Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Su Joulu 15, 2019 5:22 am
Kuolemannaakka kirjoitti: To Joulu 12, 2019 12:29 am Toisinaan pop taantuu mölisijä-antiannelistiksi, vihreet hymiöt ja kaikki :shock:

Mutta kyllä se sitten taas pian kokoaa itsensä.
Jos foorumilla on vihreät hymiöt käytössä, eikö niitä saa käyttää, valitsen itse, en sinun toivomusten mukaisesti milloin niitä käytän.

Ymmärrän kyllä että mahdollisesti kovasti korpeaa että katson, lukematta, muiden tietojen perusteella, joita minulla ei ole velvollisuus täällä luetella, pystyväni muodostaa oikean kuvan Auer -keissitä, suo minulle siihen oikeus. Minäkin luon sinulle oikeuden olla vapaasti olla omaa mieltä po. tapaukseta.
Taitaa myös häiritä että ilman oikeaa tietoa väitit minun tietojeni Auer -keisstä perustuvan "iltapäivälehtiin" ja kun valehtelit minun väittäneen tietoa Auer keissistä, jota en ollut foorumilla sanonut.

Arvostan sinänsä että olet kiinnostunut tutkimaan Auer -keissiä, ihan rehellisesti.
Kuule, pop. Minun puolesta saat käyttää vihreitä hymiöitä silloin, kun sinusta ne hyviltä tuntuvat ja tekstiin istuvat. Odotan kuitenkin Kuolemannaakan tavoin, että hieman kokoat itseäsi ja alat kirjoittaa selkeämpiä viestejä. Olet nimittäin aamuyöstä kirjoittanut Aarnio-osioon Saara-ketjuun viestejä, joissa lainaukset menevät vähän miten sattuu ja nyt siellä on haasteellista erottaa mitkä tietyistä viestin osista ovat oikeasti sinun, minun tai NS:n kirjoittamaa. Ehkä olet jatkossa hieman tarkempi, niin ulkopuolisten on helpompi seurata keskustelujamme.

Auer-keississä on ollut hiljaisempaa, mutta toivottavasti se tarkoittaa sitä, että Naakka työstää päivitettyä painosta murhainfossa julkaistusta teoksestaan. Jos saataisiin tänne joululukemista :?:
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Otan neuvosi jatkossa huomioon. Toivoisin, en odota että vastapainoisesti, ottaisit minun jatkuvasti pyytämät samat asiat huomioon, koskien mmk. Kyselä, tiedät kyllä. Em tekstissäsi on kyllä virhe koskien kommenttia että " lainaukset menevät vähän miten sattuu", loppuosio tekstisä pitää minun marginaalisten virheiden osalta kyllä.paikkansa. Korjaan virheeni jatkossa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Viesti
Kirjoittaja pop » La Joulu 21, 2019 7:02 am
En jatka, se on päätös joka perustuu sinun ja NS:n jatkuvaan vääriin faktoihin jotka on todistettu monen muun kuin minun osaltani todistetusti todistettu vääräksi. Kuinka monta kertaa se pitää kertoa + Sinun loputon maaninen kysely, jota et lopeta, vaikka saisit asiat googlettamalla ja omista asiakirjoista selville.

Et muuta tapojasi, vaikka varmaan vuoden ollaan pyydetty nätisti, ja ei niin nätisti. Siksi pysyn päätöksessäni olla lopullisesti olla keskustelematta psykoosijengin kanssa. Mieluummin käyn dialogia vaikka erimielisten normaaliporukan kanssa.

En ota "vitsillä" uhkailua keneltäkään, vaikken tekisi tietenkään asialle mitään.

Mitä jos itse muuttaisit tapojasi? En usko että ikinä tulet tekemään niin.
Pysyn päätöksessäni olla osallistumatta Aarnio osioon. Mutta tällaisia kommentoin.

Minulla ei ole jaksamisestani huolta, sinun sekä NS:n psyyke tässä enemmän, ei edes kuolemannaakan tai muun opposition, huolestuttaa.
Hei pop!

Siirsin viestisi Aarnio-osiosta tänne, koska meidän viestit menevät Lautamies-tekstin puolelle ja ohi aiheesta muualla paitsi täällä.

Olet oikeassa siinä, että tuskin muutan tapojani niin kauan kuin vielä pysyn murhainfon kirjoittajien joukossa. Anneli Auerin tapaus toi minut aikoinaan tänne, ja todennäköisesti sen tapauksen myötä täältä poistun, kun saamme tapauksen osalta kannet viimein kiinni. Asiat näyttävät valoisilta ja etenevät omaan tahtiinsa. Toivon, että hyvää tahtoa riittää eri suunnilla auttaa ja olla mukana viemässä Auerin tapaus asianmukaiseen ja kestävään ratkaisuun.

Valitettavasti en ole huomannut, että ainakaan tahallisesti olisin levittämässä täällä murhainfossa vääriä faktoja. Aina, kun olen pyytänyt luettelemaan esimerkiksi viisi tällaista väittämääsi tapausta, niin kukaan ei ole vaivautunut kunnollisia konkreettisia esimerkkejä antamaan.

Kiinnostaisi tietää, minkälaisena sinä miellät psykoosijengin ja vastaavasti eri mieltä kanssasi olevan normaaliporukan. Ilmeisesti koet minut jostain syystä uhkana omalle henkiselle jaksamisellesi. Itselleni kulunut vuosi on ollut kieltämättä henkisesti rankka johtuen lähinnä omassa työyhteisössäni olleista/olevista haasteista - on ollut yt-neuvotteluja, irtisanomisia/irtisanoutumisia, eläköitymisiä ja uusia ihmisiä on astunut remmiin mukaan. Joskus on hyvä pohtia, onko oma mielekäs työ se, mitä haluaa tehdä kaikissa olosuhteissa - varsinkin, jos huomaa työkuorman kasvaneen kohtuuttomaksi ja ylempi johto on jo vuosia kieltänyt edes mainitsemasta sanaa resurssipula. Näitä oman työpaikkani haasteita työstetään edelleen, ja nähtäväksi jää miten haasteista selvitään. On kyllä itse kunkin tärkeää huolehtia omasta jaksamisestaan ja niiden itselle tärkeiden ihmisten.

Iloista Joulua Sinulle, pop, ja myös muille murhainfoystävilleni. Kerätään voimia, jotta jaksetaan jatkaa maailmanparantamista ensi vuonnakin.

Valkoisen talven odotuksessa
Pieni liekki
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Re: Tietolähteet ja tietolähdetoiminta
Kirjoittaja CSI » Su Joulu 22, 2019 4:47 pm
Pieni liekki kirjoitti: ↑
Pe Kesä 21, 2019 7:53 am
pop kirjoitti:
Kommentoit lankaa jossa tällä sivulla kaksi postausta taaksepäin on suoria sitaatteja oikeuden päätöksestä.
Onnittelut. Tähän päälle vielä kysymyksiä voisiko joku etsiä ne sinulle.
Tiedätkö, että jotkut henkilöt ovat paljon lahjakkaampia kuin toiset johdattamaan keskustelun sivuraiteille ja jättämään oleellisiin ydinkysymyksiin vastaamatta.
Ylläpito voisi kyllä ruveta sinua jo vähän "palkitsemaan" tuosta ilmeisen tarkoituksellisesta perseilystä langassa.
Siirsin CSI:n viestin vastattavakseni tänne Lautamiehiin, koska kommentointini menee ohi aiheen Aarnio-osiossa ja viestittely menee lautamies-tekstin puolelle. CSI:kin heräsi näköjään reilun puolen vuoden jälkeen ehdottamaan ylläpidon puuttumista kirjoitteluuni eikä ole lainkaan muistavinaan omia aikaisempia kirjoituksiaan ja minuun kohdistunutta vahtimistaan/piikittelyään pitkin mennyttä vuotta.

Kenen tahansa palstalle rekisteröityneen murhainfolaisen on mahdollista mennä tutkimaan minun viestihistoriaani kirjoitus kirjoitukselta ja tehdä sama CSI:n kirjoituksille. Kumman meistä arvelette harrastaneen enemmän tarkoituksellista perseilyä, toisten kirjoittajien uhkailua, murhainfon sääntöjen rikkomista yms. epäasiallista käytöstä täällä yhteisellä keskusteluareenallamme?

Ei varmasti ole kenellekään haittaa siitä, jos me kaikki yritämme käyttäytyä kiltisti loppuvuoden. Kohtahan se murhainfon joulurauhakin taas julistetaan ja joulupukki saattaa muistaa kiltteinä olleita. Itse saanen kiitellä yhdestä parhaimmasta joululahjastani Kauhajoen kirkkoherraa ja siitä lahjasta saanee nauttia aika moni muukin kanssani tänään. Jouluiloa ja hyvää seuraa toivon myös CSI:lle!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Pieni liekki kirjoitti: Su Joulu 22, 2019 5:31 pm
Re: Tietolähteet ja tietolähdetoiminta
Kirjoittaja CSI » Su Joulu 22, 2019 4:47 pm
Pieni liekki kirjoitti: ↑
Pe Kesä 21, 2019 7:53 am

Tiedätkö, että jotkut henkilöt ovat paljon lahjakkaampia kuin toiset johdattamaan keskustelun sivuraiteille ja jättämään oleellisiin ydinkysymyksiin vastaamatta.
Ylläpito voisi kyllä ruveta sinua jo vähän "palkitsemaan" tuosta ilmeisen tarkoituksellisesta perseilystä langassa.
Siirsin CSI:n viestin vastattavakseni tänne Lautamiehiin, koska kommentointini menee ohi aiheen Aarnio-osiossa ja viestittely menee lautamies-tekstin puolelle. CSI:kin heräsi näköjään reilun puolen vuoden jälkeen ehdottamaan ylläpidon puuttumista kirjoitteluuni eikä ole lainkaan muistavinaan omia aikaisempia kirjoituksiaan ja minuun kohdistunutta vahtimistaan/piikittelyään pitkin mennyttä vuotta.

Kenen tahansa palstalle rekisteröityneen murhainfolaisen on mahdollista mennä tutkimaan minun viestihistoriaani kirjoitus kirjoitukselta ja tehdä sama CSI:n kirjoituksille. Kumman meistä arvelette harrastaneen enemmän tarkoituksellista perseilyä, toisten kirjoittajien uhkailua, murhainfon sääntöjen rikkomista yms. epäasiallista käytöstä täällä yhteisellä keskusteluareenallamme?

Ei varmasti ole kenellekään haittaa siitä, jos me kaikki yritämme käyttäytyä kiltisti loppuvuoden. Kohtahan se murhainfon joulurauhakin taas julistetaan ja joulupukki saattaa muistaa kiltteinä olleita. Itse saanen kiitellä yhdestä parhaimmasta joululahjastani Kauhajoen kirkkoherraa ja siitä lahjasta saanee nauttia aika moni muukin kanssani tänään. Jouluiloa ja hyvää seuraa toivon myös CSI:lle!
Edellä kuvaat tomintaa jota harrastat jotain em osa-alueista, yleensä perseilyä, mutta välillä lain väärällä tulkinnalla uhkailua kunnianloukkaussyytteiden varjolla. Osaatko sanoa monta on vireillä? En usko että yhtään, kun ole sisäistänyt niissä postauksissasi, että kirjoitukset eivät täytä kunnianloukkauksen juridista määritelmää. Tuohon minun kommenttiini ylempänä; miksi kysyt asioita muilta, sinä tai joku muu on postannut pari sivua/ pvää aikaisemmin? Haluan selkeän vastauksen koska tässä sinä olit sekä olet se joka syyllistyi aheen ohi vierestä puhumiseen.

Ja ei Aarnio topicciin en palaa. Nythän se on sopivasti kutistunut sinun ja ns: n toistenne mielipuoliseksi komppaamiseksi jonne harva jaksaa enää varmaan samoista syistä kuin minä, vastailla. Sitä ei voi kutsua enää dialogiksi, joka oli yksi alkup motiiveistani tänne rekkautumiseen.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 2:14 pm
Pieni liekki kirjoitti: Su Joulu 22, 2019 5:31 pm
Re: Tietolähteet ja tietolähdetoiminta
Kirjoittaja CSI » Su Joulu 22, 2019 4:47 pm

Ylläpito voisi kyllä ruveta sinua jo vähän "palkitsemaan" tuosta ilmeisen tarkoituksellisesta perseilystä langassa.
Siirsin CSI:n viestin vastattavakseni tänne Lautamiehiin, koska kommentointini menee ohi aiheen Aarnio-osiossa ja viestittely menee lautamies-tekstin puolelle. CSI:kin heräsi näköjään reilun puolen vuoden jälkeen ehdottamaan ylläpidon puuttumista kirjoitteluuni eikä ole lainkaan muistavinaan omia aikaisempia kirjoituksiaan ja minuun kohdistunutta vahtimistaan/piikittelyään pitkin mennyttä vuotta.

Kenen tahansa palstalle rekisteröityneen murhainfolaisen on mahdollista mennä tutkimaan minun viestihistoriaani kirjoitus kirjoitukselta ja tehdä sama CSI:n kirjoituksille. Kumman meistä arvelette harrastaneen enemmän tarkoituksellista perseilyä, toisten kirjoittajien uhkailua, murhainfon sääntöjen rikkomista yms. epäasiallista käytöstä täällä yhteisellä keskusteluareenallamme?

Ei varmasti ole kenellekään haittaa siitä, jos me kaikki yritämme käyttäytyä kiltisti loppuvuoden. Kohtahan se murhainfon joulurauhakin taas julistetaan ja joulupukki saattaa muistaa kiltteinä olleita. Itse saanen kiitellä yhdestä parhaimmasta joululahjastani Kauhajoen kirkkoherraa ja siitä lahjasta saanee nauttia aika moni muukin kanssani tänään. Jouluiloa ja hyvää seuraa toivon myös CSI:lle!
Edellä kuvaat tomintaa jota harrastat jotain em osa-alueista, yleensä perseilyä, mutta välillä lain väärällä tulkinnalla uhkailua kunnianloukkaussyytteiden varjolla. Osaatko sanoa monta on vireillä? En usko että yhtään, kun ole sisäistänyt niissä postauksissasi, että kirjoitukset eivät täytä kunnianloukkauksen juridista määritelmää. Tuohon minun kommenttiini ylempänä; miksi kysyt asioita muilta, sinä tai joku muu on postannut pari sivua/ pvää aikaisemmin? Haluan selkeän vastauksen koska tässä sinä olit sekä olet se joka syyllistyi aheen ohi vierestä puhumiseen.

Ja ei Aarnio topicciin en palaa. Nythän se on sopivasti kutistunut sinun ja ns: n toistenne mielipuoliseksi komppaamiseksi jonne harva jaksaa enää varmaan samoista syistä kuin minä, vastailla. Sitä ei voi kutsua enää dialogiksi, joka oli yksi alkup motiiveistani tänne rekkautumiseen.
Pop, hyvä. Ymmärrät varmaan hyvin, että ne todelliset ja aidot dialogit ja keskustelut käydään jossain muualla kuin murhainfossa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Eli et siis vastannut kysymyksiin? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 5:40 pm Eli et siis vastannut kysymyksiin? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Olen jokunen viesti takaperin osoittanut viestin sinulle, jossa olen käsittääkseni vastannut joihinkin kysymyksiisi. Tänään aiemmin lähettämäsi viestin ensimmäinen kappale meni minulta yli hilseen, eli en täysin ymmärtänyt sanomaasi. Ole siis ystävällinen ja selkeytä ulosantiasi sekä esitä kysymyksesi uudelleen, niin yritän käydä kanssasi dialogia ja vastata asiallisesti esitettyyn kysymykseen jotain.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Et vastannut yhteenkään.

Palataan ensi viikolla kun jaksan tuolta lässytykseltä kaivaa tuhat esimekkiä. Pidä sen jälkeen osaltani pääsi kiinni, ole hyvä.

Pieni liekki kirjoitti:
Pop, hyvä. Ymmärrät varmaan hyvin, että ne todelliset ja aidot dialogit ja keskustelut käydään jossain muualla kuin murhainfossa.
Yllä suora tunnustus kysymykseen jossa ilmaisin halukkuutteeni käydä keskustelufoorumilla dialogia, jossa myönnät että se ei ole sitä.

Oletko huomannut että koko Aarnio -osuus on "jostain" syystä viimepäivät enään sinun ja ns:n kahdenkeskistä postailua? Enään, joka ei perustu faktoihin, mutta siitä lisää ensi viikolla. Muut ovat jostain syystä hylänneet teidän pilaamaan kokonaisen keskustelu -osion, itseni mukaanlukien.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 8:32 pm Et vastannut yhteenkään.

Palataan ensi viikolla kun jaksan tuolta lässytykseltä kaivaa tuhat esimekkiä. Pidä sen jälkeen osaltani pääsi kiinni, ole hyvä.

Pieni liekki kirjoitti:
Pop, hyvä. Ymmärrät varmaan hyvin, että ne todelliset ja aidot dialogit ja keskustelut käydään jossain muualla kuin murhainfossa.
Yllä suora tunnustus kysymykseen jossa ilmaisin halukkuutteeni käydä keskustelufoorumilla dialogia, jossa myönnät että se ei ole sitä.

Oletko huomannut että koko Aarnio -osuus on "jostain" syystä viimepäivät enään sinun ja ns:n kahdenkeskistä postailua? Enään, joka ei perustu faktoihin, mutta siitä lisää ensi viikolla. Muut ovat jostain syystä hylänneet teidän pilaamaan kokonaisen keskustelu -osion, itseni mukaanlukien.
Ole ystävällinen ja luettele 10 nimimerkkiä Aarnio-osiosta, jotka ovat sinun mielestäsi käyneet siellä asiallista, asiantuntevaa, faktoissa pysyvää, rakentavaa ja pohdiskelevaa keskustelua toisten nimimerkkien kanssa. Vertaan mielelläni omaa listaani kanssasi. Samoin voidaan toimia Ulvila-osion keskustelijoiden kanssa, mikäli olet seurannut kirjoittelua kyseisessä osiossa.

Ja yksi asia vielä tähän lopuksi. En kyllä ymmärrä, miksi turhaan revit pelihousujasi kanssani. Kannattaa hetkeksi pysähtyä miettimään, miksi joku saa omat tunteet kierroksille, jos näin oikeasti on päässyt käymään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Enkö ole tehnyt selväksi esim edellä mikä vituttaa?! Et sä noin yksinkertainen ole?!!

Vittu, edellä pyysit viisi, nyt se on kymmenen?!!!!!

Sanoin että palaan ensi viikolla kun aika riittää,nsulla ei ole lukemisen ymmärtämistä pätkääkään, siinä yksi sadasta, mikä vituttaa.

Tällä viikolla en aiheeseen palaa vaikka kuinka lässytät ja lässytät.

Nyt se on stop.

Ensi viikolla.

Fantasioikaa ns:n kanssa keskenään, en nedes vilkaise tänne kuin vasta vkon päästä ☺
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 10:16 pm Enkö ole tehnyt selväksi esim edellä mikä vituttaa?! Et sä noin yksinkertainen ole?!!
Kuule, jos sinua noin kovasti vituttavat minun jutut, niin siihen auttaa minun merkitsemiseni vihamieheksesi omissa murhainfon asetuksissasi. Tällöin palstalla rekisteröityneenä ollessasi et näe kirjoituksiani ollenkaan. En ole tätä konstia itse koskaan kenenkään kanssa kokeillut, mutta sinä voinet tuon ominaisuuden testata. En minä halua nostattaa verenpainettasi, mutta vaikea tässä on vissiin olla sitä nostattamatta, kun me tulkitsemme tiettyjä asioita eri tavalla.
pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 10:16 pm Vittu, edellä pyysit viisi, nyt se on kymmenen?!!!!!
Ystävä hyvä, kyse oli erillisistä pyynnöistä.
pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 10:16 pm Sanoin että palaan ensi viikolla kun aika riittää,nsulla ei ole lukemisen ymmärtämistä pätkääkään, siinä yksi sadasta, mikä vituttaa.

Tällä viikolla en aiheeseen palaa vaikka kuinka lässytät ja lässytät.

Nyt se on stop.

Ensi viikolla.

Fantasioikaa ns:n kanssa keskenään, en nedes vilkaise tänne kuin vasta vkon päästä ☺
Tänään on muuten lauantai ja ensi viikko käynnistyy jo ylihuomenna. Itselläni paluu arkeen. Hyvä se on, jos pidät viikon tauon. Muutkin ovat kertoneet pitävänsä murhainfolakkoa. Pitäisi kenties myös minun sitä harkita.

Mahdolliset uudenvuoden lupauksetkin ovat vielä miettimättä, tosin kun ei tee mitään lupauksia itselleen, ei niitä tule rikottuakaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Ensi viikon la ei ole ensi viikolla?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En ole sinun ystäväsi, en ole edes tavannut sinua, enkä haluakaan.

Jospa itse opettelisit olemaan kysymättä asioita jotka lukee samalla sivulla?!
Muutkin ovat kertoneet pitävänsä murhainfolakkoa. Pitäisi kenties myös minun sitä harkita.
Tee, se, mielellään lopullisesti Aarnio osuudessa, jos et osaa lukea, ja kirjoittaa, eri mieltä olemisella ei ole tämän kanssa mitään tekemisistä. Ns voi seurata perässä, mieluummin ennen, ja kaikista mieluiten heti.

Siinä olet oikeassa että minun ei ole pakko käydä lukemassa koko, palstaa, väärässä siinä ettekö pilaisi sitä ns:n kanssa täysin.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Joulu 28, 2019 11:47 pm Ensi viikon la ei ole ensi viikolla?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En ole sinun ystäväsi, en ole edes tavannut sinua, enkä haluakaan.

Jospa itse opettelisit olemaan kysymättä asioita jotka lukee samalla sivulla?!
Muutkin ovat kertoneet pitävänsä murhainfolakkoa. Pitäisi kenties myös minun sitä harkita.
Tee, se, mielellään lopullisesti Aarnio osuudessa, jos et osaa lukea, ja kirjoittaa, eri mieltä olemisella ei ole tämän kanssa mitään tekemisistä. Ns voi seurata perässä, mieluummin ennen, ja kaikista mieluiten heti.

Siinä olet oikeassa että minun ei ole pakko käydä lukemassa koko, palstaa, väärässä siinä ettekö pilaisi sitä ns:n kanssa täysin.
Sä olet kyllä niin mainio. Tulin niin hyvälle tuulelle. Nuo vihreät hymiöt on ihan parasta. :D

Ja tule sitten viikon päästä pelastamaan tämä palsta! :wink:
Tapahtumarikasta ja Mukavaa Uutta Vuotta 2020 Sinulle pop!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

En puhunut "palstan pelastamisesta"; tässä esimerkki nro:1 (etuajassa) perseilystäsi,, vääristelystä jne

Ilmoitin etten sinne kirjoita,, enkä ole kirjoittanut. Enkä tule kirjoittamaan koskaan jatkossa.
Toisin, olen puhunut teidän kahden väliseksi jääneestä postailusta täällä lautamies osiossa.( ja kukaan muu Aarnio - osiossa, toisin kuin vihjasit, ei ole ilmoittanut jäävänsä lomalle, et edes sinä, tai NS ole jääneet ( ainakin kirjoittelette vuoron perään sinne).

Ylhäällä esimerkki nro:2.

Jatkossa tulee suoria lainauksia kunhan niitä tämän vkonloppuna käyn kaikki Aarnio postauksessa läpi. Pieni urakka, kun minulla on pvätyö, ja muutakin normaalia elämää.

" En ole ehtinyt perehtymään asiaan tarpeeksi", onko tuttu lainaus?😂😂

Toisin kuin sinä, minä palaan asiaan.
Vastaa Viestiin