Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Vasemmistorasistin kootut ketjunpaskomiset poliittisella öyhötyksellä

Turun puukotus, ensimmäinen poliittinen öyhötys nutulta:
Nice shirt kirjoitti: Ma Tammi 10, 2022 9:55 am Voi olla, että persuisä huutanut kotona, että "ei me voiteta näitäkään vaaleja" ja poika lähtenyt hermostuksissaan puukon kanssa heilumaan.
Ja koska sallittua tuossa ketjussa, muutkin vapaita öyhöttämään?

Ps. nuttu on aika ahkera annelisti...kuten eräs toinen öytöttäjä :mrgreen:
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2451
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Ensin arvauksena oli:
1. Nistit
2. Roadmanit
3. Maahanmuuttajien ryöstöyritys
4. Perus jonnet
5. "Epäilykset vievät tiettyyn suuntaan" (se jätettiin salaisuudeksi mihin)
6. Huumekaupat, "torikaupat"
7. Natsit
8. Sitten haluttiin tietää ihonväriä
9. Kantispennut, kovikset
10. Narkomaanit/juopot

SITTEN TULI KETJUUN PASKOMINEN; sana Persut. Ja se oli siellä. Siellä lepää.
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2451
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

En tiedä Ulvilan murhaajaa, joten en voi olla Annelisti tai Antiannelisti. Minä olen sanonut; AVOIN TAPAUS.
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Nice shirt kirjoitti: Ma Tammi 10, 2022 5:34 pm En tiedä Ulvilan murhaajaa, joten en voi olla Annelisti tai Antiannelisti. Minä olen sanonut; AVOIN TAPAUS.
Avoin tapaus -asenteesi merkitsee juuri sitä, että olet Annelisti (=Annelin halaaja). Annelin halaajat pitävät yllä ns. Ulvilan legendaa huppumiehestä, joka saattaa ilmestyä koteihin jälkiä jättämättä. Huppumies ei jätä edes lahjoja toisin kuin toinen legenda joulupukki.
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2451
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Oppenheimer kirjoitti: Ti Tammi 11, 2022 11:37 pm
Nice shirt kirjoitti: Ma Tammi 10, 2022 5:34 pm En tiedä Ulvilan murhaajaa, joten en voi olla Annelisti tai Antiannelisti. Minä olen sanonut; AVOIN TAPAUS.
Avoin tapaus -asenteesi merkitsee juuri sitä, että olet Annelisti (=Annelin halaaja). Annelin halaajat pitävät yllä ns. Ulvilan legendaa huppumiehestä, joka saattaa ilmestyä koteihin jälkiä jättämättä. Huppumies ei jätä edes lahjoja toisin kuin toinen legenda joulupukki.
Minua ei Oppenheimerit määrittele :mrgreen:
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Nice shirt kirjoitti: Ke Tammi 12, 2022 10:42 am
Oppenheimer kirjoitti: Ti Tammi 11, 2022 11:37 pm
Nice shirt kirjoitti: Ma Tammi 10, 2022 5:34 pm En tiedä Ulvilan murhaajaa, joten en voi olla Annelisti tai Antiannelisti. Minä olen sanonut; AVOIN TAPAUS.
Avoin tapaus -asenteesi merkitsee juuri sitä, että olet Annelisti (=Annelin halaaja). Annelin halaajat pitävät yllä ns. Ulvilan legendaa huppumiehestä, joka saattaa ilmestyä koteihin jälkiä jättämättä. Huppumies ei jätä edes lahjoja toisin kuin toinen legenda joulupukki.
Minua ei Oppenheimerit määrittele :mrgreen:
Nyt tuli väärinymmärrys. Kysymys ei ole siitä, kuka asian määrittelee. "Avoin tapaus" on savuverho, jonka taakse Annelin halaajat piiloutuvat. He pyrkivät säilyttämään ajat sitten menetetyn uskottavuutensa ja peittämään kiilusilmäisyytensä. Seitinohuen savuverhon takaa silmät on kuitenkin helppo havaita. Annelisteista 70 % tietää idolinsa päättäneen siippansa päivät. Annumamman pelko ja lihasmuistiin urautunut toiminta pitävät kuitenkin refleksejä yllä. Joillakin ehkä hautaan saakka (pienehkö lieska, toim.huom.)
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2451
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Persu, Persu, Persu

Siitä tämä alkoi ja Annelistiksi päädyin. Olkoon sitten niin! Ps. en ole ollut murhapaikalla kyseisenä yönä. En tekijänä, enkä poliisina, tutkijana, ambulanssin henkilökuntana jne. Mistä voisin tietää tekijän?

"Kämpin baari tuli tunnetuksi taiteilijoiden kohtaamispaikkana. Tunnetun tarinan mukaan Jean Sibelius sanoi vaimolleen lähtevänsä Kämpiin. Kun rouva tiedusteli, miten pitkään reissu kestää, Sibelius vastasi: Aino hyvä, olen säveltäjä, en ennustaja" (Google)
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Nice shirt kirjoitti: To Tammi 13, 2022 4:25 pm

Annelistiksi päädyin. Olkoon sitten niin! Ps. en ole ollut murhapaikalla kyseisenä yönä. En tekijänä, enkä poliisina, tutkijana, ambulanssin henkilökuntana jne. Mistä voisin tietää tekijän?
Siispä et tiedä minkään muunkaan murhan tekijää , oletettavasti.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Nice shirt kirjoitti: Ke Tammi 12, 2022 10:42 am
Oppenheimer kirjoitti: Ti Tammi 11, 2022 11:37 pm
Nice shirt kirjoitti: Ma Tammi 10, 2022 5:34 pm En tiedä Ulvilan murhaajaa, joten en voi olla Annelisti tai Antiannelisti. Minä olen sanonut; AVOIN TAPAUS.
Avoin tapaus -asenteesi merkitsee juuri sitä, että olet Annelisti (=Annelin halaaja). Annelin halaajat pitävät yllä ns. Ulvilan legendaa huppumiehestä, joka saattaa ilmestyä koteihin jälkiä jättämättä. Huppumies ei jätä edes lahjoja toisin kuin toinen legenda joulupukki.
Minua ei Oppenheimerit määrittele :mrgreen:
Ei tuo not so "nice shirt" täyspäiseltä vaikuta, vaan tyypilliseltä punavihervassarilta, joka ei pysty asialliseen keskusteluun eikä asialliseen käytökseen, vaan yrittää viedä keskustelun aina sivuraiteelle. Linee joku likevirginin, palokirveen alter ego tai "copy cat" tms sellainen sekopää.
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 725
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Vihervassarifasistihan nuttunen on. Hyvä ketju, näköjään on jo nyt auttanut asiaa, nuttu ei ole uskaltanut trollata persujuttuja moneen päivään.

Annelisti hän on ja sairaan kiinnostunut vieläkin jostain kymmenien vuosien takaisesta yksittäistapauksesta. Kyl määkin poriiis
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ainakin minä olen pahoillani, jos joku joutuu täällä murhainfossa kiusatuksi ainoastaan sen takia, että sattuu kommentoimaan Ulvila-osiossa jotakin.

Onko tällaisten yksittäistä kirjoittajaa haukkuvien viestiketjujen avaamisessa yhtään mitään järkeä? Kaikilla on käytössä murhainfossa vasikointinappi, jos joku rikkoo yhteisiä sääntöjämme. Vasikointinappia harkinnalla käyttämällä hoituu helposti murhainfon ylläpidon tietoon sellaiset viestit, joilla joku kirjoittaja harrastaa täällä laittomia touhuja tai sabotoi kirjoituksillaan palstaa.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Juu aika omituista touhua kun tiedetään faktana ettei Ulvilan tapahtumat edenneet kuten yritettiin esittää :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: La Tammi 15, 2022 4:00 pm Juu aika omituista touhua kun tiedetään faktana ettei Ulvilan tapahtumat edenneet kuten yritettiin esittää :wink:
Pahoin pelkään, että poliisivoimissa on tällä hetkellä töissä ehkä enää suunnilleen yksi henkilö, jolla on totuuteen perustuva kokonaisnäkemys siitä, mitä Tähtisentiellä on Ulvilan murhayönä tapahtunut.

Iloista lauantaipäivää sinulle sikakoira! Olet mahtava tyyppi.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Nice shirt paskoo ketjut, esimerkkejä yp:lle

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Samaa taktiikkaa yritetään käyttää muissakin yhteiskunnallisissa toimissa kuten päivä toisensa jälkeen selvemmäksi käy.

:wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin