Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: To Heinä 09, 2020 11:22 pm Mä oon aina arvostanu suo pikki lieska
:wink:
Kiitos sikakoira. Olet itsekin hyvä tyyppi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Osaisiko kukaan neuvoa, mistä voisi saada luettavaksi Janne Ranisen kirjan "Isänä vankilassa"?
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

paccasucco kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:36 pm Mm. Adlibris-verkkokaupasta.
https://www.adlibris.com/fi/kirja/isana ... 9522357557
Kiitos paljon vinkistä, paccasucco. Ja mukavaa kesän jatkoa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Osaako taavetti kirjoittaa Öppnas Härin tavoin?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Nadja kirjoitti: La Heinä 25, 2020 11:46 am
Pieni liekki kirjoitti: La Heinä 25, 2020 8:27 am Osaako taavetti kirjoittaa Öppnas Härin tavoin?
Voi kuinka olet säälittävä pieni liekki. Pilaat noilla kommenteillasi koko palstan.
Voisitko hieman selventää kommenttiasi? Eikö Öppnas Här kuulukaan kanssasi samaan porukkaan?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Nadja kirjoitti: La Heinä 25, 2020 12:44 pm Ei, ja en kuulu kuvittelemaansa porukkaan. Tarkemmat selvitykset kaltaisellesi hihhulille ovat turhia, sanoisin että olet täysin sekopää tyyppi jolle auerista on muodostunut vuosien varrella pakkomielle. Hyi hitto.
Juu, kyllä minulla noita pakkomielteitä riittää vaikka muille jaettavaksi, sillä en pidä keskeneräisistä asioista enkä myöskään halua jättää joitain juttuja kokonaan hoitamatta. Valitettavasti vaan aika on rajoittava tekijä, kun on niin paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä tarjolla.
Joker
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 8:45 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Joker »

Pieni liekki kirjoitti: La Heinä 25, 2020 10:31 pm
Nadja kirjoitti: La Heinä 25, 2020 12:44 pm Ei, ja en kuulu kuvittelemaansa porukkaan. Tarkemmat selvitykset kaltaisellesi hihhulille ovat turhia, sanoisin että olet täysin sekopää tyyppi jolle auerista on muodostunut vuosien varrella pakkomielle. Hyi hitto.
Juu, kyllä minulla noita pakkomielteitä riittää vaikka muille jaettavaksi, sillä en pidä keskeneräisistä asioista enkä myöskään halua jättää joitain juttuja kokonaan hoitamatta. Valitettavasti vaan aika on rajoittava tekijä, kun on niin paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä tarjolla.
Kovin henkilökohtaisesti tunnut sinäkin Nadja ottavan tämän Ulvilan tapauksen?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joker kirjoitti: Ti Heinä 28, 2020 11:09 pm
Pieni liekki kirjoitti: La Heinä 25, 2020 10:31 pm
Nadja kirjoitti: La Heinä 25, 2020 12:44 pm Ei, ja en kuulu kuvittelemaansa porukkaan. Tarkemmat selvitykset kaltaisellesi hihhulille ovat turhia, sanoisin että olet täysin sekopää tyyppi jolle auerista on muodostunut vuosien varrella pakkomielle. Hyi hitto.
Juu, kyllä minulla noita pakkomielteitä riittää vaikka muille jaettavaksi, sillä en pidä keskeneräisistä asioista enkä myöskään halua jättää joitain juttuja kokonaan hoitamatta. Valitettavasti vaan aika on rajoittava tekijä, kun on niin paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä tarjolla.
Kovin henkilökohtaisesti tunnut sinäkin Nadja ottavan tämän Ulvilan tapauksen?
Ovatko nämä uudet nimimerkit, joita on ilmestynyt rypäs murhainfoon kesä-heinäkuun aikana, käyneet jonkin asiaan liittyvän koulutuksen? Meinaan osa vaikuttaa ehkä vähän viisastuneen tai ainakin kehittyneen menetelmissään matkan varrella. Hyvähän se on, ettei ihan jämähdetä paikoilleen.
Joker
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 8:45 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Joker »

Itse tosiaan olen tätä keskustelupalstaa lueskellut kohta sen vuoden verran, kun satuin tälläisen täältä internetin ihmeellisestä maailmasta löytämään. Ja nyt kesän aikana päädyin tänne rekisteröitymään. Ihmisläheisellä alalla olen, joten ihmisten kohtaaminen ei sinänsä ole vierasta :lol:

Ulvila-caseen olen pyrkinyt perehtymään kuluneen vuoden aikana. Aikoinaan olin hyvin pitkälti valtamedian tiedon varassa ja uskoin vahvasti Auerin olevan syyllinen, kunnes aloin asioihin perehtymään. Haluan vain muodostaa aiheeseen oman mielipiteen ja tällä hetkellä näen kuvioon liittyvän sen ulkopuolisen tekijän. Ja jotenkin viime aikoina on korostunut se toisten ihmisten arvostuksen puute täällä. Jokaisella on tietysti mielipiteeseensä oikeus, mutta nekin ajatukset voi asiallisesti keskustellen ilmaista toisia mollaamatta.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joker kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 9:42 pm Itse tosiaan olen tätä keskustelupalstaa lueskellut kohta sen vuoden verran, kun satuin tälläisen täältä internetin ihmeellisestä maailmasta löytämään. Ja nyt kesän aikana päädyin tänne rekisteröitymään. Ihmisläheisellä alalla olen, joten ihmisten kohtaaminen ei sinänsä ole vierasta :lol:

Ulvila-caseen olen pyrkinyt perehtymään kuluneen vuoden aikana. Aikoinaan olin hyvin pitkälti valtamedian tiedon varassa ja uskoin vahvasti Auerin olevan syyllinen, kunnes aloin asioihin perehtymään. Haluan vain muodostaa aiheeseen oman mielipiteen ja tällä hetkellä näen kuvioon liittyvän sen ulkopuolisen tekijän. Ja jotenkin viime aikoina on korostunut se toisten ihmisten arvostuksen puute täällä. Jokaisella on tietysti mielipiteeseensä oikeus, mutta nekin ajatukset voi asiallisesti keskustellen ilmaista toisia mollaamatta.
On kiva huomata, että uusia kirjoittajia uskaltautuu mukaan. Minut lähestulkoon halstrattiin jossain vaiheessa täällä murhainfossa, mutta vielä täällä on sinnitelty ja viime vuosina olen saanut kirjoittaa aikalailla rauhassa.

Oikeastaan lupasin aikoinaan itselleni, että viisi vuotta murhainfoa saa riittää, koska oletin, että siinä ajassa on Ulvilan murhatutkinta käynnistetty uudelleen kohdistuen keskeneräisiksi jääneisiin tutkintalinjoihin ja että Auerin ja hänen entisen miesystävänsä lainvoimaiset seksuaalirikostuomiot on saatu purettua asianmukaisesti. Aikatauluodotukset menivät rutkasti pieleen, joten toistaiseksi olen roikkunut täällä oikomassa muutaman muun asioista hyvin perillä olevan henkilön kanssa Aueria syyllistävien henkilöiden pahimpia ylilyöntejä. Lisäksi olemme yrittäneet saada Ulvila-osion lukijoita perehtymään aiheeseen ja selvittämään olemassa olevan aineiston perusteella itselleen sitä, mitä Ulvilassa aikoinaan tapahtui ja mitä seurauksia voi ihmiselle olla joutuessaan syytetyksi rikoksista, joihin ei ole oikeasti syyllistynyt.

Onnea "murhainfourallesi"!
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5042
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Olen seurannut Minfoa vuosikaudet ennen rekkautumista ja Pieni Liekki on noussut esiin hyvin fiksuna ja asiallisena kirjoittajana. Arvostan myös suuresti sitä miten hän on pannut itsensä likoon ja alttiiksi arvostelulle puolustaessaan pitkäjänteisesti ja kärsivällisesti oikeusmurhan kohteeksi joutunutta. Uskon, että pitkäjänteisyys palkitaan vielä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hermione kirjoitti: To Heinä 30, 2020 12:34 pm Olen seurannut Minfoa vuosikaudet ennen rekkautumista ja Pieni Liekki on noussut esiin hyvin fiksuna ja asiallisena kirjoittajana. Arvostan myös suuresti sitä miten hän on pannut itsensä likoon ja alttiiksi arvostelulle puolustaessaan pitkäjänteisesti ja kärsivällisesti oikeusmurhan kohteeksi joutunutta. Uskon, että pitkäjänteisyys palkitaan vielä.
Kiitos sinulle positiivisesta ja kannustavasta palautteesta. Nähtäväksi jää, mitä tästä kaikesta jää loppupeleissä käteen. Ainakin murhainfo on ollut itselleni hyvin opettavainen paikka ja olen solminut tätä kautta vuosien varrella useamman ystävyyssuhteen, jotka todennäköisesti kantavat vielä senkin jälkeen, kun murhainfoilu on osaltani taaksejäänyttä elämää.

Toivottavasti kaltaisiasi uusia kirjoittajia uskaltautuu enemmänkin tänne palstalle, koska täällä tarvitaan aitoa asioihin paneutumista, toisten kirjoittajien arvostusta vaikka oltaisiin asioista eri mieltä ja yhteistyötä, jolla löytyy ratkaisuja mitä erilaisimpiin haastaviin kysymyksiin. Toivottelen sinulle ja muillekin antoisia keskusteluja täällä murhainfossa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Huomasin aiemmin päivällä, että nimimerkki Jaguaari oli kirjoittanut pari lyhyttä viestiä Ulvila-osioon, ja tarkoituksena oli vastata myöhemmin tänään ainakin toiseen viesteistä. Näköjään Jaguaari on joutunut vuorokaudeksi miettimään sisältöä viesteihinsä, joten ilmeisesti ylläpito toivoo viestien sisältävän enemmän lihaa luiden ympärillä.

Toisessa poistetuista viesteistä Jaguaari oli maininnut jotain vertailua "huppiksen" katoamisesta kuin pieru Saharaan, mistä asiasta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Kadoksissahan Ulvilan murhan tekijä vielä toistaiseksi on, mutta en minä tätä tapausta toivottomana pidä, jos ihmiset kertovat havaintojaan poliisille tai Annelin tukijoukoille.

Lisäksi Jaguaarilta oli poistettu viesti, missä hän taisi toivoa terveisiä lähetettäväksi Annelille. Jaguaarille tiedoksi, että esimerkiksi seuraavan sivuston kautta on mahdollista viestittää suoraan Annelille itselleen:

https://anneliauerkirjoittaa.blogspot.com/

Uskoisin Annelin käyvän säännöllisesti läpi sivustonsa kautta saapuvat viestit ja asiallisiin viesteihin saattaa tuota kautta saada vastauksenkin. Kiitos kaikille, jotka ovat olleet mukana seuraamassa Annelin tapausta ja jotka haluavat olla edelleen mukana viemässä keskeneräisiä asioita kohti päämääriään. Kaikkien apu on varmasti tervetullutta ja yhteistyöllä näitä hiljakseen hoidellaan eteenpäin. Pidetään huolta omasta jaksamisesta ja toisistamme!
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

En voi tajuta ketä voi kiinnostaa tuon harakan asiat näin paljoa? Yksi virallisesti selvittämätön henkirikos, mitä sitten?
Vastaa Viestiin