sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja URSA »

Eikö Venäjän maaseudulla ole elämäntapa ollut ennenkin vaatimaton ja kaupunkilaisistakin osa on tottunut kasvattamaan ruokaa kesäisin datshoilla, joten ei se muutos taida olla niin dramaattinen kuin länsimaalainen voisi luulla. Kaupoista puuttuu ulkomaalaiset tuotteet. Lomareissut ja shoppailumatkat Venäjän ulkopuolelle on vaikeampia kuin ennen, kun pääsee vain bussilla Suomen kautta. Muuten samaa vanhaa pashaa.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 5:19 pm

Erkki Tuomioja, sivumennen mainiten, haluaa kaiken olevan niinkuin ennenkin. Ei mitään viisumirajoituksia. Siis turistiviisumeihinkaan :shock:
Tälläkin palstalla ainakin sikakoira, onanoikaa,Gurney, AlexSmith,damfin(patoevä, vittu mikä nimimerkki :mrgreen: ), EricBlair, nipsunapsu, TiinaS ja JohnKimble kuuluvat tuomioija-arhinmäkeläisiin. Sikakoira on enemmän vieläkin vasemmalla ja kuuluu Kimmo Kiljusen "opetuslapsiin".
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja bumi »

Tyyppi puhuu itseään pussiin ja sitten vaan alkaa jankuttaa toista asiaa :mrgreen:

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Jaa niin kuka puhuu ja mitä puhuu :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2406
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

sikakoira kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 1:57 pm
Itse näen Venäjän tulevaisuuden varsin aurinkoisena kun Petrodollarin aika on ohi. Uusi maailmanjärjestys koittaa ja johtohahmot löytyvät idän ihmemailta.
Sääliksi käy tulevia sukupolvia jos tuo olisi totuus.

Onhan tuo Venäjän ja Kiinan touhu aika epämiellyttävää kansalle.
Pien ieliitti voi hyvin, ja muut elää aikamoisessa köyhyydessä ja kurjuudessa.

Tuskin tuo tulisi muuttumaan jos Uusi maailmanjärjestys Venäjän ja Kiinan johdolla toteutuisi.
Koko ihmiskunta kokisi aika ison rappion.

Jos joku tosiaan toivoo tuollaista nyky-Venäjän ja nyky-Kiinan johtamaa maailmanjärjestystä niin ei sillä
ole kaikki kotona yläkerrassa korvien välissä.

Jos itse kirjoittaja ei ole tietoinen niin tavallisella kansalaisella menee ja on mennyt pitkään aika huonosti noissa
kahdessa "johtavassa" valtiossa, Venäjä ja Kiina.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Solttuetsivä kirjoitti:
Su Elo 14, 2022 11:51 pm

Jos joku tosiaan toivoo tuollaista nyky-Venäjän ja nyky-Kiinan johtamaa maailmanjärjestystä niin ei sillä
ole kaikki kotona yläkerrassa korvien välissä.

Jos itse kirjoittaja ei ole tietoinen niin tavallisella kansalaisella menee ja on mennyt pitkään aika huonosti noissa
kahdessa "johtavassa" valtiossa, Venäjä ja Kiina.
Sehän on äärivasureiden unelma. Maailmaan tulisi vihdoin maailmanlaajuinen kommunistinen järjestelmä. JanitaSikaVonBidenSlim oikoo mutkia suoraksi, kun hänellä ei ADHD:stä kärsivänä ole malttia pitkän kaavan kautta menemiseen.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Ma Elo 15, 2022 12:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kerroinpahan vain kuinka asiat tulevat etenemään.Tämä on jo nyt nähtävissä talousrintamalla kun Sauditkin alkavat puhua petrodollarista irtautumisesta ja BRICS:iin liittymisestä.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 15, 2022 12:05 am
Kerroinpahan vain kuinka asiat tulevat etenemään.Tämä on jo nyt nähtävissä talousrintamalla kun Sauditkin alkavat puhua petrodollarista irtautumisesta ja BRICS:iin liittymisestä.
Sellaisia tietojako antenniisi tuli?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei tuo ole mikään salaisuus ,eikö antenniisi ole tullut signaalia viimeaikoina :lol:

https://www.forbes.com/sites/tilakdoshi ... 445a8024bf
BRICS In The New World Energy Order: Hedging In Oil Geopolitics
These opinions might be dismissed as partisan politics but it is notable that news of Saudi Arabia’s interest in membership of the BRICS group came out in advance of President Biden’s visit. And while President Biden was having his meeting with the kingdom’s de facto ruler Crown Prince Mohammed Bin Salman in Jeddah, BRICS International Forum president Purnima Anand reported on the same day that three more countries — which included Egypt and Turkey along with Saudi Arabia — could join the BRICS group "very soon". This followed earlier announcements that Iran and Argentina had formally applied for membership with Chinese support. The accession of new countries was discussed by Russia, India and China at the 14th BRICS summit held (virtually) last month.
Viimeksi muokannut sikakoira, Ma Elo 15, 2022 12:17 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 15, 2022 12:13 am
Ei tuo ole mikään salaisuus ,eikö antenniisi ole tullut signaalia viimeaikoina :lol:
Sinun erityissignaaleja voi kuulla vain siellä antenniosastolla.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Nähtävästi olet nyt aika tutkalla maailman menosta :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 15, 2022 12:19 am
^
Nähtävästi olet nyt aika tutkalla maailman menosta :lol:
Joko Saudit ovat liittyneet kehitysmaiden kerhoon BRICS:n?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Käsittääkseni eivät vielä . Onko sinulla tarkempia tietoja aikataulusta?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 15, 2022 12:32 am
Käsittääkseni eivät vielä . Onko sinulla tarkempia tietoja aikataulusta?
Varmaan kohta, aivan kuten se Odessan valtauskin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Elo 15, 2022 12:13 am
Ei tuo ole mikään salaisuus ,eikö antenniisi ole tullut signaalia viimeaikoina :lol:

https://www.forbes.com/sites/tilakdoshi ... 445a8024bf
BRICS In The New World Energy Order: Hedging In Oil Geopolitics
These opinions might be dismissed as partisan politics but it is notable that news of Saudi Arabia’s interest in membership of the BRICS group came out in advance of President Biden’s visit. And while President Biden was having his meeting with the kingdom’s de facto ruler Crown Prince Mohammed Bin Salman in Jeddah, BRICS International Forum president Purnima Anand reported on the same day that three more countries — which included Egypt and Turkey along with Saudi Arabia — could join the BRICS group "very soon". This followed earlier announcements that Iran and Argentina had formally applied for membership with Chinese support. The accession of new countries was discussed by Russia, India and China at the 14th BRICS summit held (virtually) last month.
Ja sitten koko maailma on yhtä kommunistista perhettä?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Vastaa Viestiin