Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Palaan vielä tähän ketjussa kummittelevaan Paavoon. Hän vertautuu hyvin keskusteluun, jota käytiin Jessikka Arosta. Sielläkin monet ilmeisen hyväuskoiset ihmiset jakoivat varmoja "tietoja" Aron toiminnasta. Takana olivat kuitenkin venäläiset trollit, joilla oli muutama suomalainen hölmö avustajinaan.

Kannattaa aina pohtia, mistä tieto on peräisin. Jos se on liian kuumottava, se ei todennäköisesti ole totta.

Paavo Tajukangas on trollien luoma mielikuvitushahmo. Tämän nimimerkin esittämiä ajatuksia ei missään tapauksessa kannata jakaa tai levittää.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 2:19 am

Paavo Tajukangas on trollien luoma mielikuvitushahmo. Tämän nimimerkin esittämiä ajatuksia ei missään tapauksessa kannata jakaa tai levittää.
Noinhan sitä oppimaton ja sivistymätön moukka saattaisi luulla. Oliko Kekkosen käyttämät nimimerkitkin trollien luomia valehahmoja? Se nyt on selvä, että sinä olet silakoiden ajatushautomossa syntynyt trolli.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

hutkiva jonka en arvioi olevan journalisti:

Pelkkä usko ei riitä. Pitäisi olla todisteita, faktoja. Kun tämä on rikosaiheinen keskustelupalsta, rikokset eivät ratkea luuloilla tai asenteella. Pitää olla todisteita, kovaa faktaa.

Teillä on Tajukankaasta mielipide, ei faktaa. Ne ovat kovin eri asioita. Jos ei jotain muuta todisteta, pidän hänen kirjoituksiaa vihamielisen trollin tuotoksina. Epäilys suuntautuu itänaapuriin.

Osoittakaa, jos olen väärässä. Osoittakaa. Odotan innolla. :D

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Pelkkä trollihan tämä on, näkee kilometrin päähän.

Porin

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Porin »

ilmarinen kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 2:41 am

Osoittakaa, jos olen väärässä. Osoittakaa. Odotan innolla. :D
Olet kokoajan väärässä, ostovaimot ja puutalo-kivitalo valheet osoittavat vielä kallosi ahtauden.
Logiikkasi on myös tyypillinen kouluttamattoman silakan logiikka. Muut ovat trolleja koska sinulle on sanottu niin, mutta muut joutuvat todistamaan sinulle että eivät ole.
Lähde jo pois. Sinulla ei ole tännekään mitään annettavaa. Silakoiden facebookissa sinua saa seurata jos haluaa. Tekstisi on yhtä kuvottavia siellä, mutta siellä näitä sinulle syötettyjä tekstejä arvostetaan.
Oletko muuten muodostanut omaa mielipidettä mistään vuosiin?

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 2:41 am

Osoittakaa, jos olen väärässä. Osoittakaa. Odotan innolla. :D
Olet huono trolli. Sinulla on ollu semihauskaa leikkiä, varsinkin kun tiedän kuka nimimerkkisi takaa löytyy. Aika aikansa kuitenkin.Kaikkeen kyllästyy.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Muutama kommentti.

En ole trolli. Olen ihan oikea ihminen toisin kuin tämä kuvitteellinen Paavo.

En ole kouluttamaton ja sivistymätön. Olen akateemisesti koulutettu. Olen päässyt kahteen yliopistoon ilman pääsykoetta pelkkien koulutodistusten perusteella.

En pelkää uhkailua "tiedetään kuka olet". En ymmärrä sitä.

Tänään luin lehdestä uutisen, jossa yksi hemmo oli saanut vankeustuomion toimittajien vainoamisesta. Arvelen taustalla olevan mielenterveysongelmia. Silti pidän sitä verrattavana tähänkin ketjuun. Ei oikean viestin tuojan ampuminen ole mikään ratkaisu. Kannattaa aina miettiä, mitä möläyttää.

Kaikki ammatilliset taustat, kivitalo ja muut ovat totta. Mistä hemmetistä joku on tämän puutalon kaivanut? En ole sellaisesta puhunut.

Ihan lähtökohtaisesti tämä koko ketju on mennyt perseelleen. Täällä solvataan minua, vaikka keskustelu oli alun perin Tajukankaasta. Minä olen tässä ihan viaton sivullinen. Palatkaa asiaan. Tajukankaaseen.

Tarjoan ainakin symbolisen kaljan näissä virusoloissa sille, joka tuo edes pienen todisterippusen siitä, että tällainen Tajukangas on olemassa. Näillä näytöillä arvioin, että hän on vihamielinen trolli.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Eipä ole Tajukangas ilmestynyt.

Ootan kuin kuuta nousevaa. Vaan turhapa taitaa olla toivo.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Tajukankaalla?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Rasistipaske ilmarinen sai kuukauden bannin. Nyt voi imeä kaikessa rauhassa mustaa makkaraa.

Silakka ei vain tajua, että on pientä vähemmistöä, jolle kaikki nauraa. Säälittävä papparainen
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Porin

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja Porin »

ilmarinen kirjoitti:
Su Maalis 22, 2020 2:33 am

Ootan kuin kuuta nousevaa. Vaan turhapa taitaa olla toivo.
Vähän kuin odottaisi sinulta järkeviä perusteluja.
Ei tule koskaan tapahtumaan.
Vieläkö poikasi hakkaa postimyyntivaimoaan?

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 3:01 am
En ole mikään holhottava vajakki, vaan ihan tavallinen keskimääräistä paremmalla eläkkeellä elävä mies. Mikä siinä niin hirveästi ärsyttää? En ymmärrä.

Edelleen odotan edes pientä todistusta siitä, että tämä Paavo on oikeasti olemassa. Eipä taida löytyä.
Kun tuota boldaamaani kohtaa toistelet vastauksissasi, niin kerropa paljonko sellainen eläke on ihan euromääräisesti?

Ei taida muuten eläkkeet olla täysimääräisesti säästettyjä Suomessa, ei ainakaan olleet sinun aikanasi joten elelet vähän niinkin muiden rahoilla? Muutenkin elämäsi on ollut helppoa. Siihen aikaan kun sinä kasvoit, Suomessa pääsi käytännössä kultalusikkaan kiinni sillä että kävi Uli-uliopiston. Nykyään sellainen ei luonnolliseti takaa yhtään mitään poislukien jotkut erikoisalat kuten lääkis tai oikis. (joihin on aika vaikea toisaalta päästä sisään eli karsinta tapahtuu porteilla jo)

Paavosta puheenolleen, ainakin jonkinlainen PaavoT taitaa olla olemassa. Esiintyy muuten eräillä FB tai juutuupa tileillä omalla nimellään. Sen verran vinkkiä, että kannattaa Suomen sisun jäsenten "aktiviteettivideoita" kattella "varhaisilta vuosilta", siis riittävän monen vuoden takaa. Semmonen tummahiuksinen nelikymppinen mieshän se on. Tämän enempiä en vinkkejä anna, jätän etsiskelyn ja löytämisen ilon sinulle.

Ja kyllä tuo kyseinen hahmo Ruotsissa asuu. Tai ainakin asui kun kolme tai neljä vuotta sitten asian tsekkailin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja meitzi »

palokirves kirjoitti:
La Helmi 29, 2020 6:23 am
Sinulla on siis sekarotuisia lapsenlapsia ja haluaisit, että Suomeen tulisi lisää sekarotuisia taimia, kun sinullakin on sellaiset lähipiirissä.
Mä en ole tällaista ketjua ennen huomannutkaan, mutta ihan oikeastiko ja tosissaan pidät yhtään ketään sekarotuisena, kun puhutaan muista kuin kissoista ja koirista?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja palokirves »

meitzi kirjoitti:
Ke Heinä 08, 2020 10:46 pm
palokirves kirjoitti:
La Helmi 29, 2020 6:23 am
Sinulla on siis sekarotuisia lapsenlapsia ja haluaisit, että Suomeen tulisi lisää sekarotuisia taimia, kun sinullakin on sellaiset lähipiirissä.
Mä en ole tällaista ketjua ennen huomannutkaan, mutta ihan oikeastiko ja tosissaan pidät yhtään ketään sekarotuisena, kun puhutaan muista kuin kissoista ja koirista?
Tietenkin pidän. Jos nuo ovat sekarotuisia, niin millä nimellä niitä pitäisi kutsua? Väitätkö, seuraavaksi, ettei eri ihmisrotuja ole olemassa? Johtavat geneetikot nykymaailmassa on eri mieltä kanssasi. Sinä kai uskot jotain 50-luvulla toisen maailmansodan jälkimainingeissa poliittisista syistä lausuttua YK:n hölynpölyä. Minä luotan tieteeseen.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ilmariselle tietoa Paavo Tajukankaasta

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Ompas putsarimainen meno
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Vastaa Viestiin