Paskiaiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

meitzi kirjoitti:
Ti Heinä 07, 2020 1:58 am
putsari kirjoitti:
Ti Heinä 07, 2020 1:08 am
Voi kuule, minä olen suorittanut yliopistotukinnon vuosikymmeniä sitten
Kivat sulle.
Ihan faktahan tuo on, että putsari on käynyt yliopiston. Turha siitä on jankata.

Ja sikakoira ja muut: varikset ja silakat ne yrittävät teille virittää vain banniansaa. Ei kannata välittää.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tiinas kirjoitti:
La Heinä 11, 2020 10:45 am
meitzi kirjoitti:
Ti Heinä 07, 2020 1:58 am
putsari kirjoitti:
Ti Heinä 07, 2020 1:08 am
Voi kuule, minä olen suorittanut yliopistotukinnon vuosikymmeniä sitten
Kivat sulle.
Ihan faktahan tuo on, että putsari on käynyt yliopiston. Turha siitä on jankata.
Ei tuossa ollut tarkoitus osoittaa epäilyksiä, vaan ihan ainoastaan toteamus, että se on varmaan kiva sille.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10529
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja damfin »

^ Onhan se varmaan kiva, varsinkin kun näyttää iästään ja dementoitumisestaan huolimatta vielä muistavan tuon asian, vaikka nimimerkeissään alkaa jo vanhus parka sekoilemaankin.
Mutta niinhän se kai on melko yleisesti että kun vanhuus ja altzhaimer iskee niin mieli ja muistot palaa sinne nuoruuteen ja lähimuisti lakkaa toimimasta.

Jotenkin sitä vaan on välillä vieläkin vaikea ymmärtää että täällä netissä pyörii nykyisin vanhuksiakin ja sitä helposti olettaa että kaikki täällä olisivat korkeintaan viisikymppisiä, mutta sitten aina välillä palaa mieleen että siellähän se oma 80 vuotias äitimuorikin facessa pyörii, niin eiköhän tuo putsarikin ihan samaa ikäluokkaa mahda olla :mrgreen:

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja putsari »

damfin kirjoitti:
La Heinä 11, 2020 6:10 pm
^ Onhan se varmaan kiva, varsinkin kun näyttää iästään ja dementoitumisestaan huolimatta vielä muistavan tuon asian, vaikka nimimerkeissään alkaa jo vanhus parka sekoilemaankin.
Mutta niinhän se kai on melko yleisesti että kun vanhuus ja altzhaimer iskee niin mieli ja muistot palaa sinne nuoruuteen ja lähimuisti lakkaa toimimasta.

Jotenkin sitä vaan on välillä vieläkin vaikea ymmärtää että täällä netissä pyörii nykyisin vanhuksiakin ja sitä helposti olettaa että kaikki täällä olisivat korkeintaan viisikymppisiä, mutta sitten aina välillä palaa mieleen että siellähän se oma 80 vuotias äitimuorikin facessa pyörii, niin eiköhän tuo putsarikin ihan samaa ikäluokkaa mahda olla :mrgreen:
Uli uli. Olen päässyt aika pahasti vajakin pään sisään. Hyvä, hyvä, lisää, lisää. :mrgreen:

Mitä kouluja patoevä on käynyt? Ainakin englanti on jäänyt väliin peruskoulussa. :mrgreen:

Kuka dorka ottaa nimimerkikseen damfin? Dam tarkoittaa pato ja fin evä. :lol:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:
La Heinä 11, 2020 6:10 pm
Jotenkin sitä vaan on välillä vieläkin vaikea ymmärtää että täällä netissä pyörii nykyisin vanhuksiakin ja sitä helposti olettaa että kaikki täällä olisivat korkeintaan viisikymppisiä, mutta sitten aina välillä palaa mieleen että siellähän se oma 80 vuotias äitimuorikin facessa pyörii, niin eiköhän tuo putsarikin ihan samaa ikäluokkaa mahda olla :mrgreen:
Joku taannehdittava muistisairaus kyllä selittäisi miksi aikuinen ihminen vaikuttaa ulosanniltaan alakoulun viimeisten luokkien takapulpettihäriköltä.

Surullinen tapaus, mutta myös esikuvansa lailla häiritsevä. Onneksi täällä on tekstimuoto, jotta ei voi huutaa päälle, vaikka kuinka mieli tekisi, vaan puheenvuoroilla on tosiaan vuorot, ja häirikkö ei onnistu yhtä hyvin.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Kylläpäs tuo Putsari näitä palstan älymystöön kuuluvia nimimerkkejä hiertää. Putsaria varmaan naurattaa, kun minuakin alkaa naurattaa. Tässähän alkaa olla kyse jo henkilöpalvonnasta. :mrgreen:

Näillä nollapostaaja "meizeillä" ja dumbfineillä onkin varaa aukoa. Montako ketjua olet avannut palstalle "Meizi"?
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja palokirves »

meitzi kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 5:29 am

Surullinen tapaus, mutta myös esikuvansa lailla häiritsevä.
Sanot Putsaria surulliseksi tapaukseksi, vaikka sinua näyttää vituttavan Putsari niin, että se vähäinenkin verenkierto meinaa loppua päästä. Seuraat häntä ja kirjoitat Putsarista lautamiehiin harvase päivä. Kumpikohan se teistä se surullinen tapaus onkaan. :wink: :lol:

Katsoin, että pelkästään ajankohtaisissa on etusivulla kaksi Putsarin avaamaa keskusteluketjua. Sen sijaan nimerkeillä Meitzi ja damfin on hiljaisempaa. Tämä on rikosaiheinen foorum, jonka keskustelupalsta pitkälti perustuu siihen, että porukat postailee rikosaiheita, joista voidaan keskustella. Palsta kyllä tulee varsin hyvin toimeen ilman nimimerkkien Meizin ja damfinin nollapostauksia. Heidän antinsa on ollut palstalle pyöreä nolla.

Jos joku vituttaa niin, ettei öisin unta saa, niin merkkaa hänet vihamieheksi. Ei sen vaikeampaa, ei tarvitse lukea hänen postailujaan. Vai onko kuitenkin niin, että te olette riippuvaisia Putsarista? Olette Putsarin faneja?
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Porin

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

palokirves kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 6:01 am
Kylläpäs tuo Putsari näitä palstan älymystöön kuuluvia nimimerkkejä hiertää. Putsaria varmaan naurattaa, kun minuakin alkaa naurattaa. Tässähän alkaa olla kyse jo henkilöpalvonnasta. :mrgreen:

Näillä nollapostaaja "meizeillä" ja dumbfineillä onkin varaa aukoa. Montako ketjua olet avannut palstalle "Meizi"?
Miksi kirjoitat lähes sataprosenttisesti kuten putsari?
Ei tarvitse vastata...

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Porin kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 7:13 pm
palokirves kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 6:01 am
Kylläpäs tuo Putsari näitä palstan älymystöön kuuluvia nimimerkkejä hiertää. Putsaria varmaan naurattaa, kun minuakin alkaa naurattaa. Tässähän alkaa olla kyse jo henkilöpalvonnasta. :mrgreen:

Näillä nollapostaaja "meizeillä" ja dumbfineillä onkin varaa aukoa. Montako ketjua olet avannut palstalle "Meizi"?
Miksi kirjoitat lähes sataprosenttisesti kuten putsari?
Ei tarvitse vastata...
Varmaan siksi, että Putsari on idollini. Miksi kukaan ei kirjoita samalla lailla kuin sinä? Et taida olla kovin suosittu.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Porin

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

palokirves kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 11:44 pm
Porin kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 7:13 pm
palokirves kirjoitti:
Su Heinä 12, 2020 6:01 am
Kylläpäs tuo Putsari näitä palstan älymystöön kuuluvia nimimerkkejä hiertää. Putsaria varmaan naurattaa, kun minuakin alkaa naurattaa. Tässähän alkaa olla kyse jo henkilöpalvonnasta. :mrgreen:

Näillä nollapostaaja "meizeillä" ja dumbfineillä onkin varaa aukoa. Montako ketjua olet avannut palstalle "Meizi"?
Miksi kirjoitat lähes sataprosenttisesti kuten putsari?
Ei tarvitse vastata...
Varmaan siksi, että Putsari on idollini. Miksi kukaan ei kirjoita samalla lailla kuin sinä? Et taida olla kovin suosittu.
Tai siksi että minulla on vain yksi nimimerkki ja jos bannia tulee, se istutaan.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja putsari »

Porin kirjoitti:
Ma Heinä 13, 2020 6:04 pm

Tai siksi että minulla on vain yksi nimimerkki j
Niinhän meillä kaikilla. Mukavaa lukea fanipostia. Vielä enemmän lämmittäisi, jos fanikunta olisi laadukkampaa.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Porin

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

putsari kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 1:37 am
Porin kirjoitti:
Ma Heinä 13, 2020 6:04 pm

Tai siksi että minulla on vain yksi nimimerkki j
Niinhän meillä kaikilla. Mukavaa lukea fanipostia. Vielä enemmän lämmittäisi, jos fanikunta olisi laadukkampaa.
Tyhmällä kirjoittajalla on tyhmät fanit.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja putsari »

Porin kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 11:49 am
putsari kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 1:37 am
Porin kirjoitti:
Ma Heinä 13, 2020 6:04 pm

Tai siksi että minulla on vain yksi nimimerkki j
Niinhän meillä kaikilla. Mukavaa lukea fanipostia. Vielä enemmän lämmittäisi, jos fanikunta olisi laadukkampaa.
Tyhmällä kirjoittajalla on tyhmät fanit.
Luetaan taas fanipostia. Olet fanini oikeassa, aina voi parantaa!
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

sikakoira, sulla on ihan hyvää ja asiaa välillä mutta vittu rajoita sitä vitun hymiöspämmiä. Vaikea ottaa sua vakavasti kun käytät enemmän hymiöitä kuin mun 10v siskontyttö.

Noi vinkit otat opiks niin jatka palstalla mun puolesta. :)

Porin

Re: Paskiaiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

putsari kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 6:40 pm
Porin kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 11:49 am
putsari kirjoitti:
Ti Heinä 14, 2020 1:37 am


Niinhän meillä kaikilla. Mukavaa lukea fanipostia. Vielä enemmän lämmittäisi, jos fanikunta olisi laadukkampaa.
Tyhmällä kirjoittajalla on tyhmät fanit.
Luetaan taas fanipostia. Olet fanini oikeassa, aina voi parantaa!
Lukutaitoa sinulle ei ole suotu.

Viime vuonna kirjoitit olevasi parikymppinen ja nyt oletkin viisikymppinen?

Vastaa Viestiin