Otuksen kootut copypastet

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Otuksen kootut copypastet

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Nimimerkkinä otus tunnettu henkilö on lukuisista pyynnöistä huolimatta jälleen postannut kansalaisten perin arkisia aherruksia, mm. lieviä ylinopeuksia, nakkijonotappeluita, päin punaisia kävelemisiä sekä muita moraalia rappeutumisesta kertovia tarinoita minfon sivuille. Vittuuntuneet ihmiset luokittelevat moisen kirjoittamisen jo pahan luokan häirinnäksi ja otaksuvat tekojen johtuvan otuksen oman elämän puutteesta sekä control+c sekä control+v painikkeiden käytön ahkerasta ja tunnollisesta harjoittelusta suorittaakseen kunnialla copypaste-kurssin ensimmäisen jakson.

Lukuisten postausten seurauksena suosituimmaksi linkiksi minfon sivuille on tullut se kohta missä voidaan merkitä kaikki foorumit luetuiksi.

Vastauksena ihmisten toiveisiin on otuksen taholta todettu jyrkästi, että "Ota ylläpitoon yhteys ja valita, jos ylläpito katsoo toimintani sääntöjen vastaiseksi, niin poistakoot oikeuteni, saat sitten mielenrauhan.."

Lukijakunta seuraa huolestuneena tilannetta ja toivoo käännettä parempaan. Yleisesti uskotaan tilanteen jatkuvan entisenlaisena, mutta on huhuttu joidenkin tahojen perustavan komitean, joka pyydettyään lausuntoja eri asiantuntijatahoilta antaa asiasta mietinnön.

*siirretty lautamiehiin*t:mode

Joo, tämä oli ennen osiossa Muut rikokset ja siksi nimellä Otus kirjoitti minfoon.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ke Helmi 27, 2008 11:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kiitos, Lecter, että tästä kirjoitit. Itse juuri ajattelin, että avaanko lautamiehiin jonkun tyyliin otus vs. muut tai jotain, koska alkaa mennä hermot.

Uutiset on ihan jees, mutta kun jokainen kyllä osaa itse lukea ne netistä iltapäivälehtien sivuilta ilman, että niistä jokaista tarvitsisi tänne postata. Lisäksi osa näistä kyseisistä uutisista, joita otus tänne copypastettaa, ei edes kuulu aihepiiriin! Ja vielä se, että on olemassa topiceja joihin voi lisätä uutisia, jotka eivät yksinään ole mainitsemisen arvoisia. Esim. rattijuopumuksille on olemassa oma ketjunsa, samoin kaikenmaailman törttöilyille.

Kuitenkin, eniten minua häiritsee se, että otus on eräiden laskujen mukaan (sanon näin, koska itse en laskenut vaan joku muu) aloittanut rekisteröintinsä jälkeen 152 topicia (luku on tästäkin jo noussut tämän päivän aikana). Ja yleensä jopa pitkän copypasten jälkeen on vain pieni esim. yhden rivin kommentti tyyliin "Huh huh" (tämä on kova yleistys, mutta siis kuitenkin).
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Adressia sitten tähän vaan ketä toimintani suunnattomasti vituttaa, kyllä mä ylivoimaan uskon, mutta en kahta tai kolmea vastaan puhujaa.

Ps: Kannattaa tosiaan lukasta mun kirjoitukset läpi täältä m-infosta ennen tuomitsee, Dr Lecter mielestäni hieman kärjistää..

Antakkee kirjoittaa, siis puolesta vai vastaan..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
kameleontti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 5:40 pm

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

Samaa mieltä kuin Lecter. Etsin jo täältä sellaista ignore-nappia, että saisi otuksen tekstit vältettyä, mutta en löytänyt. Olisi kyllä hyödyllinen.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ei ärsytä. En siis vastusta Otusta tai hänen kirjoituksiaan.

Onkohan mahdollista, että porukka viettää aikaansa liikaa minfolla, jos alkaa ärsyttämään tuollaisetkin jutut? ;)

Itse tosiaan en ole huomannut, että ne olisi ihan totaaliturhia viestejä, eivätkä ole kertaakaan ylittäneet ärsyyntymis-/huomioimisarvoa edes.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei muakaan noi haittaa, eihän niitä oo pakko avata ja näppärämpi täältä on lukee noistakin ei-niin-tärkeistä uutisista, eipähän tarvii Iltalehden sivuja avata erikseen.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Otukselle

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3180

Onko mielestäsi linkin takaa löytyvä tapaus minfon arvoinen? Asiassa ei ole ainakaan mielestäni hirveesti keskustelua. Kuten joku sano uutiset varmaan kaikki tosiaan lukee päivittäin jos huvittaa. Avaa tosiaan kokonaan oma topicci mihin pistät noita juttuja, kun joku jää auton alle sun muita, lukekoon se ken huvittaa sieltä sitten.

EDIT. Kantelu ei ole kuulunut koskaan tapoihini eikä tule täällä internetin ihmeellisessä mailmassakaan tapahtumaan. (viitaten vastaukseen: valita ylläpidolle...)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Ei ärsytä.En lue varsinaisesti iltapäivälehtiä, joten säästyy sekin vaiva.Joskus olen kyllä postittanut jotakin iltapäivälehdistä, mutta otsikot olen löytänyt ampparit.comista
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Toisinaan ärsyttää, toisinaan naurattaa. Tuolla kuitenkin on niitä ns. "Yleistopiceja" monenlaisia niin miksi ei laittaa niitä juttuja sinne?
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ärsyttää, koska joudun selaamaan lukuisten postausten seasta ne oikeat ja asialliset ketjut. menee aikaa hukkaan ja hermot palaa, kun aloituksia on ziljoona ja kaikki on kopioituja turhanpäiväisiä aloituksia, joita kukaan ei viitsi edes kommentoida.

kysynkin, että miksi se on niin vaikeaa laittaa jo niihin aloitettuihin ketjuihin näitä tyhjänpäiväisyyksiä? ja muutenkin, vaikka keskustellaan kaikennäköisestä maasta taivaisiin niin hiukan voisi miettiä itse ennen kuin kopioi sen turhanpäiväisen uutisen, että onko tämä sellainen avaus jolla on jotain tekemistä keskustelupalstan kanssa. Miksi pitää avata turhia ketjuja, joilla ei ole palstalle mitään annettavaa, vai onko kyseessä nyt sellainen tilanne, että hamstrataan viestejä, jotta saisi uuden "tittelin"?
sitäpaitsi on ihan helvetin turhauttavaa lukea samat uutiset kahteen kertaan, jokainen meistä osaa käydä ne nettilehdet lukemassa eikä niitä yhdentekeviä juttuja enää tänne tarvitse ängetä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Ärsyttää.. yleensä aina. :evil:
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

No tota... onhan siinä vähän sellasta spämmäyksen makua. Ei varsinaisesti ärsytä eikä häiritse, mutta näen sen ehkä vähän turhana. Olisi kyllä hyvä vaihtoehto perustaa muut rikokset -osioon joku "pikkukepposet" -ketju johon näitä voisi lisäillä niin eivät täyttäisi koko sivua. Etenkin ne, joista ei oleteta syntyvän huikeaa keskustelua. Tuosta kun klikkaa "katso viestit joihin ei ole vastattu" niin sen perusteella osaa varmasti jokainen määrittää mielessään tason, syntyyköhän mielenkiintoista höpinää aiheesta vai ei.

Ja tämä nyt liittyy sitten yleensä noiden juttujen postaamiseen, ei mua otus sinänsä haittaa, hyvä jätkä varmasti! :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Koljo
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:54 pm

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Ei häiritse.
Tai no joo, voisi kyllä osan niistä jättää pois :lol:
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Loistava huomautus Doc:lta.
Olisin jo melkein itse pistänyt asiasta topiikin pystyyn, mutta toivoin että joku jolla olisi enemmän arvovaltaa, tekisi sen.
KIITOS DOC!

Tosin ihmettelen miksi ylläpito ei poista näitä tyhjänpäiväisyyksiä.
Viimeksi muokannut Harriet Makepeace, Ti Helmi 26, 2008 9:54 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pakko jatkaa aiheesta, niin miksei ylläpito puutu tähän toimintaan?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin