Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hassua, miten nopeasti 10 vuotta tässä seurassa on tullut täyteen. Kiitos niille ystävilleni, jotka ovat tulleet rikastuttamaan elämääni ja joihin olen saanut tutustua murhainfon välityksellä! Kiitokset myös niille, jotka ovat osuneet matkan varrelle, mutta ovat jo poistuneet ajasta iäisyyteen!

:candle: 🙏
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pieni liekki kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 1:28 pm Hassua, miten nopeasti 10 vuotta tässä seurassa on tullut täyteen. Kiitos niille ystävilleni, jotka ovat tulleet rikastuttamaan elämääni ja joihin olen saanut tutustua murhainfon välityksellä! Kiitokset myös niille, jotka ovat osuneet matkan varrelle, mutta ovat jo poistuneet ajasta iäisyyteen!

:candle: 🙏
Nopsaanhan se mukavassa seurassa menee :D
it's my car !
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2113
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Pieni liekki kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 1:28 pm Hassua, miten nopeasti 10 vuotta tässä seurassa on tullut täyteen. Kiitos niille ystävilleni, jotka ovat tulleet rikastuttamaan elämääni ja joihin olen saanut tutustua murhainfon välityksellä! Kiitokset myös niille, jotka ovat osuneet matkan varrelle, mutta ovat jo poistuneet ajasta iäisyyteen!

:candle: 🙏
Oletko Pieni liekki laisinkaan osannut varautua talven tuleviin ja hyytäviin ilmoihin niiden edellyttämällä tavalla ? Epäilen sitä.

Brittein-saarilta käsin on nimittäin lähestymässä voimakas matalapaineen alue, joka tuo voimakkaita tuulia ja sateita Länsi- ja Keski-Eurooppaan. Samalla Pohjoiseen on vahvistumassa voimakas korkeapaineen selänne, jonka ilmeisenä seurauksena pakkanen kiristyy vuodenvaihteessa Skandinavian yllä tuntuvasti. Lumisateet ovat vähäisiä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

paccasucco kirjoitti: La Joulu 30, 2023 11:56 pm
Oletko Pieni liekki laisinkaan osannut varautua talven tuleviin ja hyytäviin ilmoihin niiden edellyttämällä tavalla ? Epäilen sitä.

Brittein-saarilta käsin on nimittäin lähestymässä voimakas matalapaineen alue, joka tuo voimakkaita tuulia ja sateita Länsi- ja Keski-Eurooppaan. Samalla Pohjoiseen on vahvistumassa voimakas korkeapaineen selänne, jonka ilmeisenä seurauksena pakkanen kiristyy vuodenvaihteessa Skandinavian yllä tuntuvasti. Lumisateet ovat vähäisiä.
Kiitos, paccasucco, varoituksista. Luultavasti en ole osannut riittävästi varautua talven kylmyyteen ja pakkasen purevuuteen tätä päivää ja etenkin iltaa ajatellen. Olen kyllä hieman miettinyt, missä olisi sopivia lämmittelypaikkoja, jos saan itseni liikkeelle katsomaan kaupungin uudenvuoden ohjelmatarjontaa. Hieman tuo sääennuste hirvittää, koska pakkasta on toistakymmentä astetta ja ennusteen mukaan varsinainen lämpötila tuntuu vielä 7-8 astetta todellista kylmemmältä. Pitänee kaivaa villa- ja toppahousut jostain kaappien uumenista esille, jos mielii myöhemmin ulkosalle.

Riemukasta Uutta Vuotta 2024. Pidetään huolta toisistamme, jotta kukaan ei jää matkasta ja jäädy vuodenvaihteen aikana kuoliaaksi tuonne hyiseen ulkoilmaan.

🎆🎇🧨✨🌠🌬❄☃⛄
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2113
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Sinulla on kaunis, unhoittumaton sielu.

Minkäkokoiset kengät Sinulla on? Minun kenkäkokoni on 49. Juha Miedolla oli 52.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

paccasucco kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 8:56 pm Sinulla on kaunis, unhoittumaton sielu.

Minkäkokoiset kengät Sinulla on? Minun kenkäkokoni on 49. Juha Miedolla oli 52.
Kiitos kohteliaisuudesta. Minun kengänkokoni on alle 40, joten sen perusteella en voi olla Ulvilan murhaaja, kuten et näköjään sinäkään.

👞👟🥾🥿👠👡👢
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 9:53 pm Kiitos kohteliaisuudesta. Minun kengänkokoni on alle 40, joten sen perusteella en voi olla Ulvilan murhaaja, kuten et näköjään sinäkään.
Vieläkö sä olet jumissa ton Ulvilas kanssa? Otan osaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: To Tammi 18, 2024 12:20 am
Pieni liekki kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 9:53 pm Kiitos kohteliaisuudesta. Minun kengänkokoni on alle 40, joten sen perusteella en voi olla Ulvilan murhaaja, kuten et näköjään sinäkään.
Vieläkö sä olet jumissa ton Ulvilas kanssa? Otan osaa.
Allekirjoituksesi perusteella sinä näyt olevan kyseisen asian kanssa pahemmin jumissa kuin minä.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 12:25 am Allekirjoituksesi perusteella sinä näyt olevan kyseisen asian kanssa pahemmin jumissa kuin minä.
Se on yksi MINFOn historian huippukohdista, vai mitä? Perinpohjaista perehtymistä - mitä nyt jätin yhden keskeisimmistä dokumenteista lukematta mutta kommentoin silti :D

Pitäähän tuo olla ikuistettuna johonkin. Nyt se on minun sigussani.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: To Tammi 18, 2024 12:40 am
Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 12:25 am Allekirjoituksesi perusteella sinä näyt olevan kyseisen asian kanssa pahemmin jumissa kuin minä.
Se on yksi MINFOn historian huippukohdista, vai mitä? Perinpohjaista perehtymistä - mitä nyt jätin yhden keskeisimmistä dokumenteista lukematta mutta kommentoin silti :D

Pitäähän tuo olla ikuistettuna johonkin. Nyt se on minun sigussani.
Näin on hyvä. Ymmärrän allekirjoituksesi mainosarvon ajamalleni agendalle. Kiitos siitä!
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 8:26 am Näin on hyvä. Ymmärrän allekirjoituksesi mainosarvon ajamalleni agendalle. Kiitos siitä!

Täytyyhän sitä hyvää fiktiota mainostaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: To Tammi 18, 2024 8:57 am
Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 8:26 am Näin on hyvä. Ymmärrän allekirjoituksesi mainosarvon ajamalleni agendalle. Kiitos siitä!

Täytyyhän sitä hyvää fiktiota mainostaa.
Olen tässä asiassa kerrankin samaa mieltä kanssasi, ja toivon, että tuomioiden purkuasia etenee ripeästi. Hymyä päivääsi! 😊
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 9:24 am Olen tässä asiassa kerrankin samaa mieltä kanssasi, ja toivon, että tuomioiden purkuasia etenee ripeästi. Hymyä päivääsi! 😊
Onkos semmoinen muuten edes vireillä ?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9185
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: To Tammi 18, 2024 10:35 am
Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 9:24 am Olen tässä asiassa kerrankin samaa mieltä kanssasi, ja toivon, että tuomioiden purkuasia etenee ripeästi. Hymyä päivääsi! 😊
Onkos semmoinen muuten edes vireillä ?
Riippuu vähän siitä, mistä asiasta puhutaan.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 7:40 pm
CSI kirjoitti: To Tammi 18, 2024 10:35 am
Pieni liekki kirjoitti: To Tammi 18, 2024 9:24 am Olen tässä asiassa kerrankin samaa mieltä kanssasi, ja toivon, että tuomioiden purkuasia etenee ripeästi. Hymyä päivääsi! 😊
Onkos semmoinen muuten edes vireillä ?
Riippuu vähän siitä, mistä asiasta puhutaan.
No Anneli Auerin saama tuomio lapsiasiassa. Ei kait niitä muita tuomioita hänellä ole? (joita voisi purkaa)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin