Aarno otti muhun yhteyttä, sillä oli stoori ja se menee näin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Kun sen sijaan eräs nimimerkki julkaisi minun vaivalla rustaamani ascii-taideteoksen joka esitti mieshenkilöä esittelemässä sormeaan, kyse oli tekijänoikeuden rikkomisesta. ;)
Se oli törkein koskaan saamani yksityisviesti. En ole saanut törkeitä viestejä keneltäkään muilta. En lähetä törkeyksiä koskaan muille, eikä kellään pitäisi olla syytä lähettää sellaisia minulle.
Lienet syntynyt kultalusikka suussa tai sitten muuten vaan olet tynnyrissä kasvanut.

Tai sinulla ei ole huumorintajua.

Suuttuivathan romanitkin manne-TV:stä..... :mrgreen:

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että olet huolissasi tekijänoikeuksista liittyen kehittämääsi Paavo-saagaan. Tarinan sepittäminen on varmasti vienyt sinulta aikaa ja yöunia. Suosittelisin kuitenkin sinulle, että tunnustaisit sovinnolla meille kaikille, että kysessä on fiktiivinen tarina ja perut kaikki puheesi ja tunnustat kaikki Paavoon liittyvät yksityisviestitkin valheeksi. Tulet huomaamaan, että totuuden kertominen helpottaa.
Totuus kun on tarua ihmeellisempää ja niin ollen ei ole ollut mitään tarvetta kehitellä mitään.

Näin ollen en ole yöuniani tarvinnut menettää ja eikä minulla luonnollisesti voi olla tekijänoikeutta kenenkään todellisen ihmisen tekosiin. Eikä hänen elämäänsä.

Paavo itse ainoastaan tietää tarinoidensa fiktiivisyystason pohjamutia myöden.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti: Totuus kun on tarua ihmeellisempää ja niin ollen ei ole ollut mitään tarvetta kehitellä mitään.

Näin ollen en ole yöuniani tarvinnut menettää ja eikä minulla luonnollisesti voi olla tekijänoikeutta kenenkään todellisen ihmisen tekosiin. Eikä hänen elämäänsä.

Paavo itse ainoastaan tietää tarinoidensa fiktiivisyystason pohjamutia myöden.
Ja mikä on sinun mielestäsi Paavon tarina ja miksi otit esiin asian tällä palstalla?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Lienet syntynyt kultalusikka suussa tai sitten muuten vaan olet tynnyrissä kasvanut.

Tai sinulla ei ole huumorintajua.

Suuttuivathan romanitkin manne-TV:stä..... :mrgreen:
Tässä topicissa on kai kysymys käytöksestä muita kirjoittajia kohtaan (esim Aarno).
Kultalusikka- ja manne-nimittely ei ole huumoria, vaan vain huonoa käytöstä ilmentäviä heittoja silloin, kun asiaperusteet puuttuvat.

Mitä tulee "kultalusikkaan" niin voi olla, että syntyperä saattaa antaa paremman mallin hyvään käytökseen. Uskon kuitenkin, että hyvällä tahdolla kuka vain voi kasvaa hyvin käyttäytyväksi syntyperästä riippumatta.

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti: Totuus kun on tarua ihmeellisempää ja niin ollen ei ole ollut mitään tarvetta kehitellä mitään.

Näin ollen en ole yöuniani tarvinnut menettää ja eikä minulla luonnollisesti voi olla tekijänoikeutta kenenkään todellisen ihmisen tekosiin. Eikä hänen elämäänsä.

Paavo itse ainoastaan tietää tarinoidensa fiktiivisyystason pohjamutia myöden.
Ja mikä on sinun mielestäsi Paavon tarina ja miksi otit esiin asian tällä palstalla?
Tuntenet paavon tarinan paljon paremmin kuin minä. En nyt osaa erotella kaikkea mitä olen kirjoittanut muuralassa ja täällä mutta paavon kuvioon liittäminen ei ollut mun aikaansaanostani, vaikkakin asia esitettiin mulle niin ettei se jättänyt yhtään pelivaraa kyseenalaistamiselle.

Tietty nimimerkki multinikkeineen ja kenties kavereineen piti pystyssä ja hehkutteli jotain toista saagaa. Alkuun niin että otetaan eräs A saman tien kiinni ja sitten myöhemmin kelkka kääntyi.

Näin ollen on aika luonnollista että minä pidän paavon esillä. Esiintyyhän paavo tsätissäkin.

Kyseessä on kuitenkin henkilö joka lienee lukenut huolella sarjakuva-albumin asterix ja riidankylväjä. Tuntenet hänet.

Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Tuntenet paavon tarinan paljon paremmin kuin minä. En nyt osaa erotella kaikkea mitä olen kirjoittanut muuralassa ja täällä mutta paavon kuvioon liittäminen ei ollut mun aikaansaanostani, vaikkakin asia esitettiin mulle niin ettei se jättänyt yhtään pelivaraa kyseenalaistamiselle.

Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Kuka esitteli sinule Paavon tarinan? Jos kyseenalaistamisen vaaraa ei muka ole, niin kerropa meille kaikille, mistä on kyse. Älä alennu merivuokkomaiseen loputtomaan vihjailuun.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu tuntee miltei 39000 paavoa. (Joista yksi nainen)

Palstan säännöt kieltävät jo nimimerkkien henkilöllisyyden arvailunkin. Jos puhun paavosta, en ole rikkonut tuota sääntöä mutta jos puhun koko nimellä, rikon sääntöä ja minulle lätkästään kurinpitotoimi.

Tätähän sinä tietenkin yritätkin.

Muuten mazat ja pharaot: en jatkossa vastaa yksityisviesteihinne tai jos vastaan niin teen sen julkisesti.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti: Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Muuralan ylläpito ei ole koskaan tuollaisesta ip-asiasta kertonut. Se ei ole tieto vaan toistuvasti levittämäsi huhu. Palstan säännöt vaativat yksiselitteisesti sinua kertomaan, että kyseessä on huhu eikä tieto.

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Muuralan ylläpito ei ole koskaan tuollaisesta ip-asiasta kertonut. Se ei ole tieto vaan toistuvasti levittämäsi huhu. Palstan säännöt vaativat yksiselitteisesti sinua kertomaan, että kyseessä on huhu eikä tieto.
Joo. Huhuhan on asia jota ei itse tarkista.

Niinpä tää olkoon huhu, jos se sun mieltäsi rauhoittaa. Kuitenkin kaikki, jotka ovat olleet muuralan keskustelussa mukana tietänevät tosiasian.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Muuralan ylläpito ei ole koskaan tuollaisesta ip-asiasta kertonut. Se ei ole tieto vaan toistuvasti levittämäsi huhu. Palstan säännöt vaativat yksiselitteisesti sinua kertomaan, että kyseessä on huhu eikä tieto.
Joo. Huhuhan on asia jota ei itse tarkista.

Niinpä tää olkoon huhu, jos se sun mieltäsi rauhoittaa. Kuitenkin kaikki, jotka ovat olleet muuralan keskustelussa mukana tietänevät tosiasian.
Kyllä Muuralassa olleet tietävät, että levität tässä väärää tietoa. Mutta nämä uudet täällä Minfossa saattavat sinua uskoa, jos asiaa ei kerta toisensa jälkeen oikaise.

25hu25h25u
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2020 1:29 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja 25hu25h25u »

Kalessin kirjoitti:
Ma Maalis 17, 2008 12:15 am
vahingonilollani ei ole mitään rajaa. aarnoa typerämpää yksilöä saa hakea ja hänen panostaan palstalaisille vittuiluun ja häiriköintiin ei todellakaan tarvita. onneksi palsta pysyi aarno-vapaana alueena.
Ei tuolloin tullut itsekään ajatelleeksi että oliko minfon alkuaikoina muka oikeasti ärsyttäviä hahmoja. Tänä päivänä niitä on kolmetoista tusinassa, huh huh. Ken muistaa oliko niitä oikeasti verraten nykyään?

e.

Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3847
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Aarno otti muhun yhteyttä, sillä oli stoori ja se menee näin

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Kai joku silloinkin välillä jotakuta ärsytti, mutta nykypäivään verrattuna keskustelu oli huomattavasti tasokkaampaa. Keskityttiin enemmän itse rikoksiin eikä öyhötys läpitunkenut palstan kaikkia osioita kuten nykyään. Doctor Lecterkin teki hyviä avauksia ja kirjoitteli rikostapauksista sotkematta mamupaasausta ja politiikkaa joka ainoaan postaukseensa. Tänään kaikki on toisin.

Tuo edellä esiintyvä "tsätti" oli Minfon oma chat, joka sekin piti sulkea jo vuosia sitten.

Ja kuten edeltä näkyy, jopa lautamieskeskustelut olivat silloin siistimpiä kuin keskivertoketjut rikosten maailma -puolella nyt ovat.
Kun linkität niin kopioi teksti samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.

Vastaa Viestiin