synkempi hautajaisvieras vs. Marsalkka

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Voi tsiisus pojat :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:

Itse et, typerä moukka kun olet, kykene muuhun kuin robottimaisesti toistamaan itseäsi.
Kanssasi ei tarvitse muuta tehdä. Olet mitä olet. Ei se muuksi muutu.

edit. Itse asiassa olen ehkä erehtynyt. Kärsit todennäköisesti sittenkin fragile X-oireyhtymästä!

Onko kivaa?
On!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

:shock:
joey kirjoitti:Ihan vain OT:tä jatkaakseni: ystäväni mies toimii roskakuskina. Semmoiset 5000€/kk.
Aika hyvä liksa, taidan vaihtaa alaa :roll:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

PitBull kirjoitti:
joey kirjoitti:Ihan vain OT:tä jatkaakseni: ystäväni mies toimii roskakuskina. Semmoiset 5000€/kk.
Aika hyvä liksa, taidan vaihtaa alaa :roll:
Onkohan noi roskakuskit samalla jätealalla kun Sopranosin pojat :D

Tää(kin) topicci kyllä kertoo minusta sen, että koko Lautamiehet-osio on mielestäni naurettava, tulos on tälläistä kun saa luvan kanssa vittuilla kanssakirjoittajille, en muista että olisin koskaan missään palstalla moiseen törmännyt. Kyllä minusta pitäisi osata kirjottaa näistäkin rikos-aiheista ilman, että tarvii piikitellä tai mennä henkilöhtaisuuksiin tai jos haluaa niin jatkaa väittelyä privassa, eripuraa tälläinen minusta vaan aiheuttaa. Mutjoo, eipä siinä, onhan näitä hauska lukea :D
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Terveisiä Mustiosta, ja ihanaa kun täällä näyttää taas kaikki olevan ihan yes!
Mä ainaskin jouduin heti lautamiehiin kun uskalsin puolustaa työttömiä ja arvostella (panetella, irvistellä, aliarvioida etc) eläinrääkkääjiä, joten tämä on oikea foorumi just tällaiselle sanailulle.

Kakruna paha haukkumasana toista kohtaan oli ainaskin meidän talon skideillä ihan hirvee ilmaisu: ITÄMAAN OKSENNUS!!

Patricia C. älä sä ny loukkaannu!!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Se ei välttämättä johtunut työttömien puolustamisesta, turha leikkiä marttyyria. Harmi että et ollut kykeneväinen jatkamaan sitä keskustelua loppuun asti.
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Eppu ( kts Eppu vs Anneli) olet joka tapauksessa jotenkin outo noine aatoksinesi. En muuten ole luistanut mielipiteistäni mihinkään..
Vastaa Viestiin