Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Sajaki oletko sitämieltä että esim lukihäiriöiset ovat jälkeenjääneitä. :?:
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Skorpioni kirjoitti:Sajaki oletko sitämieltä että esim lukihäiriöiset ovat jälkeenjääneitä. :?:
En. Lukihäiriö on täysin eri asia kuin täydellinen piittaamattomuus.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Millä tavalla sitten erottelet viesteistä ne jotka ovat eri "ryhmien" kirjoittamia, itse en siihen kykene joten annan itsekunkin taaplata tavallaan, ja välimerkkien puuttuminenhan säästää mustetta. :D
Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Tapasin kerran yhden vammaisen, se istui rullatuolissa. Iha mukava tyyppi, ei ne vanmaiset kai kaikki ole typeriä? :idea: :idea:
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mä voin sanoa omaavani todella HUONON suomen kielen vaikka lähes 30v tätäkin kalliota olen asuttanut. Mä kirjoitan niin nopeasti ja yleensä ajattelematta edes loppuun oikeita sana muotoja ni siksi juurikin jää pilkkuja, pisteitä ja ISOJA alku kirjaimia. Samoin yhdyssanat on aivan hebreaa mulla ja KYLLÄ sain äidinkielestä 9 päästötodistukseen :D Mä monesti kateellisena luen kuinka hienosti on täälläkin ihmiset saaneet jonkun puutaheinää lauseen kuulostamaan ihan hienollekkin jonka minä olisin toden näkösesti vaan töksäyttänyt että perkele!!! Samoin olen kuullut että kun käytän HUUUUUTOmerkkejä liikaa.. No hemmetti, tää on peruja mun äiti vainajalta joka aina puhelimessa (seinässä kiinni oleva) juoruiltuaan istui pöydän ääressä ja tuhrasi paperiin kukkasia yms tekstiä ja aina oli se miljoona huutomerkkiä perässä. Eli jos jtn valittamista ni heristäkää sormeanne yläkerran suuntaan :D Ja ei, minä en kirjottanut tätä vittuillakseni kenellekkään. Nyt on joulu ja tontut ikkuinoissa.. Olen kiltti enkä tahdo risuja :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

jenni82 kirjoitti:(...)Samoin yhdyssanat on aivan hebreaa mulla ja KYLLÄ sain äidinkielestä 9 päästötodistukseen :D (...)
Heprea.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Saattaa olla ärsyttävää pilkunnussimista, mutta minua kyllä vituttaa jostain syystä niin pirusti tuollaiset kirjoitusvirheet. Kaikki dragediat ja gebardit (ja hebreat!) saavat meikäläisen hiiltymään, kun onko pakko käyttää sanoja joita ei osaa edes kirjoittaa oikein?
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Damien »

Se on muuten lepardi. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Kaikki dragediat ja gebardit (ja hebreat!) saavat meikäläisen hiiltymään, kun onko pakko käyttää sanoja joita ei osaa edes kirjoittaa oikein? <--- Ööh, luuletko sä että ne kirjoittas väärin jos tajuaisi että se sana on väärin?? Sorry mut on aika pikkumaista ärsyyntyä esim yhden kirjaimen virheestä jolla ei ole mtn merkitystä itse sanan kanssa.. Suosittelen keskittymään pikkasen isompiin ongelmiin :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Täytyy sanoa, että minua ärsyttää myös aivan suunnattomasti kirjoitusvirheet, varsinkin väärinkirjoitetut sanat, tyyliin hebrea, sekä kaikkein raivostuttavin, kun puhutaan esim. kolmekymppisestä ihmisestä, ja joku kirjoittaa 30-kymppinen! Mitä helvettiä!? Siis 300 vai? Vaikka oikeasti minulla ei olisi mitään varaa ruikuttaa toisten virheistä, kun itselleni on sanottu kirjoitustyylin perusteella, että minua voisi luulla 15-vuotiaaksi teinipissikseksi, ja on yllättävää kasvotusten huomata että olenkin ihan järkevä ihminen... Tuli nuo äidinkielentunnit skipattua aikanaan, ja otettua kaunis numero 5 todistukseen, siitä kirjoitustyyli jäänyt... Mutta silti ne ärsyttää!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

Ei kannata arvostella sitä, mihin ei nuppi riitä. (piste)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kyllä, viddu, on jämpti niin, että itse en noteeraa ihan päin hihat-peltejä kirjoitettuja tarinoita! Olkoonkin, ja vaikka sen jopa sivusilmällä huomaisinkin, ihan järkeviä ja tärkeitä asioita, niin ei!

Silloin ei kirjoittaja arvosta lukijaansa. Pikkuvirheet ei mitään ja niitä sattuu paremmissakin piireissä. En itekään osaa ja tyylittelen taatusti liikaa.

Ja toinen on nää :x tälläset :mrgreen: miten :twisted: sen :oops: nyt :shock: sanois :| siis :wink: voi :evil: v :twisted: i :twisted: t :twisted: :wink: tai tarpeettomat kikkailut, ni saattanas!
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Ressu>> kirjoitti:Ei kannata arvostella sitä, mihin ei nuppi riitä. (piste)
Olenkos esittänyt arvosteluja toisten kirjoitusvirheistä? Sanoin että ne ärsyttävät minua, enpähän ole kommentoinut yhtäkään!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

MerryLea kirjoitti:
Ressu>> kirjoitti:Ei kannata arvostella sitä, mihin ei nuppi riitä. (piste)
Olenkos esittänyt arvosteluja toisten kirjoitusvirheistä? Sanoin että ne ärsyttävät minua, enpähän ole kommentoinut yhtäkään!
Joo pannaas pystyyn sellainen Kirjoitusvirheraati, jossa pisteytetään muiden kirjoitusvirheet!

Arvostelu-asteikko vois olla vaiks 4sestä seiskamiikaan ,ettr nelinen ois ois huonoin ja esiska-miinskaikeista parasta .
Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Kaikille niille jotka ovat niin pikkusieluisia että ärsyyntyvät kirjoitusvirheistä työntäkää päänne sinne minne ei aurinkopaista niin näette millaisia olette. :P
Vastaa Viestiin