Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

No onpa paksua tekstiä taas. Luetun ymmärtämisessä tuntuu monella olevan paljon ongelmia.

En ole väittänyt dieseliksi hybridiä. En vastaa Tuuli Ikosen surmasta millään muotoa. En ole narsistinen psykopaatti. Olen huippuälykäs eli voisin ollakin sellainen, mutta en ole. Psykopaatti on älykäs manipuloija, joka kääntää ihmiset puolelleen. Hänellä ei ole oikean ja väärän erottamisen tajua. Minulla on.

Kelataan vähän alkuun päin. Ketju lähti siitä, että trolli väitti Jyväskylässä tapahtuneen suuri määrä raiskauksia. Niistä ei löytynyt mitään todisteita ja viranomaiset kumosivat väärät huhut. Näiltä osin tilanteen pitäisi olla selvä.

Sen jälkeen jotkut keskustelijat rupesivat opettamaan minua, vaikka en ole tässä keississä minkäänlainen osapuoli. Ei minulla ole Jyväskylän huhuttuihin tapahtumiin eikä niistä nimimerkin suojassa kirjoittaneen haamun kanssa yhtään mitään tekemistä.

"Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta" päätyi ihan harhapoluille. Minä olen jo paljon enemmän vastannut kuin olisi kohtuudella tarvista.

Nämä ovat keskustelupalstoja. Eikö silloin voi ja pidä keskustella? Täällä tuntuu olevan vallalla uskonnollinen hurmos. Jos olet vääräuskoinen, sinut kivitetään. Outoa.

Ylläpito hoi! Tämän ketjun voi ihan hyvin lukita. Tämä on lähtenyt maata kiertävälle radalle jo aikoja sitten. :D

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
Su Maalis 08, 2020 1:27 am
. En ole narsistinen psykopaatti. Olen huippuälykäs eli voisin ollakin sellainen, mutta en ole. Psykopaatti on älykäs manipuloija, joka kääntää ihmiset puolelleen. Hänellä ei ole oikean ja väärän erottamisen tajua. Minulla on.
Olet narsistinen psykopaatti, tyhmä ja helvetin kova paskanpuhuja (kuuluu psykopaatiaan). Tämä on ihan luotettava diagnoosi sinusta, sillä olen psykiatrian erikoislääkäri.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Porin

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Porin »

ilmarinen kirjoitti:
Su Maalis 08, 2020 1:27 am
.

Ylläpito hoi! Tämän ketjun voi ihan hyvin lukita. Tämä on lähtenyt maata kiertävälle radalle jo aikoja sitten.
Ylläpito voisi myös sanoa, että ketjuja pilaava valehteleva paskakasa voi painua vittuun. Ilmariselle ikibannit

Electric Larry

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

ilmarinen kirjoitti:
La Maalis 07, 2020 2:50 am
Vielä lyhyt kommentti.

"Suomessakin on työttömiä" eli ei kannattaisi tuoda ulkomaalaisia.

Mutta kun suomalaisen selkä ei taivu mansikkapellolle tai mustikkametsään. Siksi työn tekevät ulkomaalaiset.

Suomalaiset valittavat ja ottavat rahan Kelasta.

Kärjistän, mutta totta toinen puoli.
Todellisuus ilman kärjistämistä: Suomessa oli vuodenvaihteessa 250 000 työtöntä ja 100 000 avointa työpaikkaa. Älykästä näytteleväksi sinuun on hyvin uponnut iltapäivälehtien propaganda suomalaisista laiskoista työttömistä, jotka kuppaavat tukia mieluummin kuin menevät töihin.

Suurin osa työttömistä on sitä vasten tahtoaan ja työttömyys koetaan hyvin yleisesti häpeällisenä leimana, mitä median mustamaalaus ei ainakaan ole helpottanut. Vapaaehtoisesti työttömiä on loppujen lopuksi hyvin vähän, päihde- ja mielenterveysongelmaisia sekä kourallinen peräkamarin poikia ja/tai anarkisteja, jotka vastustavat yhteiskuntaa tai eivät siihen sopeudu.

Suomalaiset keräävät marjoja pakkaseen, ulkomaalaiset elättääkseen perheensä siellä, missä sillä rahalla pystyy elämään. Syy, miksi ulkomaalaisia halutaan Suomeen töihin on se, että palkkoja halutaan polkea voittojen maksimoimiseksi mahdollisimman alas ja sillä rahalla ei Suomessa elä ilman asumis- ym. tukia siihen lisäksi. Ulkomaalaiselle alipalkattu työ kelpaa, koska sen avulla on mahdollisuus saada kansalaisuus. Olisi kiva nähdä tilastoa, kuinka moni lopettaa tällaisen työn kansalaisuuden saatuaan ja siirtyy kokopäiväisesti tuilla elämään.

Et kärjistänyt, vaan toistit (median) valheita. Totuutta ei ollut siteeksikään.

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Vahingossa avasin tämän ja tämähän on parsta viihdettä ever.

Vaihtakaa nyt herranjumala ketjun nimi, jotta muutkin pääsevät nauttimaan silakan aivopieruista. Tuo eläkeläinen ei kyllä käy täysillä.

Meidän naapurustossa asuu kaikki tuntomerkit täyttävä perhe. Mies tosin on hiljainen väritön hissukka, joka ei koskaan olisi saanut suomalaista naista, siksi tuontivaimo. Ja teinipojat ovat alueen puheenaine nro yksi. Käyttävät huumeita ja välittävät niitä. Riehuvat kännissä ja ahdistelevat tyttölapsia.

Vai mitä R

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Salmari kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 8:30 am

Vaihtakaa nyt herranjumala ketjun nimi, jotta muutkin pääsevät nauttimaan silakan aivopieruista. Tuo eläkeläinen ei kyllä käy täysillä.
No ei tietenkään käy. On jauhanut ties kuinka kauan muilla alustoilla tuota " Minulle sanottiin,että olen upseeriainesta". Sotamies silakka ei vain tajua, että tällä palstalla on upseereita, joiden ei tarvitse haaveilla olevansa upseereita. :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja palokirves »

ilmarinen kirjoitti:
To Maalis 05, 2020 2:35 am

Pitää muistaa myös se, että kaikki suomalaiset ovat maahanmuuttajia, jotka ovat vallanneet asuinsijansa alkuperäisväestöltä. Ensin täällä asuivat saamelaiset. Se näkyy koko Suomen paikannimien historiassa. Heidät ajettiin Pohjan perukoille eikä heidän oikeuksistaan oltu kiinnostuneita.

Etnosuomalainen on Magga, Porsanger, Laiti tai muu vastaava saamelainen.
Oppimattomuus ja elämänkoulu säteilee taas tuosta Ilmarisen aivopierusta.
Vantterat suurriistan metsästäjät
Ensiasukkaiden ulkonäköä ei täsmälleen tiedetä, mutta metsästäjä-keräilijöiden elämä on jättänyt meihin suomalaisiin jälkensä, jotka näkyvät yhä piirteissämme. Syynä on silloinen ruokavalio.

Suomalaisilla on hyvin kaarevat ja korkeat poskipäät. Tämä lähinnä sen vuoksi, että purulihaksemme ovat olleet aikaisemmin suhteellisen suuret. Samoin leuka on aika leveä ja leukaluu jykevämpi kuin muilla eurooppalaisilla.

Metsästäjä-keräilijän kulmikas silmäaukkojen muoto on suhteellisen matala ja silmät sijaitsevat suhteellisen syvällä. Pohjoismaalainen silmäluomi tarkoittaa tyypillisesti sitä, että luomet roikkuvat iän myötä.

Esinelöytöjä varhaisilta ajoilta
Vanhin Suomesta tehty esinelöytö oli pitkään Karjalasta löydetty Antrean verkko ja koho, jotka on ajoitettu vuoteen 8300 eKr.

Orimattilan Myllykoski on Suomen vanhin radiohiiliajoitettu asuinpaikka, joka on noin 11 000 vuotta vanha. Paikalla on ollut kivikautinen asutuskeskittymä. Tutkimuksissa käytettiin apuna vesistöjen muutoksia, joita on tapahtunut maan kohoamisen seurauksena.

Lahden Ristolan asuinpaikalta on löytynyt piikivestä valmistettuja nuolenkärkiä. Nuolenkärkien perusteella seudun asutus on kuulunut vain Baltiasta tunnettuun Kundan kulttuuriin.

Kaikkiaan Ristolasta on löytynyt yli 60.000 erilaista löytöä. Asutuksen uskotaan tulleen suoraan etelästä eli silloisen meren yli. Samoihin aikoihin tultiin Karjalan kannakselle maitse ja vesitse.

Suomen Lapin vanhin ajoitus on tehty Sujalan asuinpaikalta. Se kuuluu koko Suomen 10 vanhimman ajoituksen joukkoon. Sujalan yhden luunäytteen iäksi todettiin 8940 vuotta. Sujalaan on ilmeisesti tultu tiettynä aikana vuodesta pyytämään peuroja. Löytöesineiden valmistuksessa käytetty kivilaji liittää paikan pohjoiseen Norjaan, aina Varangi-vuonon rannalle. Toisaalta esineessä on myös merkkejä Venäjän kytköksistä.
Saamen kieli taas on vain muutaman tuhat vuotta vanha, joten alkuperäisten suomalaisten nimet eivät voi olla saamelaisia.
Kielentutkija Ante Aikio on esittänyt, että saame levisi pohjoiseen Fennoskandiaan esiroomalaisen rautakauden kuluessa (noin 650–0 eaa.).[18][19] Kielen levitessä Suomessa ja Skandinaviassa se samalla hajosi useaksi eri murteeksi. Näistä murteista kantamurteista kehittyi sittemmin nykyiset saamelaiskielet.[17]
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

No jopas jotain.

Edelleenkään ei ole mitään "tietoa Paavo Tajukankaasta",vaikka se on ketjun otsikko.

Sen sijaan on spekulointia minun mielenterveydestäni ja kyvykkyydestäni ylipäätään ( Kyllä käyn täysillä ja olen Mensan miehiä) ja omituisia etnospekulointeja.

Osaan kirjoittaa, koska olen sillä tienannut leipäni 40 vuotta. En ole mikään holhottava vajakki, vaan ihan tavallinen keskimääräistä paremmalla eläkkeellä elävä mies. Mikä siinä niin hirveästi ärsyttää? En ymmärrä.

Edelleen odotan edes pientä todistusta siitä, että tämä Paavo on oikeasti olemassa. Eipä taida löytyä.

Edelleen odotan vastausta myös muutamiin muihin asioihin. Mikä silakoissa käy niin kovasti hermoon? Hehän nimenomaan vastustavat kaikeinlaista kiivailua, öyhötystä ja rasismia. Eivätkö he ole jonkun mielestä hyvällä asialla? Minusta ovat.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Ja vielä sen verran, että jos joku mulkvisti väittää, että minun teksteistäni heijastuu oppimattomuus ja elämänkoulu, hän syyllistyy parjaukseen ja henkilökohtaiseen solvaukseen.

Olen yliopistoihmisiä ja tehnyt vaativissa tehtävissä töitä vuosikymmenet. No, kai se jonkinlainen elämänkoulu on, mutta en usko vastaväittäjien sitä tarkoittavan.

Voi pojat, jos tietäisitte, millaisissa liemissä minut on keitelty. Siinä monella leuat loksahtaisivat ihan silkasta kunnioituksesta. :D

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 3:05 am

Voi pojat, jos tietäisitte, millaisissa liemissä minut on keitelty. Siinä monella leuat loksahtaisivat ihan silkasta kunnioituksesta. :D
Varmasti, kun itse pidät elämäsi kovimpana saavutksena sitä, että sinulle on sanottu armeijassa "olet upseeriainesta". Tuota elämänsä tähtihetkeä sotamies silakka kertoilee sitten ylpeänä ympäri internettiä. Samoin kuin sitä, itsellä on rotukoira ja pojalla postimyyntimorsian ja volvo. :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3069
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Paavolla on varmaan hauskaa puhelinmyyjien kaa.

"Haloo"
"Murhainfon puhelinmyynnistä, päivää, meiltä murhat mukavasti. Onko Tajukankaalla?"
"Ja millähän vitulla vastaisin puhelimeen, jos olisi?"
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10531
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja damfin »

Niin ne ajat muuttuu ja mielipiteissä on eroja... minun armeija-aikanani suurin huolenaihe oli se kuinka välttyä 330 vuorokauden palvelusajalta, silloinhan tuntui siltä että vain tyhmät joutuvat aukkiin ja korttinsa oikein pelaavat selviävät 240 vuorokaudella saaden silti puhtaat paperit armeijan suorittamisesta :lol:

Toki olihan silloinkin muutamia jotka vapaaehtoisesti halusivat aukkiin, kai se joillekin oli helpoin reitti vakituiseen ammattiin, tai sitten paikka jossa viettää muutama kuukausi lisää pohtien sitä menisikö opiskelemaan vai yrittäisikö johonkin töihin... muistaakseni suurin osa niistä aukkiin halukkaista oli näitä juuri ja juuri 16 vuotta täyttäneitä vapaaehtoisena armeijaan hakeneita.

Sitä en sitten tiedä onko tämä Tajukangas käynyt armeijan, vai kenties jopa aukin ja rukin, vai onko tosiaan pelkkä peter panin kaltainen taruolento joka laajentaa omaa maailmankuvaansa huoneensa kätköissä kirjoittamalla.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 12:19 pm
Niin ne ajat muuttuu ja mielipiteissä on eroja... minun armeija-aikanani suurin huolenaihe oli se kuinka välttyä 330 vuorokauden palvelusajalta, silloinhan tuntui siltä että vain tyhmät joutuvat aukkiin ja korttinsa oikein pelaavat selviävät 240 vuorokaudella saaden silti puhtaat paperit armeijan suorittamisesta :lol:

Mitäpä patoevä lottoat. Kummasta ryhmästä tuli suuremmalla prosentilla yliopisto-opiskelijoita ja yhteiskunnassa päättävässä asemassa olevia: RUK:n käyneistä vai 8 kk:n miehistä? :roll: :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Porin

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Porin »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 3:01 am

Edelleen odotan vastausta myös muutamiin muihin asioihin. Mikä silakoissa käy niin kovasti hermoon? Hehän nimenomaan vastustavat kaikeinlaista kiivailua, öyhötystä ja rasismia. Eivätkö he ole jonkun mielestä hyvällä asialla? Minusta ovat.
Oletko säälittävä valehtelija ajatellut opettelevasi lukemaan?

Silakkaryhmässä maalitetaan ulkomaalaisia jotka eivät ole muslimeita. Tehtaillaan lastensuojeluilmoituksia ihmisistä jotka ovat eri mieltä. Ylläpidetään laitonta henkilörekisteriä ihmisistä jotka ovat eri mieltä.
Menes nyt melkein upseeri kysymään, jos se poikasi ostovaimo opettaisi sinulle suomea.

JammuSetä

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 1:47 pm
damfin kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 12:19 pm
Niin ne ajat muuttuu ja mielipiteissä on eroja... minun armeija-aikanani suurin huolenaihe oli se kuinka välttyä 330 vuorokauden palvelusajalta, silloinhan tuntui siltä että vain tyhmät joutuvat aukkiin ja korttinsa oikein pelaavat selviävät 240 vuorokaudella saaden silti puhtaat paperit armeijan suorittamisesta :lol:

Mitäpä patoevä lottoat. Kummasta ryhmästä tuli suuremmalla prosentilla yliopisto-opiskelijoita ja yhteiskunnassa päättävässä asemassa olevia: RUK:n käyneistä vai 8 kk:n miehistä? :roll: :lol:
Onko tutkimustuloksia muuten aiheesta? Olis oikeasti milelenkiintoista tietää. Veikkaan että 50/50

Vastaa Viestiin