sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 12:23 am Pistin toiseen ketjuun niitä enemmänkin. Puhuinko jotakin sinusta ja missä kohtaa?
Väitinkö? En. Puhuin monikossa, viitaten teidän kolmen hengen kollektiiviin.
stirlock...
stirlock...
stirlock...
stirlock...
stirlock...
Näemmä löysit yhden foorumilaisen joka tuollaista on jauhanut. Pointsit siitä.

Tuo ei vaan juurikaan auta, kun aletaan puntaroimaan muita kohtaan esitettyjen syytösten aiheellisuutta. Esimerkkinä vaikkapa case Onyx.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Pidä pääs kii jos et tiiä mist puhut.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 12:41 am Pidä pääs kii jos et tiiä mist puhut.
Nah. En pidä.

Piti oikein vilkaista, että koskahan edes tämä stirlock on tuollaisia höpötellyt. Viime syksyyn asti jaksoin kahlata, eikä vastaan tullut. Mitenköhän kaukaa nuo kaivoit? Jostain sodan alkupäiviltä?

Hyvin sä ainakin jaksat ja sua kiinnostaa, vaikka toista väität.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 12:57 am
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 12:41 am Pidä pääs kii jos et tiiä mist puhut.
Nah. En pidä.

Piti oikein vilkaista, että koskahan edes tämä stirlock on tuollaisia höpötellyt. Viime syksyyn asti jaksoin kahlata, eikä vastaan tullut. Mitenköhän kaukaa nuo kaivoit? Jostain sodan alkupäiviltä?

Hyvin sä ainakin jaksat ja sua kiinnostaa, vaikka toista väität.
Jos sanon ettei kiinnosta niin sinä et kyllä ymmärrä mikä ja milloinkin minua ei kiinnosta. Sulla oli silloin eri ääni kellossa.
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 9:03 pm Mut hienosti tuuppasit oikein kelpo satsin autenttista ja kiistatonta referenssiä tuossa aiemmin. Arvostan!
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 1:20 am
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 9:03 pm Mut hienosti tuuppasit oikein kelpo satsin autenttista ja kiistatonta referenssiä tuossa aiemmin. Arvostan!
En muista mikä juttu tuossa oli kyseessä, mut siis huomaatko, kredittiäkin saa kun sitä ansaitsee.

Kuten olen useasti yrittänyt selittää, niin mielipiteitä saa olla vaikka minkälaisia, kyse on siitä miten ne esittää. Ja että miten vastaa jos kyseenalaistetaan tai pyydetään perusteluja. Että lataako tiskiin asialliset perustelut, vai näsäviisasteleeko ja on olevinaan kaikkia muita saatanasti fiksumpi.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 3:08 am
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 1:20 am
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 14, 2024 9:03 pm Mut hienosti tuuppasit oikein kelpo satsin autenttista ja kiistatonta referenssiä tuossa aiemmin. Arvostan!
En muista mikä juttu tuossa oli kyseessä, mut siis huomaatko, kredittiäkin saa kun sitä ansaitsee.

Kuten olen useasti yrittänyt selittää, niin mielipiteitä saa olla vaikka minkälaisia, kyse on siitä miten ne esittää. Ja että miten vastaa jos kyseenalaistetaan tai pyydetään perusteluja. Että lataako tiskiin asialliset perustelut, vai näsäviisasteleeko ja on olevinaan kaikkia muita saatanasti fiksumpi.
Mikäköhän mahtaisi olla? Voisiko olla nämä Stirlockin jutut kyseessä?
stirlock...
stirlock...
stirlock...
stirlock...
stirlock...
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ilmeisesti sitten juurikin tuo.

Mutta löytyykö muita? Vaiko vain stirlock, jonka muinaisia viestejä joudut kerta toisensa jälkeen lainailemaan?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 6:19 pm Ilmeisesti sitten juurikin tuo.

Mutta löytyykö muita? Vaiko vain stirlock, jonka muinaisia viestejä joudut kerta toisensa jälkeen lainailemaan?
Ei todellakaan ole ainoa. Etsi itse loput. Jauhotit itse itsesi.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja loaded »

Possun facebook-sivulla tänään. Hyvälaatuisia valvontakameran kuvia, nähtävästi possulla ei ole rahahuolia.

"Vanhempi konstaapeli Hanna Koskinen 26.3.2024: "Tää koko keissi on juosten kustu"
Keissi: Syyte, että olisin loukannut vuonna 2017 erään poliisin kunniaa, joka tuomittiin teinipojan pahoinpitelystä, mutta vapautettiin myöhemmin hovioikeudessa.
Julkaisin vuonna 2017 iltalehden kertoman tapauksen ja samassa yhteydessä tuomitun poliisin nimen ja kuvan, koska uskoin ettei viranomaisen kunniaa voi loukata kuten laki asiaa määrittelee. Julkaisin myös hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä kertovan lehtiartikkelin, jonka Espoon poliisi salasi esitutkinnasta ja syyttäjältä.
Poistin jutun internetistä 4.2.2019 ja vuotta myöhemmin sain kutsun kuulusteluun, josta kului pari vuotta syytteennostoon. Esitutkinnassa minulla ei ollut esittää kaikkea syyttömyyttäni tukevaa todistelua, jonka vuoksi pyysin saada antaa loppulausuman jonka tutkijanainen lupasi lähettää minulle.
Loppulausumaa ei koskaan lähetetty, vaikka se luvattiin. Kuulustelu videoitiin ja paikalla oli kuulustelutodistaja lakimies Jari Kinnunen. Nauhoitin myös itse kuulustelun, turvatakseni selustani jos ilmenee väärinkäytöksiä ja niitähän ilmeni runsaasti. (asiassa on kirjattu rikosilmoitus, jonka poliisi toimitti valtakunnansyyttäjälle)
Eilen 26.3.2024 olisi ollut asiaan liittyvä oikeudenkäynti johon en mennyt koska en saanut antaa luvattua loppulausumaa, nähdä kantajan tekemää rikosilmoitusta ja esittää syyttömyyttäni tukevaa todistelua. Ja myös siitä syystä, että haastemies valehteli toimittaneensa minulle haasteen puhelimen välityksellä. Haastemies soitti minulle, mutta puhelu katkesi heti muutaman sekunnin kuluttua. Haastemies soitti uudestaan heti katkenneen puhelun perään ja kun en vastannut, hän tuli kotiin poliisien kanssa tuomaan haastetta tavoittamatta minua.
Jos haastemies olisi toimittanut haasteen kertomallaan tavalla muutamassa sekunnissa puhelintiedoksiantona, miksi hän soitti minulle uudestaan katkenneen puhelun jälkeen ja tuli vielä hetkeä myöhemmin kotiovelle poliisien kanssa tuomaan haastetta.
Saatanan kieroa porukka läpi koko oikeuslaitoksen... !!!
Eilen 26.3.2024 poliisi raiskasi yksityisyyttäni penkoen asuntoni poissa ollessani, olivat saaneet käskyn vaasalaiselta naistuomarilta.
Espoon poliisia oli pyydetty virka-apuna suorittamaan henkilöhaku kotiosoitteeseeni. Henkilöhakulupa ei oikeuta kaappien tutkimiseen, mutta nämä kotonani häärineet kaksi poliisia aukoivat eteisen kaapin ovet, makuuhuoneen kaappien ovet ja keittiön jääkaapin oven ja pyörittelevät elintarvikkeitani käsissään.
Kaikissa huoneissani on automaattinen videovalvonta + koko huoneiston kattava taltioiva (OLYMPUS VN-541PC) tilakuuntelu päällä, kun olen poissa kotoani. - kaikki tiedot välittyy reaaliajassa myös puhelimeeni.
Kaikki poliisien toimet ja puheet asunnossani on toimitettu iltalehdelle ja tuttavilleni turvalliseen talteen.
Vanhempi konstaapeli Hanna Koskinen: "Tää koko keissi on juosten kustu" - tarkoittaa tapauksen esitutkintaa ja syytettä. Ihmettelen vaan, mistä hän on tietonsa saanut ja onko tietojeni katsominen ollut luvatonta vai luvallista.
Laadin tapauksesta kantelut ja rikosilmoitukset juteltuani lääkärin kanssa kokemastani traumasta, unettomuudesta ja sydän oireista joita olen kokenut koko tämän tapauksen kestäneen yli 7 -vuoden ajan.
Julkaisin poliisin tiedot iltalehden jutun yhteydessä 2017, koska uskoin ettei viranomaisen kunniaa voi loukata. Ja nyt vuonna 2024 minulle vaaditaan asiassa vankeusrangaistusta, vaikka iltalehden kirjoitus oli julkaisuhetkellä totta eikä kirjoitus sisällä minun ajatuksia. Laki sanoo tällaisen tapauksen olevan, ns. kieltoerehdys: "Kieltoerehdys on rikoksen anteeksiantoperuste, jossa toimija on ilmeisen anteeksiannettavalla tavalla erehtynyt pitämään tekoaan sallittuna"
Liitteenä kuvakaappauksia iltalehdelle toimittamistani mediatallenteista: kotini valvontakameroiden videotallenteet. Sekä kuva puhelimestani, josta käy ilmi haastemiehen soitto ja katkennut puhelu, sekä heti katkenneen puhelun perään soitettu uusi puhelu johon en vastannut, sekä kuva poliisi autosta, jonka haastemies oli pyytänyt turvakseen haastetta toimittaessaan. (asiassa on kirjattu rikosilmoitus)
Muut kuvat on eiliseltä päivältä, kun poliisi raiskaa kotiani poissa ollessani.
Poistuessaan asunnoltani poliisi oli jättänyt eteisen kaapin päälle kotietsintäpöytäkirjan, johon on kirjattu, mitä he olivat tehneet asunnollani ja miksi. Pöytäkirja on valheellinen tökerö väärennys, koska siihen on jätetty kirjaamatta kotini kaappien ovien aukominen ja niiden sisältöjen tarkastelu.
Koska kotini kaappien ovien aukominen ja niiden sisältöjen tarkasteluun ei poliisilla ollut lupaa, he eivät kirjanneet näitä asioita kotietsintäpöytäkirjaan.
Päivitän myöhemmin lisää tietoa, esim. asiassa tekemäni kantelut ja rikosilmoitukset. Sekä koko pitkät video ja audiotallenteet eiliseltä päivältä, joista näkyy kaikki poliisien toiminta kodissani.
Tyhjensin koko jääkaappini sisällön roskikseen ja desinfioin jääkaapin sisäpuolelta, koska mies poliisi käsitteli elintarvikkeitani. Lähetän elintarvikkeista ja desinfiointiaineista laskun myöhemmin Espoon poliisille.
Saa jakaa ja on jopa suotavaa, että faktat Espoon poliisin suorittamasta kotini ja yksityisyyteni raiskaamisesta leviää läpi koko suomen."
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Onko varmuudella possu?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 10:51 pm Ei todellakaan ole ainoa. Etsi itse loput. Jauhotit itse itsesi.
Jauhoa sulla on päässäsi.

Oho, tulipa tuosta erkkimäinen olo...
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

loaded kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 10:54 pm Possun facebook-sivulla tänään. Hyvälaatuisia valvontakameran kuvia, nähtävästi possulla ei ole rahahuolia.
Kaalisopan lisäksi saadaan kuktaharkkoja kerran viikossa palkaksi. Hyvä sikis!
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 11:03 pm
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 10:51 pm Ei todellakaan ole ainoa. Etsi itse loput. Jauhotit itse itsesi.
Jauhoa sulla on päässäsi.

Oho, tulipa tuosta erkkimäinen olo...
Erkki haisee sadan metrin päähän testolle, ja sinä et.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1612
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

"Hyvä sikis!" :D
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja loaded »

Hank Voight kirjoitti: Ke Maalis 27, 2024 11:00 pm Onko varmuudella possu?
On. Kovasti ryssäpropagandaa jakaa, jopa venäjäksi. Sanomattakin on selvää, että ei osaa kieltä. On hakenut aikoinaan turvapaikkaa Venäjältä, silloin hakemuksen käänsi venäjäksi kieltä taitava. On myös ilmoittanut, että jos Suomen ja Venäjän välillä syttyy sota, hän ilmoittautuu vapaaehtoiseksi - Venäjän puolelle. No, kyllähän siellä droneja voi lennättää, vaikka armeija olisikin jäänyt väliin.
Vastaa Viestiin