tekevän työt eli etsimään hänelle tietoa suoraan siihen nokan eteen ja kertomaan omia tietojaan PiLille, koska itse ei viitsi vaivautua (tai osaa).

Ja huomiota PiLi tietenkin myös kaipaa, jota hän ei ole viime aikoina saanut riitävästi; muut aiheet ovat menneet Aarnio-ketjun edelle, ja Aarnio- ja Ulvilaketjuihin on tullut uusia, kriittisiä kirjoittajia, ja Pieni Liekki ja hänen anneli-agendansa on jäänyt aika pieneksi tuikahdukseksi, eli saman asian pakonomaiseksi jauhamiseksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jane T kirjoitti:Minusta Pienen Liekin popin kaipuu on enemmäkin sitä, että pop etsisi hänelle tietoja valmiiksi, kuten hän on Aarnio-ketjussa ansiokkaasti ja lehmänhermoisesti tehnytkin, ja yrittänyt opastaa PiLiä itsenäisen tiedonhaun alkeisiin, mutta se opastaminen ei ole saanut kovinkaan innostunutta vastaanottoa, koska PiLin kyselyikä jatkuu.

PiLi siis haluaa muiden, kuten mm. popin, tekevän työt eli etsimään hänelle tietoa suoraan siihen nokan eteen ja kertomaan omia tietojaan PiLille, koska itse ei viitsi vaivautua (tai osaa).

Ja huomiota PiLi tietenkin myös kaipaa, jota hän ei ole viime aikoina saanut riitävästi; muut aiheet ovat menneet Aarnio-ketjun edelle, ja Aarnio- ja Ulvilaketjuihin on tullut uusia, kriittisiä kirjoittajia, ja Pieni Liekki ja hänen anneli-agendansa on jäänyt aika pieneksi tuikahdukseksi, eli saman asian pakonomaiseksi jauhamiseksi.
Anteeksi, että tiedustelen suoraan, mutta kuulutko mahdollisesti siihen samaan kiusaaja- ja vainoajaporukkaan, johon kuuluu mm. nimimerkki CSI.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Pieni liekki kirjoitti:
Jane T kirjoitti:Minusta Pienen Liekin popin kaipuu on enemmäkin sitä, että pop etsisi hänelle tietoja valmiiksi, kuten hän on Aarnio-ketjussa ansiokkaasti ja lehmänhermoisesti tehnytkin, ja yrittänyt opastaa PiLiä itsenäisen tiedonhaun alkeisiin, mutta se opastaminen ei ole saanut kovinkaan innostunutta vastaanottoa, koska PiLin kyselyikä jatkuu.

PiLi siis haluaa muiden, kuten mm. popin, tekevän työt eli etsimään hänelle tietoa suoraan siihen nokan eteen ja kertomaan omia tietojaan PiLille, koska itse ei viitsi vaivautua (tai osaa).

Ja huomiota PiLi tietenkin myös kaipaa, jota hän ei ole viime aikoina saanut riitävästi; muut aiheet ovat menneet Aarnio-ketjun edelle, ja Aarnio- ja Ulvilaketjuihin on tullut uusia, kriittisiä kirjoittajia, ja Pieni Liekki ja hänen anneli-agendansa on jäänyt aika pieneksi tuikahdukseksi, eli saman asian pakonomaiseksi jauhamiseksi.
Anteeksi, että tiedustelen suoraan, mutta kuulutko mahdollisesti siihen samaan kiusaaja- ja vainoajaporukkaan, johon kuuluu mm. nimimerkki CSI.
En kuulu yhtään mihinkään porukkaan täällä. Pelkästään vaan omaan porukkaani, mikä koostuu vain minusta itsestäni. En muutenkaan kuulu porukoihin, olen oman tieni kulkija, enkä ota sai saa vaikutteita muilta. Ihan vaan pelkästään omilla aivoillanikin ajattelen.

En kuulu foorumin ulkopuolellakkan mihinkään laumoihin, en tunne tarvetta kuulua, koska ajattelen itse, enkä tarvitse siihen muita. Eikä minun tarvitse olla niin kuin muut missään suhteessa, tulen toimeen elämässä ihan itsenäisesti.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jane T kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Jane T kirjoitti:Minusta Pienen Liekin popin kaipuu on enemmäkin sitä, että pop etsisi hänelle tietoja valmiiksi, kuten hän on Aarnio-ketjussa ansiokkaasti ja lehmänhermoisesti tehnytkin, ja yrittänyt opastaa PiLiä itsenäisen tiedonhaun alkeisiin, mutta se opastaminen ei ole saanut kovinkaan innostunutta vastaanottoa, koska PiLin kyselyikä jatkuu.

PiLi siis haluaa muiden, kuten mm. popin, tekevän työt eli etsimään hänelle tietoa suoraan siihen nokan eteen ja kertomaan omia tietojaan PiLille, koska itse ei viitsi vaivautua (tai osaa).

Ja huomiota PiLi tietenkin myös kaipaa, jota hän ei ole viime aikoina saanut riitävästi; muut aiheet ovat menneet Aarnio-ketjun edelle, ja Aarnio- ja Ulvilaketjuihin on tullut uusia, kriittisiä kirjoittajia, ja Pieni Liekki ja hänen anneli-agendansa on jäänyt aika pieneksi tuikahdukseksi, eli saman asian pakonomaiseksi jauhamiseksi.
Anteeksi, että tiedustelen suoraan, mutta kuulutko mahdollisesti siihen samaan kiusaaja- ja vainoajaporukkaan, johon kuuluu mm. nimimerkki CSI.
En kuulu yhtään mihinkään porukkaan täällä. Pelkästään vaan omaan porukkaani, mikä koostuu vain minusta itsestäni. En muutenkaan kuulu porukoihin, olen oman tieni kulkija, enkä ota sai saa vaikutteita muilta. Ihan vaan pelkästään omilla aivoillanikin ajattelen.

En kuulu foorumin ulkopuolellakkan mihinkään laumoihin, en tunne tarvetta kuulua, koska ajattelen itse, enkä tarvitse siihen muita. Eikä minun tarvitse olla niin kuin muut missään suhteessa, tulen toimeen elämässä ihan itsenäisesti.
Kiitos selvennyksestä. Ajattelin vaan, kun en ole koskaan vaihtanut tietääkseni yhtään viestiä kanssasi ja kirjoitit hyvin samankaltaisen viestin kuin tietyn ringin jäsenet. Yksi tunnusmerkki tähän rinkiin kuuluville henkilöille on, että he haukkuvat minua PiLiksi, kun tietävät, etten siitä nimityksestä pidä. PL on minusta ok, jos Pieni liekki -nimen kirjoittaminen on liian vaikeaa ja työlästä.

Tiedoksesi, että arvostan itsenäistä ajattelua ja faktoihin perustuvien johtopäätösten tekemistä. En tunne sinua kirjoittajana, mutta saatan käydä tutustumassa kirjoituksiisi.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Kutsun sitten jatkossa sinua mieluummin tuolla oikealla nikilläsi eli Pieni Liekki. Tuo PiLi on kyllä hölmö väännös.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Minä tykkään Pilistä, varsinkin tällä lailla pienellä L:llä kirjoitettuna. :)
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Minä tykkään Pilistä, varsinkin tällä lailla pienellä L:llä kirjoitettuna. :)
Olen ymmärtänyt, että jotkut saavat parrusta mielleyhtymän miesten pöksyistä löytyvään. Minulle se tulee pilistä.
Vastaa Viestiin