Tackleberryn perseilyt

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tackleberry kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:01 pm

Papparainen haukkuu muita homopedofiileiksi ja sitten pillittää "ikärasismista".

Säälittävä otus. :lol:
Laita vaan rohkeasti kolme lolleroa, ei kannata tyyliä vaihtaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

hutkivajournalisti kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:05 pm
Tackleberry kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:01 pm

Papparainen haukkuu muita homopedofiileiksi ja sitten pillittää "ikärasismista".

Säälittävä otus. :lol:
Laita vaan rohkeasti kolme lolleroa, ei kannata tyyliä vaihtaa.
Itke lisää, pappa. :cry:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tackleberry kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:12 pm

Itke lisää, pappa. :cry:
Tyyppi halveksii suomalaisia vanhuksia, puolustelee verissä päin mokkamunia ja halveksii pedofiilien uhreja. Tyypillinen vihreä homopedofiili siis. Luultavasti Pekka Haaviston vanha persepano.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Noin, se pappa tihrustaa. Helpottaako, kun saa vähän raivota internetissä näin elämän ehtoopuolella? :mrgreen:

Anyway, tulevia viestejäsi tuskin enää luen, mutta anna tulla lisää vaan, jos se helpottaa.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tackleberry kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:29 pm
Noin, se pappa tihrustaa. Helpottaako, kun saa vähän raivota internetissä näin elämän ehtoopuolella? :mrgreen:

Anyway, tulevia viestejäsi tuskin enää luen, mutta anna tulla lisää vaan, jos se helpottaa.
Katso löysin sinun ja kaverisi kuvan internetissä ja muista jatkossa ne kolme lolleroa, kannattaa olla oma itsensä, kuten olet noissa kuvissa!

Kuva
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tackleberry kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:29 pm

Anyway, tulevia viestejäsi tuskin enää luen, mutta anna tulla lisää vaan, jos se helpottaa.
:mrgreen: Eihän niitä kannata lukea jos ei kasetti kestä :mrgreen:

Kuten sanottu, suutari pysyköön lestissä. Sinun tasollesi sopiva vastustaja on sikakoira. :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

JammuSetä

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Putsari-palokirves-hutkivajournalistilla taas maaninen kausi menossa ku jutut alkaa karkailla. Välillä tuottaa todella hyvääkin tekstiä mutta sitten yhtäkkiä alkaa tämä räyhääminen. Sitten tuleekin viikon banni.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Ja taas murajamassa bannissa. 2 viestiä ja uusi banni.

Mene pelle töihin

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

JammuSetä kirjoitti:
To Marras 21, 2019 1:56 pm
Putsari-palokirves-hutkivajournalistilla taas maaninen kausi menossa ku jutut alkaa karkailla. Välillä tuottaa todella hyvääkin tekstiä mutta sitten yhtäkkiä alkaa tämä räyhääminen. Sitten tuleekin viikon banni.
Taitaa olla Jammu taas liskolla lapsiin sekaantumisesta kun ei ole näkynyt.

Takkumarja bannilta kaksi viestiä ja taas lataamaan itseään, varmaan lutkuttamassa jotain Ahmedin sykkivää. On kyllä surullinen hahmo, älyllisesti henkisen kehitysvammaisen somalin tasolla ja silti vain tunkee itsensä aina lyötäväksi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

kuukauden aikana ollut kaksi kertaa suoltamassa paskaa. Sitte taas banniin ja sama uudelleen.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Välillä taas käy Gagarin -nikillä kirjoittamassa asiallista, mutta ajatusmaailmaltaan muuten samaa "muslimitmatut ovat hyvän tulevaisuuden välttämätön tae" -sisältöä.

Eivät ikinä ole samaan aikaan täällä, kun olen heitä seurannut ja molemmat kehuskelevat myös olevansa oikiksen käyneitä, ikään kuin olisi ylpeilyn aihe. En tajua, miksi joku lainoppinut pörräisi täällä, vaikka toisaalta kaipaisinkin fiksujen lainoppineiden näkemyksiä esimerkiksi oikeuden päätöksistä, mutta helppo ymmärtää miksi eivät tänne työn ulkopuolella halua tulla.

Lakimiehisyys kyllä selittäisi hieman T-berryn ainaista kusipäisyyttä, vaikka se ei muuten ulospäin näykään...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Gurney »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Su Tammi 05, 2020 2:19 pm
Välillä taas käy Gagarin -nikillä kirjoittamassa asiallista, mutta ajatusmaailmaltaan muuten samaa "muslimitmatut ovat hyvän tulevaisuuden välttämätön tae" -sisältöä.

Eivät ikinä ole samaan aikaan täällä, kun olen heitä seurannut ja molemmat kehuskelevat myös olevansa oikiksen käyneitä, ikään kuin olisi ylpeilyn aihe. En tajua, miksi joku lainoppinut pörräisi täällä, vaikka toisaalta kaipaisinkin fiksujen lainoppineiden näkemyksiä esimerkiksi oikeuden päätöksistä, mutta helppo ymmärtää miksi eivät tänne työn ulkopuolella halua tulla.

Lakimiehisyys kyllä selittäisi hieman T-berryn ainaista kusipäisyyttä, vaikka se ei muuten ulospäin näykään...
Takku ei todellakaan ole oikkista käynyt, sen verran puhuu läpiä päähänsä, jos hänen tuotoksensa vähänkin liippaa lakia ja sen tulkintaa.

Samalla tavalla uuninpankonpoika väittää käyneensä oikkiksen, vaikka ainoa tutkinto on 2.5 v Kunnalliatutkinto Tampereelta :P
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja putsari »

Gurney kirjoitti:
Ke Tammi 08, 2020 6:58 pm

Takku ei todellakaan ole oikkista käynyt, sen verran puhuu läpiä päähänsä, jos hänen tuotoksensa vähänkin liippaa lakia ja sen tulkintaa.
Takku väitti olevansa OTM. Mitään todisteita hän ei ole suostunut toimittamaan, vaikka asia olisi aivan yksinkertainen todistaa. Samoin olen pyytänyt häneltä, että hän toimittaisi todistuksen siitä, että on käynyt kaikki 9-luokkaa peruskoulua, ei näemmä ole edes sitä esittää.

Minusta on hyvin epätodennäköistä, että henkisesti 12-vuotiaan tasolla oleva osaisi ostaa edes oikiksen pääsykoekirjoja. Tuskin hänen edunvalvojansa siihen hänelle varoja myöntäisi.

Vai mitäpä luulette, käyttäisikö OTM keskustelussa tuollaista ylilaudan Jonnejen käyttämää kieltä?
Tackleberry kirjoitti:
To Tammi 09, 2020 3:33 pm

Derp. :lol:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Vaihteeks näitä reppanoiden ”kaikki jotka on eri mieltä mun kaa on sama henkilö” -hallusinaatioita. :lol:
putsari kirjoitti:
To Tammi 09, 2020 4:27 pm
Gurney kirjoitti:
Ke Tammi 08, 2020 6:58 pm

Takku ei todellakaan ole oikkista käynyt, sen verran puhuu läpiä päähänsä, jos hänen tuotoksensa vähänkin liippaa lakia ja sen tulkintaa.
Takku väitti olevansa OTM. Mitään todisteita hän ei ole suostunut toimittamaan, vaikka asia olisi aivan yksinkertainen todistaa. Samoin olen pyytänyt häneltä, että hän toimittaisi todistuksen siitä, että on käynyt kaikki 9-luokkaa peruskoulua, ei näemmä ole edes sitä esittää.

Minusta on hyvin epätodennäköistä, että henkisesti 12-vuotiaan tasolla oleva osaisi ostaa edes oikiksen pääsykoekirjoja. Tuskin hänen edunvalvojansa siihen hänelle varoja myöntäisi.

Vai mitäpä luulette, käyttäisikö OTM keskustelussa tuollaista ylilaudan Jonnejen käyttämää kieltä?
Tackleberry kirjoitti:
To Tammi 09, 2020 3:33 pm

Derp. :lol:
Luuletko sä apina, että laitan tänne tietoa, josta te reppanat voisitte mut tunnistaa? :lol:

Edellinen bänni tuli ilmeisesti kun pultsari kävi itkemässä ”nimivääntelyistä”, vaikka väänsin nimeä nimenomaan vastauksena hänen nimivääntelylleen. Sitten mun viesti poistetaan ja mut bännätään, koska minfossa ilmeisesti modetkin on älyllisesti pultsarin tasolla.

No, seuraava viesti kuitenkin kiteytti koko homman.
AlexKrycek kirjoitti:
To Tammi 09, 2020 4:47 pm
Taisit putsari tulla kyllä nyt servatuksi, koita kestää bro.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja putsari »

Tackleberry kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 6:59 pm

Luuletko sä apina, että laitan tänne tietoa, josta te reppanat voisitte mut tunnistaa? :lol:

Seli seli.

Hän riensi heti bannista päästyään ulisemaan omaan ketjuunsa. :mrgreen:

Ei tarvita kuin valokuva tutkintodistuksesta, leiman kanssa. Tunnistettavat tiedot voi peittää. Näin toimimme Tiinas:n kanssa. Tarvitsetko apua, että tajuat miten? :lol:

Laita nyt todiste edes siitä, että olet suorittanut kaikki yhdeksän luokkaa peruskoulua.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Vastaa Viestiin