Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Jane T »

^
No niin, taas. Teit tuon tunne ”kommentoinnin” heti. Et ymmärrä eroa sille, että kritisoin sinun kirjoittamasiasi kommentteja, en sinua henkilönä. Käänsit kaiken sinuun itseesi henkilönä ja tunteisiisi ja sinulle tapahtuneisiin asioihin, et kommentoinut lainkaan omaa tekstiäsi.

Sitten vielä, noin vain, aivan pokkana teet jostain toteamuksen, että minä en ilmeisesti ole joutunut kokemaan ... Miten edes kehtaat noin päätellä? Minun kokemisillani ei ole mitään merkitystä tässä, kyse ei ole edelleenkään minusta. Ainoat asiat tällä foorumilla, mitkä liittyvät minuun, ovat kommenttini ja spekulointini jotka olen kirjoittanut ketjuihin, joissa on asia-aihe. Olen kirjoittanut aiheesta, mutten itsestäni. Miksi edes olisin? Niin kirjoittavat lähes kaikki muutkin, ketjun aiheesta, eivät heistä itsestään.

Kyse on sinun kirjoituksistasi, mitkä häiritsevät keskusteluja ketjuissa, ei sinun persoonasi, vaikka itseäsi niin kiihkeästi esiin tuotkin. On ikävää, että olet joutunut kokemaan mitä sitten oletkin, mutta jos keskittyisit itse asioihin etkä toisi itseäsi niin korostetusti esiin, itse asiat pysyvät pääseikkoina, ei kommenttien kirjoittajat.

Asia-ja tietopohjaisia postauksia on miellyttävä lukea tälläkin foorumilla ja niitä on täällä paljon, kuten muuallakin medioissa, koska niistä puuttuvat kirjoittajien omat, henkilökohtaiset kiihkeät oletukset, uskomukset, voimakkaat puolustus-ja vastustuspuheet. On tyystin eri asia spekuloida asioita täällä kuin palopuhemaisrsti toistaa omaa, faktoihin perustumatonta agendaa.

Suosittelen Pieni Liekille esim. Tiede-lehden lukemista edes hetken, koska ehkä se selventää sitä, minkälaista on asiateksti.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jane T kirjoitti:^
No niin, taas. Teit tuon tunne ”kommentoinnin” heti. Et ymmärrä eroa sille, että kritisoin sinun kirjoittamasiasi kommentteja, en sinua henkilönä. Käänsit kaiken sinuun itseesi henkilönä ja tunteisiisi ja sinulle tapahtuneisiin asioihin, et kommentoinut lainkaan omaa tekstiäsi.
En muista, että olisit antanut minulle koskaan Aarnio- tai Ulvila-osioissa mitään palautetta siellä kirjoittamiini asiateksteihin. Miten minun olisi pitänyt esittää asiat jollain toisella tavalla? Minkälaisia asiavirheitä olet havainnut kirjoituksissani? Oletko eri mieltä asioista tekemieni johtopäätösten kanssa?
Jane T kirjoitti:Sitten vielä, noin vain, aivan pokkana teet jostain toteamuksen, että minä en ilmeisesti ole joutunut kokemaan ... Miten edes kehtaat noin päätellä? Minun kokemisillani ei ole mitään merkitystä tässä, kyse ei ole edelleenkään minusta. Ainoat asiat tällä foorumilla, mitkä liittyvät minuun, ovat kommenttini ja spekulointini jotka olen kirjoittanut ketjuihin, joissa on asia-aihe. Olen kirjoittanut aiheesta, mutten itsestäni. Miksi edes olisin? Niin kirjoittavat lähes kaikki muutkin, ketjun aiheesta, eivät heistä itsestään.
Anna esimerkkejä niistä tilanteista, joissa olet havainnut, että olisin kirjoittanut jotain muuta kuin mitä asiaa on käsitelty kyseisessä viestiketjussa. Valitettavasti en edelleenkään tunne sinua kirjoittajana, joten en tiedä kiinnostuksiesi aiheita ja annatko monelle muulle murhainfon toisista kirjoittajista vastaavantyyppistä palautetta kuin annat jostain syystä minulle.
Jane T kirjoitti:Kyse on sinun kirjoituksistasi, mitkä häiritsevät keskusteluja ketjuissa, ei sinun persoonasi, vaikka itseäsi niin kiihkeästi esiin tuotkin. On ikävää, että olet joutunut kokemaan mitä sitten oletkin, mutta jos keskittyisit itse asioihin etkä toisi itseäsi niin korostetusti esiin, itse asiat pysyvät pääseikkoina, ei kommenttien kirjoittajat.
Näytä muutama esimerkki niistä Aarnio- ja Ulvila-osion kirjoituksista, joissa olen mielestäsi tuonut kiihkeän korostetusti itseäni esille.
Jane T kirjoitti:Asia-ja tietopohjaisia postauksia on miellyttävä lukea tälläkin foorumilla ja niitä on täällä paljon, kuten muuallakin medioissa, koska niistä puuttuvat kirjoittajien omat, henkilökohtaiset kiihkeät oletukset, uskomukset, voimakkaat puolustus-ja vastustuspuheet. On tyystin eri asia spekuloida asioita täällä kuin palopuhemaisrsti toistaa omaa, faktoihin perustumatonta agendaa.
Voitko luetella esimerkin vuoksi kymmenen murhainfon kirjoittajaa, joita erityisesti arvostat täällä asia- ja tietopohjaisista postauksista ja joiden kirjoituksia luet mielelläsi?
Jane T kirjoitti:Suosittelen Pieni Liekille esim. Tiede-lehden lukemista edes hetken, koska ehkä se selventää sitä, minkälaista on asiateksti.
Tiede-lehti on ihan hyvä lehti. Oletko sitä mieltä, että murhainfossa pitäisi tuottaa samantasoista sisältöä kuin mitä on Tiede-lehdessä? Asetat mielestäni aika kovia odotuksia muille palstan kirjoittajille.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Pieni liekki kirjoitti:
Jane T kirjoitti:^
No niin, taas. Teit tuon tunne ”kommentoinnin” heti. Et ymmärrä eroa sille, että kritisoin sinun kirjoittamasiasi kommentteja, en sinua henkilönä. Käänsit kaiken sinuun itseesi henkilönä ja tunteisiisi ja sinulle tapahtuneisiin asioihin, et kommentoinut lainkaan omaa tekstiäsi.
En muista, että olisit antanut minulle koskaan Aarnio- tai Ulvila-osioissa mitään palautetta siellä kirjoittamiini asiateksteihin. Miten minun olisi pitänyt esittää asiat jollain toisella tavalla? Minkälaisia asiavirheitä olet havainnut kirjoituksissani? Oletko eri mieltä asioista tekemieni johtopäätösten kanssa?
Jane T kirjoitti:Sitten vielä, noin vain, aivan pokkana teet jostain toteamuksen, että minä en ilmeisesti ole joutunut kokemaan ... Miten edes kehtaat noin päätellä? Minun kokemisillani ei ole mitään merkitystä tässä, kyse ei ole edelleenkään minusta. Ainoat asiat tällä foorumilla, mitkä liittyvät minuun, ovat kommenttini ja spekulointini jotka olen kirjoittanut ketjuihin, joissa on asia-aihe. Olen kirjoittanut aiheesta, mutten itsestäni. Miksi edes olisin? Niin kirjoittavat lähes kaikki muutkin, ketjun aiheesta, eivät heistä itsestään.
Anna esimerkkejä niistä tilanteista, joissa olet havainnut, että olisin kirjoittanut jotain muuta kuin mitä asiaa on käsitelty kyseisessä viestiketjussa. Valitettavasti en edelleenkään tunne sinua kirjoittajana, joten en tiedä kiinnostuksiesi aiheita ja annatko monelle muulle murhainfon toisista kirjoittajista vastaavantyyppistä palautetta kuin annat jostain syystä minulle.
Jane T kirjoitti:Kyse on sinun kirjoituksistasi, mitkä häiritsevät keskusteluja ketjuissa, ei sinun persoonasi, vaikka itseäsi niin kiihkeästi esiin tuotkin. On ikävää, että olet joutunut kokemaan mitä sitten oletkin, mutta jos keskittyisit itse asioihin etkä toisi itseäsi niin korostetusti esiin, itse asiat pysyvät pääseikkoina, ei kommenttien kirjoittajat.
Näytä muutama esimerkki niistä Aarnio- ja Ulvila-osion kirjoituksista, joissa olen mielestäsi tuonut kiihkeän korostetusti itseäni esille.
Jane T kirjoitti:Asia-ja tietopohjaisia postauksia on miellyttävä lukea tälläkin foorumilla ja niitä on täällä paljon, kuten muuallakin medioissa, koska niistä puuttuvat kirjoittajien omat, henkilökohtaiset kiihkeät oletukset, uskomukset, voimakkaat puolustus-ja vastustuspuheet. On tyystin eri asia spekuloida asioita täällä kuin palopuhemaisrsti toistaa omaa, faktoihin perustumatonta agendaa.
Voitko luetella esimerkin vuoksi kymmenen murhainfon kirjoittajaa, joita erityisesti arvostat täällä asia- ja tietopohjaisista postauksista ja joiden kirjoituksia luet mielelläsi?
Jane T kirjoitti:Suosittelen Pieni Liekille esim. Tiede-lehden lukemista edes hetken, koska ehkä se selventää sitä, minkälaista on asiateksti.
Tiede-lehti on ihan hyvä lehti. Oletko sitä mieltä, että murhainfossa pitäisi tuottaa samantasoista sisältöä kuin mitä on Tiede-lehdessä? Asetat mielestäni aika kovia odotuksia muille palstan kirjoittajille.
En vastaa enää yhteenkään kysymykseesi, enkä anna yhtään esimerkkiä. Miksi ihmeessä vastaisin? Mieti ihan itse omia vastauksia omiin kysymyksiisi tässä ja muualla foorumilla.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Jane T kirjoitti:En vastaa enää yhteenkään kysymykseesi, enkä anna yhtään esimerkkiä. Miksi ihmeessä vastaisin? Mieti ihan itse omia vastauksia omiin kysymyksiisi tässä ja muualla foorumilla.
Arvaat varmaan, että vastauksesi ei tullut minulle yllätyksenä. Kannattaa kuitenkin hetki miettiä omia motiivejaan, kun jostain syystä tuntee pakottavaa tarvetta käydä jonkun toisen murhainfolaisen kimppuun. Kiitän sinua, jos pidät sanasi ja jätät minut rauhaan.
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja garcia »

Jane T: Tiede- lehti on surkea.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Jane T kitetytty tuossa yllä parissa puheenvuorossaan täydellisesti sen, mikä on Pienen Liekin ongelma.

Lautamiehissä kun ollaan, niin sanoisin PiLin kirjoitusten perusteella, että hänellä on hoitamaton mielenterveyden ongelma. Kannattaisi hakea apua siihen, nykyään on kaikenlaista terapiaa, medisiiniä ja vertaistukea tarjolla.

Analyyttisen ajattelun puutteita on tietysti vaikea kypsällä iällä korjata. Mutta jos sitä JaneT:n mainitsemaa PiLin "tunnetoimittamista" saisi itsetutkiskelulla edes vähän vähennettyä.

Niin ja tosiaan se oppimestarimainen päällepäsmäys kans pois. Nöyryyttä puuttuu, PiLi-meister hyvä.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että Big Red Ban Button saisi jo vähitellen löytyä. Vituttaa tuollainen paskalokkeilu ja ketjutrollaaminen, mitä ylläpito on erehtynyt päästämään PiLin tekemään. Ei heikkotasoinen keskustelu tänne kyllä yhtään enempää lukijoita ja mainosvirtaa tuo. Korkealaatuinen keskustelu saattaisi tuodakkin, mutta se edellyttää, että PiLien tapaiset lokkeilijat laitetaan riviin ja kuriin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

^
Kiitos palautteestasi, CSI.

Seuraavassa muutama kysymys sinulle:

1. Miten profiloisit kirjoittajana nimimerkkiä JaneT, kun ilmeisesti tunnet hänet minua paremmin?
2. Onko tapanasi koskaan vilkuilla peiliin?
3. Valehteletko esimiestesi määräyksestä?
4. Omaatko oikeudet Avatar-kuvaasi?
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kiitos viestistäsi,Pieni Liekki.

Kysymysripulistasi päättelen, että edellinen viestini ns. osui ja uppos.

Mikään ei näytä muuttuvan, koska ymmärrykseesi mikään ei näytä menneen.

JaneT:n sanoin, tämä ketju käsittelee sinua, ei minua.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:Jane T kitetytty tuossa yllä parissa puheenvuorossaan täydellisesti sen, mikä on Pienen Liekin ongelma.
Sekö, etten kääntänyt hiljaisesti toista poskea??
CSI kirjoitti:Lautamiehissä kun ollaan, niin sanoisin PiLin kirjoitusten perusteella, että hänellä on hoitamaton mielenterveyden ongelma. Kannattaisi hakea apua siihen, nykyään on kaikenlaista terapiaa, medisiiniä ja vertaistukea tarjolla.
Millä koulutuksella teet täällä diagnoosejasi? Silläkö, että poikasi on väittämäsi mukaan lääkäri? Minulla on verenpainetauti ja sinä lienet yksi sitä pahentava tekijä. Olen kyllä kiinnostunut, millaista terapiaa, medisiiniä ja vertaistukea olisit minulle tarjoamassa mielenterveyteni hoitamiseksi.
CSI kirjoitti:Analyyttisen ajattelun puutteita on tietysti vaikea kypsällä iällä korjata. Mutta jos sitä JaneT:n mainitsemaa PiLin "tunnetoimittamista" saisi itsetutkiskelulla edes vähän vähennettyä.
Kerro, kuinka sinä harrastat itsetutkiskelua ja minkälaista hyötyä olet kokenut siitä saavasi.
CSI kirjoitti:Niin ja tosiaan se oppimestarimainen päällepäsmäys kans pois. Nöyryyttä puuttuu, PiLi-meister hyvä.
En minä nyt ajatellut alkaa edessäsi ryömimään.
CSI kirjoitti:Itse olen kyllä sitä mieltä, että Big Red Ban Button saisi jo vähitellen löytyä. Vituttaa tuollainen paskalokkeilu ja ketjutrollaaminen, mitä ylläpito on erehtynyt päästämään PiLin tekemään. Ei heikkotasoinen keskustelu tänne kyllä yhtään enempää lukijoita ja mainosvirtaa tuo. Korkealaatuinen keskustelu saattaisi tuodakkin, mutta se edellyttää, että PiLien tapaiset lokkeilijat laitetaan riviin ja kuriin.
En tiedä, kuinka äkkiä murhainfo ajetaan alas, jos sinun kaltaisesi kirjoittelijat ottavat täällä ylivallan. Pidän sinua itselleni vaarallisena henkilönä.
Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Kyllä sun pili pitäs vähän mennä ittees. Minä en ainakaan kuulu sun kiusausrinkiin ja olen silti sitä mieltä että sun kyselys on aivan helvetin rasittavaa luettavaa, ollut jo pitkän aikaa. Kysellä saa ja pitääkin mutta rajansa kaikella. Kyllä toi sun kysymysten määrä suhteutettuna sun viettämään aikaan täällä on aika kyseenalasta, eikö ois itellä aikaa ottaa selvää niistä vastauksista?
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

PiLi: Miksi tivaat CSI:lta hänen avattaresta? Yritätkö (itse tai cyber-hyökkääjä pedofiilifrendisi avulla) jotenkin sitä kautta päästä hänen henkilöllisyytensä jäljille? Yritä nyt edes olla vähän vähemmän läpinäkyvä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Rautapallo kirjoitti:Kyllä sun pili pitäs vähän mennä ittees. Minä en ainakaan kuulu sun kiusausrinkiin ja olen silti sitä mieltä että sun kyselys on aivan helvetin rasittavaa luettavaa, ollut jo pitkän aikaa. Kysellä saa ja pitääkin mutta rajansa kaikella. Kyllä toi sun kysymysten määrä suhteutettuna sun viettämään aikaan täällä on aika kyseenalasta, eikö ois itellä aikaa ottaa selvää niistä vastauksista?
Kirjoitan pääsääntöisesti Ulvila- ja Aarnio-osioissa, koska olen keskimääräistä paremmin perehtynyt nimenomaan näihin kahteen tapaukseen. Sinun antisi on ollut peräti 11 viestiä Aarnio-osioon ja yksi viesti Lautamiehet-osiossa olevaan viestiketjuun "Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa". Voitko luetella niitä kirjoittajia, joita pidät asiakirjoittajina ja joilta katsot saaneesi tietoa liittyen Auerin ja Aarnion tapauksiin? Oliko toivomuksesi, että lopetan kirjoittamiseni täällä murhainfossa?

Kaikki kiusaajarinkiini kuuluvat jäsenet muuten kutsuvat minua piliksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:PiLi: Miksi tivaat CSI:lta hänen avattaresta? Yritätkö (itse tai cyber-hyökkääjä pedofiilifrendisi avulla) jotenkin sitä kautta päästä hänen henkilöllisyytensä jäljille? Yritä nyt edes olla vähän vähemmän läpinäkyvä.
Murhainfopalstan säännöissä todetaan mm. seuraavaa:

*14 §* Kaikki rikollinen toiminta on kiellettyä. Myöskään
rikolliseen toimintaan yllyttämistä ei sallita.


Kunnioitan palstan sääntöjä ja Suomen lakeja. Toivon, että niin tekevät myös muut täällä kirjoittavat. Olen kiinnostunut tietämään, ketä pidät cyber-hyökkääjäpedofiilifrendinäni. En tiedä, että yksikään ystävistäni harrastaisi cyber-hyökkäyksiä tai että heillä olisi pedofiilisiä taipumuksia. En hyväksy hakkerointia, lasten kaltoinkohtelemista enkä myöskään toisten henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkailuja.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Tuolla Taustanauha-ketjussa vähän luettavaa teille muutamalle, jotka lietsotte vihaa tässä ketjussa. Ihan käsittämätön viha on vallalla näillä sivuilla. Miksi ei asioista voi keskustella asiallisemmin, ilman solvauksia ja toisten kirjoittajien halventamista? Pari nikkiä riehuu kuin sekopäiset. Ja kun nyt kohta taas rupeatte väittämään minua Pieneksi liekiksi, niin en ole! Olen pelkästään Meri-Mari. Miksi ihmeessä siitä on tullut melkein tärkein aihe teille, nämä epäilyt toisten tuplanikeistä? Ehkä se on sitten niin, että epäilee muita siitä, mitä itse tekee.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Pieni liekki kirjoitti:
TobiasW kirjoitti:PiLi: Miksi tivaat CSI:lta hänen avattaresta? Yritätkö (itse tai cyber-hyökkääjä pedofiilifrendisi avulla) jotenkin sitä kautta päästä hänen henkilöllisyytensä jäljille? Yritä nyt edes olla vähän vähemmän läpinäkyvä.
Murhainfopalstan säännöissä todetaan mm. seuraavaa:

*14 §* Kaikki rikollinen toiminta on kiellettyä. Myöskään
rikolliseen toimintaan yllyttämistä ei sallita.


Kunnioitan palstan sääntöjä ja Suomen lakeja. Toivon, että niin tekevät myös muut täällä kirjoittavat. Olen kiinnostunut tietämään, ketä pidät cyber-hyökkääjäpedofiilifrendinäni. En tiedä, että yksikään ystävistäni harrastaisi cyber-hyökkäyksiä tai että heillä olisi pedofiilisiä taipumuksia. En hyväksy hakkerointia, lasten kaltoinkohtelemista enkä myöskään toisten henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkailuja.
Taas välttelet vastaamasta kysymykseen. :D
Vastaa Viestiin